Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cele 24 frecvente radar internationale pe care le puteti intalni sunt:


  • 9.9 Ghz (Mesta 206)
  • 10.525 GHz (Muni the Quip, MPH K-55, MPH Python II, Decatur Hunter MV715, Decatur Hunter HH, Barier-2M)
  • 10.530 GHz (Trafikanalys Astro 110), 10.535 GHz (Speedgun), 13.450 GHz (Gatso 13, Traffipax Microspeed)
  • 24.10 GHz (Speedar, Speedlog, Speedvision), 24.110 GHz (Gatsometer Type 24)
  • 24.125 GHz (Gatso 24, Traffipax Speedophot, Speedcontrol, Traffipax Speedophot II, Mesta 208, Mesta 210, Cerva, MPH Speedgun, Z-15, Z-25, Z-35,
  • Speedar, Mini Gatso)
  • 24.150 GHz (MPH K-15, MPH Python II, Decatur MV724, Kustom Trooper - Hawk, Kustom KR-10SP - KR-11, Kustom Eagle, Kustom Falcon, Kustom HR-
  • 12, Muni Quip K-GP, AWA Fairey, Decatur DS-R)
  • 33.30 GHz (Gatso 33, Genesis II)
  • 33.40 GHz (Photo radar)
  • 33.80 GHz (MPH Bee 36A, MPH Bee III, Enforcer)
  • 33.4~34.4 GHz (Stalker),34.2~35.2 GHz (Stalker)
  • 34.00 GHz (Ramet AD9, Ramer 7M)
  • 34.30 GHz (Multanova 6F, 6F-2, 9F, AD9, Ramer 7M)
  • 34.36 GH (Multanova)
  • 34.60 GHz (AutoPatrol PR-100, Lockheed Martin's photo system)
  • 34.70 GHz (Stalker ATR, Stalker DSR), 34.90 GHz (Kustom Silver Eagles)
  • 34.94 GHz (Stalker ATR), 35.10 GHz (Australian Decatur Genesis Select)
  • 35.50 GHz (Decatur Genesis II, Kustom Signals Talon, Kustom Signal's Golden Eagle)
  • 36.00 GHz (MPH Bee 36)


Ce gasiti la noi sunt:



Radare Python II 24.150 GHz, K band.
Sunt cele mai intalnite radare pe care le puteti vedea in orice masina de militie caracteristic fiind acel tun pozitionat pe bord-ul masini.
Distanta de detectie: intre 50 - 2000 m
Mod de funtionare: continu; insa militieni de la noi au inceput sa se jmechereasca, si au adaptat un soi de intrerupatoare pe cablu care face legatura intre antena si radar, si cu ajutorul caruia pornesc radarul doar in momentul in care vad pe cineva ca vine tare. Din momentul pornirii radarului (instant on) aveti la dispozitie maxim 1-3 secunde sa franati, ptr acest lucru este vital timpul de reactie al detectorului radar, desi cea mai buna metoda sa te feresti este sa stai in spatele altuia care fuge tare, astfel ca in momentul in care porneste detectia, il va lua pe el in plin Twisted Evil



Traffipax Speedophot 24.125 GHz, K band.

Sunt radare fixe care fac fotografii cu masina in culpa. Acest tip de radare se pot monta si pe masini, dar si ca statii fixe independente.



Modul de funtionare este continu, iar ptr dovada, fac fotografii cu masina pe film clasic, pe care se poate indentifica in caz de nevoie. Pe timp de noapte se folosesc de flash.
Distanta detectie: intre 30 - 150m

Va doresc drum bun, si sa nu va intalniti cu ele foarte des Wink
Skip ads

  • omu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Un excelent topic... Din experienta va pot spune ca utilizarea unui detector m-a scutit de foarte multi bani pana acum, dar mai ales de timp pierdut cu politaiul... Eu folosesc zilnic de 6 ani si va pot spune ca nu am platit decat o amenda radar si anul trecut, la intrarea in Otopeni, am fost depistat cu el si mi s-a intocmit pv dar nu l-am predat... Acum folosesc un Target 330(Beltronics) achizitonat anul trecut din Olanda, de care sunt extrem de multumit...
Deci, va recomand achizitionarea unui detector cat mai curand, dar mai ales multa atentie, caci la adapostul acestuia ne cam ia valul...
Sa auzim de bine!
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pentru o protecþie optimã, reþineþi urmatoarele:

Numerele de înmatriculare ºi farurile sunt þintele principale ale pistolului laser.

Nu vã apropiaþi foarte mult de un vehicul prin care nu puteþi "vedea". Dacã d-voastrã nu vedeþi prin vehiculul din faþã, este probabil ca nici detectorul d-voastrã nu va "vedea".

Distanþa de la care unitatea va detecta semnalele laser nu va fi aceeaºi cu cea la care va detecta semnalele radar. Pistoalele laser sunt cel mai adesea folosite pe distanþe scurte.

Ce alte sisteme de mãsurare a vitezei mai existã?

În afara de tehnologiile radar ºi laser, mai existã ºi alte metode de mãsurare a vitezei. Atunci când sunt folosite aceste metode, nici un detector nu vã poate avertiza. Aceste tehnici includ:

Viteza de mers - O maºinã de poliþie merge în spatele d-voastrã ºi masoarã viteza cu care mergeþi.
Vascar / Aircraft - Este mãsurat timpul necesar unui vehicul sã parcurgã o distanþã cunoscutã.

Ce este laserul de urmãrire totalã (TOTAL TRACKING LASER™ - TTL™)?

Spre deosebire de semnalele radar care sunt foarte reflective, semnalele laser au caracteristici de reflectivitate foarte scãzute. Cele mai multe detectoare laser existente nu prezintã sensibilitatea ridicatã necesarã pentru a detecta laser-ul cu aceeaºi deschidere. Tehnologia pentru detectarea semnalelor laser constã în douã porturi laser ce detecteazã energia mult în afara razei principale laser, incluzând semnalele din afara acesteia ºi oferind cea mai largã deschidere unghiularã posibilã de 360 de grade. Avertizãrile recepþionate de cãtre unitate sunt aceleaºi indiferent dacã sunt recepþionate din faþa sau din spate.

Care sunt avertizãrile laser ale detectorului de radare?

Avertizãrile furnizate de cãtre aparatul d-voastrã sunt afectate atât de transmisie, unde continuue sau instantanee, cât ºi de poziþia sursei semnalului radar. Atunci când este detectat un semnal de laser, LED-urile/pictogramele de pe afiºajul detectorului se vor aprinde într-o anumitã ordine. Aceastã modalitate de avertizare va apare rapid împreunã cu o avertizare audio specificã semnalelor laser. Daca vehiculul se aflã la o distanþã mare de sursa impulsurilor laser vor fi recepþionate mai puþine impulsuri. Cu cât vehiculul este mai aproape de sursa impulsurilor laser, cu atât creºte probabilitatea de a recepþiona un ºir continuu de avertizari laser. Aceasta se întâmplã datorita faptului cã pentru a putea þinti, pistolul laser trebuie sa fie complet nemiºcat ºi acest lucru este imposibil. orice miºcare a pistolului laser determinã deplasarea razei acestuia asupra þintei. Cu cât þinta este mai departe cu atât este mai mare deplasarea razei ºi cu atât va fi mai scurt timpul cât raza ramâne fixatã pe þintã. De aceea, existã posibilitatea recepþionãrii numai a unui numar redus de impulsuri. Datoritã acestor caracteristici, toate avertizarile laser emise de unitatea d-voastra trebuie luate în serios.
Mai jos sunt descrise cinci tipuri de avertizãri corespunzatoare celor 5 tipuri de situaþii pe care le puteþi întâlni.
Radar staþionar sau în miºcare în faþã, îndreptat cãtre d-voastrã.
Deoarece semnalele radar sunt emise în linie dreaptã, aceasta situaþie vã oferã cea mai mare razã de avertizare. Dupã recepþionarea semnalului, avertizarea iniþialã constã în semnale audio ºi vizuale pentru benzile X, K ºi Ka extinsã ºi în identificarea benzii ºi puterii semnalului detectat prin aprinderea unuia sau a mai multor LED-uri / pictograme de pe afiºajul detectorului. Numãrul afiºat depinde de puterea semnalului recepþionat. Pe mãsura ce intensitatea semnalului radar recepþionat creºte, avertizarea audio devine mai rapidã ºi pe ecran se vor aprinde mai multe LED-uri / pictograme. Presupunând ca semnalul radar este neîntrerupt, avertizarile audio ºi vizuale vor indica cu siguranþa un semnal slab care devine din ce în ce mai puternic pe masurã ce va apropiaþi de sursa radarului. Reþineþi cã atunci când radarul poliþiei se deplaseazã cãtre d-voastrã, intensitatea semnalului va creºte mult mai repede decât atunci când vã apropiaþi de o sursã staþionarã de semnale radar.


Radar staþionar aflat dupa colþ.

În aceastã situaþie, timpul de reacþie este foarte redus. Deoarece semnalele radar sunt transmise perpendicular pe direcþia d-voastrã de deplasare, nu poate fi recepþionat nici un semnal pâna când nu vã aflaþi foarte aproape de sursã. Dupã ce aþi recepþionat un semnal, intensitatea acestuia va creºte foarte repede. În acest caz, timpul de avertizare este foarte redus.



Radar staþionar aflat la baza unui deal ºi îndreptat în direcþia d-voastrã.

Semnalele radar sunt emise în linie orizontalã ºi nu trec prin pãmânt. În consecinþã, radarele poliþiei îndreptate cãtre creasta unui deal abrupt nu pot fi detectate pânã când nu vã aflaþi în vârful dealului. Timpul de avertizare poate fi minim (ca în situaþia 2) deoarece semnalul puternic nu este prezent pâna în momentul în care ajungeþi aproape de vârful dealului. În momentul când urcaþi un deal, este posibil sa recepþionaþi întâi un semnal foarte slab ºi apoi imediat unul foarte puternic. Aceastã formã de avertizare solicitã o reacþie promptã.



Radar în miºcare aflat în spatele d-voastrã, în aceeaºi direcþie de mers.

Semnalele radarelor poliþiei transmise din spatele vehiculului d-voastrã pot fi recepþionate atunci când sunt reflectate de cãtre obiecte aflate în faþa d-voastrã, ca de exemplu de semne de circulaþie, poduri sau camioane. Pe mãsurã ce vã deplasaþi, dimensiunea ºi formele acestor obiecte se schimbã, inducând variaþia intensitãþii semnalului recepþionat. Un semnal puternic ºi fãrã întreruperi indicã faptul cã maºina de poliþie cu radar este foarte aproape.



Radar în impulsuri sau instantaneu

Acest tip de semnal apare brusc atunci când este "activatã" o unitate radar. Când detecteazã un astfel de semnal, unitatea va rãspunde cu o avertizare audio / vizualã.

Care sunt alarmele false tipice (pentru radar)?

În mod ideal, un detector de radar ar trebui sã emitã avertizãri numai în prezenþa unui radar de poliþie. Cu toate acestea, deoarece existã ºi alte dispozitive care folosesc banda X a poliþiei apar adesea alarme false. În general, un semnal fals produce doar o avertizare audio ºi vizualã scurtã. Din moment ce aceste semnale sunt foarte slabe, este posibil sã ieºiþi din raza lor de acþiune foarte repede ºi sã primiþi doar o singurã avertizare. Cu toate cã de multe ori sursa probabilã a semnalului fals poate fi identificatã (supermarket, bancã, clãdire cu magazine, etc) se recomandã sã fiþi precauþi pânã când sursa semnalului este confirmatã. Modelul de avertizare în banda X cauzat de o altã sursã decât poliþia este asemanator cu avertizarea iniþialã produsã de radarul poliþiei. Din acest motiv este recomandat sã acþionaþi corespunzãtor de fiecare datã când recepþionaþi o avertizare.

În ce condiþii sunt afectate avertizãrile radar?


  • Dacã consideraþi cã unitatea d-voastrã nu funcþioneazã corespunzator, reþineþi cã exista multe condiþii care pot influenþa intensitatea sau durata avertizãrii:
  • Poliþia utilizeazã radare instantanee / în impulsuri, caz în care nu este transmis nici un semnal pâna când nu s-a realizat contactul vizual cu vehiculul d-voastrã. Pentru detectarea unui astfel de semnal, trebuie sã vã bazaþi pe semnalele reflectate de la radarul care este direcþionat asupra vehiculelor care circula în faþa d-voastrã.
  • Radarul poliþiei este poziþionat perpendicular pe ºosea, într-o curbã sau pe creasta unui deal, reducând semnificativ raza de detectare.
  • Traficul de pe autostradã între vehiculul d-voastrã ºi sursa radarului poliþiei este foarte aglomerat. Acesta blocheazã / reflectã semnalele transmise.
  • Prezenþa unor camioane mari între d-voastrã ºi radarul poliþiei poate reduce semnificativ recepþia semnalului.
  • Ploaia sau vremea umedã poate absorbi semnalele transmise înainte ca acestea sã ajungã la vehiculul d-voastrã, reducând raza de acþiune a detectorului de radar.
  • Radarul poliþiei nu este reglat corespunzator ºi transmite semnale în alte benzi decât cele aprobate, X, K ºi Ka extinsã.


Care sunt instrucþiunile de montaj?


  • Montaþi aparatul cât mai jos posibil în centrul parbrizului. Nu montaþi unitatea în spatele ºtergãtoarelor, ornamentelor sau parasolarelor, etc. Acestea conþin suprafeþe metalice care pot afecta negativ detectarea semnalelor radar ºi laser ºi pot reduce timpul de avertizare. (Geamurile fumurii obiºnuite nu afecteaza recepþia.)
  • Unele parbrize au un strat (Instaclear™ sau Electriclear™) care afecteaza semnalele radar. Consultaþi distribuitorul sau manualul de utilizare al vehiculului pentru a afla dacã parbrizul d-voastrã are un astfel de strat. Evitaþi montarea unitãþii în contact direct cu parbrizul.
  • Pentru a reduce posibilitatea furtului, ascundeþi aparatul atunci când nu-l folosiþi.


Montarea pe parbriz


  • Montaþi cele douã ventuze ºi amortizorul de cauciuc pe suport, introducându-le în gãurile acestuia.
  • Apãsaþi ventuzele pe parbriz în locul ales.
  • IMPORTANT! Unele vehicule mai noi au un strat de siguranþã din plastic pe partea interioarã a parbrizului. Este posibil ca ventuzele sã lase semne permanente pe astfel de parbrize. Pentru a afla dacã vehiculul d-voastra are astfel de parbriz, citiþi manualul de utilizare sau întrebaþi distribuitorul d-voastrã. Este recomandat sa nu lãsaþi suportul cu ventuze în lumina directã a soarelui.
  • Dacã faceþi acest lucru, scoaterea detectorului poate duce la formarea de umflãturi pe bord.
  • Împingeþi detectorul pe suport pânã când se fixeazã la locul sau.
  • Dacã este necesar, unitatea poate fi înclinatã prin îndoirea suportului de pe parbriz. Apãsaþi butonul de demontare a suportului ºi scoateþi detectorul înainte de a înclina suportul.


Montarea în bord


  • Asiguraþi-vã cã suprafaþa pe care aþi ales-o pentru montare este relativ dreaptã, curatã ºi uscatã. Curãþaþi cu alcool izopropilic, dacã este necesar, pentru a înlãtura cearã sau polish-ul.
  • Separaþi ariciul de fixare. Înlãturaþi folia protectoare de pe fiecare bandã ºi plasaþi o bandã pe bord ºi una pe partea de jos a unitãþii, având grijã sã nu acoperiþi seria aparatului.
  • Aveþi grijã sã nu lipiþi banda adezivã peste numãrul de serie al unitãþii. Dacã banda adezivã este îndepartatã, numãrul de serie poate fi smuls de pe unitate. Unitãþile fãrã numãr de serie nu beneficiazã de garanþie.
  • Montare pe parasolar (accesoriu opþional)
  • Introduceþi suportul pentru parasolar în fanta de fixare a aparatului.
  • Fixaþi suportul pe parasolar asigurându-vã cã aparatul este orizontal ºi nu are recepþia obturatã.


Legãtura la alimentare


  • Introduceþi capãtul mic al cablului de alimentare în mufa de alimentare a aparatului.
  • Introduceþi capãtul mare al cablului de alimentare în locul brichetei vehiculului.


Înlocuirea siguranþei

Soclul pentru brichetã este dotat cu o siguranþã de 2 Amperi localizatã în spatele vârfului argintiu. Pentru a înlocui siguranþa, deºurubaþi cu grija capãtul suportului pentru brichetã.

IMPORTANT! Deºurubaþi încet. Vârful conþine un arc care poate sãri în timpul dezasamblãrii. Introduceþi noua siguranþã împreunã cu arcul ºi înºurubaþi-o pe vârf. Cu timpul, ºurubul se poate desface; strângeþi-l ori de câte ori este nevoie.

Metodele de întreþinere in bune conditii a detectorului

Evitaþi expunerea prelungitã la soare în timpul verii ºi scoateþi unitatea de pe bord atunci când vehiculul stã parcat perioade mari de timp. Nu daþi cu apã, soluþii de curaþare sau polish direct pe unitate. Aceste substanþe pot pãtrunde prin orificii ºi pot duce la defectarea unitãþii. Nu folosiþi substanþe de curãþare abrazive pe partea exterioarã a detectorului.

Ce este modul City?

Modul "City" / "City 1" / "City 2"

Modul "City" cu 3 faze a fost proiectat pentru a reduce posibilitatea apariþiei avertizãrilor false generate de dispozitive care funcþioneazã pe aceeaºi frecvenþã ca ºi radarele poliþiei. Aceste dispozitive folosesc în general banda X. &Icircn modul "City", semnalele slabe radar de vitezã / de siguranþã vor fi anunþate prin douã semnale sonore, dupã care unitatea va rãmâne tacutã dacã semnalul detectat nu devine foarte puternic. Dacã puterea semnalului creºte, unitatea emite încã douã semnale sonore. În modul "City 1" este redusã numai sensibilitatea la semnalele în banda X. În modul "City 2" nu sunt detectate semnalele în banda X.

ATENÞIE: Atunci când selectaþi acest mod, se poate întâmpla ca în unele oraºe mici sã fie folosite radare în banda X.

Dacã modul silenþios automat este activat în timp ce modurile "City 1" sau "City 2" sunt active ºi unitatea recepþioneazã un semnal radar puternic, aceasta îndeplineºte funcþia silenþioasã automatã. Modurile "City" nu modfificã avertizarea sonorã pentru semnalele laser ºi VG-2.

Care sunt soluþiile pentru problemele des întâlnite?

1.Problemã: Unitatea nu este alimentatã corect, afiºajul nu se aprinde, iar detectorul nu emite avertizãri sonore.

Mufa nu este inseratã. Reintroduceþi mufa ºi rotiþi-o.
Verificaþi siguranþa din mufa detectorului de radar; daca este cazul, înlocuiþi-o cu una de 2A de tipul 3AG.
Verificaþi siguranþa din soclul pentru brichetã; dacã este cazul, înlocuiþi-o.
Soclul brichetei nu este curat sau nu este conectat. Consultaþi dealer-ul d-voastrã sau un electrician auto.

2. Problemã: Unitatea emite avertizãri atunci când vehiculul intrã în gropi.

Verificaþi daca nu cumva soclul pentru brichetã s-a deºurubat; strângeþi-l ºi curãþaþi-l.
Verificaþi conexiunile la ambele capete ale cablului de alimentare. Înlocuiþi cablul pentru a determina dacã acesta este defect. Returnaþi cablul defect la fabricã.

3. Problemã: Unitatea emite avertizãri atunci când folosiþi echipamentul vehiculului (frâne, geamuri electrice, volanul, claxonul, etc) sau când acceleraþi.

Sistemul electric al vehiculului, inclusiv bateria ºi alternatorul poate avea zgomot. Instalaþi un filtru capacitiv (cu valoare de 470 mfd. 25 Volþi sau mai mare) pe spatele soclului tip brichetã.

4. Problemã: Avertizãrile audio nu sunt suficient de puternice.

Anulaþi modul silenþios automat sau modul "City".

5. Problemã: Unitatea emite avertizari laser atunci când acceleraþi.

Capacul de delcou poate fi de calitate proastã. Înlocuiþi-l cu unul de calitate buna.

6. Problemã: Raza micã de acþiune.

Antena / lentile parþial blocate. Repoziþionaþi unitatea într-un loc în care are vizibilitate asupra drumului ºi a pãrþilor laterale ale acestuia.
Semnalele radar nu pot trece prin parbriz. Aflaþi dacã vehiculul d-voastrã are un parbriz cu încãlzire sau este opac la frecvenþele radarului.

7. Problemã: Alarme false sau foarte frecvente.

Multe surse de semnale în banda X care nu aparþin poliþiei. Folosiþi modul “City” .

8 Problemã: Afiºajul apare parþial sau deloc.

Poate fi activat modul luminos sau întunecat. Dezactivaþi modul luminos sau întunecat.
  • masca

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@ice01astra: Dar vad ca te-ai documentat foarte bine despre aceste detectoare. Eu am un Cobra 9400 si dupa ce am vazut caracteristicile din acel pdf pe care vi l-am dat si voua mi-am dat seama ca ar fi bine sa il schimb cu un 9600 care are raza de detectie mult mai mare.

Dar intrebarea este urmatoarea, daca raza de detectie in curba a unui detector este mai mare decat a altuia luam exemplul de mai sus cu cobra 9400 si 9600, ce se intampla in momentul cand este bruiat de masini, cel care are raza de detectie mai mare in curba poate sa detecteze mult mai bine radarul decat celalalt ?!.. Oricum teoretic nu ar trebui sa te intereseze asta deoarece ei nu au voie sa te opreasca daca pe caseta mai apare o masina, dar politia romana e prea inventiva in momentul de fata.

Totusi din proprie experienta va zic sa nu va bazati foarte mult pe aceste detectoare, am vazut ca dupa ce s-a legalizat detectorul in romania baietii si-au gasit se pare si ei niste jucarii cu care sa ne prinda.. Desi multi zic ca nu se poate, eu am patit-o si cred ca se poate..
Skip ads

  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
masca a scris:@ice01astra: Dar vad ca te-ai documentat foarte bine despre aceste detectoare.


Nu am prostul obicei sa ma apuc de ceva, inainte de a fi bine documentat astfel incat sa duc treaba la bun sfarsit Embarassed


masca a scris:Totusi din proprie experienta va zic sa nu va bazati foarte mult pe aceste detectoare, am vazut ca dupa ce s-a legalizat detectorul in romania baietii si-au gasit se pare si ei niste jucarii cu care sa ne prinda..


Un detector radar, nu te face deloc invizibil ! Aceste detectoare au datoria de a te ajuta sa eviti posibililele probleme care apar, insa in nici un caz nu iti garanteaza ca scapi de orice radar.

masca a scris:Desi multi zic ca nu se poate, eu am patit-o si cred ca se poate..


Ei uite ca se poate, si aici am si explicat Wink

ice01astra a scris:
Radare Python II 24.150 GHz, K band.
Mod de funtionare: continu; insa militieni de la noi au inceput sa se jmechereasca, si au adaptat un soi de intrerupatoare pe cablu care face legatura intre antena si radar, si cu ajutorul caruia pornesc radarul doar in momentul in care vad pe cineva ca vine tare. Din momentul pornirii radarului (instant on) aveti la dispozitie maxim 1-3 secunde sa franati, ptr acest lucru este vital timpul de reactie al detectorului radar, desi cea mai buna metoda sa te feresti este sa stai in spatele altuia care fuge tare, astfel ca in momentul in care porneste detectia, il va lua pe el in plin


Deci recomand prudenta ! Cool
  • Moga Victor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y2.0 DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut! am cumparat acum o luna de zile un detector radar cobra esd 9230wx si sa-mi spui ce parere ai despre el . pana acum si-a facut treaba . multumesc
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Moga Victor a scris:am cumparat acum o luna de zile un detector radar cobra esd 9230wx si sa-mi spui ce parere ai despre el


Salut si tie, daca tot l-ai cumparat cred ca o parerea din partea ta ca si utilizator al acestui detector este mai binevenita decat a mea Wink

Personal am gasit foarte putine lucruri despre acest detector pe internet. Dealtfel nici macar in ofertele furnizorilor nu l-am gasit, din cate am dedus pana la urma este un model destul de vechi, dupa el fabricandu-se 9300 si 9330, probabil ca de aceea nu apare in nici o oferta actualizata.

Oricum ... daca tu spui ca esti multumit de el, atunci asta este cel mai important lucru Wink

Sa il folosesti sanatos, si sa te fereasca de amenzi ... insa nu uita, in spatele lui nu esti invizibil Wink

Numai bine !
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Nu te supara ce parere ai de http://www.sigmanet.ro/Cobra-9300--id3156 ? il am de vreo 2 ani si cand l-am luat erea destul de scump pt vremea respectiva
Skip ads

  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BeWaRe a scris:Nu te supara ce parere ai de http://www.sigmanet.ro/Cobra-9300--id3156 ? il am de vreo 2 ani si cand l-am luat erea destul de scump pt vremea respectiva


Este un detector radar din sectorul buget de pana in 150USD, asa cum am spus si recomandat si >>aici<< Wink

Ce ii lipseste este functia instant on/puls, sau detectia radarelor de tip Traffipax Speedophot, insa in limita aia de bani, nici un producator nu ofera asa ceva.

Cat de bun este in rest, ne poti spune chiar tu ca si utilizator al acestui detector Embarassed
  • krazyeone

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@ice01astra
Excelent topic,bine documentat , felicitari si multumim pentru munca depusa
Ma gandesc si eu sa achizitionez un detector de radar,il gasesc foarte util, cred ca am sa ma indrept spre Beltronics RX65, mi se pare excelent faptul ca se poate face upgrade la software, exista oare mai multe modele? ma refer produse in USA sau Europa? influneteaza oare cu ceva acest fapt?

Diferite detectoare testate:
http://www.youtube.com/watch?v=WDbabuJ8bQM

Un site cu foarte multe informatii utile + teste:
http://www.radarbusters.com
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cum "spunea" un personaj din filmuletul asta: http://www.youtube.com/watch?v=dYFaC3XI_WI
INSTANT ON IS DEADLY
asa ca ...
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ge0rge a scris:@ice01astra
Excelent topic,bine documentat , felicitari si multumim pentru munca depusa


Multumesc ptr aprecieri, si ma bucur ca ti-am fost de folos ! Embarassed


Ge0rge a scris:Ma gandesc si eu sa achizitionez un detector de radar,il gasesc foarte util, cred ca am sa ma indrept spre Beltronics RX65, mi se pare excelent faptul ca se poate face upgrade la software, exista oare mai multe modele? ma refer produse in USA sau Europa? influneteaza oare cu ceva acest fapt?


In general modelele Betronics de la noi sunt comune atat ptr EU cat si ptr USA, exceptie facand modelele special create ptr EU care contin si banda KU, insa cum la noi nu exista aceasta banda, si in afara o gasesti doar in cateva state ... nu stiu cat de utila este sa aiba si aceasta banda ! Ptr Romania iti este suficient un detector radar cu banda K.


wwwcvro a scris:Dupa cum "spunea" un personaj din filmuletul asta: INSTANT ON IS DEADLY asa ca ...


InstantON/Puls este intradevar o mare provocare, insa e bine sa ai un detector care are asa ceva, ptr ca ai o sansa in plus. Pe langa asta, asa cum am spus si nu odata, un detector de radar nu te face invizibil si nici invincibil. Rolul unui detector este acela de a te ajuta uneori sa eviti o situatie neplacuta ...

Eu revin la recomandarea initiala si va indemna la prudenta si sa nu apasati pedala de acceleratie prea tare Wink

Ca tot vorbeam de InstantOn/Puls ...

>>K-band instant-on<<

>>Laser jammer<< Twisted Evil
Skip ads

  • BiriV

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Daca tot esti foarte bine documentat ... am si eu o mare (?) nelamurire.
Am un Beltronics Vector 940 ... dar care arata cam altfel fata de cum l-ai prezentat tu. Poti sa imi dai ceva detalii despre el? Si de ce arata altfel ?

Thanks,
Vlad
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce ai tu este modelul ptr Europa, ce am eu este modelul ptr Canada si USA (al meu este Made in Canada) urmand designul de baza al detectoarelor Beltronics. Inauntru sunt indentice, diferenta este data doar de catre design si faptul ca modelul pe care il am eu, se spune ca ar fi mai solid ... desi sincer sa fiu nu pot sa confirm sau infirm asta, ptr ca nu am avut curajul sa ii testez aceste proprietatii
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ice01astra
din filmuletul ala k-band instant on...totusi cam slabut bel 925...doar 5 secunde parca fata de X65 - 25 secunde.
Probabil Cobra e si mai "meserias"...
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
wwwcvro a scris: ... din filmuletul ala k-band instant on...totusi cam slabut bel 925...doar 5 secunde parca fata de X65 - 25 secunde.


Pai, si Brusli il bate pe Vandam Very Happy

Pret Bel 925: 170$
vs.
Pret Bel X65: 450$

Oare crezi ca diferenta asta de bani, o fi intamplatoare ? Embarassed Primul face parte din sectorul buget, in timp ce al doilea din sectorul PRO, deci comparatia nu este una tocmai reusita Wink


wwwcvro a scris:Probabil Cobra e si mai "meserias"...


La acest capitol cel mai slab stau Wishler din ce am citit, dar nici Cobra nu este foarte departe ... Din acest motiv am recomandat la toti prieteni, sau toti cei care m-au intrebat, sa incerce sa isi ia un model de la Beltronics, fie chiar unul modest ...
  • raduradu

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva ceva de cobra xrs 9685
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
raduradu a scris:stie cineva ceva de cobra xrs 9685


Personal nu am gasit nici un review facut acestui detector, insa pot sa iti dau urmatoarele detalii ...




Producator Cobra

Model XRS 9685

Caracteristici: Detector radar cu afisaj full color, avertizare vocala, banda Ku pentru Europa.

XRS-9930 - 12 Band Radar Ultra Performance Digital Radar/Laser Detector

Dotari:

New - Full Color Extreme Bright Data GrafixTM Display - Afisaj full color
LaserEye® 360 Detection
Busola digitala
New - Battery Voltage Display
Laser Eye®
Safety Alert® Traffic Warning System
Ultra Performance Extended Detection Range - distanta de detectie imbunatatita
Detects POP Mode Radar Gun - detectie POP pentru pistoala radar
New - Detects Ku Band Radar Gun - Detecteaza banda Ku pentru Europa
IntellimuteTM
IntellishieldTM
Strobe Alert® Warns of Approciating Emergency Vehicles
6 RADAR SIGNALS 4 LASER SIGNALS 2 SAFETY SYSTEMS
1. X Band Radar
2. K Band Radar
3. Ka Superwide Radar
4. Ku Band Radar*
5. VG-2 Rader Detector-Detector
6. Spectre Rader Detector-Detector 1. LTI 20-20TM Laser**
2. Ultra LyteTM Laser**
3. ProLaser**
4. ProLaser III** 1. Safety Alert® System
2. Strobe Alert® System*


Pretul l-am gasit a fi in jurul sumei de 250 lei, cu TVA, un pret la care as indrazni sa spun ca este o afacere buna.

===================================================================================================

Si niste clipuri interesante ... din pacate doar in engleza ...


>> Radarele pot sa fie si utile << Very Happy

Si ceva cu adevarat util si bine explicat !

>> Direct Wiring A Radar Detector << Idea


Ultima modificare facuta de ice01astra la Mar 08 Mai, 2007 7:29 am
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
deci asta ar cam fi taticul in domeniu?

http://www.beltronics.com/rx65.html
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
9930 la 250 RON ?
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR