Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Stiri / Noutati
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Te rog sa nu-mi zici de indieni...
Niste putori ordinare care trebuie sa le dai mura-n gura ce au de facut. Altfel nu misca un dejt...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta e... nu sunt singurii puturosi pe lumea asta. Dar chinezii si indienii au venit cu finantele... know-how ul a ramas la Volvo respectiv Jaguar, iar marcile au ramas suedeze sau britanice.
Asa cum si Opel a ramas un brand german chiar daca a fost sub tutela americanilor de la GM.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Chinezii sunt oameni foarte muncitori, indienii sunt niste lepre...
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,112
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Omul care e la carma concernului acum, un fel de CEO, este acelasi care a dezvoltat brandul dacia la renault si a scapat renault-ul de faliment. EU o vad ca o miscare de bun augur. Tot timpul am apreciat rafinamentul masinilor frantuzesti, mai ales cel de la peugeot. N-ar strica fiabilitate germana combinata cu rafinamentul frantuzesc. Hai ca e de bine pentru fanii opel. Toate cele bune!
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Vedem ce-o fi. VW golf intotdeauna sta la panda in umbra
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mie golf nu mi se mai pare ca este ce a fost candva.
De la golf 5 cam sunt in cadere libera...
Motoarele cr de la vag au problemele primei generatii de cr de la restul lumii... Pe care, probleme, restul lumii le-au cam rezolvat...
Tsi-urile au si ele probleme...
Iar pe partea de fiabilitate vag au scazut foarte mult...
Daca ar fi sa ne uitam la fiabilitate, japonezele sunt la distanta in topul fiabilitatii...
Semnul cel mai clar este uk, unde incep sa se vanda din ce in ce mai bine japonezele...
In us nici nu vorbim, acolo japonezele au locul lor bine meritat...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Te rog sa nu-mi zici de indieni...
Niste putori ordinare care trebuie sa le dai mura-n gura ce au de facut. Altfel nu misca un dejt...
Laughing ... sa nu fim rasisti! Desi e ceva adevar aici ...
clau70 a scris:Asta e... nu sunt singurii puturosi pe lumea asta. .

Foarte adevarat, unii sunt chiar in Europa, nu la capatul lumii ...
jgyprime a scris:Chinezii sunt oameni foarte muncitori...

Adevarat, dar au si ei problema personalului sub(ne)calificat si a lipsei de constanta a calitatii ...
Red_dog a scris:Omul care e la carma concernului acum, un fel de CEO...

E chiar CEO ... Cool
Red_dog a scris: Tot timpul am apreciat rafinamentul masinilor frantuzesti, mai ales cel de la peugeot.

Cred ca e o (mica) exagerare aici ... referirea era mai potrivita ptr Citroen... dar "de gustibus..."
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Psa va da motorele (mai ales diesel) si Opel vine cu designerii destul de buni. Numai sa nu scada si calitatea materialelor, restu vom vedea.
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Mie golf nu mi se mai pare ca este ce a fost candva.
De la golf 5 cam sunt in cadere libera...
Motoarele cr de la vag au problemele primei generatii de cr de la restul lumii... Pe care, probleme, restul lumii le-au cam rezolvat...
Tsi-urile au si ele probleme...
Iar pe partea de fiabilitate vag au scazut foarte mult...
Daca ar fi sa ne uitam la fiabilitate, japonezele sunt la distanta in topul fiabilitatii...
Semnul cel mai clar este uk, unde incep sa se vanda din ce in ce mai bine japonezele...
In us nici nu vorbim, acolo japonezele au locul lor bine meritat...

Foarte bine punctat! Exact si opinia mea!
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Psa va da motorele (mai ales diesel) si Opel vine cu designerii destul de buni. Numai sa nu scada si calitatea materialelor, restu vom vedea.


Calitatea materialelor din masinile PSA a fost mai mereu superioara celor folosite de Opel! Atat Citroen cat si Peugeot au stat bine la acest capitol, deci si din punctul asta de vedere, e de bine. De asemenea de laudat motoarele, in sfarsit va avea si Opel motoare diesel ok, cele actuale de conceptie Fiat sunt ... Fiat si cam atat ... desi diesel'ulului i'se cam canta prohodul de catre tot mai multi producatori.

Una peste alta, parerea mea este ca PSA este o miscare mai mult decat ok pentru Opel,care daca ar fi ramas la GM in ritmul asta de piederi devenea istorie si era pacat.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Psa va da motorele (mai ales diesel)...

Probabil ca asta e miscarea urmatoare si nu va fi una rea ... Cum spuneam intr-un alt post, experienta mea directa cu Peugeot, de vreo 12 ani, cu 406, 407, Partner, este una foarte buna referitor strict la motoare si cv. Motoarele (diesel, ma refer), in sine, sunt foarte reusite (fiabilitate, consum, performante), la niciunul din motoarele mentionate (toate common rail aka HDI) nu au existat probleme cu motorul in sine sau cv. Daca discutam insa despre altele, electronica, injectoare, casete si alte elemente de directie, se poate spune ca mai pica, dar nu e ceva groaznic, multe dintre ele pica si din cauza slabei/proastei/lipsei mentenantei si/sau exploatarii tipic romanesti (las-o, ba, ca merge asa!)...pe niste drumuri pe care le stim si exploatate de niste "killeri" ...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare ca motoarele fiat si cele de la isuzu au fost bune.
Cat despre japoneze, astept sa gasessc piesele la acelasi pret cu cele de la opel dar din nefericire nu se gasesc intotdeauna iar cand se gasesc costa o caruta de bani.
Nu zic, sunt buni japonezii si korenii dar astept sa vad un dizel pe masura nu dosr benzinare de cilindree mare cum sunt in amurica la pret decent. Degeaba imi dau ei mie 10 000 rpm daca masina o folosesc in oras.
Nah ma rog, astept sa vad ce o fi, eu oricum raman la astra h. Nu cred ca il voi vinde niciodata si va ajunge la casat sau va fi donat.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
numai ce m-a sunat un amic ca i-a picat pompa de inalte la un golf 7 TDI...
luat de nou acum vreun an...
evident in garantie, dar pana o repara ramane pieton cateva zile pentru ca pompa respectiva nu o au pe stoc si dureaza cateva zile pana vine...
cica ar fi posibil sa-i schimbe si injectoarele (cica s-ar fi uzat ceva in pompa de inalte care a facut span si e posibil sa fi ajuns si la injectoare...
pana acum o lauda de ziceai ca e poleita cu aur...
acum zicea ca dupa ce o repara daca-i mai pica ceva la ea o vinde...
a schimbat pana acum pe garantie un airbag (la o rechemare), discurile (toate s-au uzat foarte mult dupa 10.000 de km), navigatia (s-a oprit si nu mai pornea), un far (falfaia un bec si i-au schimbat farul cu totul) si inca vreo cateva maruntisuri...
inainte de golf 7 a avut golf 4 luat sh si in 250.000 de km cat a fost la el a bagat doar consumabile si motorina...
  • Andrei F

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2016

  • Mesaj Privat
De ce? Luam toate marcile enumerate de tine mai sus: Volvo, Jaguar, Land Rover etc.. Tie ti se pare ca este vreuna pe un trend ascendent? (din contra Volvo face masini din ce in ce mai putin sigure si mai urate dupa parerea mea). Toti care te iau vor sa ia ceva de la tine.. In cazul Opel dupa mine vor sa fure tehnologia dupa Ampera, cred va odata cu lansarea pe piata a noii Ampera care va avea o autonomie de 500km, va avea vanzari extrem de mari. (aici castig). Apoi modelele care nu se vor mai vinde asa bine gen Corsa, Astra , Insignia etc vor reduce din costul de productie si asta nu are treaba cu nicio platforma, ci exclusiv cu materialele proaste folosite de francezi. O sa vedem din 2020 daca am dreptate sau nu.
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De unde pana unde atatea materiale proaste folosite de francezi? Cand te'ai urcat ultima oara intr'un Peugeot sau Citroen? Calitatea materialelor si finisajelor sunt de o calitate ok ... cu nimic mai prejos decat ce folosesc acum alti producatori, ba chiar peste multi cum ar fi chiar si Opel care a cam suferit mereu la capitolul asta pana acum 2-3 ani. Ce va fi, vom vedea ...
  • Andrei F

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Eu chair m am urcat intr un C4 sedan anul trecut cand nu eram decis ce vreau. Aveam buget undeva la 12-13mii de euro. M am urcat in toate masinile noi pana in 15mii de euro. Punand in balanta mi am luat Astra J sedan. Trecand peste acest argument am 2 prieteni care au Citroen ca vad ca sunt multi pe aici care le lauda de zici ca sunt Ferrari, la una zdrancne mereu ceva in bord si o are de noua din 2010-2011, iar celalat i s a dus un injector. De Peugeot nici nu ma apuc sa povestesc.. Eu sunt multumit ca mi am luat Opel cand inca se facea ceva calumea. Insa ps peste 5-7 ani cand o sa vand masina nu o sa mi mai iau Opel (datorita ca a fost comparat de francezi 100%). rip
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
D'astea cu "m'am urcat intr'o masina si nu mi'a placut, am un prieten cu una de ii zdrangane ceva la bord si la unul a picat un injector" ... nu sunt criterii dupa care poti cataloga doi producatori auto! Nici Opelul nu imi e rusine, sa fim seriosi, in G sau H aveai concert de greieri dupa scurt timp, iar dieselul de la Opel dupa Isuzu, daca nu a fost esec atunci un semi-esec.
Faptul ca esti multumit de J'ul tau e un lucru bun, nu e o masina rea deloc, ba dimpotriva a avut un bun feedback in piata, dar acum sa zici ca nu ti'ai mai lua un Opel doar ca e sub umbrela PSA mi'se pare o aiureala daca viitoarele modele se vor dovedi masini decente si nu vad de ce nu ar fi asa din momentul in care Opel cu siguranta ca va exista cu propria lui indentitate dezvoltand mai departe ce era inceput deja ca si colaborare cu PSA.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:numai ce m-a sunat un amic ca i-a picat pompa de inalte la un golf 7 TDI...
luat de nou acum vreun an...
evident in garantie, dar pana o repara ramane pieton cateva zile pentru ca pompa respectiva nu o au pe stoc si dureaza cateva zile pana vine...
cica ar fi posibil sa-i schimbe si injectoarele (cica s-ar fi uzat ceva in pompa de inalte care a facut span si e posibil sa fi ajuns si la injectoare...
pana acum o lauda de ziceai ca e poleita cu aur...
acum zicea ca dupa ce o repara daca-i mai pica ceva la ea o vinde...
a schimbat pana acum pe garantie un airbag (la o rechemare), discurile (toate s-au uzat foarte mult dupa 10.000 de km), navigatia (s-a oprit si nu mai pornea), un far (falfaia un bec si i-au schimbat farul cu totul) si inca vreo cateva maruntisuri...
inainte de golf 7 a avut golf 4 luat sh si in 250.000 de km cat a fost la el a bagat doar consumabile si motorina...

Si la astra h au fost si sunt probleme. Injectoare, regulatoare, pompe de inalta, admisii, egr-uri, clapete de acceleratie, cim-uri, clapeta recirculare aer, M32 si alte mizilicuri.
Concluzia? Nu se mai fac dizeluri fiabile din 2004 incoace. Toate sunt facute sa tina 2-3 ani cu indulgenta si cam atat.
Volanta si dpf nu le iau in considerare ca si golful si astra au probleme la asa ceva.
Pana una alta astept sa vad si eu o fiabiliatate gen reno' 1.5 dizel.
  • Andrei F

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2016 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Totul in ziua de azi e dupa profit, nimeni nu cumpara mai ales ceva neprofitabil sa faca din el ceva mai bun, adica gen sa ofere si mai multa calitate clientului sa se adanceasca si mai rau.. Ma rog e parerea mea, fiecare cu viziunea lui... Cat despre identitate s a pierdut demult, mai ales la masinile gen low cost, pana si cele premium gen Porsche a ajuns sa faca masini de teren, apoi in 4 usi, iar mai nou am citit ca vor sa faca si un breack... acum cand 7 ani cand spuneai Porsche in 2 secunde aveai in minte masina sport cupe..
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Si la astra h au fost si sunt probleme. Injectoare, regulatoare, pompe de inalta, admisii, egr-uri, clapete de acceleratie, cim-uri, clapeta recirculare aer, M32 si alte mizilicuri.


Yeeep ... cei care au avut stiu despre toate astea, exista si pe forumul asta topicuri pline de belele care mai de care mai kinki.

horaa a scris:Pana una alta astept sa vad si eu o fiabiliatate gen reno' 1.5 dizel.


Sau rafinat ca 1,9DCI.

Andrei F a scris:Totul in ziua de azi e dupa profit, nimeni nu cumpara mai ales ceva neprofitabil sa faca din el ceva mai bun, adica gen sa ofere si mai multa calitate clientului sa se adanceasca si mai rau


Ehe ... cine isi mai cumpara acum o masina noua cu ideea de a il tine o viata sa o faca doar daca e sigur ca nu traieste mult. Problemele incep cam de la 200.000km in sus si de terminat se termina doar ca iti iei alta masina. S'au dus vremurile alea, globalizarea isi spune cuvantul, multe ansamble si subansamble fiind acum din ce in ce mai comune pentru multe din masinile de pe piata.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Stiri / Noutati

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR