- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu am GM 75Ah cu 720A pe Astra J 2.0CDTI...
Ia una similara si e de ajuns pt 1.7diesel. Sa nu depasesti dimensiunile pe latime si inaltime de 175mm, asa cum ti-a spus si @Daniel.
Cei 370A (DIN)-VE pe care ii ai tu pe baterie sunt probabil pe alt standard, sau bateria se foloseste in alte aplicatii....
350-400 A CCA(EN) are bateria de 35-40Ah de Matiz .
Ia una similara si e de ajuns pt 1.7diesel. Sa nu depasesti dimensiunile pe latime si inaltime de 175mm, asa cum ti-a spus si @Daniel.
Cei 370A (DIN)-VE pe care ii ai tu pe baterie sunt probabil pe alt standard, sau bateria se foloseste in alte aplicatii....
350-400 A CCA(EN) are bateria de 35-40Ah de Matiz .
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
bateria cu care vine masina din fabrica este peste bateriile care se vand la taraba...
bateria masinii mele (cea originala din 2004) a tinut 10 (da, zece nu e greseala) ani din care 4 a mine.
In cei 4 ani cat a stat la mine am mers 3 (da trei) saptamani "pe baterie", adica nu aveam incarcare deloc si o incarcam in fiecare seara pe redresor (aici cred ca i-am scris pe cruce). Cu toate astea, a mai tinut inca 1 an si 4 luni dupa incidentul cu alternatorul.
calin, ia-ti cu cea mai mare incredere baterie de 85 daca iti incape in locul bateriei actuale.
peste 3-4 ani imi vei multumi cand vei vedea ca masina porneste fara emotii.
atentie insa, daca ai sistem start-stop, ia-ti OBLIGATORIU baterie care suporta chestia asta.
sfatul meu, decat sa iei o varta de 60, mai bine ia-ti un rombat permier de 85...
gandeste-te ca ai 3 ani garantie.
bateria masinii mele (cea originala din 2004) a tinut 10 (da, zece nu e greseala) ani din care 4 a mine.
In cei 4 ani cat a stat la mine am mers 3 (da trei) saptamani "pe baterie", adica nu aveam incarcare deloc si o incarcam in fiecare seara pe redresor (aici cred ca i-am scris pe cruce). Cu toate astea, a mai tinut inca 1 an si 4 luni dupa incidentul cu alternatorul.
calin, ia-ti cu cea mai mare incredere baterie de 85 daca iti incape in locul bateriei actuale.
peste 3-4 ani imi vei multumi cand vei vedea ca masina porneste fara emotii.
atentie insa, daca ai sistem start-stop, ia-ti OBLIGATORIU baterie care suporta chestia asta.
sfatul meu, decat sa iei o varta de 60, mai bine ia-ti un rombat permier de 85...
gandeste-te ca ai 3 ani garantie.
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Pe masina mea am inca bateria originala de 75 Ah, facuta de GM, are vechime de 5 ani si jumatate. AM un prieten care are o Insignia tot in perioada din care am cumparat si eu masina si este la a 3 a baterie, a-2-a a fost Varta si l-a tinut cam 2 ani si cateva luni. Ma bucur ca a mea inca rezista dar cred ca in iarna asta o voi schimba, pare sa dea niste semne de oboseala.
Bateriile GM sunt scumpe, la radacini una GM pentru Insignia era in jur de 900 de lei si una Varta cam 400 si ceva, Bosch de 75 Ah am vazut pe la 500 si ceva.
Sper sa va fie de ajutor comentariul meu.
Bateriile GM sunt scumpe, la radacini una GM pentru Insignia era in jur de 900 de lei si una Varta cam 400 si ceva, Bosch de 75 Ah am vazut pe la 500 si ceva.
Sper sa va fie de ajutor comentariul meu.
mihaila
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2008 1.9 crdti 120 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,451 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,451
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Adyyda
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2020
- Mesaj Privat
Buna seara. Am cumparat o Astra J 1.7 cdti Sports Tourer - 110cp 2013 - cu motor A17DTE si din pacate a trebuit sa ii schimb bujiile fiindca erau defecte - aveam in bord Service Vehicle Soon si nu am realizat asta fiindca era in germana cand am cumparat-o si mergea foarte bine.
La verificarea facuta intr-un service (care se recomanda ca fiind reprezentanta Opel desi nu apar in lista de pe site-ul opel.com - am vazut asta tarziu) mi s-a spus ca sunt 3 bujii cu senzor defecte si fiindca mi s-a cerut 711 lei pe bujie fara montaj am dus-o in alt service si acolo mi s-a spus ca sunt toate 4 bujiile cu senzor defecte (mentionez ca in facturile masinii am gasit ca in 2017 a avut o bujie schimbata in Germania). Pretul a fost ok, le-am schimbat insa acum am o dilema, legata de baterie. Bateria este cea originala (cred) deci are 7 ani, si este GM P/N 13 575 153, VARTA VRLA-AGM 12V 80Ah 800A.
Dupa schimbarea bujiilor a plecat si regenerarea cat era in service si dupa ce am luat-o de acolo, la prima pornire a aparut Service ESP cateva secunde dupa care nu a mai aparut pana acum - am oprit/pornit de cca 10 ori si am mers cam 20km.
Mi s-a spus ca cel mai probabil din cauza bateriei mai vechi de 5 ani s-au stricat si bujiile si de asemenea ca atunci cand bateria e veche incep sa apara tot felul de mesaje aiurea de la baterie.
Ca urmare, daca cineva poate sa ma lamureasca:
1. cat tine in mod normal o baterie AGM de genul celei pe care o am
2. ce date apar la verificare cu multimetru, atunci cand motorul este oprit - volti, amperi si de asemenea cand e pornit motorul.
Multumesc
La verificarea facuta intr-un service (care se recomanda ca fiind reprezentanta Opel desi nu apar in lista de pe site-ul opel.com - am vazut asta tarziu) mi s-a spus ca sunt 3 bujii cu senzor defecte si fiindca mi s-a cerut 711 lei pe bujie fara montaj am dus-o in alt service si acolo mi s-a spus ca sunt toate 4 bujiile cu senzor defecte (mentionez ca in facturile masinii am gasit ca in 2017 a avut o bujie schimbata in Germania). Pretul a fost ok, le-am schimbat insa acum am o dilema, legata de baterie. Bateria este cea originala (cred) deci are 7 ani, si este GM P/N 13 575 153, VARTA VRLA-AGM 12V 80Ah 800A.
Dupa schimbarea bujiilor a plecat si regenerarea cat era in service si dupa ce am luat-o de acolo, la prima pornire a aparut Service ESP cateva secunde dupa care nu a mai aparut pana acum - am oprit/pornit de cca 10 ori si am mers cam 20km.
Mi s-a spus ca cel mai probabil din cauza bateriei mai vechi de 5 ani s-au stricat si bujiile si de asemenea ca atunci cand bateria e veche incep sa apara tot felul de mesaje aiurea de la baterie.
Ca urmare, daca cineva poate sa ma lamureasca:
1. cat tine in mod normal o baterie AGM de genul celei pe care o am
2. ce date apar la verificare cu multimetru, atunci cand motorul este oprit - volti, amperi si de asemenea cand e pornit motorul.
Multumesc
Maresal
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Adyyda
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2013 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2020
- Mesaj Privat
In clipa de fata a mea are 12.31 V si 476 A iar in acest film http://www.youtube.com/watch?v=upqhYd6_aNs am vazut ca daca scade sub 12 V se schimba iar cea noua are 12.9 V.