Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sper sa nu am dreptate dar,un motor cu probleme la pompa(paleti rupti),s-ar fi supraincalzit,din lipsa de circuit eficient pe instalatia de racire.Lipsa unui anumit numar de paleti rupti,nu poate genera oscilatii in functionarea climatizarii(aer cald),ci doar reducerea eficientei circuitului,fenomen care s-ar fi simtit si pe temperatura motorului(cresterea acesteia).Dar dupa cum ai precizat ca temperatura era la 90 gradeC si existau oscilatii ale temperaturii aerului cald,am retineri mari ca manifestarea ar fi din cauza pompei de apa! Cum esti hotarit sa o inlocuiesti,viitorul apropiat va confirma sau nu,parerea mea...!
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,458
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nici eu nu cred cã e pompa de apã... vom vedea ...
Viitorul, însã, pare pecetluit: dacã nu e pompa de vinã, motorul va fi schimbat!
  • RioX3

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Se pare ca nu pompa era de vina , ci motorul o groaza de probleme a avut , adica la 600.000 km cam ar trebuii sa pateasca si el ceva... am pus acum un motor mai nou cam de 125.000 km si si.a revenit caldura , acum si la relanti merge perfect Smile . ms pt sfaturi !
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,458
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
S-a lamurit: nu era pompa de apa, ci motorul! Inca un caz rezolvat ... Wink
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Sper sa nu am dreptate dar,un motor cu probleme la pompa(paleti rupti),s-ar fi supraincalzit,din lipsa de circuit eficient pe instalatia de racire.Lipsa unui anumit numar de paleti rupti,nu poate genera oscilatii in functionarea climatizarii(aer cald),ci doar reducerea eficientei circuitului,fenomen care s-ar fi simtit si pe temperatura motorului(cresterea acesteia).Dar dupa cum ai precizat ca temperatura era la 90 gradeC si existau oscilatii ale temperaturii aerului cald,am retineri mari ca manifestarea ar fi din cauza pompei de apa! Cum esti hotarit sa o inlocuiesti,viitorul apropiat va confirma sau nu,parerea mea...!
Mama ei de logica...!
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daca tot faceti Pe mecanicii descarcati manualul De Reparatii e moca si spor La treaba.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,458
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Da.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
badea daniel a scris:Daca tot faceti Pe mecanicii descarcati manualul De Reparatii e moca si spor La treaba.
Eu nu fac pe mecanicul si nici nu sunt,dar asta nu ma impiedica sa gindesc...,dealtfel nu la desfacut si strins suruburi,se incurca lumea...,cu materia cenusie e o problema!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR