Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ORoxy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2018

  • Mesaj Privat
@florinbucsa

Masina a fost dusã la reprezentanta la opel si ei au pus diagnosticul acesta . Dar țin sa cred ca aceasta piesa se strica foarte rar din cate am inteles de la niste mecanici din ro . A spus si mecanicul nostru de aici ca au fost cazuri în care cei de la opel au spus cã e piesa asta si nu era asta. Iar acuma a spus cã o da jos si o trimite nu stiu unde sa vad daca e piesa asta sau nu .
Skip ads

  • ADerevenschi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Pana la urma s-a rezolvat problema inlocuind ECU cu unul SH. Multumesc tuturor!
  • ORoxy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Deci iar am aceeasi problema ecu nu este devina. Masina tot același simptome are . Porneste cateva secunde max 10 si dupa se opreste.
Ce ar mai putea fi sa verificat injectoarele si filtru ?
Multumesc si o seara plãcuta!
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vezi carcasa filtrului de motorina sa nu fie fisurata. Poate se dezamorseaza sistemul de injectie.
Skip ads

  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
florinbucsa a scris:
Atunci cand ai martorii esp si cheita aprinsi,daca lasi contactul mai mult iti cade acul de la motorina si apare F pe cid/gid la consum si range?


Salut, care este treaba cu F-ul de pe display? Pe langa erorile pe care le am de nu porneste, am si aceasta litera pe MID afisata.
Multumesc!
  • florintm

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut, de 3 luni sunt posesorul unui Opel Astra 1,7 DTR din 2010. Sa va spun ce mi s-a intamplat.. Acum 3 zile, dimineata, cand sa plec la lucru ,surpriza, nu mai vrea sa porneasca. De fapt invarte motorul, porneste cam 2 secunde, incepe sa se balbaie de parca s-ar ineca dupa care moare. Am facut o diagnoza (in fata blocului) nu apare nici o eroare in afara de ECN 40952 care am inteles ca ar fi legat de EGR. Mentionez ca am avut si eu clasicele oscilatii la relanti, (inca nu am schimbat regulatorul de presiune). Va rog sa-mi dati un sfat cam ce ar putea fi, porneste la fel 1-2 sec. dupa care trepideaza toata de parca nu se alimenteaza si se opreste. Pe test nu apare nimica legat de partea electronica, tipul cu testul zice ca ar fi ceva mecanic ,Multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''Pe test nu apare nimica legat de partea electronica, tipul cu testul zice ca ar fi ceva mecanic''...! Acesta nu-i test de diagnoza...,e doar citirea codurilor de eroare,care de multe ori pot lipsi si motorul sa functioneze oribil.Tipul cu testul trebuie sa invete,sa faca cursuri specifice si apoi sa-si permita a face teste pentru altii(pentru el se poate limita la cat stie)...!
  • florintm

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ok, si ce ma sfatuiti sa fac, sa ma duc la reprezentanta pentru diagnoza? Macar sa stiu care componente ar fi de vina, poate le iau pe rand sa le verific, cine stie... poate rezolv ceva
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la reprezentante,eu am propriile trairi si evit sa recomand ceva. Concret...,a venit o masina noua(din magazin) Opel Vivaro din Bucuresti,300km si pe acest parcurs a ramas fara semnalizare spate(stanga si dreapta).Eu am verificat,am constatat ca e defect calculatorul BCM(caroserie).Proprietarul fiindu-mi amic,l-am indrumat la reprezentanta,care conform garantiei trebuia sa inlocuiasca calculatorul .Toata operatiunea,pe care un meserias care are dotarea necesara,o face legat de o mana in ,exagerat,o jumatate de zi...,la reprezentanta Opel a durat 1 luna si 9 zile...! Aceasta-i viata...si eu nu am pretentia ca e corecta!
  • ALupascu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2021

  • Mesaj Privat
florinbucsa a scris:
ADerevenschi a scris:Simptome:
Salut,
Va rog frumos sa ma ajutati cu o problema care imi da batai mari de cap Laughing De cand a venit frigul masina refuza sa mai porneasca. Cand pun contactul, ramane aprins semnul de la ESP si cel cu cheita de service, si nu invarte nimic. Cand cei 2 martori se sting, porneste fara probleme. Mentionez ca daca incerc de mai multe ori, aleator, cateodata porneste. Acum 2 zile, la 10-12 grade afara totul a fost ok, cum au scazut temperaturile sub 5 grade, a refuzat sa mai porneasca. Va multumesc anticipat.


Cod(uri) eroare:
P0606, U2105
----
Model: Opel Astra H
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT

Atunci cand ai martorii esp si cheita aprinsi,daca lasi contactul mai mult iti cade acul de la motorina si apare F pe cid/gid la consum si range?



Salut.
Si mie imi porneste cand vrea ea. Daca se stinge “check engine” o data cu celellte lumini apare si “F” si nu porneste. Daca ramane aprins, porneste. Am curatat calculator. Nu ii da nimeni de cap de doua luni.
Idei va rog.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR