Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • lucasso

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, deci in primul rand sunt nou prin zona....iar apoi am si eu o problema cu Corsa mea motor de 1,0l benzina 2004 - 107000 km(nu stiu codul motor).
La revenirea din ture la cald revine in detonatii...intreruperi! Nu am erori, distributie schimbata, revizie facuta totul ok.
Nu imi dau seama din ce cauza sunt aceste intreruperi care sunt foarte neplacute.
Sa fie tot din senzorul de turatii?
Sau alte idei?
Daca poate sa imi dea cineva niste indicii raman recunoscator.
Multumesc!
Skip ads

  • adevar

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2005 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2015

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=32IenH8O6Bs
  • nicolae641

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu aceasta eroare p0335
Am schimbat 2 senzori second si unul nou de la Delphi si tot mi se aprinde masinuta cu cheie.
Aceeasi problema mereu, poate sa fie din altceva in afara de senzor?
Multumesc anticipat pentru raspuns
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Pune doar senzor nou pe original ( parca la y17 e Mitsubishi ) , verifica cit de cat mufa si din cat poti curata orificiul unde vine montat.
Skip ads

  • nicolae641

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Olt
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cei 2 second erau Mitsubishi, sa fi fost oare amandoi defecti
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Eu stiu ? Cumpara un senzor nou cum trebuie pt ca oricum ai nevoie de el si vezi mai departe ce se intampla. Nu te complica cu piese uzate si presupuneri.
  • steffy_t

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, detin un astra g caravan y17dt 2000 edition an 2000. Am cautat pe forum si nu am gasit nimic legat de problema mea. La inceput am avut probleme cu senzorul de turatie, dupa lungi cautari pe forum si la sfaturile dvs. am schimbat acest senzor cu unul original mitsubishi. Toate bune si frumoase, masina nu mai facea ca un tractoras. Dupa jumatate de an, ma trezesc intr-o dimineata ca dau la automat si nimic, pleaca dupa 10 chei. Pun Opcomul comandat de pe net, clona, dar dupa parerea mea util, si surpriza, P0370 - Senzor pozitie pompa injectie - semnal incorect (04) - Prezent urmat de P0335 - Semnal de turatie -incorect ( 08 ) - Prezent si ultimul, P0380 - Sistem preancalzire - defect (0A) - Prezent. Ultimul sunt bujiile dar de ce am erori la ambii senzori, de turatie si pompa. Tin sa precizez ca daca nu iau borna bateriei am un tacanit in zona releelor din compartimentul motor cand acesta este oprit si imi descarca bateria. In opcom turatia motorului oscileaza cand 0 cand cateva mii de ture, se intampla repede si nu pot sa-mi dau seama daca atunci cand citeste corect sunt pe turatia normala. Ca reper incerc sa ma iau dupa turatia pompei, turatie normala atata timp cat la relantiu sta in 400 si ceva. Va multumesc .
  • forensic

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Salutare,
Sunteți foarte buni. Am o Astra g 1.4 hanchback. Am citit tot ce ați scris voi (mai ales toma_marius) și am fost sigur cã e vorba de senzorul de impulsuri arbore cotit. Am avut eroare 0335, am avut aprins martorul galben cu mașina și cheița. Pornire greoaie, dupã 10 minute de mers mașina începea sã trepideze și chiar sa se opreascã la relanti. Motorul se oprea mai ales la folosirea frânei de motor cu scãdere brusca de viteza. M a lãsat de câteva ori la semafor. S a stricat în câteva zile, in timpul unui drum mai lung pânã la mare (cu viteza neobișnuit de mare pentru ea, gen 140, 150). Schimbat senzorul cu unul Faceți (61 lei), manopera 70. E situat in partea din fata, jos (trebuie dat jos scutul motorului). Poate va sunt de folos informațiile. Pe mine m au scutit de multi bani și timp. Merci bãieți!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu senzor FACET nu prea cred ca ai scutit bani.
M-as mira sa te tina mai mult de cateva luni.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Simptomele la x10-13xe ,z10-12xe, z10-12-14xep sunt pornire mai grea, la cald da suturi si chor se opreste, dupa racire merge din nou dupa care iar moare.
Tu ai pus Facet, un gunoi cate te va lasa in drum repede si degraba. Schimba pe Bosch, este echipare originala si tine 100-150,000km.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR