Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Deci nu gasesc de cumparat la magazine acea flansa(ax al fuliei) decat cu tot cu fulie si e in jur de 500 de ron-fff scump iar surubul vine peste 3 zile deci pana sambata o sa pierd tot uleiul Sad(
Stie careva un magazin de unde as putea sa o cumpar?
Skip ads

  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Acum am luat simering marca KACO-30 de ron e bun de ceva sau sa ma duc sa cer ceva mai scump?
  • nyky85

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Semeringurii bune sunt Victor Reinz, Elring sau Corteco, normal sunt in jur de 30 RON nu mai scumpe.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Merci de sfat, sa vad daca pot sa-l schimb pasta, abia astept ziua de sambata sa scap de buba asta:((
Skip ads

  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Sorry ca revin dupa atata timp dar am tot cautat acea flansa de la fulie (pentru ca am schimbat semeringul si tot curge. Exista intradevar un sant pe fulie siasta cred ca este cauza. Concluzia este ca trebuie cumparata si flansa. O sa caut zilele astea, trebuie sa o rezolv.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Concluzia mea ar fi alta :
- ai sant pe fulia mica enorm
- la demontare simering a fost folosita mioritic o scula care a facut sant in capac (aluminiu)
- simering montat excentric sau fix pe aceeasi pozitie, il lasi fix la nivelul capacului si va face sant langa, inca 150,000km sigur va tine
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat flansa cu tot cu fulie (asa se face acum) si sa vedem daca mai curge. I-am pus si 2 litri de ulei(pe joja nu mai era nici pic de ulei; era uscata) acum e la ultima liniuta de pe joja adica la maxim - sper ca nu am pus prea mult. Ciudat pentru ca in mod normal intra 3 litri.
E posibil sa mai fi avut ulei in baie dar sa nu ajunga la joja deloc?
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mda se pare ca am schimbat degeaba flansa cu fulie ca problema nu a disparut.Sad( Am dat o gramada de bai si degeaba. Curge la fel-ca la robinet. Poate sa mai curga si pe alta parte ca nu mai inteleg nimic sau mecanicii nu mi-au pus semeringul corect? O sa incerc sa schimb mecanicii si sa vad ce rezultat obtin pentru ca deja am schimbat 3 semeringuri si cumpar ulei in fiecare saptamana. E posibil sa fi bagat prea mult ulei si sa fi dat iar pe afara dar asa repede nu mai inteleg nimic. Domnul Dan dumneavoastra ce parere aveti? De la ce mai poate fi? Masina are 210 000 de km . O fi ceva de la distributie?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
A fost umblat la distributie ? Teoretic da ca altfel tacanea de iti rupa urechile.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Tocmai asta e ca nu s-a umblat la distributie , nu tacane nu bate nimic. Toarce ca o masina noua. Lantul l-am verificat cand am schimbat garnitura de la culbutori de sus si este ok. Daca alta cauza nu ati mai intalnit si nici prin alt loc nu are pe unde sa curga asa de mult eu cred ca am pus prea mult ulei(ca pe joja nu a scazut nivelul chiar daca a pierdut ceva) si a fortat simeringul din nou. Sa sper ca dupa ce iese excesul nu va mai curge sau schimb iar simeringul la alt mecanic. Totusi nu inteleg dc cedeaza asa usor ? Sa-i fi dat cu prea multa vasilina si sa iasa singur la o presiune mai mare? Sa nu i mai dau deloc cu vasilina ?! Sau asa cum ati spus si dumneavoastra mecanicul a deteriorat suprafata de etansare, oricum nu au folosit trusa KM .Sincer m-a disperat buba asta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ulei mai poate curge pe la garnitura baie sau pe la un surub de la capac distributie.
Acum cu 210,000km si nu tacane clar ca s-a umblat la distributie si posibil sa fie acolo o greseala. Pentru a urmari exact pe unde curge se curata bine tot si se porneste motorul, pe undeva tot trebuie sa se vada ceva.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mda , chiar nu s-a umblat la distributie. Totul a inceput dupa ultimul schimb de ulei din toamna. Pana atunci nu a curs. Nu aveti nici un coleg pe forum priceput prin zona mea :Ploiesti pe care sa mi-l recomandati. Ce as fi vrut sa locuiesc in Iasi (am si rude acolo Very Happy) , veneam la dumneavoastra si rezolvam buba.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La distributie nu ai umblat tu dar fostul proprietar mai mult ca sigur. Pe capac distributie sau bloc motor (depinde cum raman la demontare) ai 2 ghiduri, daca ele au cazut el a pus capacul neaxat, deci simeringul sta deplasat pe fulia mica. Ca nu a curs pana acum iete ca o fi fost mizerie care a colmatat. Poate fi orice la tine, si surub nestrans, reutilizare garnitura/garnituri si pus silicon ca Nea Vasile (de ala ieftin si din plin), efectiv orice.
Schimba mecanicul, in zona ta nu stiu pe nimeni.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am elucidat misterul: nu era de la simering ci curgea pe la capacul de la culbutori (in zona unde sunt doua semicercuri) si se prelingea prin spatele pompei de apa exact la fulia de la arborele cotit. Schimbarea garniturii de la culbutori nu a fost deajuns a fost necesara si o pasta de etansare. Concluzia este ca trebuie verificat totul foarte bine inainte de a baga bani in piese si mecanici.
Drumuri line va doresc tuturor.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Posibil garnitura proasta, prost montata, cea de X10XE sau capac deformat.
  • wildursulika

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cel mai degraba capacul deformat(statea cam inafara) Oricum multumesc pentru sfaturi domnul Dan. Toate cele bune va doresc.
  • sefudan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Domnule Dan va rog sa ma ajutati cu cotele pentru KM956 (blocare arbore cotit)...trebuie sa inlocuiesc simeringul respectiv..In manualul Corsei C cei de la HAYNESS spun ca aditional se poate desface electromotorul si se blocheaza volanta dintata ....Credeti ca e necesar efortul asta suplimentar?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa tu hayness ca aia te pun sa demontezi juma' de motor.
KM meu e demult casat Laughing , da o adresa de mail sa-ti trimit un desen. O faci la fata locului, cornier, bormasina, flex si dimensiuni prin proba.
  • sefudan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sefudan@yahoo.com Multumesc pentru ajutor!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Printre proiectele din vara asta se numara si inlocuirea simeringurilor de arbore, deoarece aveam mici pierderi de ulei in zona simeringurilor si a baii de ulei.
Toate bune cu baia. Am rezolvat si am trecut la simeringuri.
Am cumparat corteco. Am montat simeringurile, am compus grupul propulsor si hai cu el la loc. Dupa pornire curgea ulei prin ambele capete ale arborelui cotit ( crankshaft). Aoleu buba mareeee.
Am scos motorul si am constatat montaj defectuos. Buuun. Am cumparat alte simeringuri.
O-ring pentru capatul spre volanta. A venit cu palnie de plastic pentru montaj. Totul bine!
Victor reinz pentru pompa de ulei/ fulie accesorii.
La volanta am montat, am probat ( pus motor pe masina si rulat) nu curge, dar la fulie curge in ralanti.
Cum sa procedez?
Trebuie strans arcul simeringului?
Cumpar alta fulie? Poate asta care este montata acum are uzura si asta e cauza curgerii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR