Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • luysian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: salut servis buji aprins bujiile au fost schimbate acum 1 saptamana si clapera de acceleratie a fost spalata si egr

Cod(uri) eroare:
ecn 038008
ecn112561
ecn 112508
ecn 063804
ecn 161450
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DTH
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0638 Electronic Throttle Control Circuit open
P0380 Glow Device General Error
P1125 Throttle Actuator Malfunction
P1614 Wrong Transponder Key
  • luysian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
ms de raspuns iulian dar nu am inteles nimic google translate nu traduce bine
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
P0638 Clapeta de acceleratie nu functioneaza corect: nu e mufa bagata corect sau e un contact oxidat, nasol sau vreun fir intrerupt
P0380 Eroare generala la bujiile incandescente, posibil releu dus sau fire intrerupte
P1125 Actuatorul clapetei de acceleratie nu functioneaza, posibil din cauza erorii de mai sus cu clapeta
P1614 Ai incercat sa pornesti masina cu o cheie care nu e programata pe masina...
Skip ads

  • luysian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
am rezolvat cu clapeta mufa nu era bine bagata acum mam confruntat cu alta problema nu se mai tureaza uneori mai mult de 3100 si se aprinde servisul consumul foarte crescut opresc si isi revine am patit de 2 ori 1 data in afara orasului pe la 120 km si in oras in viteza a 2 kilometrajul oscileaza si nu mai sta la 800 rotati cam pe la 900
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai filtru de particule nu o mai opri ca il infunzi.
Cand face asa isi face regenerare.
Nu stiu daca e normal sa nu o poti tura peste 3100 pentru ca eu nu am filtru de particule.
  • luysian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
da am filtru de particule sa fie el de vina pentru consumu crescut si sa se plafoneze
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pentru consumul mare da.
Pentru plafonare nu stiu ce sa zic dar e posibil.
  • luysian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
010054
010008
010021
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0100 - mufa debitmetru deconectata sau debitmetru defect.
Incearca sa faci o diagnoza ca lumea. Testul cu pedalele nu e chiar concludent.
  • luysian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2016

  • Mesaj Privat
am scos eu ieri mufa si am pornit fara sa o bag la debitmetru am sters toate erorile pe tester nu imi mai da nimic la testul cu pedalele in schimb am sarmele aprinse bujiile au fost schimbate recent in mers mi se aprinde servis si nu se mai tureaza mai mult de 3100 si se sting sarmele pe tester nu imi da bujiile egr a fost spalat sa poate fi de la egr din partea electronica?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai "sarmele" aprinse, asa cum ti-a spus ieri colegul, ai probleme cu filtrul de particule DPF.
Vezi ca stersul erorilor cu testerul nu inseamna repararea instantanee a masinii.
Trebuie sa citesti parametri, erori prezente, tensiuni, presiuni si abia dupa aia spui ce are masina, daca ai habar.
Incearca sa dai de cineva care chiar stie sa faca o diagnoza. "Stergatori" de erori sunt pe toate drumurile.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR