Ai uitat parola?


  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 13NB din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ieri am umblat la clapeta care inchide si deschide caldura..care vine montata sub motorul de la aeroterma ocazie cu care am observat ca motorul de la aeroterma functioneaza doar in treapta 3 ,in treapta 1si 2 nu se invarte rotorul la motor.
Asa e normal sau care ar fii cauza?
  • cozma costel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 13nb din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
are un condensator sau rezistenta (nu stiu exact ce e)ceva verdede dimensiunea unei baterii mici .
vezi ca e arsa si trebuie schimbata
la sh nu gasesti pt ca aia nu vand decat cu tot cu ventilator(ajunge cam 700.000)
bafta
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,095
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
prima data verifica intrerupatorul, scoatel si masoaral,dupa aceea cablurile si la urma verifica mufa de la motor poate ii oxidat sau sunt dezlipite firele.
  • devils

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Este arsa bobina de care povestea cozma_costel, asa e si la mine doar ca la mine merge doar treapta 2 si 3.
  • cozma costel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 13nb din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
eu am un ventilator bun...
cine e interesat....call me....0729300025
P.S.:sunt din iasi
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 13NB din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
condensatorul e montat pe motorul aerotermei sau in alta parte?
Pe aeroterma cu totul cat vrei "cozma_costel"?
  • cozma costel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 13nb din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
sal
da e montat pe motor,
pretul e 500.000
  • alindel

  • Mesaje scrise: 242
  • Locatie: cluj-napoca
  • Masina: Kadett 17d din 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
la mine nu merge numai treapta 1 si 2 la aeroterma dar cel de la care am cumparat masina a zis ca e de la firul dezlipit. nu am verificat inca
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra c20ne din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ma putetzi ajuta si pe mine?...am un opel calibra si mi-a 'murit' aeroterma...sigurantza am incercat-o si e buna....mi-a zis cineva k s-ar putea sa fie motorasul...unde e ala,cum dau de el?ce tre' sa desfac?cum arata?ce ar trebuii sa mai verific sa o fac sa mearga....multzumesc si sper sa ma ajutatzi si pe mine....
  • Vios40

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 2.3D LS din 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
alindel a scris:la mine nu merge numai treapta 1 si 2 la aeroterma dar cel de la care am cumparat masina a zis ca e de la firul dezlipit. nu am verificat inca

Cred ca mai degraba selectorul de turatie este de vina. In timp din cauza factorilor de duc la uzura si ulterior la consumarea stratului de crom (de pe latura de contact interioara a selectorului de viteze a sistenului de ventilare interioara) nu mai exista reactie mai sus de treapta a II-a, in cazul tau. La mine am renuntat de mult la cel original si am implementat in selector rotativ de la un aparat de radio. Very Happy


Ultima modificare facuta de Vios40 la Mie 06 Jun, 2007 9:28 pm
  • geogiovanny

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut am un opel corsa c din 2003 cand dau drumul la caldura m i se scurge tot antigelul sub presul din dreapta soferului unii mi au zis ca s a stricat caloriferul de caldura si de aia cand dau drumul la caldura imi mananca tot antigelul.....va rog sa ma ajutati... merci anticipat !
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,095
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
din cate imi amintesc ... parca este o sectiune separata pt corsa ...? oare de ce nimeni nu 'se streseaza' sati raspunda ..... aaa Shocked este sectiunea kadett?
daca unii tiau spus ca este stricat caloriferul de ce nu il verifici? ce vrei ca ceilalti membrii ai acestui forum sa 'ghiceasca' ce se intampla? sau astepti pana vei ramane fara antigel? ... poate atunci vei deschide un nou topic => 'oare de ce sa dus motorul ... '

raspunsul este simplu:
calorifer, furtun sau colier! fara sa desfaci consola si sa arunci un ochi pe calorifer nu ai sa afli ce se intampla ....
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1.6i C16LZ din 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
kadettu meu are aerotrma de dacie..merge la fix in locul ala. Wink
  • billyd

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
zici ca se potriveste fizic aeroterma de dacie....hmmm e bine de stiut
  • ionel84_blondutzu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Kadett din 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
am si eu o problema la caldura ,cind dau mere numai treapta 3. Ce ce de facut?
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 13s din 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Este o rezistenta pe motorasul de la aeroterma (ceva verde ) si de obicei aia se duce . Solutia e sa o inlocuiesti sau sa cumperi alta aeroterma functionala. Poti sa verifici si intrerupatorul dar aproape sigur rezistenta e cauza problemei tale.
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett C16NZ din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
din pacate cand se duce se duce din aeroterma... rezistenta sau condensatorul... butoanele sunt destul de rezistente si usor de verificat... dati jos stergatoarele sau numai plasticul de sub ele si scoateti mufa de la aeroterma. daca pe 3 din 4 pire aveti + cand miscati de buton (nu pe toate in acelasi timp!) inseamna ca este dusa aeroterma. din experienta nu prea merita reparata, ci inlocuita. dupa reparatie, daca nu chiar dinainte incepe sa huruie, daca inlocuiti bucsele o sa constatati ca se descentreaza rotorul...
Deci in concluzie Parerea Mea este ca merita investit intr-o aeroterma noua!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata