Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Va salut stimati opelisti. Ieri am dat jos egr. L-am curãtat. La montare am observat la piesa din imagine ca se miscã cam mult si pierde un lichid pe acolo. Intra in piesa o conductã metalica subtire. se aflã pe blocul motor sub furtunul care pleacã din bloc si intra in radiator.Bãnuiesc cã lichidul pierdut este lichid de frana. Îmi puteti spune ce rol are piesa si daca trebuie reparat ceva acolo sa nu mai piardã lichid. Mentionez cã odatã la aprox. 8 luni completez lichid de frana . Cam 100 de grame si pedala de frana este mai tare decât la alte masini ( vorbim de acelasi model si motor). Trebuie sa schimb si discurile pe fata si ferodourile pe spate. Dar asta este altã discutie. Astra g 2001. Motor y17dt.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe acolo se duce lichid de frana la rulmentul de presiune. Ar fi bine sa repari. Daca a intra lichid la ambreiaj, nu e bine.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca acolo pierzi lichid atunci pregateste-te de o interventie la ambreiaj. Acolo este cuplajul de la ambreiaj la intrarea in cutie. probabil ti s-a stricat capatul la furtunul care vine de la pompa de ambreiaj. costa cam 280 ron pe original si iti recomand sa il schimbi cat mai curand ca ramai sa nu mai poti pleca de pe loc.
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pt rãspunsuri. Dar am intrat în ceațã . Trebuie schimbat capãtul furtunului?. Piesa din imagine se înfige în blocul motor. Se mișcã și e ciudat nu? Are voie sa se miște sau trebuie înfipt mai bine ? Sau schimbatã?Piese în sine este capatul furtunului care dã lichid de frana la ambreiaj? Zic bine. Dacã nu vã rog sã mã luminați. încã o întrebare din cauza asta am pedala de frana mai tare decât ar trebui?
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa lamurim treaba;
1.Acolo e capatul conductei care duce lichid de frana la rulmentul de presiune al ambreiajului.
2.Verifica daca nu cumva la stutul de aerisire al rulmentului de presiune pierde lichid frana,sau pe la conducta care intra in piesa de aluminiu,asta inainte sa schimbi ceva.
3.Piesa de aluminiu se misca si nu e nici o problema,dar sa nu rupta (adica sa nu atarne)
4.Pedala de frana poate fi mai tare din cauza presiunii mai slabe in instalatia de franare.
5.Nu te juca cu pierderile de lichid frana,chiar daca in vasul lichidului de frana sunt doua camere ......poti ramane fara frana sau fara ambreiaj.Spor la treaba!...NU uita ca dupa toate acestea sa faci aerisirea instalatiei de ambreiaj si a celei de franare!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ulise1987 a scris:Multumesc pt rãspunsuri. Dar am intrat în ceațã . Trebuie schimbat capãtul furtunului?. Piesa din imagine se înfige în blocul motor. Se mișcã și e ciudat nu? Are voie sa se miște sau trebuie înfipt mai bine ? Sau schimbatã?Piese în sine este capatul furtunului care dã lichid de frana la ambreiaj? Zic bine. Dacã nu vã rog sã mã luminați. încã o întrebare din cauza asta am pedala de frana mai tare decât ar trebui?


nu poti schimba doar capatul furtunului ci se schimba cu totul (cam 250 - 300 RON) iar la imbinare are o piesa mica de plastic care este chiar la intrarea in cutia de viteze si din ce tin minte are un inel metalic care tine capatul furtunului pe acel cuplaj (vezi sa nu fi pierdut sau sa se fi miscat cumva acel inel - este ca o siguranta daca vrei). piesa de legatura este din plastic si nu prea se strica doar acel furtun si eventual capatul cu care se conjuga care face parte din serpentina de la rulmentul de presiune al ambreiajului.
rezolva problema cat mai repede si nu mai umbla asa cu ea ca distrugi mai multe si te va costa mult mai mult apoi reparatiile... Succes
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt rãspunsuri. Acum m.am lãmurit cât de cat . Tot respectul pt acest site. Sunt membru din 2010. Mereu am gãsit rãspunsuri la problemele avute. Va țin la curent.o zi buna
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa revi cu rezolvarea sau alte intrebari sa poti rezolva cu bine problema. succes
Skip ads

  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Lichidul scurs pe piesa din imaginea din postul initial era de fapt antigel 😂. De aceea nu era scãzut nivelul de lichid de frana din vas. Antigelul ajuns pe piesa a rezultat de furtunul bloc motor-radiator.a m strans colierul. Merge Baba mea ceas. Scuze pt confuzie. Va pun si imagini cu egr. Multã mizerie. Nu am curatat de 5 ani egr. t
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu unul nu prea am inteles era furtunul spart fisurat sau era colierul slabit - concret pe unde curgea.
"a m strans colierul" - se strange singur, doar sa ai forta sa in cracanezi este foarte tare... fara scula speciala foarte greu il desfaci.
Daca era colierul slabit pune altul de preferat original vezi si tu pe unde gasesti si urmareste sa nu faca presiune in zona aceea (furtune tari.)
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Acolo nu am colier original. 😇 . Am colier cu șurub. Legat de presiune si furtune tari. Presupun cã ar trebui sa fie presiune în instalația de rãcire. Nu?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
trebuie sa fie presiune dar nu prea mare ca daca este foarte mare atunci sunt probleme la garnitura de chiulasa...
Skip ads

  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Intradevar sunt cam tari furtunele (zic eu). As putea slãbi busonul de la vasul de expansiune pânã ajung la maiandrei pt constatare?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa nu faci asa ceva.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Citeste pe forum sunt capitole intregi despre Y17DT


Deci doar ca teorie OK
Daca a cedat la furtun si colierul si furtunul erau OK.
Nu cred ca au sarit degaba - asta daca au sarit... (tot nu nu ai spus care a fost cauza de curgea antigel)
_________________________________________
Teci injectoare sau garnitura de chiuloasa.

Y17DT - Pierdere mare de antigel
https://www.clubopel.com/vie...p=1744250#1744250
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR