Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Bateria ta s-a descarcat sub tensiunea minima acceptata (cam 10V) si mai mult ca sigur ca a murit de tot. NU stiu ce indicatii da incarcatorul tau...dar dupa variatiile descrise banuiesc ca are sistem automat de reglare. Bateria fiind moarta nu ia deloc curent, tensiunea la borne creste peste tensiunea reglata in sitemul automat si acesta reduce nivelul de incarcare. Dar la o baterie de 5 ...aproape 6 ani sa nu mai ai nici o pretentie, asa ca fuguta la magazin si alta baterie. Conform miturilor mai sunt baterii care si peste aceasta varsta mai rezista, dar sunt rare si sunt cele care au fost permanent ingrijite (mai ales nu au fost descarcate sub tensiunea minima niciodata!).
Skip ads

  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:Fara un aparat de masura si fara densimetru este greu dar macar incercati cu pozitia masinii sau cu un bec si in functie de intensitate se poate face o estimare. Am inteles ca bila neagra reprezinta doar un element al acumulatorului. E bine de luat in calcul si varsta acumulatorului. Am vazut minuni cand daca se completeaza cu electrolit stas > 1,22 g/cm3. Cam 12-15 ore trebuie lasat pe redresor ca sa fie incarcata la 10% din capacitate a Ah.


Am uitat sa spun ca inainte de a lua jos bateria se puteau aprinde farurile, radioul,iar alarma functiona. Iar pentru a inlatura orice dubiu cu privire la problema am facut proba cu bateria cuiva si merge.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Indicatia instrumentului reprezinta curentul de incarcare (ex. 2 amperi).
In mod normal la inceputul incarcarii instrumentul trebuia sa indice o valoare mare,
valoare ce ar trebui sa scada pe masura ce acumulatorul se incarca.
De asemenea perioada de sfarsit a incarcarii este semnalizata si de o degajare
din ce in ce mai energica de gaze din electrolit ("fierbe").
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca nici dupa incarcare nu isi revine atunci mai mult ca sigur este intrerupt. Adica are 12v dar nu are ah suficient pentru pornire. Nu se poate remedia.

http://engineconstruction.b...umulatorului.html
Skip ads

  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Inca este la "incarcat"(?) de ieri de la orele 14:00. Si dupa cum spuneam nu s-a modificat absolut nimic. S-ar putea totusi sa fie vreo problema cu redresorul? Atasez doua imagini cu cele doua pozitii ale acului / indicatorului de la redresor. La pozitia 6 sta doar vreo 2 secunde, iar la O (nu la 2 cum am scris prima data ) sta vreo 10 secunde :



  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Posibil ca redresorul sa nu faca fata curentului de incarcare cerut de baterie (poate are vreun sistem
de protectie, din moment ce duce acul la zero). - presupunand ca bateria si redresorul sunt functionale.

Incercati sa faceti incarcarea inseriind un bec de semnalizare auto intre o clema si borna bateriei.
In acest fel se limiteaza curentul de incarcare la o valoare suportata de redresor, urmand ca dupa
o perioada de timp sa reveniti la configuratia actuala.
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ma scuzati, dar sunt "bebe" nu doar pe forum. Crying or Very sad Cum sa procedez mai exact? Becul de la frigider este ok?Nu am bec de rezerva de la masina. Si apoi cum sa-l leg ? Pot pune dulia becului direct pe borna si clestele de la redresor pe dulie ? la ce sa am grija sa nu ating? Apoi la care dintre borne? Embarassed
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Oricare dintre borne, nu are nici o importanta care. Puteti incerca si cu alte becuri de putere
mica din casa, ideea este ca trebuie sa ajungeti sa vedeti o indicatie constanta pe instrument,
ideal 2-3 amperi - valoarea este functie de becul folosit.
Pentru test il puteti tine si cu mana, insa pt. incarcare de durata va trebui sa folositi o dulie cu fire.
Skip ads

  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am incercat cu becul de la frigider la ambele borne pe rand. Am tinut becul intre borna + si clestele +, dupa aceea intre borna - si clestele - si nu se intampla absolut nimic - becul nu se aprinde, iar acul de la redresor nu se mai misca. Apoi, am pus becul pe borna bateriei la plus si clestele de la minus (negru) pe dulia becului si apoi becul pe borna bateriei la minus si clestele redresorului de la plus (rosu) In aceste doua cazuri sare acul la maxim, adica 12, revenind rapid la zero.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu are importanta borna, incercati cu un bec mai puternic.
Lasati unul dintre clesti la locul lui (de ex. negru la minus),
prindeti cu clestele rosu (+) becul de dulia de tabla si cu
partea cositorita a duliei atingeti borna (+) a bateriei.
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am facut si acest lucru. Nu se intampla nimic.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am citit prospectul aparatului si acesta spune ca acul ampermetrului la scurtcircuit sau conectare inversa vibreaza ritmic. Imediat verificati una din cele 2 posibilitati. http://www.bosch.com.ro/pro...nload/Battmax.pdf
Skip ads

  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
VA MULTUMESC MULT! AM CAUTAT FOARTE MULT PE INTERNET MANUALUL DE UTILIZARE !
Ma apuc de studiat si revin!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mult succes desi sfatul meu este pentru binele dvs dar mai ales al masinii sa cumparati un acumulator nou de preferat original. Vedeti ca exista pe site vanzatori cu traditie care ofera garantie.
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
cred ca aveti dreptate! (acid, explozie-sunt cuvinte care ma sperie); ce-mi recomandati ? puteti sa-mi dati un link?
am agila 1.0
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca cumparati adusa de afara cumparati GM de la sectiunea publicitate a forumului. Daca cumparati din Romania alegeti cu cea mai mare garantie. Toate sunt o apa si un pamant.
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
GM (adica General Motors?) se gaseste la reprezentanta? ei ofera garantie mai mare de 2 ani? stiu ca toate ofera garantie de 2 ani - pt cele noi.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Incercati si aici la noi prima oara, au 2 ani garantie dar sunt originali. Daca pretul este problema mai incercati sa gasiti ceva bun dar cu garantie mare, de exemplu moll baterii sau ceva de genul https://www.clubopel.com/vie...p=1448489#1448489

Pentru a afla exact tipul de acumulator incercati sa il contactati pe domnul Dan. Nu cumparati mai mare ca e mai bun. Fals
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru ajutor. As mai avea o intrebare: am tinut bateria mai mult de 24 de ore la incarcat in conditiile descrise in acest topic. Daca as pune-o la loc e posibil sa se intample ceva, sa-mi deterioreze alte componente ? sau pur si simplu nu va functiona , nu se va intampla nimic....
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are ce sa se intample. Totusi incercati sa faceti rost de un aparat de masura pentru ca este important sa cunoasteti situatia alternatorului. Sa nu cumva sa decuplati bateria in timpul mersului. O sa ardeti calculatorul masinii si alte cateva componente.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR