Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • catananicolae

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Cotul furtunului lichid spalare parbriz care vine pe stutul pompei curge.Stie cineva daca se poate schimba numai cotul sau trebuie schimbat cu furtun cu tot?
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Se gaseste de cumparat. Piesa are codul 13171805

  • catananicolae

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.Vad ca ar fi 9 roni,dar nu pot sa-l dau jos pe cel vechi,se pare ca e montat la cald pe furtun sau nu stiu cum.Trebuie taiat sau cum se procedeaza.A schimbat cineva numai cotul?
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din moment ce exista ca si piesa de schimb separata, logic ca se schimba. Este foarte simplu montatul/demontatul tragi de el si iese de pe pompa si furtunul de legatura. Modul de fixare este prin clipsare. Vezi ca furtunul are niste garnituri pe el, ai grija nu le rupi/pierzi.

Bafta
Skip ads

  • catananicolae

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc f mult,nu stiam de garnituri,asa e de inteles daca are garnituri
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu l am schimbat deci sigur merge
  • catananicolae

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Din moment ce exista ca si piesa de schimb separata, logic ca se schimba. Este foarte simplu montatul/demontatul tragi de el si iese de pe pompa si furtunul de legatura. Modul de fixare este prin clipsare. Vezi ca furtunul are niste garnituri pe el, ai grija nu le rupi/pierzi.

Bafta

Multumesc am reusit sa schim cotul,problema e o belea nu vine niciodata singura;am gasit si furtunul rupt undeva mai sus,trebuie sa cumpar furtun,mai bine cumparam de la inceput
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa vb prostii dar cred ca si furtunul este din bucati. Du-te intr-un parc care deznembreaza Opel si ia tot traseul de furtune.

Bafta
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu acum urmeaza sa-mi fac instalatia de spalare faruri, complet aftermarket si nu pe schema originala.
o sa folosesc furtune la metru pentru ca mi se par cam mari preturile pentru ce e pe original sh...
pompa + furtune + T (fara duze) imi cereau 150-200 de lei sh.

am luat pompa noua de bmw de la chinezoi, care merge perfect pe rezervorul de opel, cred ca si mufa e la fel dar eu nu am deloc pe masina deci improvizez.
duze voi folosi de parbriz cu prindere cu piulita in interiorul barii (nu stiu de la ce model de masina sunt, cred ca sunt universale) tot de la chinezoi
T-ul si furtunele le voi lua de la magazine de sanitare
cost total 80 de lei "nou".
  • catananicolae

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Nu vreau sa vb prostii dar cred ca si furtunul este din bucati. Du-te intr-un parc care deznembreaza Opel si ia tot traseul de furtune.

Bafta

E prima oara cand am asemenea probleme,vinovat sunt eu,au inghetat iarna trecuta.Am masina de 12 ani si pana anul acesta nu am avut nicio defectiune,acum au inceput toate,altenator,pompa ulei etc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
si mie mi-a pocnit asta iarna motorasul dupa 6 ani de cand e la mine masina...
si asta din cauza neglijentei din partea mea (am lasat lichid de vara in rezervor mai mult decat trebuia).
am dat 30 de lei pe unul sh si merge foarte bine.
  • catananicolae

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat.Multumesc pt sfaturi
Skip ads

  • Cosmin coco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Catananicolae cum ai facut de ai dat cotu ala jos? Sa nu trag tare de el sa rup furtunasu. Ca nu vrea sa iasa.
  • catananicolae

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Cotul e prins de furtun cu o garnitura de cauciuc;ac garnitura e f bine presata,cotul se scoate f greu dar nu imposibil,trebuie tras si rasucit de cot iar cu cealalta mana tinut de furtun sa nu se rupa.Si eu l-am scos greu
  • Cosmin coco

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ms ms.incerc azi sa-l schimb.
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Se potriveste si la Corsa C?pare identic
  • FGheorghe998

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Stie cineva cod piesa pentru racord furtun lichid parbriz.... piesa alba ce intra in motorasul de pe vas. Cotul negru l-am cumparat deja.
Corsa D z12xep 2007

Va rog sa mutati intrebarea daca trebuia sa scriu aici
https://www.clubopel.com/vie...php?p=40094#40094
sau aici
https://www.clubopel.com/vie...p=1561173#1561173

Multumesc
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Acolo cred ca este o improvizatie. Eu am doua coturi identice (in stanga si in drepta) cum e facuta poza la tine.
Directionarea lichidului catre parbriz / luneta se face din sensul de rotatie al pompei (asa mi-a spus un electrician).
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Poza este luata de aicia https://www.pieseauto.ro/pom...6-2107330222.html ...Clar este o improvizatie acolo , chiar si vanzatorul ala cred ca nu are habar ce vinde , ori se face(tipic romanesc).Deci , trebuia sa cumperi 2 coturi negre...🤣🤣🤣🤣🤣
  • FGheorghe998

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2020

  • Mesaj Privat
Poza e luata intr-adevar de acolo, dar si la mine e identic doar ca nu am putut face poza pentru e vreme urata afara. Cred ca vine de fabrica cu racordul alb drept, stuturile la motoras sunt in linie( 180 grade unul fata de celalalt). La motorasele aftermarket nu sunt in linie si probabil stutul alb se rupe/ crapa in momentul in care vrei sa il schimbi... si atunci pui 2 negre/ cot.
Mersi de raspuns. O sa incerc sa pun cate un cot negru pe fiecare furtun.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR