Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Pot sa ma astept la orice din partea lor. In caz de refuz nu exista o institutie a statului in care sa cer o contraexpertiza ( poate cei de la RAR ) cu care sa le dau in cap. Am avut Loganul cu 120 de mii si nu am schimbat discurile de frana.

La cutie exista posibilitatea de a verifica nivelul de ulei ca sa fie ok ? Sau trebuie sa fac un schimb , sa pun mai mult si sa vad cum se comporta.
Skip ads

  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
La cutie completezi simplu pana la maxim, uleiul e rosu.
  • cristian196913

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Georgius a scris:Cel mai probabil vina va fi a voastra din afirmatiile lor: ati franat des si insistent dupa care ati intrat in apa cu ele:).


In principiu nu prea folosesc frana, am ceva experienta in conducere (conduc din 1993-motocicleta si din 1995-autoturism) am avut inainte de Astra J Sedan doua masini:
- una am casat-o la peste 300 k km cu discurile originale, schimbat cred de vreo 4 ori placutele fata si o data ferodourile pe spate, cutia de viteze fara sa umblu in ea (doar ulei schimbat), motor refacut pt ca a ...papat gazolina la greu, ambreaj schimbat, planetare reconditionate, doua pompe de frana, amortizoare, pivoti, bielete (era o Dacie 1310L cumparata in 1995) ;
- una am vandut-o la 145 k km si nu am inlocuit decat un butuc roata fata si consumabilele , schimb de ulei la 10 k km, bujii la 60k km, placute frana fata pe la 70 k km. Nu am schimbat lichid frana, nu am inlocuit antigel (doar completat), nu am schimbat uleiul in cutia de viteza. Am decis sa o inlocuiesc deoarece avea 13 ani si a devenit cam neincapatoare (era un VW Polo motor 1,2).
Asta din pacate, desi are frane foarte bune are o hiba: frana de motor aproape inexistenta, care coroborata cu greutatea mare a masinii uzeaza mult mai repede sistemul de franare, de ovalizat nu stiu de ce s-ar ovaliza deoarece nu am mers nici ...cu piciorul pe frana si nici nu am spalat masina imediat dupa drumuri lungi. Cred ca este o problema de fabricatie a discurilor si nu neaparat o problema ...umana. La mine daca franez din scurt la viteze de peste 100 Km/h parca se simte o trepidatie in volan, dar nu sunt sigur daca este din discuri sau din altceva. Astept sa vad daca se agraveaza aceasta problema si daca este nevoie o sa merg la reprezentanta.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
epidaurus a scris:Pot sa ma astept la orice din partea lor. In caz de refuz nu exista o institutie a statului in care sa cer o contraexpertiza ( poate cei de la RAR ) cu care sa le dau in cap. Am avut Loganul cu 120 de mii si nu am schimbat discurile de frana.

La cutie exista posibilitatea de a verifica nivelul de ulei ca sa fie ok ? Sau trebuie sa fac un schimb , sa pun mai mult si sa vad cum se comporta.


Mergi cu discurile pana se vor uza.
Trebuie sa renunti la naivitate ("contraexpertiza facuta de o institutie a statului" pentru tine!).
Cutia m32 nu are buson pentru nivel de ulei, deci nu se poate verifica. In mod normal, in fabrica au fost pusi 2.2 litri de ulei.
Si la mine mai face figuri cutia, dar merg cu ea, nu am ce sa-i fac. Asa este ea.
Skip ads

  • deleted-119013

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Am patit si eu de vreo doua ori sa vibreze rau volanul la franare (si oras si autostrada), ca mai apoi sa nu mai am probleme; la revizia de doi ani i-am rugat sa verifice si bataia discurilor si a reiesit ca era in tolerante. Acum pornesc tot cu aceleasi discuri spre anul cinci de utilizare al masinii, si cateodata mai simt si eu o vibratie mai usoara la franare. Nu pot explica fenomenul, dar cat timp rotile se blocheaza la nevoie iar la franarea obisnuita nu se simte nimic, nici eu nu ma agit.
Si chestia interesanta este ca si la Captiva mai simt cateodata aceeasi vibratie in volan la franare, tot aleator. De, facute de acelasi concern.
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
DI-BAS
OFERTA:
Cost revizie cu piese OPEL : 1000 lei
Din care
Cost total materiale : 666 lei
· Ulei 5W30
· Filtru de ulei
· Filtru de aer
· Filtru de polen
· Cost total manopera : 334 lei

Fisa operatiilor de control tehnic ce se executa la revizie

MOTOR
* Verificare functionare
* Verificat pierderi ulei motor
* Verificat stare curele transmisie (accesorii)
* Verificat pierderi lichid racire
* Verificat conducte sist. alimentare cu combustibil
* Verificat stare sistem evacuare gaze arse
DIRECTIE, SUSPENSIE SI ROTI
* Verificat pierderi ulei servo-directie
* Verificat mansoane protectie caseta de directie
* Verificat amortizoare si arcuri fata
* Verificat flanse amortizoare fata
* Verificat cap bara si bieleta directie - stg/dr
* Verifcat caseta de directie
* Verificat bieleta bara stabilizatoare - stg/dr
* Verificat articulatii pivot - stg/dr
* Verificat articulatii brate inf/sup (pivoti, bucsi) - st/dr
* Verificat bucsi bara stabilizatoare fata/spate - st/dr
* Verificat brate spate
* Verificat amortizoare si arcuri spate
* Verificat bucsi/punte fata/spate
* Verificat rulmenti fata/spate - stg/dr
* Verificat stare jante si anvelope
* Verificat presiune roti
SISTEM FRANARE
* Verificat uzura placute frana fata/spate
* Verificat uzura discuri frana fata/spate
* Verificat maneta frana stationare
* Verificat etanseitate circuit franare
TRANSMISIE
* Verificat pierderi lichid hidraulic
* Verificat pierderi ulei cutie viteze
* Verificat stare mansoane planetare (roata si cutie)
* Verificat uzura/joc planetare
ELECTRICA SI ELEMENTE DE CLARITAT
* Verificat lumini si claxon
* Verificat eficienta si functionare stergatoare f/s
* Verificat functionare sistem spalare parbriz/luneta
* Verificat acumulator
* Verificat sistem incarcare
* Verificat prezenta martorilor de bord activii
VERIFICARE PLINURI
* Ulei motor
* Lichid racire motor (inclusiv temp. de inghet)
* Lichid spalare parbriz/luneta
* Ulei servo-directie
* Lichid de frana/ambreiaj
* Ulei cutie viteze
VERIFICARE CODURI DE EROARE FUNCTIONALA ACTIVE
Nota: * verificarile se executa visual pe elevator.



Cei de la Sixt fost Union Motors

In urma solicitarii dvs, va transmit oferta pentru revizie:
Filtru ulei = 58.85 lei
Filtru aer = 117.70 lei
Filtru polen = 205.68 lei
Garnitura = 3.50 lei
ULEI 5W30 DEXOS 1 , 4L = 233 lei
Manopera = 241 lei
Total – Piese (618.73 lei) + Manopera (241 lei ) = 859.73 lei.
  • sicka

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2018

  • Mesaj Privat
De curiozitate, cum ai facut rost de lista aceea de verificari de la Di-Bas? Pentru ca mie imi dau maxim preturi pentru piese (ce-i drept, pentru astra K, dar e cam aceeasi situatie).
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Am trimis un e-mail cãtre fiecare service din București - Opel. Cat mã costa manopera plus cost consumabile. Dupã cum vezi in postare doar cei de la DI-BAS au dat detaliat. Am primit doar de la 3 service-uri, 2 pe e-mail și unu telefonic.
Skip ads

  • mercere

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Eu nu prea inteleg de ce se plange lumea ca nu trage si ca trebuie turata, ca asa trebuie condusa daca vrei sa mergi dinamic, daca vrei sa ai si putere si cuplu in ture putine, treci pe diesel. Nu o fi cea mai sprintena, dar nici puturoasa nu poti sa zici ca este. Ce mi se pare cam aiurea, si nu prea am vazut in comentarii pe aici, este raspunsul la acceleratie, si turbo lag-ul. Din momentul in care calci acceleratia, si pana turbina creaza presiune iar masina incepe efectiv sa prinda viteza, mi se pare ca dureaza o 'vesnicie' , lucru care de altfel si conteaza destul de mult in depasiri. Daca resusesti sa menti presiunea din turbina, este mult mai ok.
Ca si idee am facut revizia la EDS si m-a costat 150 ron cu materialele mele.
@Tai-Pan am mers pe uleiul recomandat de tine, sper sa fie de bun augur. Exista totusi o disputa ca e mai bine sa pui un ulei mai putin vascos la temperaturi ridicate la turbo, ca sa raceasca turbina mai eficient. Sa vedem, oricum nu o tin in plaja maxima constant.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
epidaurus a scris:Am trimis un e-mail cãtre fiecare service din București - Opel. Cat mã costa manopera plus cost consumabile. Dupã cum vezi in postare doar cei de la DI-BAS au dat detaliat. Am primit doar de la 3 service-uri, 2 pe e-mail și unu telefonic.


La Rãdãcini faci revizia cu aproximativ 750 de lei.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
mercere a scris:Eu nu prea inteleg de ce se plange lumea ca nu trage si ca trebuie turata, ca asa trebuie condusa daca vrei sa mergi dinamic, daca vrei sa ai si putere si cuplu in ture putine, treci pe diesel. Nu o fi cea mai sprintena, dar nici puturoasa nu poti sa zici ca este. Ce mi se pare cam aiurea, si nu prea am vazut in comentarii pe aici, este raspunsul la acceleratie, si turbo lag-ul. Din momentul in care calci acceleratia, si pana turbina creaza presiune iar masina incepe efectiv sa prinda viteza, mi se pare ca dureaza o 'vesnicie' , lucru care de altfel si conteaza destul de mult in depasiri. Daca resusesti sa menti presiunea din turbina, este mult mai ok.
Ca si idee am facut revizia la EDS si m-a costat 150 ron cu materialele mele.
@Tai-Pan am mers pe uleiul recomandat de tine, sper sa fie de bun augur. Exista totusi o disputa ca e mai bine sa pui un ulei mai putin vascos la temperaturi ridicate la turbo, ca sa raceasca turbina mai eficient. Sa vedem, oricum nu o tin in plaja maxima constant.


Ai fãcut bine.
Uleiul este foarte bun pe toatã plaja de temperaturi, respectiv de la -35 pânã la +115 grade.
ÃŽn regim de exploatare cotidian, normal, motoarele se uzeazã 75% la pornirea pe ger (de la +5 grade in jos), urmatã de funcționarea motorului in sarcina când e rece bocnã, pe motiv cã "specialiștii" recomanda sã se plece imediat cu mașina, motivând cã motorul se încãlzește mai repede in sarcina!
Se încãlzește mai repede in mers decât la ralanti, logic, dar cu niste consecințe/traume.
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
epidaurus a scris:Am trimis un e-mail cãtre fiecare service din București - Opel. Cat mã costa manopera plus cost consumabile. Dupã cum vezi in postare doar cei de la DI-BAS au dat detaliat. Am primit doar de la 3 service-uri, 2 pe e-mail și unu telefonic.


La Rãdãcini faci revizia cu aproximativ 750 de lei.


Cei de la Rãdãcini nu m-au contactat. O sã dau mâine un telefon.
Skip ads

  • GDom

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2018 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2018

  • Mesaj Privat
epidaurus a scris:DI-BAS
OFERTA:
Cost revizie cu piese OPEL : 1000 lei
Din care
Cost total materiale : 666 lei
· Ulei 5W30
· Filtru de ulei
· Filtru de aer
· Filtru de polen
· Cost total manopera : 334 lei

Fisa operatiilor de control tehnic ce se executa la revizie

MOTOR
* Verificare functionare
* Verificat pierderi ulei motor
* Verificat stare curele transmisie (accesorii)
* Verificat pierderi lichid racire
* Verificat conducte sist. alimentare cu combustibil
* Verificat stare sistem evacuare gaze arse
DIRECTIE, SUSPENSIE SI ROTI
* Verificat pierderi ulei servo-directie
* Verificat mansoane protectie caseta de directie
* Verificat amortizoare si arcuri fata
* Verificat flanse amortizoare fata
* Verificat cap bara si bieleta directie - stg/dr
* Verifcat caseta de directie
* Verificat bieleta bara stabilizatoare - stg/dr
* Verificat articulatii pivot - stg/dr
* Verificat articulatii brate inf/sup (pivoti, bucsi) - st/dr
* Verificat bucsi bara stabilizatoare fata/spate - st/dr
* Verificat brate spate
* Verificat amortizoare si arcuri spate
* Verificat bucsi/punte fata/spate
* Verificat rulmenti fata/spate - stg/dr
* Verificat stare jante si anvelope
* Verificat presiune roti
SISTEM FRANARE
* Verificat uzura placute frana fata/spate
* Verificat uzura discuri frana fata/spate
* Verificat maneta frana stationare
* Verificat etanseitate circuit franare
TRANSMISIE
* Verificat pierderi lichid hidraulic
* Verificat pierderi ulei cutie viteze
* Verificat stare mansoane planetare (roata si cutie)
* Verificat uzura/joc planetare
ELECTRICA SI ELEMENTE DE CLARITAT
* Verificat lumini si claxon
* Verificat eficienta si functionare stergatoare f/s
* Verificat functionare sistem spalare parbriz/luneta
* Verificat acumulator
* Verificat sistem incarcare
* Verificat prezenta martorilor de bord activii
VERIFICARE PLINURI
* Ulei motor
* Lichid racire motor (inclusiv temp. de inghet)
* Lichid spalare parbriz/luneta
* Ulei servo-directie
* Lichid de frana/ambreiaj
* Ulei cutie viteze
VERIFICARE CODURI DE EROARE FUNCTIONALA ACTIVE
Nota: * verificarile se executa visual pe elevator.



Cei de la Sixt fost Union Motors

In urma solicitarii dvs, va transmit oferta pentru revizie:
Filtru ulei = 58.85 lei
Filtru aer = 117.70 lei
Filtru polen = 205.68 lei
Garnitura = 3.50 lei
ULEI 5W30 DEXOS 1 , 4L = 233 lei
Manopera = 241 lei
Total – Piese (618.73 lei) + Manopera (241 lei ) = 859.73 lei.

Teoretic. Sa verifice tot ce ai scris cred k dureaza cateva ore bune. Cred k mai mult e o verificare din pix. La ei timpul costa scump
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Pãi, o privire a motorului de sus și de jos și o inspectare a mașinii pe dedesubt duce la bifarea a 80% din ceea ce e scris acolo.
Dureazã 5 -10 minute.
  • GDom

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2018 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Acum am vazut si unde scrie ca se verifica vizual. Cum dracu reusesc sa verifice vizual mansoanele
de planetare sau capetele de bara fara sa puna mana 😂😂.
  • GDom

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2018 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Acum am vazut si unde scrie ca se verifica vizual. Cum dracu reusesc sa verifice vizual mansoanele
de planetare sau capetele de bara fara sa puna mana 😂😂.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
GDom a scris:Acum am vazut si unde scrie ca se verifica vizual. Cum dracu reusesc sa verifice vizual mansoanele
de planetare sau capetele de bara fara sa puna mana 😂😂.

Acolo scrie 'visual' deci se poate ,cred ca e ceva nou introdus in mecanica oricum.
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Rãdãcini Vitan - 810 lei.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Tu vrei neaparat sa schimbi filtrele de aer si de habitaclu la reprezentanta?
Acelea te costa peste 300 de lei.
Le poti cumpara cu 130 de lei si le poti schimba singur.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ma lasi cu reprezentantele...
Eu am facut revizia de 2 ani cu ulei mult mai bun decat gm (cu specificatia dexos 1 gen 2), filtre mann si manopera cu 480 de lei (piese + manopera).
Ca sa nu mai zic, la prima revizie de 1 an la radacini braila mi-au facturat 2 (doua) filtre: ulei si benzina (ala de benzina nu l-au inlocuit ei, nu ar fi avut timp si nici nu au umblat acolo). Alea de aer si polen nu le-au schimbat ca inca erau curate (nu stiu cum l-or fi verificat pe ala de polen pentru ca nici nu au deschis usa din dreapta, dar na). Nici nu mai zic ca pretul a fost nesimtit de mare pe langa ce au facut.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR