Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am stat si am studiat si am aflat urmatoarele:









Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In sfarsit sunt linistit in ceea ce priveste presiunea de ulei,este normala,am reusit sa fac diagnoza cu un tester profesional numit Mega Macs 42.
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am masurat presiunea de ulei la corsa, motor z14xep, la rece 5,4 bari, la 90 de grade 2,4 bari, am inteles ca normal trebuie sa stea la 1,5 bari deoarece are regulator de presiune. Astazi am incercat sa umblu la acest regulator, am desfacut surubul dar nul pot scoate afara, in interior am dat doar de o biluta care daca apas pe ea culiseaza catre interior , stie cineva cum se scoate sau cum se curata acest regulator?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Regulatorul este in capacul pompei ulei (capac distributie) in poza stinga pistonas si arc.


Nu desfa ca dureaza o zi si la tine este bine, sub 1,5 bari se aprinde bec in bord, cateodata din pacate nu...
Pe tester NU SE POATE masura presiune ulei, sonda este in simplu intrerupator. Masurarea se face NUMAI cu un manometru special exact ca la presiune benzina. Exista si variante autohtone cu un senzor si adaptor de citesti electronic cum era la batrana Dacie.
Skip ads

  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Inteleg ca acest regulator se scoate numai prin demontarea capacului pompei, nu pe la acel surub? Masurarea presiunii am facuto cu un manometru si eram nedumerit deoarece ati spus ca trebuie sa stea constant la 1,5 bari, iar eu am 5,4 motor rece respectiv 2.4 motor cald, crezand ca am acest regulator blocat deoarece i-mi arunca ulei si pe la semering distributie.


Ultima modificare facuta de nyky85 la Mie 01 Feb, 2012 1:13 pm
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Poate vrei sa spui ca nu se poate masura valoric,adica testerul nu poate afisa decat o variabila ,precum presiune ulei normala sau scazuta,nu poate afisa 1.5 bari,aceasta valoare fiind intr-adevar masurata de un manometru pus in locul intreruptorului :





Daca nu ma insel eu nyky85 a facut aceasta masuratoare si-i dadea presiune mai mare de 1.5 bari si problema lui era de ce interfata OP-COM arata presiune scazuta,desi presiunea este mai mare de 1.5 bari,la intalnire daca vii nyky85 vom pune si interfata mea sa vedem daca da la fel,desi banuiesc ca ,da.
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Saptamana asta sunt liber si o sa vin sigur, eu astazi ma duc la mecanic sa schimb semeringul si cuzinetii biela, o sa vad ce este acolo si o sa va tin la curent. O alta intrebare, pe senzorul de presiune scrie 0.25 bar - 0.55 bar sa inteleg ca sub aceasta presiune de 0,55 se aprinde beculetul? Mi se pare o valoare foarte scazuta nu se intampla nimic cu motoru daca ajunge la o presiune atat de mica? Mai am un golf 4 motor de 1.6 si de curiozitae am desfacut sonda pe ea scrie 1,2 -1,6 bar.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Da ai intuit bine la acea plaja lucreaza sonda respectiva.
Te astept la intalnire Duminca.
Skip ads

  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat semeringul si cuzinetii, cu toate ca nu era neaparat nevoie. Depuneri sau mizerie nu am gasit nici in baia de ulei nici pe sorb. Am desfacut si regulatorul de presiune ulei care era curat (acest regulator se poate scoate numai dand baia de ulei jos). Pierderi de ulei aveam foarte mici pe la semering, cu toate ca acel ax pe care este fulia si se invarte in interiorul semeringului a facut un sant destul de pronuntat (acum am lasat semeringul putin mai in afara sa nu m-ai frece in acelasi loc). Problema cu pierderea de ulei era pe la surubul de jos al suportului motor, pe acolo se prelingea ulei. Am dat cu pasta de blocare pe surub iar la imbinarea suportului cu blocul motor am pus silicon, acum astept sa fac cateva sute de km sa vad ce se intampla si revin cu parerii.


  • miri_blondu

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sal
Am un opel corsa c 2001, cu motor z 10xe, si am observat ca am pierderi de ulei intre motor si cutie.
Sa fie din cauza semeringului de la arborele cotit?
Tin sa precizez ca daca ma dau la ia si o calc imi pierde ulei
Astept un raspuns cumsa il schimb
  • ro_marian

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salut ma intereseaza si pe mine o trusa KM ca cea din imagine pentru o corsa c 1.0l
  • mircea_m

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
miri_blondu a scris:sal
Am un opel corsa c 2001, cu motor z 10xe, si am observat ca am pierderi de ulei intre motor si cutie.
Sa fie din cauza semeringului de la arborele cotit?
Tin sa precizez ca daca ma dau la ia si o calc imi pierde ulei
Astept un raspuns cumsa il schimb


aceeasi problema o am si eu !
poate ajuta careva, e vorba de un simering? cat costa inlocuirea lui?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este vorba de simering care este cam 40lei dar manopera te racoreste ca trebuie dat jos planetare, cutie etc, lejer manopera de 400lei, mai trebuie ulei cutie si daca tot e data jos schimbi simering cautator.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Asa poze mai zic si eu Very Happy .
Verifica daca nu ai ulei la senzorul de presiune ulei, baga mina pe dedesupt in dreptul sondei ulei. Si eu am crezut ca este un simering dar nu era el, vezi aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11467
Deci in poza 3 il vezi marcat de sageata, ai grija sa fie motorul rece ca ai sa te frigi de conducta de antigel vare duce la termostat, teava aia....


Buna seara,
trebuie schimbat cumva si axul de la fulie(daca s-a facut sant pe el) ? Am schimbat acum 7 luni acest simering pentru scurgeri asemanatoare
iar acum cand am schimbat uleiul am observat ca iar am scurgeri. Ma gandesc ca poate am bagat ulei mai mult si dasta imi da pe afara sau s-a dus iar simeringul?dar totusi ata de repede? Ce parere aveti domnu Dan?
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cand ai schimbat semeringul nu ai observant daca are uzura axul? La mine problema cu pierderea de ulei nu a fost pe la semering ea se datora unui surub care prinde suportul tamponului de motor.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine la fel. Wink
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
O sa ma uit la toate prinderile si orificiile posibile. Cand am schimbat semeringul am vazut un mic santulet pe axul fuliei dar atunci nu am gasit sa cumpar si ax . Totusi mi se pare ciudat ca pana sa schimb uleiul acum, nu a mai curs(ce naibi sa tina semeringul doar 10-15 mii). Ar putea sa curga si prin alta parte(exclus sonda de presiune si garnitura culbutori-am verificat si sunt uscate)? Voi ati mai avut scurgeri din alte parti in asa hal incat sa lase pete sub masina?
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am cautat si axul de la fulie dar e foarte scump in jur de 500 de ron (eu cred ca vine cu tot cu fulie, cei de la magazin nu au stiut exact),deci nu prea am cum sa-l schimb. Nu exista vreo pasta ceva de pus pe el sa fie etans? Ca nu stau sa schimb semeringul la fiecare schimb de ulei. Chiar nu stiu ce are si ma dispera; il mai schimb o singura data si o sa pun ulei mai putin sa nu faca presiune pe el. O fi si din cauza ca masina are vreo 210.000 km ? Astept un raspuns de la voi:(
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Poti cauta un ax bun la dezmembrari, sigur ai sa gasesti. Pasta nu ai cum sa pui pe el, nu va rezista. cand schimbi semeringul il bagi in asa fel incat sa nu mai calce pe acel sant, el are o toleranta in locas. Ai verificat sa nu pierzi ulei pe la suruburile de la tampon?
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat suruburile de la tampon si nu curge pe acolo. Curge doar in mers si e eruncat peste tot la motor (il arunca fulia aia) E bine ca nu mai rugineste nimic pa colo:D doar ca pier uleiul din motor. La dezmembrari nu prea iti dau astia piese asa mici( tre sa cumperi mai toata piesa in cazul de fata fulia si ce mai e pa colo. In fine saptamana asta o sa ma incerc sa ajung la service sa schimb semeringul din nou si vedem daca mai curge. Merci, oricum va anunt cand rezolv problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR