Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Eu daca plec cu ea rece, mi se opreste la fiecare apasare de frana, data trecuta mi-a murit de 3 ori in max 500 m si nu apucase sa intre gpl-ul si nu era nici la prima pornire, mai mersesem vre-o 10 km cu ea dar a fost prea frig afara si s-a racit instant.
Pai incearca sa vezi daca iti face tot asa si doar pe benzina. Opreste gpl-ul din buton si mergi cu ea doar pe benzina. Eu d-asta tind sa cred ca ar fi de la injectoarele de benzina pt ca dupa ce se incalzeste, functioneaza perfect atat pe benzina cat si pe gpl.
Eu am mers cu dea doar pe benzina ceva timp si degeaba, nicio schimbare. Daca la tine se manifesta doar pe GPL, problema trebuie sa fie mai simpla si scapi mai rapid, sper.
Da, eu m-am gandit sa o dezmembrez, vand instalatie GPL separat, elementele de caroserie, scaune, tot. Sincer e masina fratelui meu, e luata de noua din romania, primul proprietar, crede'ma ca as vrea sa o dau mai ales ca te miri cu ce bube vine si urmatorea masina. Vreau sa o fac din tot sufletul dar aparent nimeni nu stie ce are si la cate am schimbat la ea, mai cumparam una ca asta doar de piese din germania.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cei care au Gpl,nu uitati sa reimprospatati combustibilul,creaza mari probleme in timp...!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Eu completez peste si la ceva timp, consum tot ce am si bag altul nou. Multumim pt informatie !
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Maine ma duc sa o las la mecanic insa ce am obs azi dimineat. Am pornit masina (-7 grade afara) si dupa mi-am adus aminte ca am uitat ceva acasa si am lasat-o pornita in fata blocului (am zis ca oricum nu o fura nimeni) si am urcat pana in casa (7-8 min dus -intors). Apoi am plecat la drum si nu am mai avut nici o problema. Am mai obs chestiunea asta si inntrecut, daca ompornesc si o las cateva minute, nu mai face figuri. Nu stiu daca si la tine face la fel. Merci si te tin la curent!
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Adevarat,marea pondere a problemelor(lipsa putere motor,trepidatii,intreruperi) sunt prezente doar la motor rece...,la cald se imbunatatesc conditiile!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ceea ce ai facut tu astazi, eu fac zilnic de vre-o 2 ani jumatate, de cand a aparut problema asta. Eu o las pana trece pe GPL si dupa ce a trecut pe GPL, mai stau 1-2 min si plec cu ea. Cand plec cu ea repede din cauza timpului, moare la prima intersertie, semafor etc.
Mi-a zis Marius, un baiat de pe forum sa pornesc masina fortat pe GPL si sa merg cu ea, am facut asta si tot a murit motorul deci injectoarele cam ies din calcul.
Mi-a zis sa fac testul de compresie si un test la tacheti.
Nu am ajuns inca la mecanic, sper sa ajung cat mai repede dar am o perioada destul de agitata acum.
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
"Cum bate tachetii?" Smile))) ca in reclama. Da, nu stiam ca daca o tin putin sa "se incalzeasca" nu mai face asa. Inca o data ma face sa ma gandesc ca nu este vb de o componenta care functioneaza permanent ci doar ceva care influenteaza ralantiul la rece, fie un senzor sau, sau gurica de la clapeta de acceleratie (cea prin care trece aer la ralanti).

De acum o las 5 min inainte sa plec. Numai bine!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Smile))) Da, trebuia sa ii verific cand am schimbat capacul de culbutori.
Eu am crezut ca ai citit pe forum ca m-a mai intrebat cineva si i-am spus ca dupa ce o pornesc, o las sa se incalzeasca si abia dupa plec cu ea, d-asta era importanta temperatura de 90 de grade, cand o atinge, masina se comporta asa cum trebuie.
O zi buna sa ai !
Skip ads

  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Neata (este inca) Smile

Si azi am lasat-o 4-5 min sa mearga si apoi am plecat la drum si nu am mai avut probleme. Ideea e ca in acele 4-5 min nu a ajuns apa la 90 de grade. Nici nu s-a clintit acu la temperatura insa nu am mai avut probleme. Tu o lasi sa mearga pana se incalzeste complet? Tind sa cred ca acel IAC (motoras pas cu pas) este vinovat - fie ca este capsulat in corp clapeta sau nu. Maine sper sa ajung cu ea la mecanic - am tot avut nevoie de ea zilele astea.

Macar acum am o varianta, stau putin cu ea si apoi e ok. Erorile insa tot acolo sunt: P0170 si P0300.

Numai bine
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Sper sa nu se considere reclama: http://www.ebay.co.uk/itm/I...166-/131041606607

La motoare compatibile: Astra G - Z16XEP.
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Eu trebuie sa o las ceva mai mult, dupa ce se trece pe gaz, trebuie sa o mai las 1-2 min si la ce frig e afara, se trece greu pe gaz Smile))).
Cat despre erori, din cate am vazut pe net, sunt mai multe variante de verificat. Mergi la un service mai bunicel, pune-o pe tester sa-ti stearga erori eventual si dupa faci testul agrafa sa vezi daca iti apar din nou, asta ca sa nu cumperi vre-o piesa aiurea.
Eu am schimbat clapeta de acceleratie cu totul si la mine nu s-a remediat problema, deci nu stiu ce sa zic.
Cum ma eliberez putin, o sa ma duc sa ma programez pt compresie motor si verificare tacheti.
Poate e nevoie de segmentare, chiar nu stiu ce sa spun pt ca sincer nici nu ma pricep la masini doar ce am citit si eu pe forumuri si ce mi-au mai spus diversi mecanici.
Ma bucur ca ti se incalzeste repede masina, macar acum nu trebuie sa mai grabesti fuga la mecanici.
Toate cele bune !
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ronews2010 a scris:Salutare,
Pai asta m-a terminat psihic si pe mine pt ca poate sa traga aer fals pe undeva, am verifiat asta de 3 ori, inclusiv eu cu spray de curatare carburatorul si nimic. Poate sa fie iar de la lipiturile reci la mine, lucru pe care tu l-ai efectuat cand ai fost cu ecu la Dan.
MAF-ul l-am verificat pe tester si mi s-a spus ca era in parametri normali.
Din cate am vazut, in bucuresti sunt mai multi proprietari de astra g z16 xep, daca poti, mai bine incerci cu un maf de la cineva, de proba, ca sa nu-l comanzi pt ca poate nu ti-l mai primesc si ramai cu banii dati.
La mine tot ce-a mai ramas de verificat, sunt injectoarele si ECU. Din nou, poti incerca un MAF din dezmembrari de proba, dar asta implica sa ai masina rece deja ca poti verifica daca se mai opreste.
Sincer sa fiu, nu cred ca e nici maf-ul, si senzorul lambda 1, eu am mers cu el scos si face la fel, deci nu as miza prea mult nici pe senzorul O2, cel putin nu cel din fata masinii.
Fie gazul ne-a stricat ceva la masina si in cazul asta trebuie sa schimbam motoarele, fie cine stie ce problema este de nimeni nu reuseste sa ii dea de cap si solutia nu o are nimeni. Eu zic sa verific injectoarele pt ca din ce am vazut, costul ar fi de max 40-50 lei. Eu as fi facut asta dar in oras la noi, nu detinem asa "tehnologie" ca sa verificam injectoarele Smile)).
Stima si sper sa reusesti sa-i dai de cap, eu incep sa imi pierd speranta Smile)).


Salut,
La voi s-au rupt de tot parghiile de actionare ale clapetelor de admisie aer sau actuatorul de pe corp clapete este ars , bag de seama. Stau clapetele deschise.
Trebuie schimbat actuatorul. Nu se repara!
Skip ads

  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumim frumos! Putem verifica intr-un fel asta? Daca s-a rupt parghiile, se pot inlocui, sa trebuie inlocuita toata galeria de admisie?
Multumim pentru ajutor!
Bogdan
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut bodddy2004,
Parghiile clapetelor nu se gasesc ca piese de schimb in toata lumea,
In principiu ar trebui sa schimbi toata piesa care este foarte scumpa , undeva la 1000 de euro aftermarket si 2000 de euro originala Delphi.
Eu mi-am conceput un sistem de parghii pentru aceste clapete si in weekend-ul acesta il voi monta pe masina. Este de 10 ori mai rezistent decat cel de fabrica.
Pretul investitiei a fost undeva la 1500 de ron si multe ore de cautari pe net de materiale si oameni care imi pot realiza proiectul. Vreau sa produc la scara larga. O sa revin cu poze si film.
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Toata piesa adica toata galeria de admisie? Cum pot verifica daca intr-adevar parghiile sunt defecte?

Multumesc frumos!
Bogdan
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut Bogdan,
Se pot verifica clapetele dupa ce se demonteaza toata galeria de pe masina. Pentru a demonta toata galeria de admisie trebuie sa desfaci tot ce inseamna alimentare motor.
Se actioneaza cu degetul fiecare clapeta in parte.
Daca aceste clapete joaca, se va auzi un zgomot metalic. Concluzia este clara!
O sa va astept la mine cu piesa demontata pentru reconitionare!
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salultare! Ok, voi merge la un mecanic mai priceput si o sa rog sa imi verifice galeria/actuatorul. Imi poti spune incepand de cand vei putea incepe reconditionarile? Ma gandesc sa merg la mecanic pentru verificare dupa ce incepi activitatea, ca in cazul in care asta este problema, sa vin direct la tine cu ea.

Multumesc frumos!
Bogdan
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu este nevoie sa mergi la un mecanic extraordinar! Dupa cum am spus , in acest weekend o sa imi montez piesa la mine pe masina!
Trebuie sa stiu daca ai motorul 1.6 twinport z16xep pe masina ta!
Toate cele bune!
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Da, z16xep, astra g, 2008.
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Pai daca asta e rezolvarea, vreau si eu, tot Opel Astra G z16xep am si eu, doar ca a mea e din 2006. eu am schimbat galeria de admisie si din ce a inspectat mecanicul, nu era nimic de rau pe acolo. Asteptam vesti !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR