rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
Bateria ta s-a descarcat sub tensiunea minima acceptata (cam 10V) si mai mult ca sigur ca a murit de tot. NU stiu ce indicatii da incarcatorul tau...dar dupa variatiile descrise banuiesc ca are sistem automat de reglare. Bateria fiind moarta nu ia deloc curent, tensiunea la borne creste peste tensiunea reglata in sitemul automat si acesta reduce nivelul de incarcare. Dar la o baterie de 5 ...aproape 6 ani sa nu mai ai nici o pretentie, asa ca fuguta la magazin si alta baterie. Conform miturilor mai sunt baterii care si peste aceasta varsta mai rezista, dar sunt rare si sunt cele care au fost permanent ingrijite (mai ales nu au fost descarcate sub tensiunea minima niciodata!).
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
2kappa a scris:Fara un aparat de masura si fara densimetru este greu dar macar incercati cu pozitia masinii sau cu un bec si in functie de intensitate se poate face o estimare. Am inteles ca bila neagra reprezinta doar un element al acumulatorului. E bine de luat in calcul si varsta acumulatorului. Am vazut minuni cand daca se completeaza cu electrolit stas > 1,22 g/cm3. Cam 12-15 ore trebuie lasat pe redresor ca sa fie incarcata la 10% din capacitate a Ah.
Am uitat sa spun ca inainte de a lua jos bateria se puteau aprinde farurile, radioul,iar alarma functiona. Iar pentru a inlatura orice dubiu cu privire la problema am facut proba cu bateria cuiva si merge.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Indicatia instrumentului reprezinta curentul de incarcare (ex. 2 amperi).
In mod normal la inceputul incarcarii instrumentul trebuia sa indice o valoare mare,
valoare ce ar trebui sa scada pe masura ce acumulatorul se incarca.
De asemenea perioada de sfarsit a incarcarii este semnalizata si de o degajare
din ce in ce mai energica de gaze din electrolit ("fierbe").
In mod normal la inceputul incarcarii instrumentul trebuia sa indice o valoare mare,
valoare ce ar trebui sa scada pe masura ce acumulatorul se incarca.
De asemenea perioada de sfarsit a incarcarii este semnalizata si de o degajare
din ce in ce mai energica de gaze din electrolit ("fierbe").
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Daca nici dupa incarcare nu isi revine atunci mai mult ca sigur este intrerupt. Adica are 12v dar nu are ah suficient pentru pornire. Nu se poate remedia.
http://engineconstruction.b...umulatorului.html
http://engineconstruction.b...umulatorului.html
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
Inca este la "incarcat"(?) de ieri de la orele 14:00. Si dupa cum spuneam nu s-a modificat absolut nimic. S-ar putea totusi sa fie vreo problema cu redresorul? Atasez doua imagini cu cele doua pozitii ale acului / indicatorului de la redresor. La pozitia 6 sta doar vreo 2 secunde, iar la O (nu la 2 cum am scris prima data ) sta vreo 10 secunde :
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Posibil ca redresorul sa nu faca fata curentului de incarcare cerut de baterie (poate are vreun sistem
de protectie, din moment ce duce acul la zero). - presupunand ca bateria si redresorul sunt functionale.
Incercati sa faceti incarcarea inseriind un bec de semnalizare auto intre o clema si borna bateriei.
In acest fel se limiteaza curentul de incarcare la o valoare suportata de redresor, urmand ca dupa
o perioada de timp sa reveniti la configuratia actuala.
de protectie, din moment ce duce acul la zero). - presupunand ca bateria si redresorul sunt functionale.
Incercati sa faceti incarcarea inseriind un bec de semnalizare auto intre o clema si borna bateriei.
In acest fel se limiteaza curentul de incarcare la o valoare suportata de redresor, urmand ca dupa
o perioada de timp sa reveniti la configuratia actuala.
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Oricare dintre borne, nu are nici o importanta care. Puteti incerca si cu alte becuri de putere
mica din casa, ideea este ca trebuie sa ajungeti sa vedeti o indicatie constanta pe instrument,
ideal 2-3 amperi - valoarea este functie de becul folosit.
Pentru test il puteti tine si cu mana, insa pt. incarcare de durata va trebui sa folositi o dulie cu fire.
mica din casa, ideea este ca trebuie sa ajungeti sa vedeti o indicatie constanta pe instrument,
ideal 2-3 amperi - valoarea este functie de becul folosit.
Pentru test il puteti tine si cu mana, insa pt. incarcare de durata va trebui sa folositi o dulie cu fire.
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am incercat cu becul de la frigider la ambele borne pe rand. Am tinut becul intre borna + si clestele +, dupa aceea intre borna - si clestele - si nu se intampla absolut nimic - becul nu se aprinde, iar acul de la redresor nu se mai misca. Apoi, am pus becul pe borna bateriei la plus si clestele de la minus (negru) pe dulia becului si apoi becul pe borna bateriei la minus si clestele redresorului de la plus (rosu) In aceste doua cazuri sare acul la maxim, adica 12, revenind rapid la zero.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am citit prospectul aparatului si acesta spune ca acul ampermetrului la scurtcircuit sau conectare inversa vibreaza ritmic. Imediat verificati una din cele 2 posibilitati. http://www.bosch.com.ro/pro...nload/Battmax.pdf
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Incercati si aici la noi prima oara, au 2 ani garantie dar sunt originali. Daca pretul este problema mai incercati sa gasiti ceva bun dar cu garantie mare, de exemplu moll baterii sau ceva de genul https://www.clubopel.com/vie...p=1448489#1448489
Pentru a afla exact tipul de acumulator incercati sa il contactati pe domnul Dan. Nu cumparati mai mare ca e mai bun. Fals
Pentru a afla exact tipul de acumulator incercati sa il contactati pe domnul Dan. Nu cumparati mai mare ca e mai bun. Fals
carmen-bv
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 997 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat