Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stimate mely,

Beltronics 925 este o alegere foarte buna in limita de bani de pana la 400 lei. Principalul avantaj al radarelor fabricate de acest producator, este acela ca sunt cele mai bune in ce priveste timpul de raspuns in momentul detectiei unui radar. De asemenea sunt foarte bune si in ce priveste detectia dupa curba, cel putin Bel 940 care il am eu, isi face datoria excelent si in aceasta privinta.

Deci daca tot este pe drum o masinuta noua, atunci un astfel de detector isi merita locul pe bordul ei Wink

Daca nu il gasesti in Cluj atunci il poti comanda de pe internet, desi sincer ma indoiesc ca nu il vei gasii, mai ales in Cluj.

S@m0v@ru1_Pr@fu1t a scris:Felicitari pentru topic si pentru informatii, sunt extrem de valoroase.


Multumesc stimate S@m0v@ru1_Pr@fu1t Embarassed

S@m0v@ru1_Pr@fu1t a scris:Totusi, mai am o intrebare: exista un model de detector cu dimensiuni reduse si calitate f buna (dpdv al detectarii)? Ce recomandati?


Recomandarea mea este sa studiezi ofertele detectoarelor Beltronics sau Cobra ptr a gasi ceva ce sa iti satisfaca nevoile !

Am citit pe internet ca ar exista si alte detectoare care ar satisface dorintele tale referitoare la dimensiune, ceva detectoare japoneze cordless SUPERCAT, care folosesc celule solare, insa sunt foarte controversate din punct de vedere al eficientei la noi ! Din care se pare nu sunt tocmai compatibile, si in general sunt aduse la negru, fara a iti oferi siguranta faptului ca sunt eficiente la noi, si de asemenea nici vreo garantie !

Legat de montarea acestora in bara de exemplu, se poate face, insa asemenea detectoare sunt foarte scumpe, si de obicei cei care le vand ofera si montare + asistenta gratuita !
Un astfel de exemplu gasesti >>aici<<

Cu respect,
Mircea !


Ultima modificare facuta de ice01astra la Vin 13 Apr, 2007 11:14 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alte informatii utile, intrebari frecvente si raspunsuri ...

1. Cum funtioneaza Laser-radarul(lidar)?
Laserul opereaza in principiu in acelasi mod ca radarul dar pe distante mai mici
(sub 150m). Sansa cea mai mare de a fi avertizat la timp, este cand politia incearca sa inregistreze masina din fata dvs. Daca sunteti avertizat cand deja va prins masina dvs. cu detectorul laser, aveti extrem de scurt timp sa reactionati din momentul cand dispozitivul din masina dvs. va avertizeaza.

2. Ce este foto radarul?
S-a instalat un dispozitiv automat pe strada care va masoara viteza, face o fotografie cu nr. de inmatriculare de pe masina dvs. si apoi ei va trimit amenda acasa.
Indiferent care este producatorul dispozitivului care face cele de mai sus, el stia ca dvs. puteti avea un detector de radar. Pt. aceea au facut ca foto-radarul sa functioneze pe distante foarte mici, stiind ca astfel detectorul-radar si apoi dvs. veti avea foarte scurt timp sa reactionati (30-45m) sau circa 1,5 secunde la 60Km/H. Detectorul dvs. poate sesiza si cand masina din fata dvs. trece pe linga un foto-radar.

3. De ce se emit avertizari chiar daca nu este vreo masina a politiei in zona vizibila?
Un detector radar este in principiu un receptor de microunde. In lumea moderna de azi exista multe surse de microunde. Sistemele de deschidere automata a usilor de la supermagazine, diferite sisteme de alarmare, turnurile cu antene pt. telefonia celulara pot fi detectate si interpretate fals ca emise de masina politiei.
Se pot elimina mare parte din ele trecand pe modul de lucru CITY(oras) de pe cel de autostrada.
Un detector ce nu sesizeaza nici un semnal fals in mod sigur este defect.

4. Ce inseamna ca VG2 este nedetectabil
Toate detectoarele radar emit un semnal de nivel mic care poate fi interceptat de catre un detector VG2. In principiu un VG2 detector este un detector de radar-detector si este folosit de catre ofiterii de politie pt. a detecta masinile care au instalate detectoare de radar (acolo unde folosirea lor nu este permisa).
Un detector radar care este nedetectabil VG2 are un circuit special care fie schimba frecventa detectorului radar fie temporar opreste detectorul cat timp este scanat de un detector VG2.

5. Ce este alerta VG2 si de ce este important sa o ai?
Politia poate sa aiba detectoare VG2 care pot detecta prezenta unui detector radar in masina dvs.
Prin optiunea VG2, detectorul dvs. va avertizeaza ca un politist este in apropiere cu un detector de detector de radar. Aveti astfel si un alt mod de a fi informat ca in apropiere exista un ofiter de politie folosind un detector VG2. Daca aveti in apropiere(pe o lungime de 4 masini) o alta masina cu un dispozitiv antiradar veti primi o alarma falsa VG2. Este singura situatie cand se primesc alarme VG2 false!

6. Cum lucreaza pe 360 ° un detector radar?
Aparatul receptioneaza informatii printr-un periscop pe un camp de 360°.
Vehiculele de genul microbuselor cu spatele obturat nu pot avea o receptie pe 360° .

7. Unde trebuie instalat detectorul radar pt. o eficienta maxima?
Specialisti si parerea general impartita este sa montati aparatul intr-o zona cu vedere pefecta in fata iar daca dispozitivul dvs. este echipat cu o protectie la 360grd. plasati-l sa aiba si vedere in spate prin luneta si cat mai mult posibil pe geamurile laterale. Nu trebuie sa va deranjeze in timp ce conduceti!

8. Ce inseamna SWS Guard alert?
Safety Warning System (SWS) sistem avertizare de siguranta, care poate fi instalat pe masinile politiei, pompieri, ambulante si cand acestia sunt in misiune emit semnale speciale de avertizare.
Deci chiar daca nu auziti/vedeti o masina care este in interventie dotata cu emitator SWS, detectorul dvs. va anunta de prezenta ei avand timp sa eliberati drumul comform cu legea circulatiei.


9. Detectorul radar nu porneste cand este conectat. Ce sa fac?
Verificati volumul la ON/OFF sa fie pe ON.
Daca aveti alimentare de la baterii verificati bateriile.
Daca nu functioneaza cu baterii, verificati cordonul de alimentare sa fie introdus in locul brichetei din masina.
Daca in continuare nu functioneaza verificati siguranta ce se afla in stecherul ce intra in bricheta. Asigurati-va ca bricheta functioneaza. Verificati sa nu se fie intrerupt cablul de alimentare. Daca totul este OK dar aparatul tot nu functioneaza atunci acesta este defect.
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ceva sfaturi intre BEL 995 si Maruhama W-8889 ambele se lauda cu performante deosebite. Maruhama chiar cu distanta de detectie mai mare.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am citit pe "nu-stiu-unde" ca parbrizele atermice (ce-or fi alea?) ar atenua puterea de detectie a detectoarelor de radar! Asa o fi?
Skip ads

  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stimate TeddyKGB

Maruhana se pare ca nu se bucura de o foarte mare atentie nici la noi si nici in afara ! Am cautat macar un review legat de acest producator, si nu am gasit mai nimic. Din specificatiile tehnice pare o alegere inteleapta, insa faptul ca nu gasesc nimic legat de el in siteurile importante de profil, ma face sa aleg in continuare Beltronics.

Dar sa asteptam sa vedem ce spun si altii, poate are cineva mai multe informatii pe acest subiect, eu unul nu am gasit absolut nimic ...

Cu respect,
Mircea !
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stimate G.i.M.,

O intrebare foarte buna !

Parbrizul atermic nu permite radiatiei solare sa treaca prin el(sau permite trecerea ei intr-o masura f. mica), impiedicand in acest fel incalzirea excesiva a habitaclului datorita unui strat metalic foarte subtire. Este usor de recunoscut un astfel de parbriz, datorita culorii, tentei mov, dar nu neaparat.El este disponibil si la modele cu AC si climatronic, dar nu obligatoriu pe toate masinile care au asa ceva !

Se pare ca problema reduceri detectiei este cat se poate de reala, datorita reflexiei undelor radio/laser. Chiar si aparatele GPS au ceva probleme din aceasta cauza, desi sincer eu am vazut ca problema este intens discutata si cat se poate de controversata.

Cu respect,
Mircea !
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles eu, unii producatori au recurs la o solutie de compromis in acest scop, lasand o "gaura" in scutul atermic, tocmai pentru a facilita utilizarea produselor pentru care prezenta lui reprezinta o problema. "Gaura" asta de obicei e situata undeva in dreptul oglinzii. Nu stiu daca si la Opel e la fel. Sincer nu mai stiu de pe unde am cules informatia asta, sa pot da niste referinte. Daca cineva cunoaste mai bine subiectul, il rog sa detalieze. Sau sa ma contrazica Rolling Eyes
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu am de vreo luna Bell express 795;pare f bun si bine facut,made in Canada,doar ca suna la toate usile cu deschidere automata,chiar in mod city;dar vorba aceea-no pain-no game Smile
De radarele 'autentice' m-a scapat pina acum.Totusi ziua prin oras nu merita tinut in priza.
Skip ads

  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Operabilus a scris:Din cate am inteles eu, unii producatori au recurs la o solutie de compromis in acest scop, lasand o "gaura" in scutul atermic, tocmai pentru a facilita utilizarea produselor pentru care prezenta lui reprezinta o problema. "Gaura" asta de obicei e situata undeva in dreptul oglinzii.


Stimate Operabilus,

Se pare ca ai dreptate, insa informatia nu o detin dintr-o sursa foarte sigura; totusi se pare ca in jurul retrovizoarei centrale exista o zona cu niste puncte negre, care este netratata si destinata acestui scop ! Cel putin se pare ca asta recomanda Peugeot Romania !

Voi continua sa ma informez pe subiect, si de indata ce aflu cate ceva noua, voi revenii !

Stimate 1.7dti_edition2000,

In primul rand sa il stapanesti sanatos si sa te fereasca de cat mai multe amenzi !

Avand in vedere ca este unul dintre cele mai ieftine modele de la Beltronics si neavand modul de "invatare", probabil ca este ceva mai predispus la alarme fals pozitiv. Dar asa cum am spus ceva mai sus, acel detector care nu da alarme fals pozitiv, cu siguranta este un detector stricat Very Happy

Si al meu mai bazaie pe la usile magazinelor sau benzinariilor ptr ca in permanenta este pus in modul highway, insa fiind setat modul automute, nu ma deranjaza asa tare si m-am obisnuit, plus ca mereu am ceva muzica in masina Wink

Cu respect,
Mircea !
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cum montam detectorul radar?

Desi poate ca hilara ptr unii intrebarea aceasta, eu unul sunt de parere ca nu toati sunt invatati si probabil ca sunt unii la care le-ar prinde bine niste informatii in acest sens, deci ....

Operatiunea este una destul de simpla, si se desfasoara cam asa ...

Se dezlipesc aparatoarele de pe scaiul suportului si se lipeste scaiul de detectorul radar. Se lipesc ventuzele suportului metalic, daca le lipiti pe bord, aveti grija ca acesta sa fie uscat, sa nu fie siliconat. Daca prindeti detectorul radar de bordul masinii, nu mai este nevoie sa prindeti suportul metalic, scaiul din pachet are doua fete lipicioase, una pentru atasarea la bord si una pentru atasarea detectorului. Daca lipiti detectorul radar direct pe parbriz aveti grija ca acesta sa fie bine curatat in prealabil, altfel ventuzele nu vor sta lipite!Se ataseaza detectorul radar in suportul metalic. Asezati-l in asa fel incat sa fie si bine pozitionat dar si cu libertate vizuala. Pozitia trebuie sa fie bine fixata, pentru ca detectorul radar sa nu alunece din suport. Se ataseaza detectorului, cablul de alimentare primit in pachet. Se introduce cablul de alimentare la bricheta masinii.
Exista si a doua posibilitate de a il alimenta, prin intermediul unui cablu dedicat tras de undeva de la instalatia electrica a masinii, insa recomand ca aceasta operatiune sa fie facuta de un electrician auto, care stie meserie, ptr ca altfel exista riscul sa va manance bateria, sa ardeti detectorul sau chiar sa produca un scurt circuit periculos !

Succes !

Cu respect,
Mircea !
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Excelent acest subiect !!!
Ma bate gandul sa-mi iau un Whistler 3450Pro.
1. Are careva instalat asa ceva ?
2. Cum se comporta ?
3. Merita ?
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Gaby a scris:Ma bate gandul sa-mi iau un Whistler 3450Pro.


Stimate Gaby,

Nu ma voi promunta in legatura cu acel detector, deoarece nu am foarte multe date in ce il priveste, dar imi voi permite sa iti fac o recomandare.

Daca esti dispus sa cheltui peste 1000 lei pe un detector radar, adunci recomandarea mea, si a tuturor specialistilor in domeniu, merge inspre >>Bel RX65, considerat cel mai bun detector radar de pe piata. Singurul dezavantaj este ca nu vine cu montare "ascunsa" insa daca ar fi sa comparam racateristicile avem urmatoarele diferente majore ...

Whistler 3450Pro a scris:
- Detector radar Whistler Pro 3450 Remote
- Instalare modulara ascunsa
- distanta de detectie peste 1800 m
- Posibilitatea inchiderii benzilor X/K/Ka/Laser
- Afisaj total digital
- Sensor de temperatura
Montare ascunsa sub capota motorului!
Necesita instalare profesionala!! (@ice01astra: un dezavantaj dupa parerea mea, deoarece si aici ai de platit o manopera substantiala)

Detectorul radar Whistler Pro 3450 este proiectat pentru a fi montat ascuns. Acest detector radar de mare performanta include o antena care se monteaza sub capota motorului, si un panou de control care poate fi montat oriunde in masina! Panoul de control al lui Pro 3450 are un afisaj directional albastru de mare intensitate. Acest afisaj permite afisarea textului orizontal, vertical sau inversat – permitand citirea textului indiferent de pozitia de montaj. Acest model detecteaza noul tip de radare POP, si are 3 moduri oras pentru a reduce alertele false. Garantia pentru acest model este de 5 ani!!

Whistler Pro 3450 este echipat cu un ecran alfa-numeric foarte vizibil, capabil sa afiseze peste 60 de mesaje usor de inteles. Pot fi adaugate alerte vocale prin achizitionarea modulului optional pentru voce. Pro 3450 poate afisa temperatura exterioara si tensiunea bateriei.

Whistler Pro 3450 detecteaza toate tipurile de radar folosite in mod curent de politie, inclusiv noile tipuri de pistoale radar POP. Acest model asigura o detectie de 360 de grade a tuturor tipurilor de pistoale laser. Whistler Pro 3450 este imun fata de detectoarele de detector VG-2, si emite o alerta atunci cand un aparat VG-2 este in functiune. Afisajul alfa-numeric permite afisarea alertelor de siguranta, inclusiv mesaje detaliate.

Caracteristicile lui Whistler Pro 3450:
- Protectie 360° fata de toate tipurile de radare laser
- Detectie in benzile X, K, Ka, si banda superlarga Ka
- Alerte de siguranta (SWS)
- Imun fata de VG-2
- Alerta VG-2
- Detectia radarelor instantanee
- Detectarea radarelor POP
- Instalare in afara habitaclului
- Afisaj albastru alfa-numeric puternic iluminat
- Caracteristica Stay Alert
- Mod tutorial de invatare
- Anulare automata si manuala a alertelor
- 3 moduri oras si mod autostrada
- Afisarea temperaturii exterioare
- Afisarea tensiunii bateriei
- Mod de economisire a bateriei masinii
- Reglarea completa a volumului
- Setarea afisajului Stralucitor/Mediu/Intunecat
- Autotestare

Componentele lui Whistler Pro 3450:
- Panou de control
- Antena radar
- Modulul laser
- Suport de montaj sub bord
- Suport de trecere
- Elemente de montaj
- Cabluri
- Cablu cu deconectare rapida
- Manualul utilizatorului
- Ghid de instalare

NOTA
Whistler Pro 3450 necesita instalare profesionala. Instalarea include montarea unitatii de detectie radar sub capota masinii, si cablarea panoului de control. Va rugam sa va adresati unui service-ului nostru autorizat.(@ice01astra: deci e clar, ca sa beneficiezi de garantie trebuie montat la ei, alti bani, alta distractie, iar daca vinzi masina, nu vei mai recupera niciodata investitia)


Bel RX65 a scris:
Detectorul radar Bel Professional Series RX65 a fost construit cu ultimele tehnologii în domeniu. Bel RX65 este neîntrecut la senzitivitate în benzileX/K/Ka/Ku. Este alegerea cea mai buna pentru soferii profesionisti, avand o distanta de detectie de aproximativ 3.000m.

• Detecteaza:
- toate radarele tip laser.
- toate lungimile de unda (X, K, Ka, SWKa)
- VG-2 -poate fi detectata cu alerta.
• VG-2 nedetectabil
• Detectie Instant-On (Pulse)

• Detectie banda Ku (@ice01astra: Whisler nu are)

• Detectie POP
• Sinteza vocala (64 de mesaje vocale)
• Display Alpha-numeric

• Display Tehnic
• Auto si Manual Muting
• Indicator de nivel al semnalului detectat
• Control Volum
• Mod tutore
• Mesaje vocale digitale (@ice01astra: Whisler nu are)

• Auto test
• 7 facilitati selectabile de catre sofer
• Pastrarea automata a memoriei
• Avertizare pt tensiune scazuta a bateriei autovehicolului
• Mod de autostrada, 3 moduri pt oras
• Mod Autoscan
• Setarea luminozitatii display-ului
• distanta de detectie peste 3000 m (@ice01astra: aproape dublu fata de Whisler)

• 3 moduri de indicatre a semnalului
• Jack casti

• Sofware upgradabil (@ice01astra: foarte important ptr ca ii poti face update ulterior in functie de ce apare nou !!)

• Bel RX 65 - 7 facilitati selectabile de catre sofer:
- Afisare pornire – Complet/Litera/Voltaj

- Mod pornire – Standard/Rapid

- Alerta Voce - on/off

- Auto Mute - on/off

- Sensibilitate Mod Oras – Standard/Low X/No X

- Posibilitatea opririi fiecarei benzi in parte inclusiv a SWS
- Taria semnalului - Standard/Threat/Tehnic
• Accesorii:

- Cablu alimentare

- Ventuze parbriz

- Cutie aluminiu de calatorie


De aici ajunge la concluzia ca in afara de faptul ca modelul de la Wishler este unul ascuns in masina (desi are dezavantaje si acest aspect, gandestete si la o defectare ulterioara ce presupune ...) nu are nici un avantaj asupra lui Bel RX65, care e mai bun la tot ce inseamna detectie si vine cu banda KU ptr tarile care au aceasta banda !

Dar eu zic sa mai astepti si alte pareri, poate altcineva are mai multe detalii, dar parerea mea este ca daca esti dispus sa dai atatia bani, atunci Bel RX65 este alegerea corecta ! Wink

Cu respect,
Mircea !
Skip ads

  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
@ ice01astra
Multumesc pt. informatii !!
As inclina spre 3450, pt. ca, in afara de diferentele tehnice:
- nu imi tine ocupata mufa de bricheta;
- instalarea este, la multe dintre firmele distribuitoare, inclusa in pretul de achizitionare;
- nu imi ocupa loc pe bord, acolo putand sta GPS-ul;
- 1800 m mi se pare a fi suficient pt. o alarma in linie dreapta (3000 m este chiar surprinzator si util mai mult pe Autobahn, ca in rest ...)
- are un panou de comanda de mici dimensiuni, care poate fi pus aproape oriunde.
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Gaby a scris:
- nu imi tine ocupata mufa de bricheta ( nu este asa mare problema, se poate trage un cablu separat, eu asa intetionez sa fac)
- instalarea este, la multe dintre firmele distribuitoare, inclusa in pretul de achizitionare; ( mai nasol va fi cand o sa ai probleme ca esti dependent de ei Sad )
- nu imi ocupa loc pe bord, acolo putand sta GPS-ul (nu ocupa extrem de mult loc, si daca il montezi deasupra oglinzii, nu ai nici o taina)
- 1800 m mi se pare a fi suficient pt. o alarma in linie dreapta (3000 m este chiar surprinzator si util mai mult pe Autobahn, ca in rest ...) (este foarte importanta distanta de detectie in linie dreapta, ptr ca dupa ea se calculeaza distanta de detectie in camp cu obstacole, iar acesta se reduce substantial in cazul traficului aglomerat, sau altor curbe de nivel, iar daca cea in linie dreapta are o valoare mica, nu prea ai de unde reduce ... Wink )
- are un panou de comanda de mici dimensiuni, care poate fi pus aproape oriunde. (se pare ca nu este chiar atat de mic, ba chiar ceva mai mare decat detectorul radar in sine ... deci ... )


Sunt doar cateva completari Wink

Eu iti doresc sa faci alegerea corecta, asa cum crezi tu ca este bine Wink

Cu respect,
Mircea !
  • martynel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
O recomandare de radar va rog!
Pret maxim de 250 lei !
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
martynel a scris:O recomandare de radar va rog! Pret maxim de 250 lei !


Pe prima pagina Wink

ice01astra a scris:
Solutie buget pana in 100USD

Cobra ESD 7000 sau 7080



Caracteristici tehnice a scris:
Display
UltraBright™ Data Display (LED-uri): pictograme

Audio
Avertizãri VG-2

Moduri
Mod silenþios, silenþios automat
Mod City / Highway

Funcþii
Protecþie de 360° împotriva semnalelor Laser (LaserEye®)
Sistem avertizãri de trafic Safety Alert Traffic Warning System®
Imunitate împotriva sistemelor de detecþie Spectre 1
Imunitate împotriva sistemelor de detecþie VG-2

Montare
Montare: parbriz, bord

Construcþie ºi specificaþii ***
Dimensiune (L x I x h): 33 x 70 x 98 mm
Lungime de undã radar:
Banda X 10.525 ± 0.050 GHz
Banda K 24.125 ± 0.125 GHz
Banda Ka 34.700 ± 1.300 GHz
Frecvenþe laser: 910 ± 50 nm
Sistem avertizãri de trafic:
24.070 +/- 0.010 GHz
24.110 +/- 0.010 GHz
24.190 +/- 0.010 GHz
24.230 +/- 0.010 GHz
Greutate: 121g


Pret: intre 200 si 250 lei, in functie de unde il cumparati. Cel mai bun pret, l-am gasit >>aici<<


Cu respect,
Mircea !
  • martynel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc f mult ice01Astra!
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
martynel a scris:Multumesc f mult ice01Astra!


Ma bucur ca am putut sa iti fiu de folos, si la cat mai putine amenzi !

Cu respect,
Mircea !
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Magazine online unde puteti studia/compara oferte, si chiar sa faceti comenzi:



Si >>aici<< un mic ghid unde le puteti sorta si compara dupa pret si producator, cu linkuri directe catre furnizorii unde gasiti si cel mai mic pret !

Succes in alegerea voastra !

Cu respect,
Mircea !
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Un forum foarte interesant si bine structurat pe acest subiect, gasiti >>aici<<, insa din pacate doar in limba engleza. Ptr cei care stiu cat de cat acesta limba, se poate socoti o sursa de informatie foarte valoroasa.

Enjoy !

Cu respect,
Mircea !
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR