Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • EDinu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Pai poate sa se subtieze si sa faca ce vrea el, din moment ce eu nu am umblat in motor deloc si nici nu umblu in alta parte. Ei stiu foarte bine ce au facut acolo. Maine ma duc la ei si vad ce vor spune. Practic poate sa imi crape motorul cu totul, pentru ca daca ar avea tupeul nesimtit sa imi spuna ca ceva nu intra in garantie dupa ce am platit atatia bani, o sa am grija sa ii dau in judecata, cu niste cereri puternice
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Garantie aia presupune sa fie îndeplinite niste conditii. Daca tu mergi cu ulei subțiat in baie sau cine stie ce bazaconii mai faci, nu inseamna ca ei sunt rãspunzãtori.
Tu nu trebuia sa iei masina in starea respectiva: o tineau ei pana se ardea tot ce au pomenit ca trebuie sa se ardã( tampenii din punctul meu de vedere).
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Totusi nu cred ca se gandesc ca a pus omul motorina in ulei, doar sa ii sicaneze pe ei, mai ales ca i-au tinut masina o luna.
  • EDinu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Eu am luat masina vineri. Joi m-am certat foarte rau cu acel inginer pentru ca au fost incapabili sa imi rezolve o problema intr-o luna de zile. Si cand au rezolvat problema initiala, mi-au facut ei inca vreo doua probleme si am fost nevoit sa schimb DEGEABA piese, pe banii mei, pana cand si-au dat seama care dintre piese nu era buna.
Varianta mea este urmatoarea: vineri cand au montat si axul cu came, au vazut ca presiunea este mica in continuare si au pus ulei de 10w ca sa scape de mine,
Fumul iesea dupa ce au schimbat chiuloasa, pompa de ulei si turbina, dar ei spun ca habar nu au de la ce poate fi.
Daca tie, Daniel, ti se pare normal ca intr-un service destul de mare si cunoscut sa iti tina masina o luna de zile si sa iti mai faca si probleme la ea dupa atata timp, eu nu stiu ce sa mai zic.
Ei au vazut clar fumul pe care il scoate masina, dar m-au pus sa mai merg cu ea asa si daca nu trece, sa ma intorc. Defapt, s-au plictisit sa fie idioti si sa vin eu mereu acolo ca sa vad "cat de mult lucreaza ei" la masina mea.
Nu am verificat vineri joja, sambata nu am mers mai mult de 10 km in timpul zilei, iar noaptea am plecat din bucuresti si am facut aprox 70 de km. Astazi de dimineata cand am verificat joja, am descoperit cat de mult ulei au putut pune acolo. Nu are nicio treaba cu motorina in ulei.
Iar ei stiu cat de mult am vrut sa scot masina de acolo, sa mearga, ca sa pot profita si eu de ultimele zile din concediu, asa ca in niciun caz nu imi va spune nimeni ca am pus eu motorina sau mai stiu eu ce in ulei. Si daca ar spune acest lucru, la cati nervi mi-am creat in ultima luna de zile plus deteriorarea sanatatii din aceasta cauza, cred ca l-as scuipa in fata pe inginer. Sincer va spun ca m-au facut cu capul...m-au terminat psihic! Doar la asta ma gandesc.
Pana la urma eu va cer sfaturi in privinta a ce ar putea fi aceste lucruri: fumul in exces si mai nou, de ce atata ulei. Binenteles ca nu le puteti citi mintile acelor mecanici ca sa-mi spuneti de ce au pus atata ulei in masina, dar ce banuiesc eu este ca au vrut totusi sa mascheze ceva.
De vineri si pana astazi, in conditiile in care am facut cu masina doar aprox 140 de km, nu cred ca intra atata motorina in ulei si nici nu cred ca avea cum sa intre motorina in ulei.. Acum, eu recunosc faptul ca nu ma pricep (de asta tot pun intrebari pe acest forum), dar nici incuiat la minte nu sunt.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mãsoarã uleiul si extrage surplusul.
Eu as face trei lucruri:
- mãsurare presiune ulei(daca la cald ai presiune ok, e bine -nu conteaza ca e 10w40)
- test de compresie
- verificare distributie

Sincer:as risca niste bani si le as face in alta parte.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu e ok sa creasca nivelul la ulei, nu prea vad din ce poate sa creasca decat daca iti scade nivelul la apa cu antigel din borcan. Sterge bine joja, bag-o inapoi si vezi cat arata defapt (fa operatiunea asta de mai multe ori, odata cu motorul rece si odata cu motorul cald dar oprit de 5-10min). Si eu m-am uitat la a mea cum sta uleiul acum dupa ce am inchis motorul, am scos joja plina de ulei cu destul de mult peste maxim si m-au cam luat transpiratiile, dar daca am sters joja si am bagat-o inapoi m-am linistit ca nivelul de ulei a ramas acolo unde stiam eu ca este (la 3/4 distanta de la minim inspre maxim). Nu am bagat ulei pana la maxim, nici antigel nu bag pana nu vad ca pot merge o saptamana prin oras numai cu apa. Pe urma îi bag un flacon de curatire circuit de apa Wynn's (il am deja cumparat) ca dupa ce-am umblat la motor acum in borcan imi plutesc ceva mizerii dar o sa scap de ele cand voi da drumul la apa cu solutia de curatare.

..Scoate si extrage., , eu unul n-am reusit. Mi-am luat un set perfuzor si am o seringa de 50ml, insa nu am putut sa trag niciun pic de ulei cu ea. Poate ajuta sa dai drumul putin la busonul de ulei, cat sa curga f.putin, si apoi sa-l strangi la loc cand a ajuns uleiul motor la nivelul dorit. Garnitura de cupru cred ca mai suporta o strangere.
  • EDinu

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc. O sa va raspund amandurora cu acelasi mesaj:
Deci: vineri inainte sa scot masina din service, am merrs cu mecanicul in masina si cu testerul pe ea aproximativ 20 de km, am mers in toate felurile posibile cu ea, iar presiunea uleiului era normal, presiunea apei era normala, turbina functiona normal. Toate erau in parametrii. Distributia mea (mentionez ca este pe lant) a fost verificata de ei, mai ales ca au tot ajuns la ea de atatea ori de cate au desfacut motorul.
Am verificat si vasul de apa si este la nivel, nu pierde. Joja de ulei am verificat-o doar la rece si binenteles ca am scos si am extras, am sters joja, de mai multe ori. Singurul lucru la care ma gandesc este ca au pus ulei mai mult cu buna stiinta.
O sa merg acolo si o sa vad ce raspunsuri imi dau...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Gata cu rectificatul pastilelor din chiulasa la masina mea... e mare diferenta fata de cum se manifesta in mers motorul inainte de rectificarea lor (pistoanele nr.1 si nr.2 pierdeau partial compresie), acum motorul porneste foarte bine si toarce frumos... doar ca daca bag acceleratia in podea la peste 2.500rpm (cu turbina la boost) motorul da cu fum alb. Inainte dadea cu fum maroniu-inchis spre negru, ceea ce era normalitatea la acest motor... Asadar, cel putin deocamdata, suntem colegi de suferinta (cu fum alb la esapament) Smile.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La mine e bine, sunt in Bulgaria cu masina si dupa 621km nu am pierdut deloc apa iar uleiul e la nivel exact asa cum era inainte de acest drum.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR