Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Gulie19

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Simptome: Martor aprins in bord ( Robinetul acela ) , presupun ca este CHECK .
Turatia nu mai sare de 3500 , are momente in care mai urca . Forta la accelerare nu mai este puternica

Cod(uri) eroare: P0105 - P0400

Model: Astra G COMBI 1,7 CDTI 59KW 80CP
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL

Rog mult pe cei care au avut aceasta problema sa ma ajute . In special la P0105 .


Ps: am cautat si nu am gasit nimic clar , ce trebuie schimbat pararile sunt impartite . Daca am gresit imi accept consecintele !
Skip ads

  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
P0105 ESTE SENZORUL MAP.SENZORUL DE PRESIUNE BAROMETRICA DUPA GALERIA DE ADMISIE. TREBUIE CURATAT,DACA TOT FACE FIGURI TREBUIE SCHIMBAT. SE GASESTE DOAR PE ORIGINAL BOSH VREO 280 LEI.SCOS DIN GALERI ,CURATAT CU ATENTIE CU UN VARF DE AC,SI CU SPARY DE CONTACTE,CEVA SA NU LASE ULEI.USOR CU ACUL,SA NU IL INFIGI PREA MULT IN INTERIOR,ARE O SITA SENSIBILE LA VREO 4-5 CM INAUNTRU,DACA AI SPART-O IL SCHIMBI.EU L-AM CURATAT DE VREO 4 ORI.ARE NUMAI ULEI IN GAURICE

P0400 BANUIESC,CA AR FI SENZORUL DE LA EGR,INCEARCA SA CURETI EGR SI TOTODATA SI CLAPETA DE ACCELERATIE
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat




SE CURATA MIZERIA DIN GAURICEA AIA...CU ATENTIE....ORINGUL ALA VERDE MERGE PUS NU TREBUIE SCHIMBAT


Ultima modificare facuta de catalin1985 la Vin 24 Jun, 2016 7:54 pm, modificat de 2 ori in total
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
SENZORUL DE SUB CIUPERCA AIA DE VACUUM ESTE SENZORUL MAP AFERENT CODULUI P0105 DESFACI SURUBUL CE TINE CIUPERCA,DAR CU GRIJA CAND O RIDICI,TIJA CARE PLEACA IN JOS INTRA IN ADMISIE SI ITI CONTROLEAZA NISTE CLAPETE MICI IN ADMISIE,NU O SA POTI SCOATE CIUPERCA DE TOT,RAMANE IN TIJA AIA.DAR AI LOC DESTUL SA SCOTI SENZORUL.
Skip ads

  • Gulie19

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos . Mi-a sters eroare astazi cand am pus-o pe tester si acum 5 minute a aparut din nou si turatia iarasi nu a mai sarit de 3500 . Sper sa fie ala .. Cineva imi tot arata inspre debimetru ..
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
MA INDOIESC SA FIE DEBITMETRUL.DEOCAMDAT CURATA ZENZORUL.POTI SCOATE SI SENZORUL DE LA DEBITMETRU SA IL CURETI.TOT CU SPRAY DE CONTACTE,DAI PE EL SI LASI SA SE USUCE,SE USUCA IN CATEVA SECUNDE
  • Gulie19

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2014

  • Mesaj Privat
multam fain o sa incerc maine asta si te tin la curent .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este bine sa curete senzorul debitmetrului cu spray de contacte, deoarece unele sunt cu ulei. Exista spray special pentru curatat debitmetrul.
Skip ads

  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 792
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2009

  • Mesaj Privat
SAU ASA.EU UNUL L-AM CURATAT CU SPRAY PT CONTACTE.
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Curata galeria admisie,teava care duce la egr,egrul si clapeta de acceleratie,senzorul map si apoi vezi rezultatul....fara aceste operatii nu realizezi nimic...bafta...PS...lasa debitmetrul in pace asta e parerea mea...
  • GGeo638

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Am și eu aceiași problema am. Schimbat și senzoru map și degeaba merge când vrea el.
Este varianta sa aun fir întrerupt pe circuitu senzorului!?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula orice inlocuire de componenta,e precedata de o verificare,in urma careia se va inlocui sau nu componenta. Daca ai inlocuit componenta si problema persista,inseamna ca ai inlocuit inutil componenta,problema fiind in alt loc sau de alta natura.Cauze pot fi multe,printre care si fir intrerupt pe circuitul senzorului. De obicei,se scrie codul de eroare gasit la diagnoza,functie de care se poate comenta in cunostinta de cauza. P.S. - completeaza-ti profilul cu datele masinii,inclusiv codul de motor(citeste regulamentul)...!
Skip ads

  • ady.22

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara, cu ceva vreme in urma m-am confruntat cu eroarea P0105. Ca manifestare, nu se mai tura mai mult de 2800, incepea sa trepideze si sa dea cu fum negru. In mers nu avea vana de loc si consumul crescuse binisor. Am pus testerul, s-a gasit eroarea care se stergea cu motorul oprit, cand il porneai aparea la loc. Rezolvarea a durat o zi intreaga. Traseul filtru de aer, turbo, intercooler, egr impecabile, doar cu o usoara pelicula de ulei in egr. Dupa egr urmeaza o bucata de teava care la iesirea catre galeria de admisie dintr-un diametru de aprox 7 cm mai avea cam 8 mm. La fel si teava catre galerie, la fel si galeria, toate pline cu funingine intarita. In galeria de admisie clapetele de admisie aer erau blocate pe inchis. Am rezolvat-o cu 3 litri de benzina, un WD 40 si doua spray-uri de curatat franele. Dupa curatare temeinica, au fost puse la loc, am schimbat senzorul MAP, si ce sa vezi, eroarea nu a mai aparut nici in bord si nici pe tester. Zgomotul metalic al motorului disparuse si tragea la drum ca in vremurile bune. Dupa curatare s-a schimbat si consumul : 384 km cu 15 litri motorina in regim mixt, de unde inainte de curatare pe un traseu de 130 km consuma aproape 10 litri. Daca va confruntati cu aceasta eroare, nu dati vina doar pe senzorul MAP, verificati si traseul de admisie.
  • HBarz

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Salutare,

Cu eorarea asta ma confrunt si eu, masinuta cu cheita apare cand merg constant in jur de 10-15-20 de sec, treapta a -3-a, 3000 de turatii. Becul se stinge singur dupa cateva minute de mers normal sau daca opresc masina.
Precizez ca a fost curatata admisia, schimbat senzor de pe galerie (Bosch), curatat geometrie turbo.
Daca mai are cineva vreo idee, ce altceva ar mai putea fi as fi recunoscator.
Uneori se aude un fosnet, ca o pierdere de aer sau trage aer fals.
Filtrele si uleiul urmeaza sa fie schimbate.
  • defcon-1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Salut.
Am masina din semnatura, adica un Astra g 1,7 DTL.
De cateva luni imi apare cheita galbena in bord( sper ca am spus bine) si nu se mai tureaza peste 3000 de ture...parca este si mai puturoasa.
Am fost fost la un nene cu tester si mi-a zis ca este senzorul de turbo, pe care l-am schimbat.Nici o rezolvare.
Am pus si eu testerul pe masina( am o clona) si cu Opcom 2018 mi-a dat urmatoarea eroare:
P0105 -(2) - Boost pressure sensor circuit low input- present
iar cu opcom 2015 eroarea:
P0105 -1- Senzor presiune turbo semnal prea mare-prezent
Nu stiu daca arata acelasi lucru.
Poate cineva sa ma ajute cu o explicatie, va rog. Ce trebuie sa fac?
Mukrumesc mult!
  • defcon-1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Nu ma lamureste si pe mine nimeni?
Poate este cineva care a avut aceeasi problema...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Arunca o privire aici ---> https://mega.nz/file/1GwwkSr...CxTMN0hYHM2uSY0g0
  • defcon-1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns. Sa inteleg( va rog sa nu radeti de mine daca nu ma exprim bine) ca trebuie inlocuita mufa de la senzorul pe care tocmai l-am schimbat? Si ca de fapt asta trebui facut de la inceput si abia apoi schimbat senzorul?
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Asa spune producatorul. Acum, ma gandesc ca ar merge si cumva verificata mufa si eventual incercat sa maresti presiunea in contacte, inainte de schimbare.
Este adevarat ca acea nota tehnica nu se refera la anul masinii tale (2008(, dar simptomul si eroarea corespund, deci ar merita incercat.
  • defcon-1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2021

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns. Voi ruga electricianul sa verifice mufa respectiva.
Am sa revin cu lamuriri daca era de acolo sau nu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR