Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu deja incerc sa ma inpac cu ideea,nu prea am ce face ,nu putem schimba piese la nesfarsit ca poate o merge calumea.
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Exact asa face si la mine ca la @Aantonio. Eu daca reusesc sa rezolv aceasta problema, sa scap de sunetul de fantoma si sa gasesc o rezolvare a SCV-ului, ma declar super multumit de masina. In acest moment sunt oarecum dezamagit si imi vine sa o vand, dar nu stiu daca mai gasesc o alta masina cu dotarile acesteia, iar alta marca nu vreau sa-mi iau deoarece am avut si am la servici si la diverse rude prieteni si colegi, tot felul de marci si tipuri de masini si toate au problemele lor specifice.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si mie imi place masina mai ales ca e varianta cosmo si e si neagra sidef ,super misto culoarea ,doar ca sunt cateva probleme care necesita ceva bani .Eu nu am auzit sunetul fontoma de cand o am decat o singura data acum vreo 2 saptamani ,pt.2 sau 3 secunde ,in zona filtrului de motorina dupa ce am schimbat scv-ul.Mie ce mie frica cel mai tare e ca in viteza a treia la decelerare se misca maneta putin mai exact vibreaza putin.Asta inseamna inceput de sfarsit la cutiei de viteze si ceva costuri in plus.In rest merge bine masina,bine mai sunt ceva probleme cu un zgomot la compresorul ac cand este oprit aerul.Mai am si discurile uzate ,dar in rest e ok.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Gandindu-ma putin la cati bani am dat pe masina asta si la asteptarile pe care le-am avut, puteam sa-mi iau un Ford Focus, Vw Golf 6 1.4 TSI sau un brand japonez/coreean. De primele doua stiu ca sunt mai fiabile si cu mai putine probleme decat Astra, iar celelalte macar aveau garantie mare standard si sunt relativ laudate pentru fiabilitate. Realizez ca toate marcile au chichitele lor, dar parca in 2017 sa mai vorbesti de zgomotele la trenul de rulare si tot felul de zgomote "fantoma" parca e prea de tot, cand in ziua de azi constructorii se "bat" sa castige lupta prin rafinament: motoare si trenuri de rulare cat mai silentioase, functionalitati de baza cat mai bine integrate, etc. Opel parca a renuntat prea tare la aceste lucruri si incearca sa ia ochii potentialilor clienti prin aportul mai mare de tehnologie la bord, dar care nu ajuta intoteauna, in sensul ca la un moment dat treci peste aceste lucruri si ramai tot cu problemele care deranjeaza. In fine, as mai detalia dar ma opresc aici.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum spuneam mai sus ca am schimbat amortizoarele fata cu unele noi Kyb made in malaysia.Cea mai mare greseala , troncane de rupe ,nu stiu ce sa ii mai fac ,sunt extrem de tari .pe dreapta am avut tot Kyb identic cu cele noi dar care pare ceva mai moale si cred ca o sa il pun la loc ,dar nu stiu ce sa fac cu celalalt de pe stanga .Nu am vazut pana acum amortizoare asa de tari .Imi este tarsala sa mai merg cu masina suna ca o caruta.Mai bine alegeam ceva mai moi.
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am deja 10K de cand am schimbat amortizoarele si flansile pe fata (originale GM). Nicio bataie, niciun zgomot. Chiar daca sunt mai scumpe, va recomand amortizoarele originale. Am inlocuit de curand si suportii etrier spate(tot originali). Glisierele gresate cu vasilina speciala originala(care e f. scumpa 5gr-40lei...) . Dar vad ca totul e bine. Niciun zgomot.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am depistat ca aveam troncaneli si de la vestitii etrieri fata la care schimbasem deja culisantii si se pare ca degeaba ,troncane de zici ca e caruta .Nu stiu ce sa ii fac ,sa schimb etrierii cu totul cu unele originale sau cu altceva ,dar nu stiu daca se potrivesc alt model de etrieri.Pareri ceva de la cineva care a rezolvat problema cu etrierii?
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Nu etrierii sunt de vina, ci suportii etrier cu glisierele aferente. Se inlocuie suportii(vin cu glisiere cu tot)
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Te inteleg dar eu am schimbat deja glisierele si glisierele intra in suporti care cred ca sunt uzati pt.ca tot are joc glisierul nou in locasurile lor din suporti.Eu le zic suporti la partile fixe ce se monteaza pe butuc nu la partea cu pustonasul si eu am jos in partea fixa unde intra glisierul.
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Nu se uzeaza glisierele, sunt de vina gaurile unde intra glisierele(suporti etrier). Si da, suporti etrier sunt partile fixe care se monteaza pe butuc(adica suportul placutelor de frana , cu alte cuvinte!). Suportii etrier se inlocuiesc! Doar inlocuirea glisierelor nu rezolva problema.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Exact ce povesteam in paginile trecute. Suportii de etrier, adica partea fixa care se prinde pe fuzeta, au acele gaurele pentru culise un pic mai mari si au joc de noi. Probabil cote gresite din proiectare, dar asta e alta discutie.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Exact asta spuneam dar ce e de facut,intrebam daca cineva a montat alt model de etrier cu totul de la alt model de masina care nu are problema asta si daca s-au potrivit cu sau fara modificari.
Skip ads

  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca a facut cineva asta, pentru ca poti genera alte probleme. Din cate am vazut, era un filmulet pe Youtube de la rusi in care au facut niste culise la strung, mai ferme. Ai putea sa te interesezi daca se potriveste sistemul de franare de la OPC (cel cu etrier "fix", nu "flotant"), dar cred ca e destul de scumpa investitia si nu poti fi sigur ca asta este problema. Daca stai sa te uiti atat noul cat si vechiul Insignia au acest tip de etrier si nu am auzit sa fie probleme, insa nu poti sti la ce cote au fost proiectate culisele decat daca dai unul jos si masori reperele. Nu cred ca mai are rost sa-ti bati capul...
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sigur este de la etrieri zgomotul ,am demontat personal acum cateva zile si aveau joc la greu .Am pus vasilina pe culisanti si chipurile nu prea mai avea joc ,bine tot mai batea dar mai putin ,numai ca nu a tinut mult ,acum iar troncane mai rau ca o caruta.Daca as cauta un set nou de etrieri pentru astra j or fi cu problema asta rezolvata intre timp sau ii cumpar ii pun si vor face la fel .Asta e problema.
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Ti-am zis, nu trebuie inlocuiti etrierii! Ci suportii etrier! Se gasesc originali GM. Acestia vin cu glisiere cu tot! Sunt varianta imbunatatita( ma rog, asa se spune in reteaua Opel) a vechilor suporti.


Ultima modificare facuta de oli42 la Mar 26 Sep, 2017 5:00 pm
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Acum am inteles ,deci suportii sunt cei care sunt montati pe fuzeta si pe care se pun placutele si unde intra culisantii .Da asa e ca etrierii cei cu pistonasele nu au nici o problema si nu trebuie schimbati.Tosmai acum cautam pe net etrieri de astra j sa vad ce preturi au.
Suportii noi gm zici ca vin cu tot cu glisiere,dar intrebarea e sunt modificati ca sa nu mai fie problema asta ca nu prea as vrea sa dau banii si sa faca la fel Ai cumva idee despre treaba asta ,ai schimbat tu suportii cumva?


Ultima modificare facuta de deleted-30842 la Mar 26 Sep, 2017 5:04 pm
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Exact, doar suportii de etrier se inlocuiesc. Repet, acestia vin cu tot cu glisiere(culisanti)
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Daca imi dai seria de caroserie iti pot spune exact codurile!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
W0LPE6EG8A8030549
  • oli42

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2012 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Suportii pe fata?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR