Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adyy_codreanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Simptome: Prezenta uleiului in vasul de expansiune, in general la turatii mari ale motorului. Am inteles ca ar fi de vina racitorul de ulei. Cel mai ieftin care l-am gasit este la 1.800 de lei. Stie cineva daca se poate repara sau unde gasesc mai ieftin? Si daca se demonteaza greu? Nu am gasit nimic poze sau informatii despre cum arata sau cum se demonteaza. Multumesc.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1996
Cod motor: X17 DT
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La dezmembrari e 100 lei si nou vreo 900 lei.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca dai o cautare dupa termoflot ai sa ramai surprins cate discutii sunt pe tema asta.La 1800 schimbi si motorul.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu numai termoflotul defect baga ulei in vas .pot fi si tecile de la injectoare de vina.
Skip ads

  • adyy_codreanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara. La motorul 1,7 TD, X17DT (TC4EE1) de ISUZU stie careva daca are teaca la injector care ar putea cauza patrunderea uleiului in vasul de expansiune? Multumesc.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
NU are teaca la injector, ia uita-te sa vezi ca injectorul e montat in exteriorul motorului...

Cauze pentru care ajunge uleiul in vasul de expansiune ar fi :
- garnitura de chiuloasa ciupita
- chiuloasa crapata
- termoflot defect.

Vezi ce e, si zi-ne si noua... A mea are 20 de ani si nicio problema cu uleiul in vasul de expansiune (tine cont ca a mea are si presiune marita in instalatie de cand nevasta a avut ,,bunavointa,, de a o conduce fara sa fie cu ochii in ceasul de temperatura si... mi-a fiert motorul pe o panta dupa ce am ramas fara destula apa in el, eh... un furtun crapat de pe circuitul mic de racire).
  • adyy_codreanu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc. Nu prea am timp sa ma ocup. Termoflotul l-am dat jos si l-am verificat cu presiune de aer si pare ca e bun. Mai ramane garnitura de chiulasa sau chiulasa. O sa vad. Mai am o problema care ma necajeste de mult: trepideaza foarte tare la relanti, am schimbat tampoanele de la motor de 2 ori si nimic. Ai avea idee despre ce este vorba?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR