Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Marcelwin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua! In cazul in care nu am presa pentru etrier spate, cu ce altceva pot impinge pistonul? Multumesc de raspuns!


----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cu o cheie fixa si o coada de ciocan,cheie de flex,etc..Imaginatie sa ai avand in vedere ca tre sa rotesti de pistonas si sa apesi pe el in acelasi timp.Mie mi a reusit operatiunea cu o cheie fixa cu falcile destul de mari sa intre in gaurile alea si m am ajutat de o inelara dreapta sa fac parghie cand rotesc.Mai ai nevoie de un amic sa te ajute,sa ti tina de etrier.Spor!
  • Giucfli

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eu am luat o tubulara descentrata si am taiat in ea ca sa intre in acei dinti de la piston , dupa am luat o cheie cu clicket prelungitor am conectat tubulata si go for it ( împingi si rotesti in acelasi timp , in sensul acelor de ceasornic daca nu ma insel )
  • Vaux
  • Suspendat
  • 33 mesaje
  • din 01 Dec 2017
  • Astra 2002 Y17DT
  • Bihor
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Eu am folosit 2 chei inelare cotite de 14-17 (16-17) dispuse parghie in V intre etrier si piston cu care impingeam usor iar o a 2-a persoana rasucea finut de piston in sens orar cu un papagal reglabil (fixat cu grija pe buza pistonului).
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Mie mi-a mers de fiecare data cu o cheie franceza. Am pus cheia inchisa in locas si invartind de maner pentru deschidere, pistonasul a intrat. (Era Corsa, dar nu o fi foarte diferit la Astra)

P.S Eu nu am rotit niciodata pistonasul. De ce trebuie rotit? Intreb pentru ca nu stiu, nu pentru ca vreau sa fiu contra.
  • Vaux
  • Suspendat
  • 33 mesaje
  • din 01 Dec 2017
  • Astra 2002 Y17DT
  • Bihor
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2017

  • Mesaj Privat
N-ai citit cu atentie ce a intrebat omul Smile
Este vorba de pistonas etrier spate Astra G la model cu discuri spate unde daca nu si invarti de pistonas cand vrei sa-l impingi inapoi (pt schimb placute noi care implicit sint mai groase) - nu vei avea nici o sansa.

Pt pistonas etrier fata cand am schimbat pistonasele n-am folosit nici o scula.
Am montat "din mana" pistonasul - pe o parte a intrat doar cu mana (mi-am cam indoit degetele, recunosc) , pe cealalta parte fiind etrierul si demontat, am lovit usor etrierul cu pistonasul (in sus) montat cativa mm de o scandura si a coborat in etrier din inertie.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am citit cu atentie, insa chiar din acest motiv sunt si curios (etrier spate).
Pana acum nu am avut masini cu etrier pe spate, doar tambur, iar acum avand la masina actuala, placute pe spate, eram si eu curios daca e diferit sistemul?
  • marianvoicu79

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Sper sa nu fie cu supãrare dar eu nu vad de ce va place sa va murdariti si mai ales sa va chinuiți aiurea daca nu aveti sculele necesare. Dacã nu am ce îmi trebuie nu ma apuc de treaba ca sa ma chinui aiurea.
Eu am fost la service pentru schimbare plãcute frâna fațã.
Plãcute Bosch de la ei si manoperã inclusã , preț 150 lei.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pt ca ne place.

E un motiv bun...?
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Lotg a scris:Am citit cu atentie, insa chiar din acest motiv sunt si curios (etrier spate).
Pana acum nu am avut masini cu etrier pe spate, doar tambur, iar acum avand la masina actuala, placute pe spate, eram si eu curios daca e diferit sistemul?

La Astra si alte modele si marci pistonul de frana spate are si functie de frana de mana. Daca la apasarea pedalei frana e hidraulica si impinge pistonul, la tragerea franei de mana un mecanism actioneaza si roteste un surub sa-i spunem, iar pistonul preseaza placutele pe disc si abracadabra ai frana de mana. E cam aceeasi chestie cu mecanismul de autoreglare sabotilor la franele cu tambur. Daca vrei pistonul la pozitia minima trebuie sa-l insurubezi inapoi in timp ce il impingi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR