Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
...patina respectiva o fi chain tensioner to cylinder head ?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pa da.....pentru ca e pe chiulasa.
  • ray-m

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu ma uitam dupa Cam Chain Guide s-au Chain Guide ...oricum ...multumesc mult!
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Aia e patina de alunecare (timing chain sliding rail). La Agila șuruburile patinei respective se strĂ¢ng la 8Nm.
Skip ads

  • piranda

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Penru cei care au mai curatat tachetii, cum se desfac mai exact, pentru ca nu vad nici o siguranta sau ceva de genu. Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
In primul post de aici: link , colegul nostru catastefan va explica frumos si cu poze cum se face.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@piranda, ce te intereseazĂ£, cum se scot de pe motor sau cum se desfac piesa cu piesa dupĂ£ ce-Ă® extragi din locașurile dĂ®n chiulasa?
SiguranțĂ£ nu au decĂ¢t Ă®n interior, e minuscula și seamĂ£nĂ£ cu un inelus se sĂ¢rmĂ£ otelita care Ă®n stare libera (demontatĂ£) are diametrul mai mare decĂ¢t interiorul corpului tachetului iar montata sta intr-un șĂ£nțuleț strunjit pe ineriorul corpului Ă®mpiedicĂ¢nd totuși capul mobil sa iasĂ£. La tragerea de cap cu patentul siguranța se comprima (din cauza profilului teșit al locasului) pe șanțul strunjit pe exteriorul capului și iese odatĂ£ cu acesta. Sunt doua cazuri care te pot supara:
1. Capul tachetului iese atunci cĂ¢nd vrei sa scoți tachetul din motor, fĂ£rĂ£ restul tachetului (corpul care conține pistonasul și supapa de umere cu ulei a corpului tachetului;
2. Reușești sa scoți tachetul Ă®ntreg dar nu Ă®i mai poți scoate capul din cauza ruginii sau reziduurilor.
Ambele au rezolvare și scrie deja cum se face.
  • piranda

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc PL500 si Lyonel, am desfacut ieri conform indicatiilor de aici, am gasit 2 cu arculetele rupte care au fost inlocuiti cu altii noi, dar tot mai am o bataie de tacheti probabil de la culbutori (piesa care apasa pe supapa si tachete nu stiu exact cum se numeste), nu stiu cum se verifica uzura lor, poate cupa are adincitura prea mare (uzura) axele cu came arata bine fara zgarieturi probabil nu este suficienta presiune de ulei desi becul se stinge instant si la cald si la rece, urmeaza sa verific daca sorbul este infundat multumesc inca o data pentru ajutor.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poate va ajuta si discutia aceasta cu ceva.
Probabil sa scris fie pe aici - nu am apucat sa citesc tot romanul.

P0340 - Camshaft position sensor circuit malfunction
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1897347 - P0340

Technical service bulletins Field Remedy: 2430
Subject: Timing chain repair kit - Repair kit incomplete / After installation DTC P0340 is set
https://www.clubopel.com/vie...p=1897616#1897616

https://www.clubopel.com/rez...12XE&sa=Cauta - P0340 Z12XE

Dar totusi mai am o intrebare - la care am ceva dubi - cum vine asezata saiba.
Saiba aceea cum vine asezat corect cu raza crestata inspre spre pinion sau invers.
Cateodata - Detaliile fac diferenta.



Ultima modificare facuta de T.ion la Dum 30 Oct, 2016 5:19 pm, modificat de 2 ori in total
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
piranda a scris:Multumesc PL500 si Lyonel, am desfacut ieri conform indicatiilor de aici, am gasit 2 cu arculetele rupte care au fost inlocuiti cu altii noi, dar tot mai am o bataie de tacheti probabil de la culbutori (piesa care apasa pe supapa si tachete nu stiu exact cum se numeste), nu stiu cum se verifica uzura lor, poate cupa are adincitura prea mare (uzura) axele cu came arata bine fara zgarieturi probabil nu este suficienta presiune de ulei desi becul se stinge instant si la cald si la rece, urmeaza sa verific daca sorbul este infundat multumesc inca o data pentru ajutor.

Te asteptam cu rezultatul dupa demontarea sorbului.
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu o agila z12xe si cred ca ar trebui sa ii schimb distributia...
http://www.youtube.com/watch?v=7dNiS4eNlM0
http://www.youtube.com/watch?v=O_RoP9pqK1w
ce parere aveti?
In al doilea filmulet am filmat tachetii,iar dupa cum se vede la unu dintre ei am joc mare (acesta e singurul cu joc) e normal?
Iar ceilalti sunt tari nu au joc deloc...este normal si acest lucru?
Si in primul filmulet se vede cum motorul din cand in cand are o mica intrerupere...de la ce ar putea fi? (clapeta e curatata si erori nu am)
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Parerea mea ( ...personala dealtfel ) motorul arata jalnic de parca ai mers numai cu uleiuri contrafacute si schimbate la 30 000km. Gen Castrol si neaparat 10W40 ca asa recomanda mecanicul!
Ai depuneri de calamina ( sau ``moartea motorului``) ceva mai mult ca o locomotiva. ( si aici pot sa iti arat poze )
Nu vreau sa vad ce e in baia de ulei! Acolo este mlastina!
Si primele simptome de presiune scazuta care sa fie oare? Tacheti sunt hidraulici si intinzatorul lantului tot hidraulic. Deci zgomot de tacheti si de distributie. Tu le ai pe ambele.
Fa ceva cat inca arborele cu came si rolele arata bine. Pe bune....daca iti fac o poza la motorul meu spui ca abia a iesit de pe linia de productie!
Cati km are ?


Ultima modificare facuta de catastefan la Dum 30 Oct, 2016 7:20 pm
Skip ads

  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Masina e a cumnatului meu si mi-a zis ca foloseste ulei Kross 10w40 schimburile stiu sigur ca le face la 10.000...
Ce ar trebui sa fac in continuare? sa schimb tacheti? distributia?....multumesc mult
Mai atasez niste poze
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca are peste 120 000 - 150 000 schimba distributia pe original....si in acelasi timp dat jos baia de ulei si sorbul ....curatate la sange....si tachetii dati jos si curatati si revizuiti. ( de schimbat ....doar cei uzati )
Chiulasa trebuie si ea curatata la partea superioara fara a da mizeria pe gaurile de scurgere a uleiului.
Vizavi de uleiul mai sus mentionat....la 16 Ron litrul....stii vorba aia? `` Cat dai... atata face``
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Inainte sa foloseasca kross folosea mobil ceva mai subtire si ii consuma...iar cu acesta nu i.a mai consumat si l-a folosit in continuare....in general merge si subturat cu masina si cred ca si asta e o cauza pentru dezastrul din motor...
Tot ce mi-ai spus ca trebuie sa fac in afara de distributie este greu de facut sau pot face acasa?
Si daca ar putea cineva sa imi recomande un mecanic priceput in judetul Brasov as fi recunoscator..
Toate cele bune!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
In afara de distribuie se poate face tot acasa...
  • t4 tdi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Masina are 195.000 km.
Domnule Dan imi puteti spune cat costa toate piesele pentru z12xe cu pompa de apa cu tot...
Si daca cunoasteti pe cineva cu adevarat priceput in judetul Brasov sau in apropriere....
Si daca stie cineva de la ce ar putea veni acea intrerupere la relanti...ar putea fi egr?
Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam 1200 lei piese+consumabile si pompa 250.
In BV nu cunosc dar ma interesez.
Intreruperi ar fi din multe cauze, bobina, bujii, EGR...
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
putem extinde titlul si pentru A12XER de pe Opel Corsa D, tinand cont ca motorul face deja probleme, avand o anumite vechime si kilometri la activ!
am studiat problema cu schimbarea distrubutiei la acest motor, intrucat din cauza problemelor, respectiv o posibila garnitura de chiuloasa arsa trebuie sa trec si prin etapa distributiei si am vazut ca pentru schimbare iti trebuie alt chit de calara (iti trebuie 2 componente in plus) respectiv Camshaft Sensor Disc Setting Tool EN-49977-200 și Inlet Camshaft Adjuster Tool EN-49978.
Am gasit si un filmule pe internet foarte explicativ, dar problema ramane achizitionare acestor 2 componente care sunt destul de scumpe si pentru o operatiune care o faci foarte rar nu renteaza!
A schimbat cineva garnitura de chiuloasa sau de distributie la acest tip de motor, daca da unde si cat a costat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se face si motorul tau dar in Bucuresti https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=141996
Ai dreptate cu investitia in trusa cale si in plus nu ai experienta. O poti cumpara si vinde sau inchiria dar scoti banii greu mai ales ca esti din Vulcan.
Voi face prin 'decupare' un subiect la sectiunea Corsa D, putintica rabdare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR