Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Orice 5w30 Acea C3 ar trebui sa aiba un HTHS minim de 3.5, e dat de norma. Daca tu imi zici mie ca un 5w40 cu un HTHS cu 0.2 mai mare, face diferenta, suntem copii. Ideal ar fi sa fie cat mai subtire la pornire si suficient de vascos la cald.......se pare ca se poate cu gama ultra profesional 0w30 c3 de la Shell.

Singurele 0w40 pe care le-as folosi sunt mobil1 0w40 esp sau yacco RS 0w40 si 5w40 Eneos Sustina, dar asta doar pe timp de vara.

Si a se vedea tot timpul ce am zis, conteaza si regimul de mers!
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Uzura mica a axului CU KM MULTI IN MOTOR...incepe pe la HTHS 3.7 in sus.....de aia M1 0w40 ESP are 3.76.....stie MOBIL DE CE....
M1 5W30 ESP l-au dopat in afara prescriptiilor normei de CETATEAN de aceea ascund TBN oficial ---care e = cu 8 ---....la el.
EXPLICA reviste de specialitate aici..
Motor Oils - Fuel Economy vs. Wear
http://www.machinerylubrica...ad/518/motor-oils
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Era vorba ca ne tot repetam !
Dar cu Mobilu' asta 1 ce face furori intre taxiurile turcesti , nu ne repetam ci pur si simplu continuam !
S-a intamplat ceva cu Valvoline si nu ne-ati spus ?
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu ne repetam vorbim de noile uleiuri de la MOBIL 1 golden cap (capac auriu) EXTENDED PERFORMANCE....
Nimic despre uleiurile de motociclete cu muschi trecute la masini.. ?... MOBIL SI VALVOLINE DEOCAMDATA sant primele 2 uleiuri ca market share LA uleiuri SINTETICE in SUA...cea mai mare piata de sintetice din lume.
Mobilul 1 CEL cu capac auriu deranjeaza cel mai tare ca are pachet de aditivi PLUS 50% cantitativ .
Se cheama el
EXTENDED PERFORMANCE
rulaj mai mare
la ce..? la motor bineinteles....

https://mobiloil.com/en/arti...1-ep-oil-warranty
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
.....ok ...daca e cu SUA si cu ultra cu capac auriu si cu aditivi peste aditivi , e in regula, ce sa mai discutam . Cata baza minerala mai exista in uleiul minune , super-sofisticat , nu stiu ....Dar stiu ca o sa-mi spuneti ca nu are nici-o baza minerala si ca e 100% produs de sinteza in laboratoare. Bine.

Stiti ce ? Nu l-as tine in junghiul meu de Opel nici 2000 km ! ...nu 4000 cum ma laudam intr-o vreme pe aici. Nu de alta dar tin la catalizatorul meu si la axul meu cu came pe care rahatu' ala de x-cess s-a chinuit sa mi-l curete de tot feluri de uleiuri ,,de top,, cu diferite concentratii de ZDDP .
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Baze minerale hc severe vechea tehnologie. au 95 % blenderii din europa ce cumpara toti de la Lukoil la port si aditivi de la INFINEUM LUBRIZOL SI ORONITE si gata ciorba cu eticheta....
SHELL nr 1 mondial si MOBIL nr 2 mondial au trecut de mult la baze din gaz ultrapure GTL cu propietati similare PAO...
http://www.exxonmobilchemic...=productsservices

De aceea PENNZOIL ULTRA PLATINUM (Pennzoil=Shell SUA) are uleiul de autoturism cu cel mai rezistent film IN TESTE.

CLASAMENT
http://blog.speedtalk.com/2...testing-myth.html

"greii" sant primii.....restu sant gargara de reclama ... ca la sute de marci din lume.....
La lubrifianti NR1 in lume e SHELL azi.
Nr 2 e MOBIL pe clasamente 2014...
si restul.....lumii
"The only motor oil exclusively recommended by Ferrari North America "
scrie prima fraza mai jos...
http://penn10.com/pennzoil-ultra-motor-oil
Deci podiumul e SHELL HELIX ULTRA
MOBIL1 si VALVOLINE..... calitate/pret in lume.....
Se poate verifica pe www.amazon.com ratingul marcilor si ce uleiuri se cumpara in SUA astazi...
Piata de uleiuri sintetice in 2009 in SUA. (MARKET SHARE)
http://www.syntheticoilchan...tic-motor-oil.jpg
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Se poate verifica ratingul marcilor si ce uleiuri se cumpara in SUA astazi...

Mi nu mi se pare asta un criteriu reprezentativ. Ce cumpara americanu' sau romanu' de rand ? Pai ce-i oferi cu sclipici si fundita ! Nu fisa tehnica vinde ci bidonul cu capacul nu stiu cum, eticheta cu o masina nervoasa sau ceva pistoane vesele si reclama cit mai agresiva daca se poate !
Ce se vinde ,,la greu,, in Romania ? Mobil si Castrol frate . Cati dintre posesori auto au uleiul pe specificatiile cerute de motor ? 2 din 10 ? 3 din 10 ? ...fie chiar 5 din 10 !

Ca piata din SUA ......opelvn , te-as ruga sa revi aici cu noi in Europa , nu ne tot flutura experimente din SUA , grafice din SUA si marketing din SUA.
Am vazut ce pot americanii asa , per general ...oh, Doamne !

Deci ,,new wave,, e Shelu' . Ok .....e bine de stiu ......asta ca sa-mi fac stocuri, stocuri de X-cess ca s-ar putea sa nu mai gasesc. Smile

PS - iar recomandari gen ulei flota , ulei camioane , ulei ambarcatiuni , ulei aviatie, ulei masini curse , NFS si altele + aditivii lor specifici luati vrac - chiar nu mi se par utile aici.
Eu cel putin am un autoturism de cilindree mica care se plimba in zona unor anumite plaje de turatii si fierbinteli si care e expus si calculat la anumite presiuni/forta folosind filtre de o anumita penetrabilitate si care functioneaza in reprize numite popular ,,drumuri,, la intervale orare domestice gen 1-2 - 3 zile spre destinatii exotice unde nu trebuie sa ajung contra-cronometru sau contra-tahograf cu pistoanele topite : serviciu, piata , rezolvari probleme prin oras si limitrof, excursii modeste.

PS2 - vreau si eu neaparat sa beneficiez de calitatile Mobil 1 Extended Performances insa constructorul imi zice 5W40. Cum fac ?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pana primesc recomandarea pentru Mobil 1 ( unu) pe 5W40 ( n-am ce face , asa cere fauritorul GM ) ...desi astept degeaba pentru ca EXXON Mobil ,,m-a uitat,, ...adica nu s-a inteles cu GM-ul sa-mi dea si mie o aprobare ....... am calarit camioanele !

Da frate ...ce inseamna sa investesti in tehnologie si laboratoare ! Camioane si ultilaje grele ce necesitau curent 15W40 si 10W 40 , au fost trecute dupa multe cercetari pe 5W40 !
Asta ca mi-am adus aminte cat ne-a batut la cap opelvn cu flotele si schimbul facut la 130 mii km !
Insa de la a te bucura ca si camionagiu ca-ti merge locomotiva ,,ca unsa,, ...pana la a baga uleiul in cauza in ,,masina mica,, sperand ca pistonasele si filtrele tale se vor comporta ca o flota ....mah e cale lunga .........si lungaaaaaaaaa ......

Dar punem o poza sugestiva ca l-a un moment dat nu mai puteam cu marca atat de indragita de camionagii !

Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Deci se confirma ce am spus armada de la nemaintalnitul unicul MOHTUL tipa pe toate forumurile CEL MAI CEL MAI deh cand sponsorizezi servere ....tb sa tipi doar nu dai discount mare degeaba...
Utilajele se ung cu toate vascozitatile de la 5W30 INCEPAND dar in functie de recomandarile constructorului.
Ce nu i se pare cuiva reprezentativ nu intereseaza pe cumparator......si intodeauna marile marci le deranjeaza pe minuscule...
Ciorba de cuvinte si flame- urile nu sant scopul forumului dar daca tb sa se vanda produsul trebuieb tipat.....inteleg e "buba" ca baga omul la cap unde e performanta si scade cascavalul...la importator...
A incerca cu obstinatie sa promovezi o singura marca nu convinge pe nimeni ...chiar daca sponsorul da tiruri de ulei cu discount...tuturor detinatorilor serverelor si serviceurilor de dealer cu server.
Nu ne pot lua chiar pe toti de prosti.....
Astept cu placere tusa din cauza "deranjului" e normal cand unii pierd bani....ca nu pot vinde cu "gargara"...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@opelvn ultimul tãu post nu are nimic în comun cu subiectul. ÃŽn afara unui atac la persoana nu observ nimic concret. Dacã stau bine și ma uit în urma cam toate posturile tale sunt off-topic. ÃŽn caz ca nu ai aflat scopul acestui topic este ne împãrtãșim experientele PERSONALE trãite cu un anumit tip de ulei și motorizare. Unde sunt feedback-urile tale?! Pe link-uri, în marketing-ul mascat al vânzãtorilor de vise?!
Eu rãmân în continuare credincios, ,,posiricii GM 5 W 30'' cu care am mers 190 k în RO și pe care tu și mulți alți doctoranzi în chimie vã chinuiți sa o denigrați. Pana mai recent vã vaietati de prețul mic de vânzare al, ,,posiricii''. Acum ca aproape toate brandurile prezente pe piața din RO se învârt în jurul a 100 Ron a-ți gãsit defectul stricat: compoziția chimica defectuoasa și de aici problemele care eu unul nu prea le-am vazut! Prin prisma experientei mele cu marca Opel motorul de 1.3 diesel pe care H-ul meu îl are în dotare refuza sa consume ulei și mai mult de atât lanțul de disitributie se incapataneaza sa pice.
Pentru cei care citesc și le place sa fie un pic altfel decât gloata și mai presus de toate au un dram de cultura tehnica, spicuind sutele de pagini ale acestui forum, urmariti cã-ți useri care au sau au avut mașini cumpãrate de noi și au fãcut reviziile la 15K cu, ,, posirca GM 5 W 30'' le-au picat motoarele și daca s-a întâmplat le ce milaj?
ÃŽn încheiere nu am de fãcut decât o singura urare cãlduroasã, ,,Vânzare PROASTA tuturor distribuitorilor de capacele aurii și pistoane racing!''
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pai aici in linkul de mai jos pe Astra Club spuneai ca GM 5W30 E VARZA si MOBIL 0W40 E BUN "ti a schimbat mersul" acum te ai sucit de ce oare...ai discount...? aici spuneai ca ai completat cu un litru la GM 5W30 pe care il lauzi mai sus acum.
http://www.astraclub.ro/ind...sa-folosim/page-3
Vezi asta e avantajul meu NU vand nici un ulei si nici nu primesc discount, de la vre-o marca asta e diferenta.

Citez din forum ASTRA CLUB. user Tiaz
"Tot ca o parere personala conider ca uleiul Mobil 0w40 care respecta in cazul masinii mele normele GM-LL-B-025 este foarte bun. Motorul si-a schimbat mersul iar consumul de carburant a scazut putin. Am 11000 km de cand am facut schimbul si nu s-a miscat nivelul pe joja comparativ cu uleiul GM 5w30 unde am fost nevoit sa completez cu 1L.

Ce sa inteleaga membrii forumului din asta....?
Realitatea e data de milioane de consumatori in sute de mii de km multumiti ce nu pot fi derutati pe forumuri din tari de periferie de dealeri obscuri ce sponsorizeaza cu discount servere ale dealerilor sau service-urilor.
Eu am curajul sa o spun pt ca stiu ca asa e.
http://www.syntheticoilchan...tic-motor-oil.jpg
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Incaodata demonstrezi ca nu ai o parere propriei. Speculatiile pe care le faci la adresa mea nu fac altceva decat sa te descalifice ca individ si sa certifice mai mult ca oricand motivul prezentei tale in acest topic. Daca tot esti un ZEUS al forumurilor si iti place sa faci pe politistul fi corect si nu mai incerca sa deturnezi spusele mele in cel mai josnic mod cu putinta. Poate asa ai fi observat din multitudinea de posturilor mele ca la aceea vreme motivul pentru care am folosit o singura data MOBIL in motorul masinii a fost din cauza ca am avut probleme cu ,,posirca". A fost un lot cu probleme si din acest motiv uleiul se volatiliza cu repeziciune. Varul meu care avea un gtc de 1.8 benzina dupa numai 3k de la prima revizie a patit acelasi lucru, motiv pentru care s-a dus in reprezentanta si a facut scandal. Cum cei din acolo au agreeat ca nu era normal ca o masina de 18k de km sa consume asa de mult ulei, iau facut din nou schimbul si ca prin minune totul a revenit la normal. Asadar avand puterea exemplului si a faptului ca la 15k facuti cu Mobil uleiul pe joja era aproape la fel cu GM-ul m-am decis sa revin la ultimul si bine am facut.
Revin la opinia care o am in legatura cu activitatea domniei voastre pe acest forum si vin cu o curiozitate care poate ar trebui sa dea e gandit si celorlalti colegi.Oare pe cand voi putea citi un post de al tau care sa nu aibe legatura cu topicul in care scriem acum?
Presupun ca o persoana asa de bine treinuita ca tine poate sa impartaseasca cu membrii si alte cunostiinte care sa nu aibe nimic in comun cu uleiul. Geme forumul de subiecte hot care abia asteapata sa fie dezbatute. Ar fi pacat sa-l vaduvesti de contributia ta. Refuz sa cred ca cineva atat de bine documentat nu poate decat sa dea copy paste la niste link-uri si sa-si insuseasca niste idei care nu sunt ale lui.
Skip ads

  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Politie fac exclusiv numai "moderatorii" si ar trebui sa faca foarte multa politie si in gramatica postarilor si in continut dar probabil nu se poate cf politicii forumului . ar disparea foarte multe din postari inutile si multe in afara subiectului si 100% atehnice.
Sant forumuri unde zilnic moderatorii sterg zeci de postari ce nu au legatura cu topicul sau sant promovare mascata probabil ar trebui sa faca curatenie si aici...
  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2000 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
care cauta samanta de scandal , ii recomand calduros sa faca scroll down de mouse sau sa schimbe topicu.
La ora actuala cei mai experimentati in uleiuri pe forumuri sunt opelvn/nec100 si borsy. Posturile lor trebuie citite si intelese si de luat in seama
E pacat de pierdut un user pretios ca opelvn de pe forum. Parerea mea. Plus de asta citisem in alta parte pe alt forum ca zicea cineva ca nec100 este un om cu 30 de ani experienta in domeniul auto. Omul stie ce spune si scrie documentat de fiecare data.
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
De acord. Indiferent de pareri personale sau cate o atitudine nepotrivita uneori, avem nevoie si de teorie si stiinta unor useri experimentati.
Ca la telefoane- ne uitam la specifiicatii sa stim teoretic la ce sa ne asteptam conteaza si experientele palpabile cu produsul.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu sant eu detinatorul adevarului absolut nici n-am pretins asta dar nici sa fiu tras de obraz de dealeri de ulei obscuri pusi de distribuitori sa tipe pe forumuri si sa vanda ulei pe PM sau internet "asa cum il vand" nu e cazul sa dezbatem aici ..si pe noi sa ne ia de "prostii clasei"... sant satul pe toate forumurile de ei daca unii cad usor in plasa prin naivitate eu sant mai greu de smecherit cu "smenuri" de sponsori de servere,si serviceuri cu servere.
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 319
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Da, unii sunt naivi. Din pacate asta e ultimul loc in care s fi nevoie s fii vigilent. Eu spre ex credeam ca sunt aici printre posesori si pasionati de opel. Chiar asa de josnic sa fii s cauti sa vinzi si p aici? Cat reuseste frate sa vanda un amarat din asta pe aici? Ca suntem cativa membri si poate nu toti ne convingem sa luam uleiul promovat.
Pai incep sa cred ca din cele 500 si ceva de pagini ale topicului cateva randuri sunt de luat in seama. Scuze de off topic.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@opelvn ....sa ne intelegem. Eu privesc postarile tale din prisma cetateanului posesor de opel SH la a 14-a mana , ca deh , atat mi-am permis si din pacate nu am nici dispozitia necesara si nici timpul liber de a sta toata ziua pe youtube si pe site-ul Exxon Mobil in cautare de ,,wow,, ! Tot ce vreau e un ulei cat de cat bunutz cu care sa-i mai alin suferintele troacei mele.

Nu vreau sa concurez cu nimeni in stiinta uleiurilor ca nu vad la ce m-ar ajuta. De ce Motul ? ...pentru ca e singurul care m-a convins ca si consumator dar nu chiar pe deplin ! De ce nu incerc si marci asemanatoare ? Pentru ca am citit aici diferite feed-back-uri ( si nu ale tale ! ) si ce rost ar avea sa mai experimentez si eu cand altii au facut-o deja !

Se spunea cu citeva pagini in urma ca Motul lasa depuneri soioase argintii pe peretii blocului si ma miram. Dar din vorba-n vorba , uite ca am aflat ca ,,dezamagitii,, foloseau sortimente Motul dedicate motoarelor de curse. No, bravo mah ! De cand un Opel ,,de strada e masina de curse ?

Nu stiu ce ai inteles tu din postarea anterioara dar n-am vrut decat sa atrag atentia celor ca si mine de pe acest forum ca din sumedenia de marci de ulei DESTINATE AUTOTURISMELOR , putem alege fiecare . Nu e necesar ulei de aviatie cu care ne-ai luat fata odata ....nici de ambarcatiuni , nici de Nascar ..si nici de flota camioane !
De ce as alege un ulei dedicat camioanelor cand sint zeci de sortimente concepute pentru autoturisme ?

In alta ordine de idei , serios te intreb @opelvn ....tu esti american ? Toate recomandarile tale sint cu ,,wow,, in fata si toate se refera la marci americane, dovedite pe youtube cu experimente ,,live,, americane plus ca toate se invart in zona ori a marcilor auto exclusiviste si de top ..... ori in zona racing !
Iti place tot ce e american avand senzatia ca automat e si exotic si implicit si ,,bun,, la superlativ ?

Uite , eu am ramas dezamagit ca Exxonmobil1 m-a uitat cu masina mea cu tot. Am cautat si eu ca orice cetatean satul de recomandarile tale Mobil 1 un ulei pentru mine dar pauza. De aceea te-am intrebat pe tine ....

Apoi evident ca mi-am pus intrebarea de ce frate oricum citesc topicul asta , dau mereu de Mobil 1 , Penzoil si mai nou aflu ca Shell e varful de gama !
Pai simplu ...... pentru ca astia toti s-au infratit intre ei parca in urma cu vreo 2 ani , au facut parteneriate peste intelegeri si au binecuvantat poporul american cu uleiurile lor de tip NASCAR.

http://translate.google.ro/...e&prev=search

......ok .....si eu unde mama-dracului sa ma cred la raliuri in Romania si mai ales cu ce ? ....pentru ca nu-i mare scoala in stiinta uleiurilor sa intelegi ca uleiurile de curse sint special concepute sa reziste la solicitari foarte mari protejand motorul spectaculos ( si am vazut filmulete puse de tine @opelvn) dar pentru o perioada scurta de timp !
Aia la cursele lor schimba uleiul dupa fiecare cursa ......... eu ce sa fac ? Ori fac schimbul de ulei dupa ce trag o forja prin oras cu ligheanul pana la piata ....ori bag ulei de camion cu care duc teoretic un schimb intre 50-si 130 mii km !

De ce nu vrei tu @opelvn chiar sa ajuti comunitatea opel de aici cu niste uleiuri de turisme pentru masinutele noastre ,,de familie,, ? Eu unul am inceput sa ma uit in dunga la atatea recomandari exotice cu emblema SUA pe ele.

Partea trista e ca opelistul de rand intra aici in cautarea unui ulei si ii crapa ochii de atata Mobil 1 & Co. dupa care ignora manualul constructorului sau folderul unde il tine in format electronic si merge la cel mai apropiat aprozar de unde iese cu un bidon de Mobil 1.

Pun pariu ca daca trag masina in fata vitrinei unui magazin de uleiuri si intru in magazin cu o hartiuta pe care scrie Opel Astra 1.7 dti, cod motor y17dt , injectie directa , catalizator, fara DPF , 5W40 SN/CF , A3.B3/B4 , GM LL-B-025 nu se poate sa nu ma ,,traduca,, vanzatorul cu un bidon de Mobil 1 ! ...ma rog , pe mine nu ..... Asta daca totusi n-am fost eu idiot si n-am putut gasi in oferta Exxonmobil 1 o oferta corespunzatoare ! ...sau imi va da ESP formula cu care il voi lovi peste fatzau !

Nu-i pacat @opelvn de cei 30 de ani de experienta raportati de @total_valib sa-i irosesti pe marci ,,de top,, destinate masinilor ultra ? Ai impresia ca toti de aici avem Corvette , Lamborghini, Ferrari, Bugati Veyron, Porshe si alte dracovenii ?
Sau poate sustinatorii tai au fost foarte multumiti de cum s-au comportat motoarele lor cu RedLine + pachetul de aditivi cu care ne-ai zapacit incat acum vin si zic ca ar fi pacat de tine ! Asta in cazul in care au masini ......

Cica ,,barba nu te face filozof,, si mi se pare corect ! Timp poate as avea la o adica dar nu vad sensul sa ,,rup,, topicul uleiuri in doua cu fise tehnice care mai de care parand in fata opelistului ,,amator,, drept un mic Dumnezeu ce vorbeste chineza in specificatii uleioase ! Nu sintem toti la fel .....unii ignora toata prostiile alea ....altii contribuie la folclorul national si merg la magazin cu ochii inchisi cu postari de pe CO in minte !
Pacat de userii care te vad ca pe un guru @opelvn si acum au in motoare ulei de flota stil heavy duty trucks sau cine stie ce aditivi americanesti de care s-a facut rost cu mare greutate !

Exxon publica fisele lor cu uleiul superb si tu vi si ni-l prezinti noua cu valoare maxima de adevar. Ok .......atunci pot trage concluzia ca ori lucrezi la Exxon ...ori le vinzi produsele cum poti si tu .....ori la fel , si eu pot sa iau de buna esterii de pe pagina oficiala Motul ! Sau daca Motul minte ( si vorbesc de Motul ca ASTA AM IN MOTOR) atunci implicit nici Exxon mobil 1 nu-i credibil !

Ca Mobil 1 asa , ca Shell asa si Valvoline asa ....ok .... fise peste fise ..... Bun , citesc si refuz sa dau scroll ( total_valib) ....dar care aveti pe acasa sau macar acces la un laborator unde sa testati cum evolueaza valoarea TBN in timp , a HTHS , cita cenusa reziduala a reiesit ...depunerile de Zinc si Fosfor si toate cele ? Nu cred ca are cineva de pe forum ! Deci totul e teorie si eticheta .....sau RECLAMA grosolana ?

Ca incerci tu prin filmulete ,,de seara,, sa ne convingi de concernul Shell-Exxon-Penzoil ... ce sa zic ......La unii useri ai priza. Si oricum , daca lumea e banuitoare , exista Citgo Citgard 5w40 ! ....si daca nici la asta lumea de aici nu se lasa impresionata , .....lasa ca au fost care s-au lasat impresionati de un alt sortiment mult laudat de tine - Petro Canada Duron - alt sortiment heavy duty trucks ! - adica camioane grele de mare tonaj.

Concluzia ? ..... ar fi mai benefic pentru toata lumea sa revenim la niste feed-back-uri reale cu uleiuri de autoturisme pentru masinile noastre si la niste discutii utile cu care sa fim capabili sa ne alegem singuri un ulei potrivit pentru masina din dotare .....lasand varfurile de gama , exoticul si poporul american in treaba lor !

zic si eu ....
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...si apropo .....m-am zapacit pe topicul asta tot citind ca norma GM dexos 1 ar fi o norma invechita si acum daca uleiul ce-l cumperi n-are scris pe el dexos 2 , atunci e vechi si naspet.
@opelvn , mai bine explica-i poporului cum e cu norma dexos ( ca asta ne intereseaza aici pe CO ) in loc sa ne dai filmulete pe youtube la care sa ramanem cu gura cascata in timp ce ne hotaram ca maine la prima ora, golim baia de ulei si punem minuni din SUA cu dop auriu !

Sigur , teoretic toti userii stiu diferenta dintre dexos 1 si 2 ...doar eu am fost mai retardat si n-am priceput. Varianta dexos 1= vechi si dexos 2 =nou nu prea m-a luminat.

Nu m-a luminat in sensul ca ( n-am ce face , iar ma raportez la mine si la Motul X-cess) uleiul meu pare ok si indeplineste toate conditiile cerute de producator dar uite pozna , n-are norma dexos 2 !
Si eram eu tare suparat pe viata cu uleiul meu demodat ........... ! Ca sa aflu ca de fapt norma dexos 2 , ca in matematica, nu e o conditie necesara si suficienta !

Adica in exemplul meu , Motul X-cess are aprobarea GM pentru diesel dar nu o are pentru benzinar , deci implicit nu a primit norma dexos 2 !

Asta inseamna ca nu e valabil pentru masina mea ? Ba da , e perfect valabil chiar si fara norma dexos 2 ! Adica ce ma framanta pe mine ca X-cess nu are norma benzinar eu avand diesel ? Pai nu ma framanta !

PS - despre norma GM 6094M si GM 4718M , intr-o alta discutie desi am senzatia ca toata lumea stie , numai eu a trebuit sa le caut ! Dar cand frate ca eu a trebuit sa stau pe site-ul lui Exxonmobil 1 !

PS 2 - puteam edita prima postare imbinand-o cu aceasta ca sa evit postarea consecutiva dar am vrut totusi sa le delimitez. Imi cer scuze.
  • opelvn

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Stie tot forumul ca esti dealer MOTUL nu crezi ca ajunge macar pt bietii oameni care vor sa inteleaga ceva....rezuma-te la vanzarile pe PM si DISCUTII fara flame si atat....nu vreau sa pun postari cu discutii de vanzare ale tale in PM catre alti useri MOMENTAN....din respect pt toata lumea . Oameni care vand ulei "ASA CUM IL VAND " in privat numa pot lua peste picior pe mine numai ca nu-si mai fac ei banii si au transformat forumul in circ. Din pacate stiu " cum se vinde " marele ulei dar nu e cazul sa dezvoltam aici ca n-am nimic cu nimeni. Dar daca e cazul putem dezvolta public cu subiect si predicat daca e necesar.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR