Ai uitat parola?


  • Anzu

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
bazate a scris:PS: Se pare ca sunt prea putini posesori de Astra K pe acest forum....desi acest rulment e folosit si pe versiuni de Mokka.

E forum, deci o relicva a internetului. S-au mutat toti pe FB de aproape un deceniu si schimba poze cu pisicute cu comentarii despre K. Smile

Multam de avertizare, fac garantie extinsa si o sa fiu cu ochii-n 4, la fosta masina mi-a picat rulmentul si odata cu el tot ambreajul, dupa 9 ani (120.000Km preponderent in oras), si tot a fost ditamai gaura in buzunar.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Se confirma faptul ca sunt predispuse la problema mașinile din 2016-17 care merg pe autostrada. ...Au fost concediile și sunt service urile pline.... Din punctul de vedere Opel este doar o chestie statistica.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Update: în Europa deja nu mai exista pe stoc rulment presiune Opel Astra K!
Se pare ca cei din reprezentanta nu știau de problema de rulment și au folosit codul dat de mine pt a se documenta. Oricum nota 10 pt reprezenta și eforturile lor de a face reparația. ...inclusiv pt masina de schimb. Intre timp și masina șefului de service are rulmentul de presiune defect....
Se pare ca Opel are o problema...atenție deci la pedala moale....intrare/scoatere greoaie în viteza.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
In cele din urma la mine s-a inlocuit rulmentul de presiune...cu un alt tip, alt cod...in consecinta s-a schimbat intregul sistem de prindere a rulmentului, conducte si garnituri....actiuni prevazute de un TSB Opel....de care reprezentantele din Romania nu prea stiau...."o roaba de piese" declara mecanicul! Cert este ca la mine cei de la Opel au trimis reprezentantei o instrumentatie stufoasa si chiar au trimis personal care sa ii instruiasca in acest sens....precizand specificatia cuplului pentru fiecare surub, etc. Interesant este ca s-au schimbat inclusiv suruburile de prindere pe cutie cu unele incluse in kitul de reparatie, si nu au fost acceptate piulite normale.
Este valabil pentru Astra K 2015-2017, atat diesel cat si benzina.
Simptome: pesala ambreiaj moale sau fara presiune, nu revine pedala sus dupa apasare, se schimba cu dificultate vitezele, cursa foarte scurta ambreiaj....fara pierderi de lichid de frana. In mod normal, daca nu se cunoaste de acest TSB, aceste simptome sunt de pompa ambreiaj defecta...interventia duce de fapt la senzatia ca s-a remediat problema pentru ca cilindrul secundar este re-aerisit, insa defectiunea poate reveni si dupa doar 3-4 km...nu mai mult de cateva mii. Din acest motiv SUCHS a fost inlocuit de Opel ca furnizor componente de ambreiaj OEM...deci evitati aceasta marca daca vreti sa inlocuiti componente din aceasta categorie.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,333
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Sa revii aici cu detalii daca noile componente au rezolvat problema! E uluitor ce se intampla in zilele noastre, clientul final este folosit ca ,,beta tester,, pentru ca producatorul se grabeste sa arunce pe piata modele noi de masini insuficient testate. Din pacate trend-ul asta nu e doar in auto, ci in mai multe domenii pentru ca concurenta e mare si sa fii primul cu orice fel de inovatie e un ,,must have,,.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu e vorba de cobai...pur și simplu Opel a avut multe probleme în timp cu ambreiaje și cutii de viteze. Și nu Opel le produce. În cazul de fata a fost Suchs iar acum problemele de la Astra K au pus capac și au dus la înlocuirea sa ca furnizor pt ambreiaj. La mașinile din 2018 problema nu mai exista. ..La cele din a doua jumătate din 2017 se spera ca s-a aplicat o soluție. .. Garanția extinsa aduce liniștea la acesta problema.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am rezolvat definitiv problemele..am dat Astra k la buy back pentru un Grandland...cu totul altceva!
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ca ultima remarca dupa inlocuirea rulment presiune cu o piesa facuta de alt producator, masina mergea mult mai bine (am avut masina de noua deci stiu cum a mers mereu), cu raspuns mai bun in acceleratie si elasticitate mai buna. Pur si simplu a devenit o alta masina, cu senzatia existentei mai multor cai sub capota. Una peste alta Astra K este o masina corecta si recomand garantie extinsa, fiind o masina nou lansata si probabil sa tot apara defecte si probleme ascunse...mai ales ca prin trecerea de la GM la PSA se vor schimba si unii furnizori si nu toate solutiile vor merge perfect.
  • tetete

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema. Opel Astra, 1.6, motorina, produsa in 2016.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
tetete aveti raspuns privat.
Recomand tuturor celor cu problema similara sa se adreseze cu incredere la dealer si sa ceara reparatia in contul Opel...prin producatorul kitului...Suchs. Mentionati codul TSB de mai sus si nu uitati ca dealerul are interesul sa faca reparatia ...pt ca incarca costuri mari catre Opel....dar va poate pune si pe voi la plata!
Nu faceti greseala sa inlocuiti rulmentul cu unul de acelasi cod...e doar o chestiune de timp...deja instalatia hidraulica este contaminata si defectiunea va surveni din nou....daca nu ajungeti la un numitpr comun cu dealerul sau Opel solicitati codurile de reparatie pt ca se inlocuiesc si alte piese...nu doar rulmentul....
Va doresc rabdare...reparatia in sine dureaza o zi...se da cutia jos....iar piesele se pun la anumite cupluri ce pot diferi de cele originale.
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca apar si la noi din ce in ce mai multe cazuri de rulment presiune defect pe Astra K....doar la un anume service din Bucuresti au fost 9 cazuri in octombrie.....un motiv in plus sa reflectati asupra garantiei extinse...si sa nu refuzati inlocuire lichid frana la 2 ani....e vb de acelasi lichid ce actioneaza rulmentul minunat!
  • Falconetty

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Poti sa spui te rog, ce motorizare ai?
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am avut 1.4 100...am vandut masina intre timp. Problema cu rulmentul e aceeasi pt toate motorizarile Astra K.
  • botnaru.sergiu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Și dacă nu mai avem garanție/posibilitatea să o extindem și întâmpinăm problema asta?
Eu de exemplu mi-aș fi prelungit garanția dar când mai era puțin și făcea 2 ani mi-au spus că puteam face asta doar în primele 6 luni.
Pentru problema asta (și altele cunoscute) ar trebui să facă recall (care se face pe cheltuiala producătorului chiar dacă nu mai ai garanție).
  • bazate

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X B12xht din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am facut extindere cu 3 saptamani înainte de expirarea garantiei de 2 ani...puteam si in ultima zi!
Din discutiile informale din service problema poate fi rezolvată pe garantie cu contributia producătorului....doar daca clientul solicita acest lucru! Nu costa nimic daca aveti simptomele de mai sus sa mergeti in service si sa cereti remedierea pe garantie invocand codul TSB....altfel dealerul va pune la plata. Chiar si daca dealerul refuza... iarasi nu costa nimic sa sesizati CAC Opel si ulterior OPC..Se face recall in anumite conditii...unul fiind numărul de cazuri....la noi e o defectiune rara si nu se justifica...
  • botnaru.sergiu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Din fericire nu am avut nicio problemă tehnica până acum (la aproape 3 ani și 20.000 km).
Doar spuneam ca idee.. că problemele cunoscute ca fiind din cauza furnizorului unei componente și nu a utilizatorului ar trebui să fie soluționate de Opel chiar dacă nu mai ai garanție.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata