Ai uitat parola?


  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred dimpotriva, ca Antara a fost din start un model mult subevaluat, vorbind de modelul dupa 2011. Handicapul lui a fost grosolania Antara 2007, si in special motorul mult subdimensionat ptr caroseria ei.
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Vlad_g vroiam sa te intreb cati km ai cu masina si daca ai intampinat probleme deosebite in exploatare. Ms.
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am 70.000 si nu am avut pb importante cu masina.
In afara de reetansarea baii de ulei (facuta in garantie) am mai schimbat diverse maruntisuri, bucsi, bieleta, etc, chestii consumabile , mai ales daca iesi de pe asfalt des. Fiabilitatea e ok.
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ms. Credeam ca ai mai multi km. Eu am 69000 acum. Se pare ca treaba cu baia de ulei e o pb des intalnita, a patit-o si a mea tot in garantie. Fara bucsi, bielete, etc momentan, dar folosita preponderent pe asfalt, ce e drept.Un senzor de nivel ulei si unul de detectare apa in combustibil. In rest nimic. Dar sa vedem dupa 150000 km.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara A22DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt proaspat posesor de Antara facelift 2.2 184 cai AT, deocamdata sunt multumit de performante, antifonare, foarte masiva etc dar oricum incerc sa merg cu ea sub 9 consumul nu scade. Pe viitor voi face o remapare care va face si mai interesant modelul acesta.
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, felicitari pentru alegere. Consumul de 9 este mixt? Ptr ca daca reusesti 9 la mixt ar trebui sa fii foarte multumit. Eu in Bucuresti cu ac pornit nu scot sub 13 Smile) . Iar eu consider ca este un consum decent 13 in Bucuresti la o masina din categoria ei. Remapare am si eu in program, sunt niste baieti f buni aici in Buc. Luna asta sau luna viitoare cred ca o fac. Tu nu prea mai ai ce sa remapezi, ptr ca la acest model cutia automata tine maxim 420 nm, asa ca mai bine te abtii. Eu am versiunea de 164 cai si vreau sa o fac de 190 si 400 nm.
  • florian v

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara Z22D1 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Sunt posesor de Antara echipare Cosmo din 2014 septembrie. La inceput am fost nemultumit deoarece nu mi s-a prezentat de catre dealer cum se manifesta sistemul DPF. Apoi un alt neajuns a fost faptul ca am platit pentru navigatie 800 euro si am constatat ca nu aveam softul pentru Romania ci doar Europa de vest. Apoi rechemarea pentru schimbarea scutului, am asteptat un an ca sa-mi puna inapoi o jumatate de scut, baia de ulei cu actualul scut nefiind protejata. In momentul de fata am 45 000 km parcursi deoarece nu o conduc tot timpul, consumul pe autostrada este uneva in jurul lui 8 cu masina plina 130 km/h, aer cnditionat folosit intermitent, are un coeficient aerodinamic cam mare este un SUV cu H=171cm si 1870kg cu rezervorul plin, iar pe drum national/ european viteza pana in 110 km/h consumul este undeva la 6,7. Am avut ocazia sa o conduc pana in Koln si la 200 km/h are un consum de apox. 17litri/100 km. din punctul meu de vedere este o masina bine antifonata, sistemul 4X4 isi face bine treaba, am simtit-o intr-o curba unde am intrat putin mai grabit si aderenta nu era tocmai buna datorita unei pojghite alunecoase pe carosabil. Este o masina spatioasa si confortabila atat pe locurile din fata cat si cele din spate, bine inchegata, robusta. Poate ca sunt putin subiectiv deoarece sunt un admirator al marcii Opel, care are un istoric interesant iar de-a lungul timpului s-a dovedit a fi o marca cu potential. Acum cine isi cumpara Opel trebuie sa stie ca se afla la volanul unui Opel si nu Audi sau Toyota, insa Batranul Opel isi face treaba cu brio. Prima marca pe care am avut ocazia sa o conduc dupa Dacia a fost Opel Astra Caravan in 2004 modelul a fost 2002, dupa care am avut Skoda Octavia model 2006 1,9 TDI si 90 CP mi s-a parut foarte rigida, dupa care Renault Megan in 2007 primul motor 1,5 dci 110 cp si transmisie 6+1, o masina cu un consum care tine cu casa, cum obisnuim sa spunem, o masina eleganta si sigura, dar cu "articulatii '' sensibile pentru drumurile din Romania.Cam dupa primii 50 000 de km parcursi doar in Romania, la fiecare revizie de 10 000 km. trebuia sa-i schimb capete de bara, bielete ori pivoti. Asa ca m-am intors la Opel si nu-mi pare rau doar ca acum Era motoarelor Diesel se pare ca a cam apus si sincer imi vine greu sa ma despart de el...
  • florian v

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara Z22D1 din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze, revin cu o mentiune, daca in timpul mersului observati ca DPF-ul a inceput sa-si faca treaba, nu opriti motorul, ba mai mult incercati sa mergeti cu ea la peste 2000 rpm constant. Cand sistemul de curatare al filtrului de particule incepe sa-si faca treaba creste brusc consumul instantaneu si cel mai usor va d-ati seama daca lasati sa curga masina cateva secunde in orice treapta de viteza va aflati, fara sa o accelerati consumul instantaneu va indica undeva intre 3,5 si 7 litri cand normal ar trebui sa indice zero. In acest moment incercati sa o conduceti la peste 2000 rpm sau daca va aflati la finalul calatoriei dvs nu opriti motorul lasati-l sa mearga pana ce consumul instantaneu revine la nivelul normal de relanti 0,6-0,8. La Opelul meu curatirea in mers la peste 2000rpm dureaza cca.20 min. Acum daca se intampla ca o data sau de doua ori sa nu obsevati pornirea DPF-ului nu etse o drama, dar cam in jurul la 350-400 km parcursi, in special doar in oras, ar trebui sa acordati atentie acestui DPF si sa-l lasati sa-si faca treaba. In acest fel evitati ca filtrul de particule sa ajunga la acel nivel de colmatare care sa va avertizeze in bord, iar atunci chiar este necesar sa lasati DPF-ul sa-si faca treaba.
nu stiu cum au alte marci acest DPF sau daca au ceva mai evoluat, mie cel de pe Opel Antara mi se pare cam rudimentar dar acesta nu este un motiv pentru care sa nu-mi mai placa marca Opel.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata