Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca era condens si ii pui o punga pe el, parerea mea ca mai rau faci.Daca nu circula aerul, tinand cont ca mai are si ceva relee care se pot incalzi, este posibil sa faca si mai mult condens.
Skip ads

  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da, m-am gandit ca poate nu o sa circule aerul. Ideea e ca nu circula aproape de loc oricum. Ce incerc sa fac e sa impiedic umezeala din atmosfera sa intre acolo. Partea proasta e ca cu o punga de nailon nu pot sigila, dar sper sa faca condensul pe ea nu in UEC.
p.s. Merge deschiderea din cheie dupa ce o blochezi ca in filmulet. Mulțumesc!
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu ultima stire despre eroarea asta (sper ca am remediat-o tinand cont ca nu mai apare de ~ o luna). I-am desfacut si curatat tot inca odata, ECU mufe , mufa intermediara intre UEC si ECU am desfacut-o curatat-o bine, erau cazute aparatorile de umezeala de pe mufa intermediara (surprinzator dl. Adam nu mi-a zis nimic in legatura cu treaba asta ma intreb de ce?) am dat pe laterala ei cu un strat de picatura (o linie subtire) am dat un strad de banda de izolat, inca un rand de picatura si tot asa pt ca banda s-ar duce la prima roua. I-am curatat UEC-ul inca odata, am pus peste el o punga de nailon (sac de gunoi negru) nu e frumos dar ce sa ii fac sub capota nu o vede nimeni, i-am pus scut metalic care din pacate nu acoperea si ECU-ul asa ca am gasit o bucata de plastic tare si destul de elastic, l-am decupat dupa interiorul masinii (ovalul de la bara din fata) incat acopera de la carenaj pana la bara fata in stanga complect de nici din fabrica nu putea fi mai bine si o sa ii pun si in dreapta cand am timp. Efectiv masina in zona ECU e inchisa de nu mai ajunge gram de umezeala la ea doar daca sar in Somes. Am fost cu ea la spalat, am smotroit-o destul de bine sa vad daca mai face figuri de la vapori, nimic nu mai apare. Din punctul meu de vedere e clar ca nu are cum sa fie calculatorul,... mufa aia spurcata a carei izolatie impotriva apei/umezelii era cazuta a fost de bai 99%. Si aici revin,... cum pana mea mare mester in Opel, Adam nu a vazut ca e cazuta? Si eu am lucrat la ea inainte sa i-o duc, ce e drept fara carenaj dat jos, desfacut doar putin carenajul si pe pipaite mai mult, fara elevator, canal, FARA GRAM DE EXPERIENTA. Cum naiba el mult laudatul si sfantul Opelului nu a vazut acest lucru sau daca a vazut a lasat-o asa? Eu semi-tufa in mecanica-electrica auto, cu sfaturi de pe un forum (multumesc tuturor colegilor apropo) mi-am dat seama ca lipseste. El marele mester a curatat-o si lasa ma ca mere asa, (si a mers pana la prima spalare) dupa care a venit cu "E ECU-ul, trebuie sa il desfac". Noroc ca mi-a zis un termen nesimtit de 2 saptamani dupa ce cam o luna a fu**t-o degeaba stergandu-i inca odata ce i-am sters si eu desi ii ziceam ca aia am facut (aici nu il condamn si eu poate as fi facut la fel, ce fac eu stiu ca e facut nu ma iau dupa altii) dar ca idee. Acum ca concluzie ori e pasta si mult prea laudat degeaba ori o fi zis, da-l incolo i-o petecesc dupa mufa si il taxez de reparat ECU,... ceea ce totusi nu cred, sau e f putin probabil deoarece atunci nu mi-ar fi dat termenul de 2 sapt, ar fi luat-o ar fi facut-o in 15 min, ar fi tinut-o 2-3 zile si ar fi zis ca a lucrat la ECU, de aceea nici nu acuz omul. Concluzia e ca nu a facut-o din nestiinta/lene, ia aceeasi bani daca face o revizie la Opel sau chestii de rutina, de ce sa mai si gandesti? Ce a uitat e ca de aceea a devenit oarecum renumit pt. ca se zicea ca rezolva bube la care nimeni nu le da de capat. O distributie, o bucsa, injector stie schimba cam orice service (acum nu ma refer la service-u lu' nea' Gigi tractoristu' care repara tractoru la CAP, dupa s-a specializat in dacia 1310 si acum se crede "injinier" la BMW). Trebuie sa imi caut alt mecanic in Cluj pt ca Adam se pare ca nu mai poate, stie sau vrea sa faca nici macar lucruri pe care le fac incepatorii.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Este mai usor sa faci bani schimband distributii decat cu probleme cum a fost si a ta care necesita mult timp si multa rabdare.
Skip ads

  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da asa e, dar astfel iti pierzi clienti. Eu cel putin nu o sa ii mai trec pragul, si nici nu o sa il mai recomand nimanui cu Opel, sunt singur ca nu o sa planga dupa mine dar nici eu nu o sa duc lipsa lui. Chestii de duzina care vad ca le face le pot face si in alte parti.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sunt chestii complexe care se diagnosticheaza foarte greu cum a fost problema ta, si alte chestii care se diagnosticheaza ascultand motorul (de exemplu).

Sunt unii care zic ca se aude ceva pe spate si intreaba ce este, li se zive bucsa x si dispare problema dupa schimbare...
Sunt unii ca tine care vin cu detalii foarte multe insa e imposibil sa te apropii de cauza problemei...

E bine ca ai rezolvat-o si nu mai face figuri...
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Fac figuri pentru ca doar un orb, un nestiutor sau un rau intentionat nu vedea ca sunt cazute capacelele de pe mufa aia. Din cate am citit aici pe forum si pe net e o problema comuna la opel astra h. Acum chiar daca nu a fost standardul pedala, UEC-ul sau ECU-ul a fost pe traseu si un specialist trebuia sa se gandeasca, mai ales ca a vazut o componente lipsa. Dar dupa cum spuneam, e mai usor si mai eficient sa fi mecanic de duzina decat unul bun.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Nu esti singurul care se plinge de el,s-a umplut de bani.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Fa-ma sa inteleg cum s-a umplut de bani in timp ce multa lume se plinge de serviciile lui...,in lumea economica,e un non-sens...!
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu e un non sens, crede-ma. Tipul stie/stia meserie cel putin la opelurile mai vechi, mai demult era super pana si-a facut renume/clienti. Dupa s-a lasat pe tanjala sau pur si simplu nu mai stie. E cunoscut in Cluj, putini sunt posesorii de opel care sa nu fi auzit de Adam (mecanicul minune). Dupa si-a dat seama ca e foarte cautat, si are masini parcate pe strada care stau la rand la reparat pe o lungime de vreo 150 m cat e strada lui+o parcare de vreo 15-20 de masini ocupata numa cu opeluri ce asteapta sa intre la "dl. doctor". Cand vorbesti cu el la telefon iti zice, hai nu prea am timp da te iau, cand ajungi acolo vorbeste doar pe fuga incat nici nu prea apuci sa ii zici simptomele... daca ai norocu sa fie ceva defectiune usoara sau mentenanta te-ai scos, daca e putin si de gandit te amana si te f*te sa mergi la altu', da nici nu iti zice sa mergi ci doar te face sa pierzi saptamani intregi, ca nu are timp,... ba mai mult iti si zice "ia-o i-am facut asta, da-te cu ea o saptamana, hai inapoi si daca nu mergem ii facem altceva (perfect normal asta, doar ca nu mentioneaza ca acel altceva e peste alte 2-3 saptamani). Din cati proprietari erau acolo la el am apucat sa vorbesc cu o parte, cat am asteptat sa intru in audienta la dl profesor, cam toti erau cu nimicuri, revizie, diagnoze (la vreo 2 as fi fost curios ce le zice da nu am pastrat legatura, daca le face ceva sau ii expediaza ca pe mine), clima sparta, etc,... da are zeci de masini, si am ajuns la concluzia ca isi selecteaza doar ce e mediu si usor,... nu am nimic impotriva politicii lui, fiecare face bani din ce vrea,... dar sa nu imi f*ta mie timpu' degeaba. Am pierdut o luna si am zis ce a avut,... pur si simplu refuza sa gandeasca problemele mai complexe, repet, ori nu stie, ori nu vrea, ori e rau intentionat. Mie exact ce am patit eu mi-a zis un taximetrist, intamplator. Cand merg cu taxi ma uit dupa opel in general (astra h in special dar daca nu de care o fi) pe drum mai vb cu soferul de una alta, ce a patit in sutele de mii de km de cand are masina,.. mai prind potentiale defecte. Baiatul mi-a zis tot asa ca a avut ceva defectiune de cacao, nu grea da nu i-a dat de cap, si Adam i-a zis total tampenii. Nu am vrut sa cred am zis ma exagereaza sau face reclama la altu' da m-am lamurit pe piealea mea. Eu personal am mai zis il voi lasa pe Adam sa faca la ce vad ca se pricepe de minune,... sa faca revizii si sa schimbe distributii, ca la altceva mai mult strica (bine ca nu a apucat sa bage surubelnita si ledconu' in ECU).
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa intelegi principiile economiei de piata...,sunt oarecum asemanatoare legilor junglei...,asta e...!
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Le inteleg, mai ales in Romania. Asta-i unu' dintre motivele pt. care am incercat din start sa nu ma leg la cap cu serviceuri si tot din cauza asta nu o sa ii mai trec pragul sau sa il recomand pe Adam veci nimanui,... doar sa se fereasca de el, sau pt revizii Smile.
Skip ads

  • MDaniel439

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Aceasta prob și eu: senzor pedala.accelerație poziție 1 și 2 . Și p0340 Camshaft. ...limitat 2000rpm. Schimbat pedala,senzor ax came,curãțat egr clapeta cu partea electronica acum 4 luni...Are zile...Când merge când nu. Dar de 1 luna sta degeaba. Nu I dau de cap
Dacã știe cineva rog sa mã sune0720245503
  • BVio

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Salutare lume,
Am o problemã cu Astra G-ul meu, 2002, 1.7DTI.
La început am avut o problemã des întâlnitã la modelul asta, eroare cu Accelerator sensor position, okay am cãutat pe net cum se rezolvã, ce se face, am urmat pașii ziși de cei care faceau tutorialele , adicã : dat pedalã accelerație jos - curãțat mufe ; dat ECU jos - curãțat mufe ; verificat tablou siguranțe, okay, toate bune am fãcut întocmai astea cu mare grijã , bateria decuplatã.
Dupã ce le-am curãțat, am pus la loc pedala, am pus ECU la loc și...nu mai pornește. ÃŽmi învârte motorul dar nu ii da drumul, sã porneascã. Am luat bateria jos, am încãrcat-o complet, am pus-o și la fel , nu pornește. Mufele sunt bãgate bine in ECU, siguranțele sunt toate bune, pedala este bine prinsã la loc. Oare ce are? :/
Și pe lângã cã nu pornește mai este ceva dubios, cum pun contactul, cum AC-ul este direct activat si nu rãspunde la comandã dacã apãs sa îl opresc, iar la 5-6 secunde dupã ce pun contactul începe ventilatorul de la radiator sa meargã. Nu știu de ce si care e problema.
Am rugat pe cineva cu un tester sã vinã sã îmi facã un test, dar din pãcate programul îi spunea ca nu se poate conecta la ECU :/ . Oare e testerul incompatibil cu mașina mea? Sau ECU dacã e defect nu apare in program?
Aveți ceva sfaturi pentru mine?
Știți cumva cum pot ști precis dacã e ECU defect?
Ce îmi recomandați?
Vã mulțumesc.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Vezi la pinii de la cele 2 mufe de pe ECU, daca nu ai pus bine mufele și ai forțat ai strâmbat un pin, la revedere nu pornește.Dar mai poate fi și calculatorul pompei de injecție, verifica cu un alt calculator daca pornește.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR