Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alejandro81

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Piatra-Neamt
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Buna ziua!am o astra j din 2013,motor 1.7 cdti cu 96 kw...totul a pornit de la faptul ca a inceput cand am bagat masina pe tester si mi a dat 3 bujii arse pe care le am schimbat,6t0 lei/bujie...dupa vreo luna a inceput sa si faca regenerari dese,cam aproape la 2 zile cu mesaj in bord,o regenerare dura cam 20min timp in care stateam cu motorul turat la 2000 rot/min...iar la tester,senzor temperatura 2 schimbat...dupa schimbarea lui a facut la fel,turbina suiera ,fara mesaje de eroare...am fost la 3 service uri,toti au zis ca turbina e uzata...acum am schimbat uleiul si am scot 7 litri cu miros de motorina,in loc de 5.4 litri cat era normal...regenerarile continua sa fie dese si nimeni nu i da de capat...mentionez ca masina are aproape 200mii km
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2013
Cod motor:
Skip ads

  • Dorucon

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Reconditioneaza sau schimba turbina ,sigur scapa ulei pe la lagar , ulei pe care il arde in admisie si de aici si regenerarile dese ...
  • alejandro81

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Piatra-Neamt
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Si surplusul de ulei din baie?cu aproape 2 litri mai mult?
  • Dorucon

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Este motorina nearsa din timpul regenerarilor ...
Skip ads

  • alejandro81

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Piatra-Neamt
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Dar la.tester mi au zis ca turbina e in parametri doar ca suiera si la accelerare dar si la descelerare...oare asta sa fie singura cauza?imi e frica cand ma gandesc ca o schimb/reconditionez si dupa sa faca la fel...multumesc!
  • Dorucon

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Desfa furtunul de la intercooler si verifica daca ai ulei in el . (putin ulei este normal sa fie )
  • alejandro81

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Piatra-Neamt
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2018

  • Mesaj Privat
L au desfacut si este...mai ales in partea de sus
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Poate fi un injector(sau mai multe) care injecteaza o cantitate majorata de motorina in cilindru,conditii in care arderea nu poate fi corecta si completa,generandu-se exces de gaze de esapare care pot colmata repede filtrul de particole.Cantitatea de motorina majorata injectata,poate mari nivelul uleiului in baie.Luati ceea ce spun eu ca pe o posibilitate,ce va trebui verificata si controlata... O idee se poate face cu testerul,functie de care se vor verifica injectoarele pe banc...
  • alejandro81

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Piatra-Neamt
  • Masina: Insignia 2015 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pt raspunsuri!o sa merg din nou sa o bag pe tester
  • MIonut329

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Ai rezolvat problema?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR