- xxl_cm
- ***
- 735 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Bucuresti
xxl_cm
- Mesaje scrise: 735
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
in luna mai trebuia sa ma duc sa fac revizia de 2 ani. cum inca era lockdown nu m-am mai dus.
din iunie s-au ridicat restrictiile, dar am tot amanat si nu m-am mai dus deloc. nici nu cred ca o sa ma mai duc sa mai fac vreo revizie la reprezentanta, gata.
revizia trecuta am facut-o la 6000 km, iar acum am vreo 9000 km. din cauza nebuniei asta n-am mai plecat pe nicarieri si masina a stat mai mult in parcare. am facut socoteala ca de la inceputului nebuniei (din martie) si pana acum am mers doar vreo 1000 km cu masina.
asta e, sper ca la anul sa ma plimb mai mult.
din iunie s-au ridicat restrictiile, dar am tot amanat si nu m-am mai dus deloc. nici nu cred ca o sa ma mai duc sa mai fac vreo revizie la reprezentanta, gata.
revizia trecuta am facut-o la 6000 km, iar acum am vreo 9000 km. din cauza nebuniei asta n-am mai plecat pe nicarieri si masina a stat mai mult in parcare. am facut socoteala ca de la inceputului nebuniei (din martie) si pana acum am mers doar vreo 1000 km cu masina.
asta e, sper ca la anul sa ma plimb mai mult.
CManea722
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2020
- Mesaj Privat
- GDom
- **
- 145 mesaje
- din 07 Dec 2018
- Astra 2018 1
- Buzau
GDom
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2018 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2018
- Mesaj Privat
- GDom
- **
- 145 mesaje
- din 07 Dec 2018
- Astra 2018 1
- Buzau
GDom
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2018 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2018
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,054 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,054
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mosudan
- ***
- 644 mesaje
- din 16 Jun 2017
- Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Galati
mosudan
- Mesaje scrise: 644
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mariocb
- ****
- 1,054 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,054
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- GDom
- **
- 145 mesaje
- din 07 Dec 2018
- Astra 2018 1
- Buzau
GDom
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2018 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2018
- Mesaj Privat
- GDom
- **
- 145 mesaje
- din 07 Dec 2018
- Astra 2018 1
- Buzau
GDom
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2018 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2018
- Mesaj Privat
CManea722
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2020
- Mesaj Privat
icb83
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Probleme racire B14NET
Tocmai a facut 3 ani = 3 revizii = 31.000 KM
Anul 2 = schimbat termostat pe garantie ,pierdea apa pe la garnitura termostat (nu mult)
Anul 3 = Peirderea de apa revine aceasi problema ,aceasi garnitura termostat ( fara garantie de data asta)
Apare problema :
==================
Ventilator racire porneste des in treapta 3 ,chiar si pe autostrada.
Fara aer conditionat
Fara aer indreptat catre parbriz
Merge cam 5-10 minute ,se opreste .
In acest timp ,pe ceasul din bord urca apa spre 100 - 110 ,Chiar 120 o singura data.
Fara erori
Fara martori in bord
Incercam sa rezolvam la service
===================================
Schimbam termostat Mahle ,deschide la 103
Schimbam Flansa racire chiuloasa ,pentru ca pierdea si pe acolo.
Rezultat = Ventilatorul pleaca mai des ca inainte ,de data asta baga pe treapta 2 apoi 3 circa 2-3 minute si se opreste
Inapoi la service ,la ala cu E din 3 si se termina cu S
===========================================================
Domne' pompa de apa nu baga cum trebuie
Senzori temperatura merg cum trebuie .
Ok..schimbam pompa
Rezultat= Face la fel
Next : Cumparam un ODB sa vedem temperatura pe telefon
========================================================
Pe loc ,pornita,apa ajunge pana la 107 -110 real.
De pe la 100+ ceva pleaca ventialtorul in treapta 2 apoi 3.
Furtunul dinspre termostat catre radiator rece ,putin cald termostatul .
Te duce cu gandul ca nu deschide complet .
Radiatorul pe partea cu termostatul rece .
Next : Inapoi la service ,la ala cu E din 3 si se termina cu S ,astept programarea
O idee ar fi cea descrisa de colegul in https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=156507
E posibil ca termostatul original sa deschida mai jos de 103 ,dar nu gasesc specificatiile
Logica mea e, ca daca termostatul deschide mai jos ,receste mai repede si deci ECU nu mai ajunge sa spuna "porneste ventilatorule ca e cald"
Pareri ?
Tocmai a facut 3 ani = 3 revizii = 31.000 KM
Anul 2 = schimbat termostat pe garantie ,pierdea apa pe la garnitura termostat (nu mult)
Anul 3 = Peirderea de apa revine aceasi problema ,aceasi garnitura termostat ( fara garantie de data asta)
Apare problema :
==================
Ventilator racire porneste des in treapta 3 ,chiar si pe autostrada.
Fara aer conditionat
Fara aer indreptat catre parbriz
Merge cam 5-10 minute ,se opreste .
In acest timp ,pe ceasul din bord urca apa spre 100 - 110 ,Chiar 120 o singura data.
Fara erori
Fara martori in bord
Incercam sa rezolvam la service
===================================
Schimbam termostat Mahle ,deschide la 103
Schimbam Flansa racire chiuloasa ,pentru ca pierdea si pe acolo.
Rezultat = Ventilatorul pleaca mai des ca inainte ,de data asta baga pe treapta 2 apoi 3 circa 2-3 minute si se opreste
Inapoi la service ,la ala cu E din 3 si se termina cu S
===========================================================
Domne' pompa de apa nu baga cum trebuie
Senzori temperatura merg cum trebuie .
Ok..schimbam pompa
Rezultat= Face la fel
Next : Cumparam un ODB sa vedem temperatura pe telefon
========================================================
Pe loc ,pornita,apa ajunge pana la 107 -110 real.
De pe la 100+ ceva pleaca ventialtorul in treapta 2 apoi 3.
Furtunul dinspre termostat catre radiator rece ,putin cald termostatul .
Te duce cu gandul ca nu deschide complet .
Radiatorul pe partea cu termostatul rece .
Next : Inapoi la service ,la ala cu E din 3 si se termina cu S ,astept programarea
O idee ar fi cea descrisa de colegul in https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=156507
E posibil ca termostatul original sa deschida mai jos de 103 ,dar nu gasesc specificatiile
Logica mea e, ca daca termostatul deschide mai jos ,receste mai repede si deci ECU nu mai ajunge sa spuna "porneste ventilatorule ca e cald"
Pareri ?
- mosudan
- ***
- 644 mesaje
- din 16 Jun 2017
- Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Galati
mosudan
- Mesaje scrise: 644
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2017
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
icb83 a scris:Probleme racire B14NET
Tocmai a facut 3 ani = 3 revizii = 31.000 KM
Pareri ?
Tocmai a facut 3 ani = 3 revizii = 31.000 KM
Pareri ?
Am patit la fel, schimbat 2 pompe de apa pe garantie, cica.... sper ca ele chiar s-au schimbat, dupa a picat termostatul schimbat si ala, apoi a picat flansa de apa, nu-i nimic schimbam si aia, dupa ventilatorul porbea aleator,punem altul sh ca deja ma plictisisem, imi e lene sa scriu tot dar am avut aceleasi chestii ca tine, o fortezi pe serpentine? Modulul de comanda clima/ventilator e in portiera ca cica el pica urmatorul 🤣🤣🤣🤣 am sa urc o poza mai tarxiu, cu cotetul de opãl, acum vreau sa ii iau suspensie noua ca mi-a trecut supararea, dar na. Si toate astea cica de la antigelul ieftin/invechit/contrafacut.
Apropo daca te uiti dupa chevy cruze 1.4 turbo problems o sa vezi ca e la ordinea zile, suntm in parametri cu problemele astea, apar la un rulaj mare. Eu ajunsesem sa merg cu obdul sa nu depasesc 107°, in ambuteiaj opream motorul si ma rugam sa pornesc mai rpd.
- GDom
- **
- 145 mesaje
- din 07 Dec 2018
- Astra 2018 1
- Buzau
GDom
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2018 1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2018
- Mesaj Privat
mosudan a scris:
Pai, este normal ?
mariocb a scris:@mosudan
Cum sa fie la minim ?....lipseste cantitatea de ulei aferenta partii hasurate superioare, adica undeva in jur de 100-150 ml.
Cum sa fie la minim ?....lipseste cantitatea de ulei aferenta partii hasurate superioare, adica undeva in jur de 100-150 ml.
Pai, este normal ?
Foarte normal tinans cont ca motorul era cald si nu a apucat sa se decanteze tot si mai are si 7000.Eu la 10000 il schimb k vreau k aceasta masina sa tina cel putin k h ul. 15 ani doar schombat regulator presiune si saptamana asta amortizoare fata. 1.7 cdti 200000 k
icb83
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
pantalon a scris:
Am patit la fel, schimbat 2 pompe de apa pe garantie, cica.... sper ca ele chiar s-au schimbat, dupa a picat termostatul schimbat si ala, apoi a picat flansa de apa, nu-i nimic schimbam si aia, dupa ventilatorul porbea aleator,punem altul sh ca deja ma plictisisem, imi e lene sa scriu tot dar am avut aceleasi chestii ca tine, o fortezi pe serpentine? Modulul de comanda clima/ventilator e in portiera ca cica el pica urmatorul 🤣🤣🤣🤣 am sa urc o poza mai tarxiu, cu cotetul de opãl, acum vreau sa ii iau suspensie noua ca mi-a trecut supararea, dar na. Si toate astea cica de la antigelul ieftin/invechit/contrafacut.
Apropo daca te uiti dupa chevy cruze 1.4 turbo problems o sa vezi ca e la ordinea zile, suntm in parametri cu problemele astea, apar la un rulaj mare. Eu ajunsesem sa merg cu obdul sa nu depasesc 107°, in ambuteiaj opream motorul si ma rugam sa pornesc mai rpd.
icb83 a scris:Probleme racire B14NET
Tocmai a facut 3 ani = 3 revizii = 31.000 KM
Pareri ?
Tocmai a facut 3 ani = 3 revizii = 31.000 KM
Pareri ?
Am patit la fel, schimbat 2 pompe de apa pe garantie, cica.... sper ca ele chiar s-au schimbat, dupa a picat termostatul schimbat si ala, apoi a picat flansa de apa, nu-i nimic schimbam si aia, dupa ventilatorul porbea aleator,punem altul sh ca deja ma plictisisem, imi e lene sa scriu tot dar am avut aceleasi chestii ca tine, o fortezi pe serpentine? Modulul de comanda clima/ventilator e in portiera ca cica el pica urmatorul 🤣🤣🤣🤣 am sa urc o poza mai tarxiu, cu cotetul de opãl, acum vreau sa ii iau suspensie noua ca mi-a trecut supararea, dar na. Si toate astea cica de la antigelul ieftin/invechit/contrafacut.
Apropo daca te uiti dupa chevy cruze 1.4 turbo problems o sa vezi ca e la ordinea zile, suntm in parametri cu problemele astea, apar la un rulaj mare. Eu ajunsesem sa merg cu obdul sa nu depasesc 107°, in ambuteiaj opream motorul si ma rugam sa pornesc mai rpd.
Pai ,si cum s-a rezolvat ?
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
mariusc75
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2017
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Ai si joc (stanga-dreapta) in pedala de ambreiaj?
Daca da, cauta-l pe alex burtea pe facebook.
Cum sa fie modulul de comanda in usa?
La nici o masina nu am auzit prostia asta.
Modulul de comanda al aerotermei de obicei se afla pe tubulatura de la racire, in spatele torpedo-ului, pentru ca se raceste cu aerul de la climatizare.
Daca da, cauta-l pe alex burtea pe facebook.
pantalon a scris:Modulul de comanda clima/ventilator e in portiera ca cica el pica urmatorul
Cum sa fie modulul de comanda in usa?
La nici o masina nu am auzit prostia asta.
Modulul de comanda al aerotermei de obicei se afla pe tubulatura de la racire, in spatele torpedo-ului, pentru ca se raceste cu aerul de la climatizare.