Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am incercat pornirea masinii cu o baterie noua (un vecin - care nu s-a priceput la mai mult). A PORNIT PERFECT ! Foarte usor si cu ... putere ! Ba nuiesc ca alternatorul atunci este ok si orice alta componenta care ar avea legatura cu partea electrica si nu numai. E cumva posibil ca alternatorul sa fie "mofturos" si sa mearga doar cu baterie noua si cand se va mai " rula" putin bateria sa am vreo surpriza? Imi cer scuze ca am dat atatea explicatii , insa nu ma pricep si ma gandesc sa dau toate datele problemei pentru a obtine informatiile corecte.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
De ce va explic de ceva timp ca este necesar aparatul: acesta indica voltajul bateriei atunci cand motorul este oprit dar si voltajul pe care il genereaza alternatorul iar acesta trebuie sa fie intre 13,8 si 14,7 indiferent de baterie si alternator. Orice abatere de la aceste stas-uri reprezinta probleme. Cu bateria vecinului o masina cu un alternator stricat poate sa mearga si 2 zile.
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Va rog spuneti-mi : credeti ca bateria pe care am incercat s-o reincarc este compromisa si trebuie inlocuita? Pentru ca in acest caz ma gandesc sa iau o alta baterie si astfel ma voi putea deplasa la un service sa faca masuratorile de care spuneti. Altfel... nu stiu cum as putea proceda...sau sa aduc un electrician auto la fata locului ... Rolling Eyes cam greu...
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
V-am zis, eu am vazut si minuni dar dupa 5 ani este de asteptat decesul. Oricum la achizitionarea unei baterii noi trebuie sa va fie verificata instalatia de incarcare si atunci ies la iveala eventuale nereguli. Nu aveti prin apropiere un magazin auto? Imposibil sa nu aveti un electrician de casa, un frigotehnist prin vecini. Dansii sigur au un aparat. Incercati pana atunci sa vedeti daca ati adus vreo imbunatatire acumulatorului. Il conectati si porniti. Daca nu porneste si aveti lumini este clar.
Skip ads

  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ooofff...complicat mai e.... atunci voi cumpara bateria si primul drum va fi la un service pentru verificare, masuratori etc; dar daca sunt alte probleme se poate intampla ceva cu bateria noua , in drum spre service, folosind-o si vreo componeta cu probleme (alternatorul de ex) s-o afecteze, s-o strice si sa pierd garantia bateriei pentru montaj necorespunzator ....sau mai mult - sa se mai strice altceva ? Imi veti da iarasi o veste rea ? ca atunci chiar nu stiu cum s-o mai scot la capat Sad ce ar trebui sa fac?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu aveti ce strica cu bateria noua. Cel mult nu va intocmeste certificat de garantie daca alternatorul nu intruneste conditiile. Dar sa speram ca nu sunteti chiar asa ghinionista. Mult succes.
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc ! Numai bine !
  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2004 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
carmen-bv@
Pune pe masina o baterie de imprumut, te duci la magazin si cumpara o baterie noua cauta una fara intretinere, cu gel, la magazin o sa-ti dea informatiile necesare. Mergi la un service auto autorizat cu bateria noua, ei masoara incarcare, consum tot ce trebuie si daca ai probleme o sa le vezi, dupa cum spun ei. Altfel se pierde garantia daca o cumperi si o pui pe masina fara sa fie montata de un service autorizat. Asta se face de catre cine nu are aparat de masura si cunostinte minime de electricitate, dar indicat e de procedat asa sa nu se piarda garantia la baterie. Bateria sa o cumperi cu un plus de amperaj de cum e originalul la 50, 60 Ah e ok. O sa ai un plus de putere la pornire si la un timp mai indelungat fara sa o pornesti nu o sa fie probleme mai ales iarna la frig.
Eu am o Varta fara intretinere de 70 Ah de 4 ani si anul trecut in iarna, am uitat becul in masina aprins si a fost descarcata pana la 3,5 Volti, am incarcat-o si nu a avut nimic merge fara probleme o pornesc si la 3 saptamani in regim de frig -10 gr si porneste la sfert de cheie.
Deci cumpara o baterie noua mergi cu ea la un service autorizat sa ai garantie si nu o sa ai probleme.




Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,468
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna Carmen! CO Brasov exista si te putem ajuta.
  • carmen-bv

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
@iosiftm - MULTUMESC MULT PENTRU SFATURI ! Chiar asa voi proceda !
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Inca de cand am cumparat masina ma tin sa arunc si eu intrebarea desi nu ma deranjeaza in nici un fel si nici nu am bagat de seama la alta masina:
Atunci cand se inchide contactul mie imi ramane pentru cel mult 1 si 1/2 secunde becul de la baterie aprins. Normal sau nu?
  • VALI 78

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Agila 2000 12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si la mine se intampla acelasi lucru si am si baterie buna si inainte sa o schimb tot asa facea si am si o astra si tot asa face la oprire motor pentu o secunda se aprinde martorul de la baterie.
Skip ads

  • Sandru Mihai

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2001 12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sunt incepator. Nu am mers cu masina aproximativ 2 saptamani si in final, nu mai am baterie. Mai era un pic, se mai aprindeau martorii de bord dar daca de exemplu incercam sa las geamul jos, pe timpul cat se lasa geamul se stingeau martorii.
Intrebarea mea - bateria arata ca in pozele alea, are ceva nuante de verde izolat ( unde sunt acele nuante de verde nu era stransa clema aceea) O baterie noua, ar fi 170 lei, un redresor 90 lei iar daca apelez la cunostinte pentru incarcarea bateriei - 0 lei. E o baterie uzata ? Are rost sa o reincarc ?
(nu se pune problema de impins masina fiindca sunt undeva intr-o curte denivelata, pe camp, cu mult noroi - poate dupa luna martie cand mai dispare noroiul)
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Din cat se vede in poze pare baterie cu intretinere. verifica si daca trebuie completeaza cu apa distilata apoi pune la incarcat cateva ore, verifica daca si cat incarca alternatorul .Sfatul meu este sa nu tragi masina, pot sa apara alte probleme mai grave
Bafta
  • razz9303

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Germania
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca e ok o baterie mare pe ea ? nu incep sa mi se arda becurile sau alte chestii Question
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Un acumulator mai mare solicita alternatorul pt o perioada mai lunga si inutila de timp. Mergi cu 44 ah dar una de firma sau originala. Eu am originala si nu a zis pas niciodata. Indiferent de consumatori sau de conditiile atmosferice.
Becurile se ard din 2 motive: ori de batranete/proaste ori voltajul este marit din cauza ca bornele nu fac contact cum trebuie.
Voltajul/tensiunea este de maxim 14,8 vcu bornele conectate iar ne poate ajunge din cate am auzit si la 18-9 v si poate sa arda nu numai becuri, poate si ECU de exemplu. Acumulatorul nu poate sa aiba mai mult de 13,9 alone din cate stiu.
Amperajul mai mare de 44 cat ne zic producatorii, usureaza anumite chestii atunci cand consumul este ff mare. Acesta nu arde becul.
Sper sa nu ma fac de ras cu slabele mele cunostinte in ale fizicii.
http://www.mergebrici.ro/de...curile-la-masina/
  • sergix

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Va cer si eu sfatul in legatura cu bateria de la masina. Avand in vedere ca circul cu masina cam o data la o saptamana si pentru ca a venit frigul ma gandesc sa deconectez bateria de la masina si sa o tin la cald. M-ar interesa sa stiu daca afecteaza acest lucru functionarea masinii si aici ma refer la computerul masinii, inchiderea centralizata etc. Multumesc anticipat.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mai bine verifici nivelul daca se poate, o imbraci in husa.
Atunci cand mergi cu ea, incearca sa nu folosesti prea multi consumatori decat daca mergi timp indelungat.
Pornirea, ventilatia, stergatoarele si farurile consuma cel mai mult.
Daca ai pornit masina, timpul aproximativ pt reincarcare este de circa juma de ora sau circa 20-30km (asa am citit si eu pe undeva).
Daca bateria e praf atunci merita sa o bagi la caldura.
Nu afecteaza cu nimic mersul masinii numai ca se reseteaza mereu si trebuie sa stai tot timpul ca throttle sa se inititeze si dureaza ceva. Unii zic ca un minut, eu tin pana deschide termostatul.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pentru 165 lei nu cred ca merita sa faci atata drum cu bateria in mana .165 lei am dat pe baterie noua car....a ,producator autohton 44AH, si cea veche am utilizat-o cu success 6ani si ceva si am luat-o de pe o dacie dusa la remat,era aceeasi marca .Nu da banii pe branduri celebre ca s-ar putea sa regreti,nimic din ceea ce e aftermarket nu se compara cu originalul pus din fabrica pe masina,chiar daca iei si una gm nu va mai avea atata viata ca cea cu care a fost cumparata masina. masoara sa ai 14,4v la borne cu bateria pusa si motorul pornit,asta inseamna ca ai incarcare. Primul semn ca moare bateria este aprinderea becului galben de la EPS !
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pentru ca zilele astea am tot cautat baterie pe la mai multe magazine am observat si metode de pacalire a clientilor de catre vanzatori. Unii sustin, de exemplu, ca daca dai la schimb o baterie mai mica, vor scadea mai putin din pretul celei noi.
Adevarul este ca nu se face niciodata discount daca dai baterie la schimb. Legislatia ii obliga pe distribuitori sa bage in pretul bateriei o valoare de depozit, fix 10 % din pretul bateriei. Daca nu dai baterie la schimb nu poti recupera acest procent dar totusi vanzatorul e obligat sa-ti dea o chitanta in care este specificata distinct valoarea de 10 % din pretul bateriei, suma pe care o poti solicita in termen de 30 de zile, pe baza chitantei daca duci un acumulator auto la schimb. Daca predai bateria veche la magazin odata cu achizitionarea celei noi ti se percepe doar pretul bateriei, fara valoarea depozitului de 10 % din pret. Foarte multi vanzatori afiseaza pretul bateriei fara sa-ti spuna ca vei plati cu 10 % mai mult daca nu dai bateria la schimb. De ex. vezi pretul 220 lei si te trezesti ca platesti 220+22=242.
10% se calculeaza din pretul bateriei noi, deci cu cat e mai scumpa, cu atat platesti o valoare de depozit mai mare si esti incurajat sa dai la schimb acumulatorul de pe masina pentru a-ti recupera banii. Nu conteaza cat de greu e cel vechi si ce amperaj are. A se citi HG 1132/2008.
Daca tot am postat, va mai spun ca tensiunea de incarcare la ralanti masurata la borne a fost de 13,9-14,07, fara consumatori.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR