Ai uitat parola?


  • Pavilion8373

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Din motive personale care nu au legatura cu masina - se scoate la vanzare Crying or Very sad
Voi posta anuntul si in aria dedicata.

https://www.clubopel.com/vie...p=2004710#2004710

Multumesc
  • alexdan2302

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B15XFT din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Sunt tentat sa-mi iau un Opel Insignia Sports Tourer Innovation 1.5 turbo, cutie automata - ca extra optiuni mi-am selectat Driver Pack 2, anvelope all season, geamuri laminate si prezoane antifurt. Vreau sa fiu convins ca fac alegerea potrivita si nu sunt sigur pana acum ca interiorul masinii (strict partea de cockpit si multimedia) ma va multumi. Am inteles ca si fara sa-mi iau pachetul navigatie, voi avea un display de 7 inch si voi putea folosi Apple CarPlay/Android Auto. Din cate vad in configuratorul Opel, pentru a putea beneficia de ecranul mai mare as fi constrans sa-mi iau cam multe pachete de optiuni (navigation + innovation + 8 inch). Voi ce recomandari aveti pentru mine? Aveti cumva poze/puteti posta poze si cu interiorul masinilor voastre? Sunt interesat de cele fara infotainment-ul mare care este si pe masinile din showroom. Si trebuie sa recunosc ca mi-ar placea si display-ul digital cu kilometri la ora and so on, dar inca nu mi-am dat seama ce trebuie sa selectez prin configurator sa ajung la ce-mi doresc
Multumesc
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La pagina 39 eu am postat niste poze cu masina mea, dar e modelul cu navigatie. Arunca o privire. Sunt colegi care au postat imagini cu masinile lor, dar trebuie sa te uiti prin topic si gaseti. Eu zic ca nu faci o alegere rea daca mergi pe Insignia.
  • alexdan2302

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B15XFT din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca voi merge si eu pe pachetul cu navigatie + pachetul innovation. Am deja ceasuri digitale la masina actuala si mi s-ar parea un pas inapoi daca nu mi-as lua macar la fel. Partea de pilot automat ati testat-o?
  • ANan

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia XFT din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Am observat ca vrei sa iti iei sports tourer cu motor 1.5B AT, eu am varianta asta de motorizare pe CT care e cam acelasi lucru cu ST. Vezi ca, consumul o sa fie destul de mare comparativ cu ce o sa gasesti prin fisele tehnice. In rest masina e ok eu am varianta aproape FULL lipseste doar adaptive suspention si 4x4 care nu erau disponibile pe motorizare.
Pilotul automat e f util pe autostrada in special dar daca nu e foarte aglomerat altfel o sa te enervezi de fiecare data cand o sa iti intre 1 in fata si o sa fie tot intr-o frana/acceleratie. Eu am avut dati in care nu am pus piciorul pe pedale toata autostrada.
Iti recomand neaparat headup displayul este o chestie pt mine foarte utila nu iti mai iei ochi de la drum ai toate info pe parbriz.
Legat de clusterul din bord digital, aici nu stiu cum e cel ne digital... ce e util e ca poti face display la tot ce vrei din masina inclusiv o mini harta (in cazul in care ai nav pe masina), eu il folosesc f mult pt telefon sa apelez pe cine doresc, messaje etc.
Daca vrei sa vezi cum arata astea pe masina da=mi un msg pe privat ca sa iti faci o idee ce vrei si ce nu.
  • alexdan2302

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B15XFT din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii. E decent motorul de 1.5? Trage cat de cat bine? Nu sunt vitezoman, dar pe autostrada imi place ca atunci cand o calc, masina sa raspunda bine. Iar cutia de viteze automata in 6 trepte cum ti se pare? Se fac lin schimbarile de trepte?
  • ANan

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia XFT din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Cutia coparativ cu o cutie manuala e mult mai lenta, adica sa nu te astepti sa pleci primu de la semafor, si are rapoarte inferioare destul de scurte cel putin asa mi se pare mie. Insa deja in treapta a 4 masina raspunde mult mai prompt mai ales daca si motorul este turat, daca nu e turat destul motorul o sa ti se para mai lenesa masina, insa odata ce sari de 2000 de ture o sa fie ok insa si cosumul creste destul de repede.
Pe autostrada masina raspunde cel mai bine pt ca de obicei motorul e deja pe la 2000 de ture la 120Km, de exemplu de la 120Km la 140-160Km accelereza destul de prompt si chiar ok, insa daca ai nevoie si peste deja iti recomand un motor mai mare. Iar daca mergi mai mult de 120/130 de aici o sa simti nevoia de inca o treapta in plus ca odata ajuns motorul pe la 2500 rpm din cauza turbinei devine f gurmand.
Schimbarile de trepte sunt sincer cele mai line care le-am intalnit la o cutie automata si am mers si cu DSG de gen 2014 si cu alte hidramate dar mai vechi.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si de acum asteptam iarna ca s-a pregatit cu jante noi pe 17.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si o poza de ansamblu.
  • alexdan2302

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B15XFT din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor! Mi-am comandat și eu o Insignia ST 1.5T 165CP Innovation cu cutie automata (driver pack2, navigation pack, innovation pack, geamuri fumurii, anvelope all season), cred ca va sosi la finalul lui Ianuarie. Voiam sa va întreb care din voi aveți tăviță portbagaj din cauciuc, dacă se potrivește la fix cu mașina și de unde ați luat o? (Am văzut câteva tăvițe de portbagaj in accesoriile Opel, dar nu mi se pare decupată fix pe mărime). Aveți cumva idee dacă portbagajul de ST are aceeași tăviță portbagaj cu berlina? Cât despre garanția extinsă, ați achiziționat-o ?
Mulțumesc! Seara faina
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,188
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
eu am luat de la dealer tavita portbagaj originala dar nu-i din cauciuc ! am dat mult pe ea , vreo 400 si ceva lei. nefiind din cauciuc trebuie sa am grija ei , odata mi-a curs putina apa dintr-o punga de peste si a mirosit groaznic in masina vreo saptamana !
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La ST e diferita fata de berlina. Eu am luat de cauciuc mai ieftina ca la dealer de pe net de la o firma din Timisoara si vine bine. Spun colegii ca vine mai bine decat cea originala. La mine acopera tot portbagajul.
  • Geronimo

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!

Si eu am luat tot de la Rimi, din Timisoara(https://rimi.ro/) .A costat 150, este din cauciuc si eu sunt multumit de ea.

P.S: Pe viitor adauga, te rog, intrebarile de genul asta la topicul de accesorii.
  • DAlex678

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara am si eu o problema..nu stiu daca e ok ca msg offtopic..insa am si eu un astra H din 2004 cu 230000 motor 1.7 cdti si nu prea merge rotund in sensul ca nu prea are putere si la vasul de la antigel mi.l da afara pe supapa de deasupra cea de langa busonul vasului..am mers la un mecanic si mi.a spus ca ar fi garnitura de chiuloasa dusa..insa din cate stiu eu trebuia sa.mi amestece uleiul cu antigelul sau invers..mentionez ca in vas nu sunt urme de ulei si nici uleiul nu are nivelul ridicat..ce imi puteti spune va rog..
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca e garnitura de chiuloasa. Pe viitor intra in sectiunea Astra H si gasesti multe acolo si colegi care au avut probleme si te poti edifica.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,188
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20NFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cine stie de ce s-a scos motorizarea 2T ? cica nu mai exista din mai 2018 ! acum cine vrea AWD si AT8 le mai poate lua doar pe dieselul de 210 cai Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca motorizarea asta nu mai era compatibila cu noua norma de poluare Euro 6d-TEMP.
  • Alexandru Rotaru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia Z20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mai 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,
Intentionez ca in viitorul apropiat sa imi cumpar o Insinia B cu motor 1.5 l benzina. Acum am o Insignia A 2.0 diesel din 2014.

Intreb in special pe cei care au avut Insignia A si au trecut la Insgnia B:
1. Se simte faptul ca masina este mai usoara?
2. Cum simtiti masina in sine la drum? mai comfortabila, usor de condus..etc !
3. Este motorul de 1.5 / 165 CP suficient pt Insignia?

Eu doar m-am urcat intr-o Insgnia B la reprezentanta din Iasi, si primul feeling e ca e o masina mai "ieftina", ducandu-ma cu gandul mia degraba la Renault (pot fi subiectiv, normal). Se simte ca materialele ce intra in contact cu mana, sunt mai ieftine, mai reci;

multumesc.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 565
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am avut Insignia A din 2010 si am pe cea de 2 litri motorina. Se simte ca e mai usoara dar eu am avut Sport Tourer de 160 de cai. Are elemente calitative fata de cea veche, dar ca si concept a fost mai bine gandita A-ul, cel putin consola cu joisticul. Este comfortabila si mai spatioasa B-ul fata de A. Se conduce zic eu mai usor. M-am urcat sa conduc fosta Insignia la o luna dupa ce am dat-o si o aveam pe asta noua si mi-a placut mai mult cea noua cum stateam si cum se infingea. Acum vei avea diferente mai ales ca mergi pe benzinar. Eu oricum o am cu echipare de top pe asta noua fata de cea veche.
  • alexdan2302

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B15XFT din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Recent am intrat și eu in posesia unui Sports Tourer 1.5 AT 165CP și pot spune ca motorul nu pare a fi subdimensionat.
Nu te pot ajuta cu comparația cu Insignia A, dar ca background vin după 13 ani pe Renault-uri (Clio, Laguna III și Kadjar) - interiorul este mai ok ca la Renault ca materiale și feeling - singurul minus este ca am remarcat existența greierasilor care credeam ca sunt doar la Renault. Am făcut doar 1000km pana acum și am fost plăcut impresionat de ambele display-uri (cel de la șofer cu informații oferite + cel de 8 inch). Pe sosea se simte bine, îmi da senzația de siguranța. Mașina e faina, sper sa fie și fiabila.

Numai bine,
Alex

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata