Ai uitat parola?


  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare și sărbători fericite! Am cautat pe forum ceva topicuri în legătură cu webasto dar nu am găsit mare lucru, câteva posturi fără prea multe detalii.

Dețin un Opel Insignia 2011, 160cp diesel.
Iarna motorul se încălzește mai greu și căldura vine în habitaclu după un timp de așteptare mai îndelungat.
Vreau sa va întreb dacă are cineva webasto sau alt tip de încălzire auxiliara pe Insignia diesel și câteva detalii despre acesta. M-ar interesa timpul de încălzire în habitaclu dar și motor, consum și daca este cu telecomanda sa poata fi programat de la distanta. De altfel și preț achizitie + montaj. Multumesc, Toate cele bune!
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
salut, sarbatori fericite, parerea mea este ca introduci in algoritmul de functionare al motorului niste necunoscute, adica fiabilitate, greutate marita a masinii, conducte fire etc..
Temerea ta este relativa, se incalzeste mai greu....Dar stii in cat timp se incalzesc alte masini sa poti face o comparative ?
Este alegerea ta, eu te ajut cu doua exemple: dacia duster disel 1,5 si Vectra b 1,8 benzina ! Comparate in aceleasi conditii de temperatura/ drum. -5 grade ( pentru ca merg la serviciu pe rand cu toate pe acelasi drum in bucuresti trafic greu dimineata)
Dusterul se incalzeste cel mai greu, poate face si 10 km pentru a se incalzi habitaclul
Vectra se incalzeste la fel ca si Insignia , relativ repede, 4-5 km

Mai bine investesti in niste scaune incalzite ...dar si pe astea le resimti dupa 1-2 km facuti.

Iti doresc sa iei decizia cea mai buna. succes
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Webasto pe lângă încălzirea habitaclului încălzește și motorul. Asta ar mai fi un plus pentru montarea lui.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ce intelegi prin incalzirea motorului ? Cu ce te ajuta ? Nu porneste masina cu motorul rece ? Pleci in rally ride in full speed de la standuri ?

Nu sunt suficiente sisteme care regleaza, ajusteaza turatia , avansul, debitul de aer si care te ajuta sa mergi cu ea in conditii decente si cu motorul rece ? Da in nas ? Trebuie sa-i tragi socul ? Jiglere infundate ? Nu intra in viteza la rece ?



Lamureste-ma si pe mine, nu-ti inteleg motivatia. merci

ok, ca incalzesti habitaclul programat este un avantaj, dar o poti face si cu o alarma cu pornire de motor , am si eu la 2 masini, nu am la insignia ce i drept.., rar le folosesc .. si care nu implica atata bataie de cap...grija ta ramane sa apesi butonul cu 15 minute inainte sa pleci de acasa dimineata asta daca nu are programator....sa-ti ia de pe cap si grija asta ! In tot restul timpului zilei nu vad la ce iti foloseste acest wbasto...sau cum ii spune...dupa marca.
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra a20dth din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jan 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Webasto e mult peste alarma cu pornire motor

1.la alarma cu pornire trebuie un cip din cheie lasat langa contact
2. Daca o uiti in viteza nu porneste
3. Consum mai mare de motorina decat webasto.

Webasto incalzeste apa si porneste ventilatia in masina, cald iarna, rece vara. O alarma pt insignia cu pornire este undeva la 30 mil...webasto undeva pe la 21.

Dar se merita din plin amandoua! Eu aleg webasto!
  • nickm

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am Webasto cu programare si cu telecomanda montat pe Zafira B, 1,7 CDTI, si nu mai concep de aici inainte masina fara asa ceva, cel putin pe o masina diesel. Pe langa faptul ca ai habitaclul incalzit, parbrizul si geamurile laterale dezghetate, este alta treaba sa pornesti motorul cald deoarece ii prelungesti viata atat lui cat si bateriei. Pe langa toate astea, consumul de motorina este la fel de mic ca vara. Am vrut sa pun si incalzire in scaune, dar am ajuns la concluzia ca nu am nevoie pentru ca daca las gurile de aer indreptate catre scaune acestea sunt suficient de calde atunci cand urc in masina.
Sunt multi colegi pe forum care au asa ceva si pot si ei sa-ti confirme ca am dreptate. De cand am masina asta nu mai stiu ce este aceea racleta de curatat parbrizul sau frig in masina in primele minute de drum.
  • AddyUFS

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Insignia A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ai luat masina cu sistemul deja montat sau l-ai montat tu ?
  • nickm

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira A17DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu asa am luat masina , dar nu este montat de fabrica, este montat de fostul proprietar din Germania.Modelul care il am eu pe masina este Thermo Top S (un model mai vechi) , dar am mai luat inca doua de rezerva. Pe primul am dat 200 RON, in toamna lui 2015, iar pe al doilea l-am luat in toamna asta cu 250 RON. Acesta din urma, a stat 10 ani pe un Seat fara sa fie folosit macar o data de fostul proprietar. L-am demontat si se vede in interior ca nu a fost folosit. Este nou nout.
Un coleg de birou, care a vazut la mine cat este de bun un sirocou, si-a luat si el un Webasto Thermo Top Z/C-D, pe care l-a montat pe un Audi A6. A dat pe el 500 RON si l-a luat de pe OLX.
Nenorocirea este ca nu sunt multi cei care se pricep sa monteze sau sa repare sirocouri si trebuie sa ne descurcam singuri atunci cand avem probleme, dar din fericire, cele de la Webasto nu se strica asa usor, iar pentru montaj, se gasesc manuale pe internet pentru toate tipurile de autoturisme si sunt foarte bine realizate. Chiar si cineva care nu a mai montat sirocouri poate sa faca acest lucru indrumat de manualul de instalare, exemplu: colegul meu de birou.
Eu te sfatuiesc sa-ti montezi asa ceva pe masina si nu o sa regreti nici o secunda.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Baga si tu o cautare pe forum sa vezi cite discutii sunt.
Destul de bine documentate.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
laurentiuu a scris:Webasto e mult peste alarma cu pornire motor

1.la alarma cu pornire trebuie un cip din cheie lasat langa contact
2. Daca o uiti in viteza nu porneste
3. Consum mai mare de motorina decat webasto.

Webasto incalzeste apa si porneste ventilatia in masina, cald iarna, rece vara. O alarma pt insignia cu pornire este undeva la 30 mil...webasto undeva pe la 21.

Dar se merita din plin amandoua! Eu aleg webasto!


Doar daca optezi pentru instalarea ulterioara achizitiei masinii ! Daca ai comandat-o din fabrica asa...sa fie primita ! Smile

laurentiu ai uitat sa treci costurile de intretinere si reparatie (daca ai unde !) la sistemul auxiliar.
pt.1. exista un risc , asa este
pt.2. nu o poti uita in viteza ! protocolul nu permite ! automata o excludem da ? iar la manuala nu uita ca motorul se opreste dupa ce ai iesit din masina si ai inchis usile !
pt.3. este relevant doar daca se ramane blocat pe autostrada sau in munti (consum la 1/2 decat motrul masinii) , dar si aici am dubii ca boilerul poate face fata la viscol si - 20 de grade ! Nu fac fata motoarele prime in conditii vitrege ! ( spatiul motor se inunda cu zapada, teva de esapament este prima acoperita, masina poate fi acoperita etc.) Sistemele auxilare au o putere de 5 kw in majoritate, 5-8kw ...la -5 grade in spatele blocului este ok si asta daca astepti 25 minute !

interesant de cunoscut despre wbasto:
https://www.webasto.com/ro/p...rebari-frecvente/

interesant de cunoscut despre o alarma cu pornire GSM aleatorie de pe piata:
Preț de la 900RON (ML20GSM + cititor chip + relee comandă + cablu comunicație USB-UART)



Pornirea de motor AMTS GSM C02 este un sistem electronic cu ajutorul caruia se poate realiza pornirea motorului masinii de la distanta (alaturi de comunicatorul GSM ML20).
Folosind comunicatorul ML20GSM, pornirea motorului se face printr-un simplu apel de pe telefonul mobil al proprietarului (Beep),SMS sau cod DTMF.
Dupa pornire sistemul avertizeaza proprietarul tot printr-un apel telefonic (Beep) sau SMS.
Sistemul AMTS GSM se poate configura ca dupa ce motorul a pornit sa activeze sistemul de climatizare al masinii sau cel de dezaburire.
Sistemul include modulul electronic de pornire a motorului, comunicatorul GSM, cititorul de chip (RFID) și releele aferente.

O functie foarte importanta este cea de asigurare ca masina este scoasa din viteza inainte de a incerca sa porneasca motorul, modulul AMTS nepermitind pornirea daca masina este in viteza.
Sistemul este complet incluzind si 4 relee de forta pentru comanda pornirii, utilizatorul avind nevoie doar de un chip (RFID) recunoscut de masina (in general din cea de-a doua cheie).
Personalizarea functiilor sistemului AMTS GSM se face cu ajutorul unui software pentru PC si se poate downloada gratuit de pe site.
Caracteristici:


funtioneaza pe orice tip de masina (ce au conexiunile prezentate in manual)
toate setarile se fac prin software-ul propriu
cutie manuala / automata
porneste motorului masinii pentru o perioada prestabilita (01-99 min.)
sistem sigur de pornire (se asigura ca masina nu este in viteza inainte de a porni)
pornirea este confirmata telefonic
pornirea este confirmata vizual: puls/continuu prin faruri/semnalizator
porneste sistemul de climatizare si dezaburire al masinii
va anunta telefonic cand alarma masinii porneste (folosind comunicatorul ML10) sau incuiere/descuiere

In varianta premium , sistemul este complet : modul pornire auto + cititor de cip direct din cheie + comunicator GSM + cablu USB-UART (pret 1000 RON ), factor ce constituie un avantaj major fata de sistemele similare aflate pe piata.
Cititorul de cip are doua modalitati de functionare: fie prin cipul din interiorul cheii, fie prin cheia in sine. Cheia/cipul nu sunt plasate la vedere in interiorul masinii, acestea fiind montate alaturi de/in modulul auto, astfel pornirea masinii de la distanta este facuta in siguranta.

Pentru a fi siguri ca pornirea masinii de la distanta este functionala pentru orice tip de autovehicul , decuplarea demarorului are doua moduri de operare: prin citirea turatiei motorului sau prin citirea tensiunii de la baterie.

Asa este cum spui tu , ambele obtiuni de incalzire a habitaclului sunt extraordinare - fiecare analizeaza detaliile si alege ce i se potriveste.

Eu am ales alarma cu pornire pentru simplitatea instalarii acesteia si fiabilitatea mai mare decat viata masinii efectiv. Costuri de intretinere : 0 lei ( se controleaza din mobil )

Alarma se poate monta dupa achizitia masinii fara modificari in structura masinii.
Sistemul auxiliar aduce modificari majore la sistemul de alimentare cu motorina/(benzina ? la motoarele cu benzina nu se prea monteaza wbasto!) , modificari la sistemul de racire al masinii , modificari la partea electrica a comenzilor din bord.

Succes in alegerea facuta !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,075
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
eu am webasto pus de mine pe masina si asta dupa ce am avut inainte pornire pe motor din telecomanda dar care nu am tinut-o decat cateva luni si am renuntat pentru ca nu este nici un ajutor. orice motor diesel il poti lasa la relanti cat vrei ca nu se incalzeste (fata de cele pe benzina) decat daca umbli cu el si chiar si asa de multe ori mai ales daca este frig cum este acum dureaza si 20km ca sa ajunga sa fie cald motorul.
la Webasto lucrurile stau altfel, incalzeste rapid habitaclul (la mine ventilatia din habitaclu este pe buton separat si o pornesc eu cu 5 minute inainte de a intra in masina) pentru ca apa din Webasto intra direct fierbinte in caloriferul din habitaclu si de acolo caldura este preluata de ventilatia din masina. returul de apa din acest calorifer se duce in motor deci ajuta si motorul sa se incalzeasca mai repede si la pornirea acestuia cand temperatura metalului este una mai acceptabila.
pornirea motorului din telecomanda este mai mult o fita din punctul meu de vedere si plus ca trebuie mereu sa fi atent sa lasi masina cu schimbatorul de viteze pe liber (sa nu uiti sa tragi frana de mana - asta daca nu ai probleme cu inghetarea cablurilor intalnita destul de des la opel) si cum spuneam din punct de vedere al caldurii la diesel nu o sa vezi niciodata decat la benzina.
repet este doar parerea mea ca si om ce le-am avut pe amandoua si am ramas la Webasto.

P.S. legat de modificarile la nivelul masinii daca este adaugat dupa cumparare se foate face modificarea fara a interveni deloc in cablajul existent al masinii singurul lucru este interpunerea pe un furtun de apa (cel care intra in calorifierul din habitaclu) a aparatului tip Webasto si pornirea lui cu un modul cu telecomanda care costa pana in 50 ron (varianta simpla) sau modul original care insa costa mult mai mult dar nu se justifica. daca vreti o comparatie, sisteumul este mai putin invaziv decat o alarma auto. asta daca sti cum sa il montezi si sa il faci si usor de dat jos la o eventual revanzare a masinii...
  • manole74

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Aug 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Ma gandesc serios sa achizitionez un sistem de incalzire stationara pentru Insignia. Daca aveti o recomandare de unde pot achizitiona si monta un astfel de sistem, raman recunoscator.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,075
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cauta pe e-bay ca sunt kit-uri noi de instalare cam pe la 1000 euro si te-ai scos. ii poti pune si telecomanda si stai apoi linistit... cat despre montaj te costa cam 200-250 euro la cei care se ocupa cu asa ceva. succes (nu e mult raportat la pretul unei Insignia)
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare !
Am si eu rugamintea daca are cineva manualul in romana sau engleza pentru aceasta telecomanda ! Am cautat aici: https://www.webasto.com/ro/p...lestart-t100-htm/
dar nu am gasit decat alt model de telecomanda , diferit ca utilizare.
  • Alin Alexandru

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Le-am urcat aici. Sa imi spui daca este ok.
https://ufile.io/ytxqo
Seara buna!
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult Alin, acum le descarc, arata OK ! O seara frumoasa!
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
salut , mai vin cu o intrebare: Pentru ce este acest buton aflat in lateralul torpedoului pe interior si la ce foloseste? Banuiesc ca dupa look este pentru incalzire auxiliara dar cum se foloseste?
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asa am si eu pe Zafira C, dar am si telecomenzi...si functioneaza... si tare bine prinde pe vremea asta Smile
Dupa apasarea butonului si aprinderea lui, in aproximativ 1 minut trebuie sa auzi un zgomot ca de aspirator prin compartimentul motor, zgomotul se va intesifica progresiv iar antigelul va fi incalzit treptat de dispozitivul Webasto prin arderea unei mici cantitati de motorina/benzina extrase din rezervor. Normal lumina butonului se va stinge dupa un interval de 30 min(setare standard). Daca nu se aude nimic inseamna ca incalzitorul nu isi face treaba. si este intr-o stare de blocare datorita unor factori ce nu i-au permis buna functionare. Se poate afla de ce nu functioneaza cu ajutorul unei diagnoze dedicate. Daca mai vrei alte amanunte, putem discuta, printre altele ma ocup si cu asa ceva.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer A20DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
manole74 a scris:Ma gandesc serios sa achizitionez un sistem de incalzire stationara pentru Insignia. Daca aveti o recomandare de unde pot achizitiona si monta un astfel de sistem, raman recunoscator.


Acum am observat mesajele din aceasta sectiune. Daca te mai intereseaza, am kituri noi de incalzitoare auxiliare, ceva bun si foarte performant, Viziteaza sectiunea Bazar si ma gasesti acolo.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia A20DTH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
RaduRek a scris:Asa am si eu pe Zafira C, dar am si telecomenzi...si functioneaza... si tare bine prinde pe vremea asta Smile
Dupa apasarea butonului si aprinderea lui, in aproximativ 1 minut trebuie sa auzi un zgomot ca de aspirator prin compartimentul motor, zgomotul se va intesifica progresiv iar antigelul va fi incalzit treptat de dispozitivul Webasto prin arderea unei mici cantitati de motorina/benzina extrase din rezervor. Normal lumina butonului se va stinge dupa un interval de 30 min(setare standard). Daca nu se aude nimic inseamna ca incalzitorul nu isi face treaba. si este intr-o stare de blocare datorita unor factori ce nu i-au permis buna functionare. Se poate afla de ce nu functioneaza cu ajutorul unei diagnoze dedicate. Daca mai vrei alte amanunte, putem discuta, printre altele ma ocup si cu asa ceva.

Multumesc mult Radu , am sa il verific dimineata .Iti trimit un Pm .

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata