Ai uitat parola?


  • E L S

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ce sa simti?Nimic,bine ca nu sa rupt in mers la viteza mare,faceam motorul praf.Avea zgomot la distibutie dar nu mai mare fata de alte masini care le-am mai ascultat,oricum 1,3 cdti sunt tractorase Fiat...ulei GM schimbat la 10.000,chiar si la 7000 din cauza regenerarilor nereusite ale DPF-ului creste nivelul in baie si din cauza ca se merge numai in oras
  • RNicoara

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
mihaicali a scris:Buna, am un Corsa D .1.3 cdti si mi s.a rupt lantul la 140.000 km.O am la reparat sunt curios la cat ma ajunge reparatia.

Mie mi s-a rupt la un Astra H 1.3 lantul la 155.000 KM. M-a ajuns pe la 1800 RON cu totul.
Mi-a spus mecanicul ca la motoarele de 1.3 trebuie schimbate cam la 150.000 si ca e un lucru nu foarte rar la motoarele astea.
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Ma ingrozesc cand vad ce se posteaza cu distributia la corsa 1.3 cdti ,am 165000 plus si nu ia fost schimbata distributia si nici volanta acum a inceput sa bata , distributia am cumparato pe ruville,dar zgomot nu se aude nu stiu daca sa o schimb , masina nu scapa de 3500 ture la schimb de trepte foarte rar 2800, uleiul il schimb de 2 ori pe an 5w40 vara si 5w30 iarna, tot ascult motorul dar nu aud decat volanta in rest are sunet specific.
In aceste conditii ar trebui schimbata distributia?
  • turmol

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Nu te agita ca iti zice masina cand sa schimbi distributia: cand se rupe.
Acum pe bune: esti ca la ruleta ruseasca. Depinde de cat noroc ai. Si mergi si cu ea turata binisor, suficient cat sa distrugi motorul in caz de rupere.
Am un amic care s-a ales cu distributia rupta si a scapat ieftin (500 euro) fiind practic la relanti cand s-a produs evenimentul. Doar doua supapa strambe.
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles , deci trebuie sa o schimb, oricum e cumparat kitul de distributie ,pe multi ii aud ca spun atunci cand bate lantul atunci trebuie schimbat ,ma gandeam sa schimb doar chitu de ambreiaj si sa mai las distributia dar o sa schimb tot, oricum se umbla la motor .
Multumesc de raspuns , drumuri cat mai bune.
  • RNicoara

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Problema dac a astepti pana incepe sa iti bata, este ca atunci cand auzi ceva este deja rupta macar o zala. Din momentul ala poti sa ai 10 minute saou doua luni pana se termina de tot.
La mine facea galagie de doua saptamani, dar fiind incepator, nu am stiut ce e si am zis ca e normal ca Disel sa fie mai zgomotos...
Partea buna e ca la motoarele de 1.3 de obicei se rup doar culbutori, care sunt 15 RON/buc. Macar au avut grija sa fie daune minime.
Dar eu sugerez sa nu risti.
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi! E bine sa previi decat sa tratezi, in cazul meu voi schimba atat distributia cat si ambreiajul .
  • ambivalent

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
In constanta recomanda cineva un service pentru schimbul de distributie? Piesa e comandata orignala GM 550 lei, dar manopera la reprezentanta de 800 lei este parca prea mult.
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Asa cum am spus am venit si cu poze mai mult sau mai putin clare dar am sa fiu strict pe subiect si sa explic pe scurt cum au decurs operatiunea de schimb a distributiei desi sau mai facut posturi pe acest subiect .
Pentru inceput eu am marcat toate surubirile de unde provin ca sunt destul de multe si nu ai cum sa tii minte care si cum vin nu am riscat sa imi ramana vreo unul nepus.
Pentru distributie trebuie desfacut urmatoarele:--catalizatorul desfacut (eu nu l-am putut da jos asa ca am desfacut o conducta de ulei retur de sub turbina pozitia e incomoda dar a mers) am desfacut cele 3 suruburi si bolturi ce tine turbina de galeria de evacuare , apoi surubul de sub baia de ulei ce tine catalizatorul, sa eliberat in felel asta catalizatorul dar tot nu am reusit sa is scot de pe teava de evacuare si l-am lasat suspendat , apoi am scos suportul ce tine cutia de vitele dinspre baia de ulei are 6 suruburi 2 trec prin cutia de viteze restul 4 pe motor.
se goleste baia de uleiul vechi se desfac toate suruburile si apoi se da baia de ulei jos e putin chin dar nu imposibil.
Se suspenda motorul cu grija si apoi se desface suruburile de la tamponii si suportii de sutinere a motorului , dupa care se desfac suruburile de la capacul ditributiei, apoi cu ajutorul kitului de calat axele cu came folorim blocatoarelew pentru calat, la mine a fost sarita distributia de la punct deci au intervenit probleme ,prin demontarea pompei de injectie si a pompei de vacuum, am blocat axum dinspre evacuare cel dispre admisie nu ii gaseam pozitia , am demontat egr si galeria de admisie ,apoi am cautat punctul de gripare in volant printrun orificiu aflat sub cutia de viteze e nevoie de a doua persoana sa invarta arborele cotit prin surubul de la fulia pompei de ulei pana prin baia de ulei se vede ce pistoane sunt sus sii jos apoi se va cala volantul, odata calat volantul si evacuarea e calata admisia o reglam prin surubul de la ax de la ompa de vacuumpana se aliniaza si apoi se caleaza . atunci desfacem surubul de la pinionul mare si apoi cel de la pompa de ulei , indelartam suportul fuliei ce intra in pompa de ulei apoi se scoate capacul de distributie cu tot cu sorb atentie cai de plastic sorbul.
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu noutati : am schimbat lantul de distributie am pus Fai ,din pacate dupa 25000km a inceput sa faca zgomot si trebuie schimbat din nou..ce marca recomandati ?
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Distributia e bine sa o faci numai cu piese originale.
Acum daca tot umbli la ea, e bine sa pui lant si intinzator original.
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
La schimbare distributie se goleste baia de ulei ?
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Se goleste baia de ulei evident ca uleiul se va contamina cu diverse substante gen ,degresant sau praf. In plus daca lasi pompa de ulei pe pozitie si te chinui sa scoti pinionul mic de pe vibrochen o sa ai spatiu limitat , e greu de scos baia de ulei dar nu imposibil, eu am scos si pompa si am curatat si sorbul de ulei dar fiecare face cum vrea si cum ii este mai confortabil, eu am procedat ca la "carte" si a iesit totul bine tinand cont de unele complicatii .
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit Kit INA sper sa fie pe masura faimei lor.
  • marius3113

  • Mesaje scrise: 154
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am pus ruville dar e tot INA cel original e tot ina ,ar trebui sa schimbi si acel surub cu pas invers de la acea flansa a pompei de ulei sau fulie,si inca ceva daca o repari tu sa fii atent cand montezi capacul distribuiei care de fapt e pompa de ulei sa faci cat de cat centrrea flansei sa nu frece prea puternic in acel oring de la pompa, e simplu pui capacul distributiei il prinzi in suruburi dar nu strans suficient cat sa poti misca sau centra acea flansa,daca nu centrezi o sa se uzeze oringul si o sa pierzi ulei. iti spun din proprie experienta cum am procedat eu la scimbarea distributiei .
Succes! , .
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat distributia .. Patina ghidaj ,partea de plastic rupta ceea ce a dus la stricarea intinzatorului ,pe scurt Kit .ul FAI este de rahat m.a tinut 25000 km .Am cumparat Kit INA se pare ca e alta calitate desi pretul e mai mic.
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Intrebare : credeti ca plasticul de pe patina de ghidaj la distributie a crapat fiind de proasta calitate sau poate am eu vreo vina in utilizarea masinii ? Ce pot sa va spun ca nu o bruschez ,nu.mi moare motorul ,singurul lucru la care ma gandesc e ca plec imediat ce am pornit masina, nu o las nici macar un minut sa mearga la relanti si poate uleiul nu ajunge imediat la lant .Folosesc ulei GM dexos 5 w 30


Ultima modificare facuta de mihaicali la Joi 19 Apr, 2018 10:38 pm
  • danikon

  • Mesaje scrise: 435
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Recomand ulei liqui molly dexos 2

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata