Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
Solutie
  • Lucian florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salutari! Am un Astra 1.7dtj si într una din zile m am trezit cu mult ulei peste tot pe motor. Dupa o verificare, verdictul a fost...carcasa turbina spart. Masina trãgea normal...fara probleme...la tester nu apãrea nimic. Din pãcate nu am putut suda nenorocirea si a trebuit sa cumpãr una sh. M am dus la un parc de dezmembrãri...tocmai primise o zafira cu același motor. Mi a pornit motorul..totul pãrea ok..a dat o jos..am cumpãrat o. In momentul in care mi au montat o pe mașinã s au rupt si t urile de la restul injectoarelor.. Toate bune si frumoase. Am plecat cu mașinã...numai ca ea nu mai trãgea linear..ci simțeai cum la peste 2800te baga in scaun si fugea ca dementa. Dupa câteva zeci de km mi a apãrut celebrul mesaj din titlu. Dupa nenumãrate opriri si reporniri ale motorului eroarea pãrea ca dispãruse...am mers vreo 200 de km..dupa care a reapãrut si tot apare si dispare.

Cel cu turbina susține ca e eroare de montaj. Cei cu montajul ca turbina nu face presiune. Am fost la un tester...mi a șters eroarea...si nu a mai reapãrut in vreo 400 de km. Problema e ca omul mi a spus ca motorul funcționeazã ca unul aspirat. Zic ok..hai sa va dau o tura. Turbina intra la peste 2800si trage mult mai tare decât înainte. Omul a dat din umeri si nu a știut.

Am mai fost la unul, alti bani, același rezultat. Din cifre reiese ca turbina nu funcționeazã absolut deloc, totuși, ea intra absolut violent la peste 2800 rpm. Cu un turbolag cat casa poporului. Deocamdatã fara eroare. Vreo idee careva?

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • Lucian florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Si inca un aspect..chiar si in acest safe mod dupa 2800 mașinã zvâcnește putin
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Se blocheazã geometria variabilã, de ex.
Daca o accelereze in gol, se întãrește furtunul de la turbo?
Ce eroare ai avut?
  • Lucian florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Nu mi a zis codul erorii. Si eram prea nervos si nu am mai intrebat

Da. Se intareste.

Posibil sa fi rãmas blocata geometria variabila?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
E doar o presupunere, avand in vedere ca inainte de schimbarea turbinei nu ai avut probleme. Un cod de eroare ar fi fost de ajutor.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O reinvatare a pozitiei actuatorului care comanda geometria variabila ai facut?
DTC P003A
"The engine control module (ECM) performs the turbocharger learn procedure automatically when the enabling criteria have been met. After each ignition cycle, and before the enable criteria have been met, the ECM will use the previously learned value. If the ECM does not have a previously learned value, it will default to a stored calibrated value.
The ECM commands the turbocharger vane control solenoid to position the turbocharger vanes, and a turbocharger vane position sensor monitors the actual position of the vanes. The ECM varies the boost dependant upon the load requirements of the engine.

If any service has been performed on the turbocharger or on the turbocharger components, a turbocharger relearn must be performed. Failure to perform the turbocharger learn procedure may cause other DTCs to set.

The turbocharger learn procedure is required when the following service procedures have been performed:


• Turbocharger vane position control solenoid valve replacement
• Turbocharger vane position sensor replacement
• ECM replacement
Turbocharger replacement
• Any service that disturbs the turbocharger components"
  • Lucian florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Nu. Acum sunt in drum spre un alt service specializat in turbine.
  • Lucian florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ca o concluzie...un furtun era fisurat...
  • VOlteanu347

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salut colegii am un Opel astra J sport tourer și mi-a apãrut o eroare în bord pe care am și rezolvat-o cu ajutorul unui mecanic, eroarea mia apãrut în felul urmãtor (service vehicle soon, și deasupra o mașinã cu cheie pe ia și imediat dupã aceea mi-a apãrut un semnu ❗ engine power is reduced)și dupã aceea îmi lua din puterea motorului, am verificat actuatorul de la turbina și era bun dar problema era ca nu fãcea vid bine și am luat la verificat furtunasele de vacum și am gãsit un furtun spart la capãt și daia nu mai fãcea bine vid sper ca va fost de folos
  • piticuuuuu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1994 z366gr554
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,si eu am achizitionat recent un opel astra j sport touer si la fel imi da aceasi eroare cu reducerea puterii motorului si martoru cu serviceul..am sa verific si eu furtunasele de vacum.am sa scriu daca am rezolvat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR