Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • marse10

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 W0L0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: apariția Check engine

Cod(uri) eroare:
----ECN 227956
Model: ASTRA H
An fabricatie: 2006
Cod motor: W0L0AHL3575012971
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa nu cautati cã doare...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1474002

Pe google gasesti o groaza de explicatii.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
P 2279 - Intake Air System Leak Detected.
  • marse10

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 W0L0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos
Skip ads

  • marse10

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2007 W0L0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Bunã seara, am și eu o problema cu opel ul, când activez aerul condiționat și dau în frânã se aude un zgomot ca și cum ar freca ceva iar când dezactivez aerul condiționat nu se mai aude nimic,are cineva vreun indiciu? mulțumesc.Model ASTRA H
An fabricatie: 2006
Cod motor: W0L0AHL3575012971
150cp
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
In mod normal orice compresor se cupleaza cu masina stationata , altfel evitand stricarea ambreiajului.Daca fara el cuplat nu se aude nimic , iti dai seama cum sta treaba.Dai jos cureaua de accesorii si verifici starea rulmentului de pe fulie , fara sa desfaci fulia nu poti vedea ambreiajul.Este o placa otelita acolo care rugineste destul de urat , si se mananca suprafata de frecare ca la discurile de frana vechi.Am avut probleme sa zicem ''asemanatoare'' dupa o iarna in care compresorul nu pleaca sub 5 grade pentru protectie , a ruginit ambreiajul si scartaia/patina ca toti dracii la cuplare.Rulmentul era destul de terminat si avea un sunet ragusit ca dupa 2 pachete de tigari in turatii mari.Cred ca merita inspectat pe caldurile astea , stiu ce inseamna sa te coci in caz de probleme majore , compresor cu rulment gripat , ambreiaj ruginit si curea de accesorii rupta/uzata prematur.Se poate curata daca nu este ruginit teribil , la fel si ''placa'' de pe compresor in care freaca el.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR