Ai uitat parola?


  • Adell02

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna,

Am si eu o Corsa D, motor 1.2, din 2011, 121.000 km. Stiu ca are distributia pe lant si teoretic nu se schimba niciodata sau la un numar foarte mare de km, dar am citit ca acest tip de masina, are nu stiu ce problema si ca la 120.000 de km trebuie schimbata neaparat.

Tin sa mentionez ca motorul nu bate si nu se aude niciun tacanit, iar cei de la service de la Opel mi-au zis ca trebuie sa confirm ca distributia are ceva pentru ca altfel nu se schimb, iar ca pret mi-au zis 2500 ron.

A schimbat cineva distributia? La cati km?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut! banuiesc ca masina este in garantie,2500 e jecmaneala pe fata distributia o faci cu 1000 totul GM iar despre distributie parerile sunt impartite sunt unii care au schimbat chiar si la 60000 iar unii colegi au ajuns la 300000 totul tine de cum o exploatezi si de ce consumabile folosesti,daca nu tacane da-i bataie in continuare ca nu are absolut nimic. acum faci ce doresti alegerea este numai si numai a ta. numai bine!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,043
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
5 ani garantie?
Hmmm....
  • turmol

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Garantia normala este 2 ani; pentru cea extinsa trebuie platit suplimentar.
Eu in locul tau as schimba; de aici inainte tine de sansa sa mearga in continuare sau sa-ti distruga motorul.
Desi este posibil sa scapi doar cu cateva supape indoite.
Fabricantul recomanda schimbarea la 120000 km. Dar poate ca #marusu se pricepe mai bine si tu esti un norocos
  • mirben

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira z17 din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
eu am la un corsa d benzina 160 mii km si la un corsa c diesel 190 mii km,,, nu tacane la nici una si nici nu am de gand sa le schimb distributia pana pe la 300 de mii
  • turmol

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca iti fortezi norocul.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Totusi e lant...nu curea,dar am zis ca e foarte important cum o exploatezi si ce consumabile folosesti,eu nu am auzit pana acum de lant rupt. Eu la masina am 150000 si deocamdata nici nu imi trece prin gand sa fac distributia,cine nu are ce face cu banii poate sa o schimbe si la 40000 oricum rar cine o face ca la carte sa schimbe tot ce trebuie,in reprezentanta bag mana in foc ca nu iti schimba tot ce e necesar la distributie,banii ii iau ca pentru toate piesele dar la manopera lasa de dorit.
  • mirben

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira z17 din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt multi care cumpara corse cu motoare la 3-400 mii km duse de afara si dati km inapoi pe la 100 mii km si normal ca atunci cand ajung la 150 mii km zuruie lantul, asta pe langa faptul ca afara se schimba uleiul la 30 mii km si sunt super forjate pe autostrada. Am avut un peg 206 1.4 hdi cu distributie pe curea si pe cartea service am gasit scris ca se schimba cureaua la 240 mii km. Eu cred ca o distributie pe lant merge mai mult decat una pe curea.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da ai dreptate,din cate stiu la ford focus distributia e pe curea si e garantata 280000 de producator ,pai eu zic ca e normal sa duca mult si una pe lant. Normal prima data te lasa pistonasul hidraulic care intinde lantul apoi e posibil varianta doi,lant intins. Numai bine colegii!
  • badea.adrian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salutare, eu am luat corsa d cu lantul rupt ,km reali 228.000. Atat i-a fost viata , ma gandesc totusi ca cei de inaintea mea daca respectau reviziile la timp si ulei de calitate (nu gm Smile ) poate o mai lungea pana pe la 270 de mii . Inca o remarca , un prieten cu o corsa z13dth , adusa din olanda nu se stie km reali , in bord prezenta 170 de mii , acum o luna a schimbat kitul de distributie , batea lantul in ultimul hal , intre zale joc mare , uzura pe patine .
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ce vrei sa zici de GM? Ca nu este bun sau ce? Eu am intins lantul personal la o corsa c,mergea perfect fara nici o bataie dupa ce i-am administrat o forja timp de vreo 15 minute la 160 km/h am oprit iar la pornire a inceput sa bata lantul,pur si simplu s-a intins in rest toate erau in regula patine,pistonas,role mai mergeau mult si bine. Km din bord erau 120000.
  • badea.adrian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
ba e foarte bun , am vrut sa mentionez doar ca in jur de km astia ar trebui schimbata distributia , pana in 300 de mii.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu pot decat sa va doresc sa aveti portofele groase si /sau buzunare adanci.
In rest, mult noroc
  • mirben

  • Mesaje scrise: 313
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira z17 din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Deasemenea este bine de mentionat faptul ca la motoarele z13dt nu prea se indoaie supape daca sare lantul, ci de obicei se rup 2-3 culbutori care sunt ieftin de schimbat si nu necesita demontarea chiuloasei.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
badea.adrian tu ai cumparat masina cu lantul rupt? Daca se poate imi poti spune pretul de achizitie si cat te-a costat reparatia? turmol parerea mea este ca esti prea pesimist,rasfoieste forumul si ai sa vezi ca nu e chiar atat de tragic cum crezi tu. Numai bine! Doamne fereste nu zic ca nu ai dreptate tot ce trebuie schimbat se schimba cand si cat e nevoie daca exagerezi ajungi sa bagi o gramada de bani in masina sau in piese care inca mai puteau sa tina multi km,si odata ce s-a bagat mesterul roman nu mai e la fel,daca vrei iti pot spune povesti din astea fara numar...toate patite de mine
  • badea.adrian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
marusu , da asa am cumparat-o , masina a costat 2100 e , iar reparatia m-a costat 800 de lei piesele (kit distrib , garnitura chiulasa , supape , simeringuri supape, revizie fara f combustibil) manopera nu am platit pentru ca am facut-o singur. Iar pe langa motor a trebuit alternator , am optat pt unul reconditionat 700 ron si ventilator radiator 200 ron dezmembrari.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Bun pret,foarte bun ca iti poti face singur reparatia. Multumesc de raspuns. Bafta si drumuri bune cu masinuta!
  • ney

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
corsa d 1229 80 cp 2007
la 130 000 a inceput sa dea ulei pe la garnitura distributiei si mai demult , de la 90 000 se auzea si lantul la relanti
asa ca, am schimbat-o!
nu am schimbat pompa de apa pt ca nu avea probleme
nu uitati sa aerisiti la radiator sus in stanga si langa senzor temperatura(prin scoaterea furtunului) cu motorul oprit!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 486
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sigur 130000?
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, am un Corsa D .1.3 cdti si mi s.a rupt lantul la 140.000 km.O am la reparat sunt curios la cat ma ajunge reparatia.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata