Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Ai schimbat-o cu totul? Cu una noua?
Skip ads

  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nu, am luat o alta clapeta de pe un astra indetic cu al meu, a fost inspectata inainte de montare si au spus ca este buna dar degeaba, problema nu a fost remediata Sad.
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Problema este la corp clapete , mai exact la parghiile de actionare.
Nu este necesar sa schimbi trothbody-ul. Se reconditioneaza si acesta!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat si clapeta de acceleratie daca de ea este vorba si tot nimic. Daca ii dau tu de cap, anunta'ne si pe noi.
Skip ads

  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut ronews2010,
Eu am rezolvat problema in proportie de 99%.
Nu gasesti galerie buna la dezmembrari . Aceasta piesa este facuta sa reziste atat timp cat nu se sparge garnitura de vacum de pe capacul de culbutori.
Adica in jur de 5-7 ani. Asa cum in Germania exista buy-back, pentru germani nu este o problema sa schimbe masina dupa 5-7 ani, mai ales ca la ei salariile sunt substantiale!
Asa ca numai piesa noua poate sa iti rezolve problema!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ce piesa mai exact ? galerie de admisie noua ? pt ca am schimbat si capacul de culbutori si am luat unul nou, garnitura noua, tot.
Ca nu prea inteleg despre ce piesa este vorba mai exact... Ai avut si tu aceleasi simptome ? Tot la rece se oprea motorul ?
Da-mi te rog mai multe detalii
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pe capacul e culbutori este o garnitura de vacum , rosie . Daca acea garnitura se sparge , galeria de admisie aer baga ulei in camera de ardere.
Acest ulei ars este vehiculat in sistemul de recirculare gaze arse, pana colmateaza clapetele de admosie aer. Aceste clapete se blocheaza si se rup parghiile de actionare ale acestora.
Se infunda si EGR-ul, canalul din galeria de admisie si se depune si pe trothbody. Viteza aerului introdus in motor scade si apar trepidatiile la motor.
Odata cu blocarea Corp clapete, urmeaza sa se arda bobina de pe aceasta, adica acel actuator.
Este suficient e clar procesul?
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am vazut acea garnitura. Pai asta incerc sa iti explic, am schimbat capacul de culbutori cu unul nou, admisia a fost curatata inainte, egr-ul este luat de 2 ani si l-am verificat asta vara, curat, curat....
Skip ads

  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Este vorba de clapetele de admisie aer din corp clapete. Acele clapete au parghiile de actionare descentrate.
Acele clapete trebuie sa nu aiba joc nici pe directia verticala , nici in jurul axei.
Trebuie sa iti arat ca sa intelegi.
Revin cu detalii sau ma poti contacta in privat.
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Poze cu actuatorul intreg si demontat :




pozitia de blocare respectiv deblocare vacum actionare parghie generala clapete de admisie:





Ultima modificare facuta de MUSCELEANU RADU la Vin 19 Jan, 2018 11:07 am, modificat de 2 ori in total
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Uite unde actioneaza actuatorul pe corp clapete :



  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii. Pai in cazul asta, astept un mesaj dupa ce rezolvi problema.
O zi buna !
Skip ads

  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumim de informatii! Ne ajuta sa ne facem o idee mai buna despre cum functioneaza tot procesul. Eu saptamana asta am lasat masina fix 5 min dimineata sa mearga in gol, la pornire, fara sa apas nici o pedala, si apoi am plecat la drum si nu am mai avut nici o problema. Simt o usoara balbaiala/mers in suturi cand merg in treapta de viteza mica, constant (spre exemplu merg cu a 1-a sau a 2-a la 3000 ture, constant) si merge asa ca si cum i-ar da suturi cineva in fund, te bataie pe scaun in fata si in spate, insa nu am mai avut probleme de oprit motorul, scazut turatia foarte mult sau alte simptome neplacute.
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Balbaiala poate sa fie de la rulmentul de presiune, pana se amorseaza sa lucreze la parametri normali!
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil, am probleme si cu intratul masinii in treapta 1, mai ales dimineata cand e rece, si in 3 uneori (dar la 1 mai mereu, dimineata). La mersul inapoi, caraie cand bag in viteza. Este posibil sa fie nevoie sa schimb si kitul ambreiaj insa as vrea sa rezolv problemele la motor intai.

Poate reusim sa ne vedem maine putin, daca aveti timp.
Multumesc!
Bogdan
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis mesaj pe privat Bogdan!
Astept sa ma contactezi.
ing. Radu Musceleanu
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu galeria de admisie opel astra G motor z16xep.
Am facut deja 200 km si functioneaza!
Motorul toarce ca nou si totusi am aprox. 173400 km.
Corp clapete impreuna cu trothbody-ul reconditionate fac minuni cu acest tip de motor.
Valoarea totala a investitiei cu tot cu montaj a ajuns la valoarea de 2000 de ron!
As vrea sa pun un filmulet dar din pacate depaseste marimea de 8 Mb!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
felicitari Radu !
  • MUSCELEANU RADU

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc ronews2010!
Am postat pe facebook un fimulet :
[removed]
Precizez ca in motor nu are bagat lichidul de racire!
Si motorul era rece!
  • deleted-111937

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ne pare rãu, acest conþinut nu este disponibil momentan
Nu ma lasa sa vizionez acest filmulet ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR