Ai uitat parola? .


  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2013

In fine.... nu ma contrazic.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,068
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

petru1984 a scris: Nu,cutia ce am avut-o chipurile din fabrica avand W e cu rapoarte lungi , scurte nu-s ,anume la 4000 rot ai 100k/h.

Pai cum sa nu fie cu rapoarte scurte daca la 4000rpm ai 100km/h?

Vezi ca la F17 mai exista cutia de diesel F17(+)WR.V1 care e montata pe modelele Astra G 1.7DTi Eco sau Astra G 1.7cdti Eco, unde la 3.000rpm intr-a 5-a ai exact 140km/h. Aceste doua modele de diesel Eco au garda la sol mai mica, cauciucuri de maxim 175/70R14 (nu pe 15", sau pe 14" dar mai late) au caroserii mai usoare ele fiind mai putin ,,dotate,, ca sa zic asa, deci per total masina e mai usoara si mai aerodinamica. De aici si cosumul redus, care la modelele diesel Eco este unul ,,de ocara,, 3.6l/100km intr-a 5-a pe autostrada la o medie de 100km/h si 2.000rpm. La cum se merge in Germania pe autostrada (140km/h, sau mai mult) eu unul cutia asta F17(+)WR.V1 mi-as monta-o, de preferat in tandem cu rulmentul de presiune aferent (cumparat pe LUK).
  • petru1984

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Nov 2016

aham, aici e treaba de diesel.cred ca am gasit ceva cand soseste va anunt ce am montat cu mainile mele.
cand am timp voi posta un tutorial cu privire la cutia defecta.
cele bune.multumesc pt informatii

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide