Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Super, asta nu face decat sa ne bucure...

in aceasi bani avem calitate mai buna avem james watt linkage suspension hip hip horrrayyy...putem merge cu 100 in curbe...

glumesc..conduceti prudent Cool Laughing Very Happy
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:
PEmil a scris:Mai bine, cine isi ia primul masina, sa intrebe in service..., pe cineva de meserie...

Sa intrebe... ce?


Sa intrebe daca masina vine cu punte Watt sau nu.
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:http://www.turnology.com/tech-stories/brakes-suspension/the-differences-between-a-panhard-bar-and-a-watts-link/
Si acum putina lectura.. asta era subiect de discutie pe "Opel Astra Sedan 2017 1.4 turbo, bun de ceva?" Dar facem o mica exceptie😅
😅

"A Watt’s link is sure sexy, and in theory, provides more consistent handling behavior on road courses. But in a car with just a few inches of suspension travel, this author believes that if the Panhard bar is long and remains roughly parallel to the ground, the differences in handling between a Panhard bar and a Watt’s linkage can be minimized."

Ca o concluzie, indiferent de situatie, suspensia Watt reuseste sa ofere o manevrabilitate mai buna decat o suspensie conventionala.
Am lamurit si problema asta!😊


Am citit pe undeva ca in afara de o manevrabilitate superioara, comparabila cu cea oferita de suspensia independenta, puntea Watt are mai putine piese componente si ofera si o uzura inferioara a acestora, ceea ce face ca intretinerea sa fie mai ieftina.
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Sunt cativa aici care spun ca aia e punte semiindependenta cu brate Watt, printre care si eu... si am adus si argumente si explicatii de ce sunt brate Watt si cum lucreaza - ultima oara chiar pe pagina precedenta, dar se pare ca trebuie sa intrebam "pe cineva de meserie" despre un lucru evident. Inseamna ca unii isi racesc gura degeaba... chiar in mod repetat Wink
Da, chelebet, bratele alea -asa cum am mai spus- imbunatatesc tinuta de drum fata de aceiasi punte dar fara brate mai ales pe viraje, schimbari bruste de directie... preluand fortele laterale care apar la aceste manevre.


clau70, nu trebuie sa te superi, suntem si noi stresati si purtam discutii...
Skip ads

  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu cred ca va imbatati cu apa rece. Cum sa puna ei punte watt gratis pe un mofel inferior si care e mai ieftin decat actualul model din gama, astra k? Adica la astra k aceeasi motorizare acest lucru e optiune si costa si la astra i e gratis? Doar ca se uita cineva la niste poze si seamana? Doar nu credeti ca gm nu a avut ce face si a zis hai sa punem la flacaii astia moaca watt si p ailalti sa-i taxam Sad))
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
daca configurezi astra sedan fara optiuni iti baga la configuratorul de pe site echipare sasiu axa spate cu 0 euro...poate e asta ce avem noi..watt's link... Rolling Eyes
  • valiaviator

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nu vreau sã fiu rãutãcios, dar aº fi curios pentru câþi dintre cei care am comandat aceastã maºinã, puntea watt a fost unul dintre elementele hotãrâtoare! Cred cã, pentru majoritatea, altele au fost argumentele pentru achiziþionarea maºinii! Oare mã înºel?
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
pantalon a scris:Eu cred ca va imbatati cu apa rece. Cum sa puna ei punte watt gratis pe un mofel inferior si care e mai ieftin decat actualul model din gama, astra k? Adica la astra k aceeasi motorizare acest lucru e optiune si costa si la astra i e gratis? Doar ca se uita cineva la niste poze si seamana? Doar nu credeti ca gm nu a avut ce face si a zis hai sa punem la flacaii astia moaca watt si p ailalti sa-i taxam Sad))


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
valiaviator a scris:Nu vreau sã fiu rãutãcios, dar aº fi curios pentru câþi dintre cei care am comandat aceastã maºinã, puntea watt a fost unul dintre elementele hotãrâtoare! Cred cã, pentru majoritatea, altele au fost argumentele pentru achiziþionarea maºinii! Oare mã înºel?


Partial, te inseli.
A fost un cumul de factori ce ne-au determinat sa luam aceasta masina.
Nici una dintre dotari sau optiuni, nu ne-ar fi putut determina sa luam aceasta masina.
Cel putin in ceea ce ma priveste, la achizitia masinii am plecat de la designul exterior si cel interior si de ce sa nu recunosc, pretul...
  • valiaviator

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2017

  • Mesaj Privat
ÃŽn ce privințã mã înșel PEmil?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:
Cosmin95 a scris:http://www.turnology.com/tech-stories/brakes-suspension/the-differences-between-a-panhard-bar-and-a-watts-link/
Si acum putina lectura.. asta era subiect de discutie pe "Opel Astra Sedan 2017 1.4 turbo, bun de ceva?" Dar facem o mica exceptie😅
😅

"A Watt’s link is sure sexy, and in theory, provides more consistent handling behavior on road courses. But in a car with just a few inches of suspension travel, this author believes that if the Panhard bar is long and remains roughly parallel to the ground, the differences in handling between a Panhard bar and a Watt’s linkage can be minimized."

Ca o concluzie, indiferent de situatie, suspensia Watt reuseste sa ofere o manevrabilitate mai buna decat o suspensie conventionala.
Am lamurit si problema asta!😊


Am citit pe undeva ca in afara de o manevrabilitate superioara, comparabila cu cea oferita de suspensia independenta, puntea Watt are mai putine piese componente si ofera si o uzura inferioara a acestora, ceea ce face ca intretinerea sa fie mai ieftina.


Puntea cu brate Watt nu ofera o manevrabilitate superioara fata de cea independenta... din contra, se apropie dar nu o egaleaza. Dar ofera manevrabilitate superioara fata de cea conventionala/clasica, adica cea semiindependenta fata aceste brate. Cealalta informatie cum ca are mai putine componente, uzura inferioara, intretinere usoara, mai ieftina etc... e adevarata.
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
valiaviator a scris:ÃŽn ce privințã mã înșel PEmil?


Scuze, ti-am recitit mai bine postul anterior.
Nu te inseli.
Skip ads

  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
[quote="clau70"]
PEmil a scris:
Cosmin95 a scris:

Am citit pe undeva ca in afara de o manevrabilitate superioara, comparabila cu cea oferita de suspensia independenta, puntea Watt are mai putine piese componente si ofera si o uzura inferioara a acestora, ceea ce face ca intretinerea sa fie mai ieftina.


Puntea cu brate Watt nu ofera o manevrabilitate superioara fata de cea independenta... din contra, se apropie dar nu o egaleaza. Dar ofera manevrabilitate superioara fata de cea conventionala/clasica, adica cea semiindependenta fata aceste brate. Cealalta informatie cum ca are mai putine componente, uzura inferioara, intretinere usoara, mai ieftina etc... e adevarata.


Exact asta am spus si eu, clau70: "manevrabilitate superioara, comparabila cu cea oferita de suspensia independenta".
Este ca si cum ai spune ca Audi se poate compara cu BMW, dar Dacia nu se poate compara cu BMW.
Manevrabilitatea este superioara puntii rigide/semirigide si nu suspensiei independente (unde nici nu exista, practic, o punte).


Ultima modificare facuta de PEmil la Mie 21 Jun, 2017 10:15 am, modificat de 3 ori in total
  • valiaviator

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2017

  • Mesaj Privat
ÃŽn ce mã privește, chiar nu m-am gândit deloc la existența, sau nu, a acestui sistem pe mașinã. ÃŽntr-adevãr, a fost un cumul de factori care m-au influențat, dar, recunosc cã acesta nu a fost unul dintre ei!
  • sirc

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2017

  • Mesaj Privat
valiaviator a scris:Nu vreau sã fiu rãutãcios, dar aº fi curios pentru câþi dintre cei care am comandat aceastã maºinã, puntea watt a fost unul dintre elementele hotãrâtoare! Cred cã, pentru majoritatea, altele au fost argumentele pentru achiziþionarea maºinii! Oare mã înºel?


Nu te inseli valiaviator, despre punte am aflat pe forum.
  • valiaviator

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Și tot în ce mã privește, dupã ce voi lua mașina o sã încerc sã mã bucur cât mai mult de ea, nu sã fac poze pe dedesubt, întrebându-mã dacã și la alții e la fel! Dar fiecare cu preocupãrile lui, deci nu pot eu judeca pe nimeni!
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Domnilor haideți sã coborâm un pic temperatura discuțiilor cãci este destul de cald afara.
Apropos, m-am oprit la Erebus pe Expoziției și am mai studiat mașinã de test drive, adicã ceea ce așteptãm noi și nu am reușit sã fac o poza decenta la capacul cutiei de viteze.
Niște concluzii:
- compartimentul motor mi de pare destul de aerisit cã sa ai acces cã la toate subansamblele;
- suportul de baterie accepta mai multe dimensiuni de baterii și are fixarea bateriei deasupra (în caz de demontare nu îți mai zdrelesti mâinile cautand șurubul cu ghearã de la talpa acesteia;
- becurile farurilor sunt accesibile fara a fi nevoie sa demontezi altceva;
- portbagajul, cu roata de rezervã normalã, are "capacul" mai ridicat, iar dedesubt un suport care îmbracã roata de rezervã și care are câteva compartimente de depozitare.
Cam atât pânã acum.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
chelebet a scris:daca configurezi astra sedan fara optiuni iti baga la configuratorul de pe site echipare sasiu axa spate cu 0 euro...poate e asta ce avem noi..watt's link... Rolling Eyes


Daca faci o configuratie astra k ai sa vezi ca exista optiune unde scrie clar watt, nu vad de ce nu ar scrie clar si la astra i. Ma rog pe mine sincer nu ma intereseaza dar eu incerc sa gandesc logic: de ce la aia e cu bani iar la voi unde e model de nisa e gratis? Cine naiba mai face ceva gratis in ziua de azi?


Ultima modificare facuta de pantalon la Mie 21 Jun, 2017 12:04 pm
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
@pantalon cine sa.i mai inteleaga si pe opel? Smile
  • deleted-69856

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
@Silviu Mustata, ceea ce ai remarcat la maºinã ºi ai concluzionat mai sus, pentru mine sunt atuuri ptr. acest sedan. Dar, acel capac peste roata normalã de rezervã, influeþeazã oare capacitatea portbagajului ? Îmi place cum sunã 460 litri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR