Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • wanderer

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o mare rugaminte, acum cand scriu am ramas in pana cu masina la 30 km de Craiova. Trebuia sa ajung in Dr. Turnu Severin. Problema este urmatoarea. Mi s a oprit motorul in mers. Banuiesc ca mi a cazut pompa de alimentare, deoarece inainte cand puneam contactul se auzea zgomotul specific pompei de alimentare, iar acum nu se mai aude. Dimineata s a oprit motorul imediat dupa doua porniri. Am dat a doua cheie si nu s a mai oprit. Acest lucru s a intamplat de doua ori in dimineata aceasta. Filtrul de motorina a fost schimbat acum 1000 km cand am facut ultima revizie. Mai am o problema si anume am anulat egr ul prin scoaterea mufei. Merg asa de mult timp fara probleme. Am renuntat si la filtrul de particule tot acum mult timp. Acum imi apar urmatoarele coduri si nu stiu sa le interpretez si va rog sa ma ajutati. 003006, 224408, 040304, 070406, 161450, 013001, 024312, 068304, 011508, 062108, 119163, 119103. Va multumesc anticipat pt raspunsuri!
Skip ads

  • wanderer

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am tractat o pana la destinatie. Cand am ajuns am pus contactul si surpriza, se auzea zgomotul specific al pompei de alimentare. Eram sigur ca o sa porneasca, dar n a fost asa. Destinatia unde am ajuns este o zona rurala. Un mecanic din localitate s a apucat de treaba, pare priceput. Nu are tester. A inceput cu filtrul de motorina, acolo ajungea motorina. A desfacut supapa de presiune, a verificat o dupa curatare, era blocata. S a deblocat dupa mai multe usoare socuri mecanice si conectari succesive la 12v. Si de aceasta data am crezut ca s a rezolvat problema. Sigur, nu a pornit nici de aceasta data. A umblat la pompa de inalta presiune. Acolo se pare ca este problema, motorina intra in aceasta, dar nu mai iese. A verificat ca exista curent la mufa supapei de presiune cu un bec si era ok. Voi cumpara o alta pompa de inalta presiune sh si sper cu asta sa mi rezolv problema. Care este parerea voastra despre ceea ce mi s a intamplat? Va multumesc!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cum ai verificat ca pompa de injecție nu scoate motorinĂ£?
  • wanderer

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
S a scos conducta care iese din pompa de inalta presiune si merge spre rampa si acolo nu vine motorina.
Skip ads

  • wanderer

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ma gandesc si la faptul ca mecanicul care s a uitat la masina a desfacut si senzorul care vine montat pe axa cu came. S a uitat si nu se vedea ca se invarte cand cuplam demarorul. Se facuse tarziu si n a mai desfacut capacul de la lantul de distributie. Posibil sa se fi intamplat ceva la distributie, oprindu se motorul in mers fara zgomote ciudate? Se poate rupe lantul sau axul cu came fara zgomot? Cand s a oprit motorul in mers aveam 90 km/h si n am auzit zgomote ciudate. Am facut disttibutia la 90000, iar acum are 197000. Eu am plecat acasa cu trenul, iar masina a ramas la socrii, mecanicul urmand sa revina la masina zilele viitoare. Ma gandesc la ce i mai rau.
  • wanderer

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
S a confirmat, lantul de distributie era rupt. In cazul acesta in care lantul s a rupt in mers, cel mai des ce se intampla? Supape indoite? Sa ma gandesc sa cumpar alt motor?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Desfaci si vezi: daca ai doar supape stricate, refaci chiulasa +inlocuiești supape, schimbi distributia si gata.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Unele cazuri au fost simple. Inlocuit distributie , ulei, filtru ulei, etc.
Altele NU! Refacut motor. Partea neplacuta este ca trebuie honuit blocul motor.
  • wanderer

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Zilele acestea o s o aduc in Bucuresti cu o platforma, am gasit o platforma care se intoarce goala din zona aceea si ma costa jumatate din pretul pe care l as fi platit in mod normal. Am ales ca service pt reparatie EDS la Maiandrei. Sprer sa scap cat mai ieftin cu reparatia, daca e buba prea mare la acest motor, am gasit un alt motor la 1400 lei cu garantie si posibilitate de retur.
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
alt motor si iesi mai bine
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu mereu e mai bine sa schimbi motorul. Eu am schimbat un motor si stiu ce presupune(schimbat in unitate service autorizata - 500lei manopera, scris in carte la RAR alti bani), depinde ce daune are.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR