Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
La tara curtea este in coasta,si daca urc si las masina cu botul in sus peste noapte dimineata cand dau cheie,porneste 5 secunde si se opreste,apoi nu mai porneste,filtrul motorina este gol,ori pun motorina,si dau chei consecutive sa porneasca,ori o pornesc trasa si nu mai am probleme,faza se intampla doar daca o las cu botu in sus,pe drept,sau cu botu in jos nu am probleme...ce sa fie?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iti trage aer pe la carcasa filtrului de motorina.
  • yeti

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca este o etansare slaba, pe unde trage aer cand masina sta, n-ar trebui sa "scuipe" motorina cand motorul merge?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu are cum.
Motorul asta nu are pompa de motorina care sa faca presiune pe furtune.
Skip ads

  • yeti

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Mokka 2016 B1.4NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2006

  • Mesaj Privat
OK.
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Si atunco ce sa fac,sa schimb carcasa toata unde intra filtrul? Sa fie asta,e naspa ca nu pot lasa masina i.tr o coasta cu botu in sus,trebuie sa am grija,ori drept ,ori cu spatele,sa fie botu in jos...pe la furtune nu vad scurgeri...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti schimba doar oringurile de cauciuc, cu conditia sa nu ai carcasa fisurata.
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
O sa schimb carcasa sa vad...poate fii supapa de sens de la pompa de inalta? Sa i pun o supapa de sens la furtun?
Skip ads

  • brasil

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2015

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Poti schimba doar oringurile de cauciuc, cu conditia sa nu ai carcasa fisurata.


Aveti idee pe unde pot gasi cele 4 oringuri, si eu am o carcasa care este buna in schimb rasufla pe la oringurile alea. "Momentan", de vre-o 3-4 schimburi am pus filtru capsulat ...
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
PIon a scris:O sa schimb carcasa sa vad...poate fii supapa de sens de la pompa de inalta? Sa i pun o supapa de sens la furtun?


Din experienta cu masina personala si din ce am tot citit pe aici pana am rezolvat, nu carcasa e primul suspect ci capacul. Mai exact interiorul mufei electrice din capac. Unii au rezolvat cu bagat silicon in mufa, eu am schimbat capacul.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
brasil a scris:
iulian1971 a scris:Poti schimba doar oringurile de cauciuc, cu conditia sa nu ai carcasa fisurata.


Aveti idee pe unde pot gasi cele 4 oringuri, si eu am o carcasa care este buna in schimb rasufla pe la oringurile alea. "Momentan", de vre-o 3-4 schimburi am pus filtru capsulat ...

Daca ai trecut la "capsulat", nu mai umbla dupa oringuri. Lasa-l asa.
  • PIon

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am rezolvat,am schimbat carcasa,si gata ,nu mai am probleme,s ar putea sa rasufle chiar pe la pinii din mufa electrica,etc,capacul oricum el e de vina,si inca ceva,arculetul ala se poate stramba din cauza filtrelor proaste,diferenta mare intre un filtru mann si unul gm,arcul calca perfect pe plasticul ala din filtrul gm...
Skip ads

  • boknk

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2015 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Aceeași problemã cu dezamorsarea la opel astra h 1.7 dth, tragea aer pe la pini de la mufa de pe carcasa de filtru, am scos mufa si am pus silicon, de atunci merge uns. Nu recomand cîrpealã daca aveți posibilitatea schimbarii carcasei. Ideea cu silicobul tot pe forum am vazut 😁😁😁
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
brasil a scris:
iulian1971 a scris:Poti schimba doar oringurile de cauciuc, cu conditia sa nu ai carcasa fisurata.


Aveti idee pe unde pot gasi cele 4 oringuri, si eu am o carcasa care este buna in schimb rasufla pe la oringurile alea. "Momentan", de vre-o 3-4 schimburi am pus filtru capsulat ...


Salut,

Am si eu problema asta la un H 1.7, acum fix 1an a aparut prima data, am schimbat atunci carcasa intreaga cu una din dezmembrari, anul asta cand am trecut pe temperaturi cu minus a reaparut. Ce fel de filtru incapsulat ai pus? citisem undeva de MANN WK 820/1(Mercedes) ?

Sa bag silicon unde sta de obicei mufa, n-as face carpeli chiar asa urate Smile). A mers perfect 1an de zile si la frig iarasi. Am schimbat zilele trecute filtrul (MANN) cu unul nou Purflux, n-am avut probleme vreo 2-3 zile, azi dimineata, a dansat putin turometrul, aproape a murit, dar s-a stabilizat dupa cateva secunde, deci nu e chiar "rezolvata".

Merci!
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Poti schimba doar oringurile de cauciuc, cu conditia sa nu ai carcasa fisurata.


Despre care oringuri e vorba si de unde se pot cumpara?
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
N-as vrea sa dau 350lei pe o carcasa noua sa ma tina iarasi 1an.

In decembrie 2018 am schimbat-o cu una din dezmembrari, 50lei,filtru MANN, a mers perfect fix 1an. Care sunt sansele sa fie fix aceeasi problema? Nu am alte scurgeri, cum am scris si mai sus, deja am schimbat filtru cu unul "original" Purflux (inclus garnituri) si de sambata pana marti(azi) a fost ok, azi la -4 -5 grade a tremurat primele secunde, aproape sa moara motorul dar s-a stabilizat.

As vrea o rezolvare "pe termen nedefinit", un filtru incapsulat mi se pare cea mai ok varianta.

Auzisem despre MANN WK820/1, orificii 8 cu 10mm, un coleg care si-a pus dar pe Y20 nu pe z17 (motor mai mare).
Aceste filtre au anumite supape in interior, senzor apa/incalzire care ar putea afecta presiunea?

Multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu nimic din cele scrise de tine acele filtre, sunt doar filtre. nu stiu nici daca au rezistenta pentru incalzirea motorinei...
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Bine de stiut, sincer, la cat costa operatiunea, filtru + 2 furtune si eventual o supapa, merita incercat, fiind ceva reversibil daca nu se schimba nimic.
O sa alimentez cu motorina "scumpa", mai vad ce simptome are, cea mai buna rezolvare ar fi sa vina primavara Very Happy
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
JudgeMan, ai verificat si se dezamorseaza? Filtrul era gol? Oringurile sunt cele de pe langa conductele care intra in capacul filtrului de motorina. Daca ai si sunetul fantomelor din linkul de mai jos, rezolvarea a fost sa puna omul o pompa electrica de opel de 1.9 in rezervor pt ca intra foarte mult aer in circuit. Astfel pompa iti reamorseaza circuitul si scapi si de sunetul de fantome(daca il ai si tu). Pt instalare e nevoie sa te pricepi putin, trebuie inlocuit plutitorul si carcasa de 1.7 cu pompa si carcasa de 1.9, alimentat de un circuit electric cu releu. In video sunetul care se aude din habitaclu e cel legat de fantome, iar la exterior se aude si mormaitul tipic pt regulator de presiune de pe pompa stricat.

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • TheJudgeMan

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut Smile

Nu, nu am fantomele respective Smile) Oringurile, cele 2, albastru si negru, cu cleme, le poti gasi separat?

Nu pot sa zic ca sunt in stare perfecta, dar, iarasi, de ce apare doar la temperaturi joase? Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR