PEmil a scris: Silviu Mustata a scris:Emil ai sa vezi cã diferența este majorã. Iar ceilalți care venim de pe la alte mașini am gãsit calitãți care sa ne determine la aceastã opțiune. De ex. cel puțin la fel de echipata cã mașina precedenta,dar aceasta este ceva mai bine echpata, motorul turbo își arata puterea mai jos și nu mai trebuie sa urci in foarte multe ture, a 6-a treaptã care îți permite o croaziera rapida fara sa te zgârie turometrul pe ochi cãtre 4000 rpm și lista poate continua.
Silviu, mie unul mi-ar face placere sa citesc aceasta lista, dar mai in amanunt, daca vrei sa o scrii.
PS: ti-am raspuns pe celalalt topic referitor la tinichigiu
Sa incepem:
Motor mai puternic 140CP, fata de 122.
6 trepte de viteza, mã seca sa vad turometrul la 3800 rpm la 130 km/h in treapta a 5-a. Dacã era în 6 trepte poate altfel vedeam problema.
Consumuri declarate comparabile cu C4, vedem la exploatare
Parcã este ceva mai bine finisata, dar poate fi numai o impresie la acest moment.
Portbagajul ceva mai mare dar nu excesiv.
Linia eleganta a mașinii. Aici C4 nu pãcãtuiește cu nimic.
Echiparea cu OnStar care are destule facilitãți.
Pare a fi cel puțin la fel de stabilã cã C4, adicã direct din faza de proiect fara prea multa nevoie de sisteme suplimentare de stabilitate
Este trecuta de "bolille copilãriei" fiind a doua generație.
Este nouã.