Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Se observa urme de ulei la furtunul tur intercooler, cel care trece prin dreapta jos si cred ca intra in radiator, precum si la cel de sus dar mai putin. Fixarea capetelor este pe baza de siguranta. Am sa pun si niste poze.
Am verificat uleiul in motor si am observat ca am pierdut 500ml dupa 1000km.

Va multumesc!



Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A17DTJ



Va multumesc
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca sursa acelei pierderi de ulei este turbina.Merita sa demontezi furtunul ce pleaca din turbina si intra in intercooler(acel radiator) si sa verifici daca axul turbinei are joc,si daca gasesti ulei pe acolo.Ai grija ca o turbina care baga ulei in admisie poate face motorul praf.Cand pierde suficient de mult ulei care ajunge in admisie,motorul nu mai poate fi oprit din cheie si se tureaza singur pana crapa.
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Un service bun in craiova poate sa imi recomande cineva?

Va multumesc!
  • davidp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Aceeasi problema , am pus un colier sa vedem ce se intampla, ai rezolvat ceva?
Skip ads

  • davidp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Ai rezolvat pana la urma cu furtunul?
  • davidp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Nimeni?
  • criste

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat. Am vazut ca nu pierd ulei intre schimburi si nu i-am mai facut nimic.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@davidp mai curge ulei dupa ce ai pus colierul?
Si la mine curge ulei si am inteles ca este o problema des intalnita.
Solutia oficiala este sa se schimbe acel furtun (garnitura cica nu se vinde separat) dar nu va mai curge o perioada dupa care iar incepe sa curga....
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
S-au dat soluții pe forum, iar costurile sunt foarte mici.
Eu: am pus silicon negru victor reinz.
Alt coleg a facut garnitura dintr-o camera de bicicleta.
  • davidp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Nu am rezolvat ,e o chestie foarte enervanta.
Multumesc colegului Daniel pentru ideea cu silicon negru ,o sã încerc și eu.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,207
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@Daniel unde ai dat cu acel silicon?
Pe langa garnitura sau pe teava unde intra furtunul?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe teava pe care intra furtunul( corpul clapetei).
Apoi am bagat furtunul si am lasat peste noapte sa se usuce.
Totul e curat din acel moment.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu ati rezolvat problema daca ati etansat mai bine incat sa nu se mai vada uleiul pe motor doar ati facut o chestie estetica... trebuie sa inlaturati problema, sa depistati si sa opriti acea scurgere de ulei fie la turbina (foarte periculos daca o ia pe ulei si nu stii sa o opresti) sau poate sa fie de la epuratorul de gaze de carter (care in general se traduce prin motor uzat si necesita RK motor). Verificati si cat este pierderea de ulei ca si numar de km. Normal ar trebuie ca in 10.000km sa fie cam 1 litru, adica de la maxim la minim pe joja si atunci mtorul este Ok. Daca este mai mult de atata atunci sunt probleme...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu discutam de masini cu probleme. Vaporii de ulei ies pe acolo din cauza garniturii. Nu am vazut diesel fara ulei in intercooler.
In cazul meul, masina ia sub 100 ml/10 mii km.
  • davidp

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
De asta mi e frica si mie,sa nu fie ceva mai grav.Am fost cu ea la service si mi sa propus sa schimb furtunul intercooler.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu consuma ulei, pune silicon si gata.
Daca papa, adevarat, e de vãzut pe unde.
Furtunul il schimbi degeaba.
Daca vrei sa faci treaba buna, da jos toata admisia(intercooler, galerie, etc) si curat-o corespunzator. Dar sa stii ca ai mult de munca.
  • RMihaiIonut

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel, Astra j 1.4, turbo din 2015 cu 66000km si astazi am depistat ca nu mai trage," se ingatuie"si mi-a aparut mesaju;"service vehicule soon".
Am mai mers vreo 30 de km, pana acasa si acum imi apare si pictograma cu motorul (chek injection). M-am uitat sub ea si am vazut ca a curs tot uleiul din motor pe la un furtun care duce la radiator cred ca (intercooler) partea stanga fata.
Ce parere aveti? A mai intampinat cineva problema aceasta?
Multumesc.

Mihai Rosu
0761 651 491
  • one

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un Opel Astra J 1,3 95cp din 2011, si am observat, cu masina urcata pe elevator, ca in dreapta fata, am o zona cu ulei.
Mecanicul meu spune ca este de la o garnitura de teava intercooler. Am cautat pe net, dar nu gãsesc aceasta piesã, aceasta garnitura, iar pretul pentru întreg furtunul este de 1450 lei, ceea ce mi se pare exagerat, plus ca furtunul este ok, doar partea de jos este cu problema. Oare se potriveste de la alt motor, in speta cel de 1,7 sau cel de 2,0 litri?
Citind mai sus înteleg ca se poate pune silicon negru sau un colier?

Va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Multumesc,
Andrei


  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Cred ca garnitura aia este de gen flansa , si ar trebui sa o gasesti si fara furtun , la fel ca pe un oring normal , rotund adica.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã nu gãsești, poți face ca mine: silicon rezistent la temperatura și nu mai ai probleme.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR