Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am eu unul de rezerva in portiera, in halul asta am ajuns, ulei si antigel in portbagaj si card de asistenta, ca nu se stie, doar e opel... Bine ca nu e reno sau ford ca dadeam cu ea de pamant
Skip ads

  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Revizia la 2 ani.
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Atât am plãtit și eu. Astea sunt preturile la reprezentanta
  • KApple

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2020

  • Mesaj Privat
Dupã mult gândit la rece, am concluzionat cã vreau sa pun GPL pe mașina. Vreau sa fiu mai eco.
Nu am mai avut GPL pânã acum.
cine are GPL pe aceasta masina, unde l-ați montat și chiar merita sa fac drum pânã la Vernești, adicã doar acolo e calitate superioara de montaj ?
Recomandãri instalație BRC ? Cam cat costa ?
Trebuie ulei/bujii speciale ?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pantalon a scris:Am eu unul de rezerva in portiera, in halul asta am ajuns, ulei si antigel in portbagaj si card de asistenta, ca nu se stie, doar e opel... Bine ca nu e reno sau ford ca dadeam cu ea de pamant
eu am 2 opel-uri (alea 2 din semnatura) si la nici unul nu am nici ulei si nici antigel in portbagaj.
ce e drept, la astra am un bidon de 1 litru de ulei in portbagaj dar e ce mi-a ramas de la revizie.
la vectra nu am completat nici macar odata intre schimburile de ulei. antigel am completat o singura data din cauza ca dupa ce am schimbat antigelul, nu am strans corect busonul (de fapt nu cred ca l-am strans deloc, cred ca doar l-am pus de forma ca sa pornesc motorul si sa-l strang dupa, dar nu cred ca l-am mai si strans) si a cazut in scut, evident, mergand pe drumurile de rahat ale patriei noastre, antigelul si-a gasit calea si a curs din vasul de expansiune...

cred ca mai bine pentru tine ar fi sa schimbi mecanicii si sa nu mai calci la reprezentanta...
astia schimba piese multe pe banii tai, ca nu-i doare pe ei, nu schimba pe banii lor...
cauta un mecanic bun si apoi mergi doar la el.

epidaurus a scris:Revizia la 2 ani.
imi poti spune si mie exact ce au verificat la 2 ani?
nu ma intereseaza ca ti-au facturat vreo 340 de lei (si mie mi-au facturat filtrul de benzina la prima revizie).
ma intereseaza ce au verificat fizic la masina pentru banii astia?

KApple a scris:Dupã mult gândit la rece, am concluzionat cã vreau sa pun GPL pe mașina. Vreau sa fiu mai eco.
Nu am mai avut GPL pânã acum.
cine are GPL pe aceasta masina, unde l-ați montat și chiar merita sa fac drum pânã la Vernești, adicã doar acolo e calitate superioara de montaj ?
Recomandãri instalație BRC ? Cam cat costa ?
Trebuie ulei/bujii speciale ?

era un topic aici pe forum, legat de gpl pe motorizarea asta cu cateva recomandari.
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Prea multe nu am vãzut , cã nu mai poți intra in service sã stai cu ei. Ce am putut vedea a fost din acea camerã de așteptare unde au un monitor cu camere video ( se vede destul de prost ). Dat rotile fata jos pentru verificat discuri, echilibrare din nou cã erau dezechilibrare, verificare parametri cu calc., probe frane pe stand cum fac la ITP, verificat cabluri schimbãtor cutie viteze și gresate zic ei, plus revizia. Sa învârtit 2.30 ore pe lângã ea.


Ultima modificare facuta de epidaurus la Joi 22 Oct, 2020 12:32 pm
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de asta, piesele au avut o eroare de fabricatie, pompa de apa cu probleme si ventilatorul obosit, e plin netul de asa ceva la opel cu 1.4 turbo.
  • GDom

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2018 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2018

  • Mesaj Privat
KApple a scris:Dupã mult gândit la rece, am concluzionat cã vreau sa pun GPL pe mașina. Vreau sa fiu mai eco.
Nu am mai avut GPL pânã acum.
cine are GPL pe aceasta masina, unde l-ați montat și chiar merita sa fac drum pânã la Vernești, adicã doar acolo e calitate superioara de montaj ?
Recomandãri instalație BRC ? Cam cat costa ?
Trebuie ulei/bujii speciale ?

Salut! Eu am montat la vernesti intalatie brc. Butelie de 58L, intra 48 L in ea. Merge foarte bine pe gpl. Alimentez numai de la MOL. Pret 40mil. Bujiile sunt inca originale.
Skip ads

  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
pantalon a scris:Nu e vorba de asta, piesele au avut o eroare de fabricatie, pompa de apa cu probleme si ventilatorul obosit, e plin netul de asa ceva la opel cu 1.4 turbo.

Salutare,
La cati km au început sa iti aparã problemele?
Eu la 42k nu am absolut nici o problema cu mașina. Nu mãnâncã ulei, nu mãnâncã antigel. Doar benzina de 99 Petrom.
  • mercere

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2019

  • Mesaj Privat
pantalon a scris:Nu e vorba de asta, piesele au avut o eroare de fabricatie, pompa de apa cu probleme si ventilatorul obosit, e plin netul de asa ceva la opel cu 1.4 turbo.


Si eu sunt curios unde e netul plin de ele. Eu am vazut alte probleme in general. Daca ne poti lamuri ...
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Din cate știu nu sunt probleme cu lanțul de distribuție, nu sunt probleme cu supapele ca nu se fac depuneri fiind multipunct, nu mãnâncã ulei...

Da are boala la pedalier..😁 dar depinde și de noroc.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
https://www.cruzetalk.com/th...mp-recall.100441/

Era si recall, dupa cum am zis, cand am schimbat eu pompa de apa, cumparqtq de mine, nu au mai fost probleme, ca mai apoi sa pice in serie o groaza de piese de racire, oricum suspectez ca ventilatorul era defect de mult timp, insa el mergea, nu iesea pe tester.

Cam de la 27000 au inceput problemele, de cand am inceput sa fac drumuri la munte saptamanal. Masina asta a vazut revizii la ~7500, ii schimbam ulei si filtru si am bagat benzina de 99 de pe la 23-25000 km.
Skip ads

  • icb83

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
E de vis racirea la B14NET ,o mizerie
Eu am facut ieri 22 OCT un test cu cei de la EDS, in mers pe autostrada, pentru treaba cu ventilatoru
Si am observat cam asa :
In mers viteza 130-180 km/h
Cu termostat nou MAHLE ,deschide la 103 cam aleatoriu,procentual in functie de load ,foarte rar deschide 100% ,in rest baga ventilatorul cand ajunge la temperatura de 110-116,treapta 1-2-3 ,deja la 116 tempertura lichid ventilatorul pleaca pe treapta 3 la viteza de 130 km/h
Pe loc ,daca scoti sigurantele de la ventilator ECU baga si deschide mai tare termostatul ,cea ce e logic
In general ECU da comanda sa folosoeasca ventilatorul in loc de racirea pe termostat cand temeratura ajunge real spre 110 +,chiar si la viteze mari.
Mie asta imi suna a proasta comanda de ECU sau trebuie termostat care deschide la 92 -93 .
Desi din tot ce am cautat si gasit majoritatea termostatelor deschid la 103 .Nu stiu nimic despre GM cel vechi.
Spunea cineva pe pe un alt thread ca pe modele astea s-au pus 3 feluri de termostate cu descidere de la 92 ,103,105 ceva gen.
Am sa incerc sa caut un termostat mai de doamne ajuta ,sa deschida la 92 -93 si sa vedem cum se comporta atunci ventilatorul
In cazul meu nu pare problema de ventilatoru ci mai degraba de cum primeste comanda de la ECU din cauza ca termostatul deschide prea sus.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Termostatul meu deschide la 107, iti zic sigur ca e 100% din ventilator problema, la mine pe loc ajungea si la 121° fara sa deschida termostatul. Dupa ce am schimbat ventilatorul, daca ajunge la 110 il porneste si scade la 90, ca apoi sa stea iar constant la 102-103. Eu in urcari am/aveam probleme, trecea de 107 si apoi nimic nu pornea ventilatorul decat daca ajungea peste 120. Parerea mea, iei ventilator sh din dezmembrari si aia e. Daca gasesti termostat cu 92 sa imi dai un pm ca as lua si eu unul.

Apropo daca ventilatorul e bun nu ai cum sa treci de 110°, a mea nu mai trece aboslut deloc, iar ca fapt divers in bord arata 90° gunoaiele, doar daca ajungi la peste 120° te semnalizeaza, ma trezisem ca-mi iesea fum de sub capota la un moment dat, scapa pe la un furtun din cauza unui inel, ce mizerii, bineinteles ca asta nu s-ar fi intamplat daca mergeam ca 98% din cei de aici, prin oras.... Ok
  • Shade89

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Shade89 a scris:Mi-a aparut o problema cu portiera spate stanga: inchiderea centralizata nu functioneaza din prima. Trebuie actionat butonul din telecomanda/bord de mai multe ori pentru a se bloca/debloca portiera, de cele mai multe ori boltul se misca dar nu pana la capat. Actionat manual functioneaza fara probleme, atat inchis cat si deschis.


Nimeni nu a mai avut problema asta? Sa fir motorasul de vina? Dupa ce ii pun putin WD40 si las sa se prelinga in interior merge o perioada scurta.
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Sincer nu am avut astfel de probleme.
Încearcã la garanție dacã mai are masina...sau la un service sa verifice ce are. Poate agata ceva pe acolo...
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
icb83 a scris:E de vis racirea la B14NET ,o mizerie
Eu am facut ieri 22 OCT un test cu cei de la EDS, in mers pe autostrada, pentru treaba cu ventilatoru
Si am observat cam asa :
In mers viteza 130-180 km/h
Cu termostat nou MAHLE ,deschide la 103 cam aleatoriu,procentual in functie de load ,foarte rar deschide 100% ,in rest baga ventilatorul cand ajunge la temperatura de 110-116,treapta 1-2-3 ,deja la 116 tempertura lichid ventilatorul pleaca pe treapta 3 la viteza de 130 km/h
Pe loc ,daca scoti sigurantele de la ventilator ECU baga si deschide mai tare termostatul ,cea ce e logic
In general ECU da comanda sa folosoeasca ventilatorul in loc de racirea pe termostat cand temeratura ajunge real spre 110 +,chiar si la viteze mari.
Mie asta imi suna a proasta comanda de ECU sau trebuie termostat care deschide la 92 -93 .
Desi din tot ce am cautat si gasit majoritatea termostatelor deschid la 103 .Nu stiu nimic despre GM cel vechi.
Spunea cineva pe pe un alt thread ca pe modele astea s-au pus 3 feluri de termostate cu descidere de la 92 ,103,105 ceva gen.
Am sa incerc sa caut un termostat mai de doamne ajuta ,sa deschida la 92 -93 si sa vedem cum se comporta atunci ventilatorul
In cazul meu nu pare problema de ventilatoru ci mai degraba de cum primeste comanda de la ECU din cauza ca termostatul deschide prea sus.

Ai omis sa comunici concluzia celor de la EDS.
Am observat cã ești extrem de îngrijorat de modul în care funcționeazã sistemul de rãcire.
O fi justificatã ingrijorarea ta?
Dacã poți, fã o deplasare în tandem cu altcineva care are un auto cu același motor și vezi daca celãlalt auto se comporta diferit.
Poți merge sa faci o diagnoza și sã obții o pãrere si la un dealer Opel.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cum sa nu fie justificata ingrijorarea, esti fumat? Omului ii sare temperatura motor la 116° si tu ii dai cu paine.
  • icb83

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
icb83 a scris:E de vis racirea la B14NET ,o mizerie
Eu am facut ieri 22 OCT un test cu cei de la EDS, in mers pe autostrada, pentru treaba cu ventilatoru
Si am observat cam asa :
In mers viteza 130-180 km/h
Cu termostat nou MAHLE ,deschide la 103 cam aleatoriu,procentual in functie de load ,foarte rar deschide 100% ,in rest baga ventilatorul cand ajunge la temperatura de 110-116,treapta 1-2-3 ,deja la 116 tempertura lichid ventilatorul pleaca pe treapta 3 la viteza de 130 km/h
Pe loc ,daca scoti sigurantele de la ventilator ECU baga si deschide mai tare termostatul ,cea ce e logic
In general ECU da comanda sa folosoeasca ventilatorul in loc de racirea pe termostat cand temeratura ajunge real spre 110 +,chiar si la viteze mari.
Mie asta imi suna a proasta comanda de ECU sau trebuie termostat care deschide la 92 -93 .
Desi din tot ce am cautat si gasit majoritatea termostatelor deschid la 103 .Nu stiu nimic despre GM cel vechi.
Spunea cineva pe pe un alt thread ca pe modele astea s-au pus 3 feluri de termostate cu descidere de la 92 ,103,105 ceva gen.
Am sa incerc sa caut un termostat mai de doamne ajuta ,sa deschida la 92 -93 si sa vedem cum se comporta atunci ventilatorul
In cazul meu nu pare problema de ventilatoru ci mai degraba de cum primeste comanda de la ECU din cauza ca termostatul deschide prea sus.

Ai omis sa comunici concluzia celor de la EDS.
Am observat cã ești extrem de îngrijorat de modul în care funcționeazã sistemul de rãcire.
O fi justificatã ingrijorarea ta?
Dacã poți, fã o deplasare în tandem cu altcineva care are un auto cu același motor și vezi daca celãlalt auto se comporta diferit.
Poți merge sa faci o diagnoza și sã obții o pãrere si la un dealer Opel.


Concluzia EDS e ca Termostatul deschide corect de la 103 ,si asa e .
Nu avem coduri de erorare
Motorul merge destul de incalzit din cauza asta,si din cauza asta ventilatorul pleaca mai repede, Iar ECU decide sa dea drumu la ventilator in treapta mare mai repede in loc sa deschida termostatul mai mult si mai repede .
Cred ca am zis ca s-a facut test pe loc (nu in sarcina) cu sigurantele scoase de la ventilator ,asta dupa ce am facut vreo 60km de autostrada ,si rezultatul a fost ca fara ventilator da drumu la termostat full .si face circuit de racire pe radiator mai repede.
Faza e ca asta mi se intampla recent ,prima data mi s-a intamplat cu termostat original ,l-am schimbat si parca face mai des acum .
Am schimbat si pompa de apa si flansa de racire .
Deci ori e nevoie de termostat sa deschida mai de jos ori update the soft sa dea drumu mai mai mult la racire pe termostat .
Mai e cineva care a lovit fix aceasi problema dar pe D14NET
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#2035569

Numa ca ,colegul nu raspunde sa ne zica cum a rezolvat ,s-au s-a plictisit si a vandut coaja si aia e.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
În traducere libera, cei de la EDS considerã cã funcționeazã normal.
Altfel, ar fi identificat problema și tu nu mai cereai sfaturi pe aici.
Mã gândesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR