Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
P0088
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19DT
Dupa ce am desfacut mai multe pe la motor printre care si rampa s-a gandit sa nu mai mearga si adica porneste 5 secunde si se opreste cu codul p0088 presiune in rampa prea mare...am dat iarasi jos rampa regulatorul si senzorul...curatate bine si suflate cu compresorul puse la loc si la fel...mai are un regulator pe pompa...il dau jos sa-l curat si pe acela luni...intrebarea mea este care ar fi dintre aceste 2 cu problema cel de pe pompa sau cel de pe rampa?
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Posibil sa nu fie nici unul,presiunea sa fie vazuta mare din cauza senzorului de presiune,care poate citi eronat! In aceste situatii se foloseste manometru special de mare presiune,conectat la rampa comuna pentru a citi in paralel(tester/manometru) presiunea .Daca sunt diferente apreciabile se inlocuieste senzorul.Daca presiunea este egala,se continua cercetarea...
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ok ...mersi de raspuns...siapoi asa din senin dupa o desfacere sa se defecteze...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
NU pot sa-ti dau raspuns,la ultima precizare,dar as fi fost curios care este valoarea presiunii din rampa,la pornire fara accelerare... Folosirea testerului,interpretarea corecta si experienta in remedierea problemei,conteaza enorm...!
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
revin cu rezolvarea..valoarea urca pana la 800 si se oprea chiar daca ii cerea 30....am inversat mufele intre regulatorul de pe pompa si cel de pe rampa...si foarte curios mufele intrau ceea ce nu prea e normal...
lucrarea a fost mult mai mare...am schimbat garnitura de chiuloasa planat chiuloasa si facut scaunul la valve si schimbat semeringuri la valve...a iesit bine lucrarea motorul e foarte silentios...dar vreau sa-i corectez pe cei ce au facut manualul....masina foarte probabil a mai avut o interventie si i-au pus garnitura cu 2 gauri pentru ca pistonul avea o iesire din bloc de 0.2 si asa scrie in manual....dar eu i-am pus cea mai subtire garnitura fara gauri si e total schimbata masina....ca sfat nu puneti niciodata garnitura mai groasa...pe langa ca ii mariti camera de ardere si micsorati compresia garnitura devine predispusa avand o grosime mai mare..pentru oricare doreste sa faca vreo lucrare de genu ajut cu sfaturi..o zi buna
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Greu de anticipat rezolvarea la aceasta speta...,intradevar ambele componente au cuple cu 2 pini,posibil a fi deosebite dupa culoarea firelor,dar trebuia "scanteia" care sa te duca cu ideea catre acea schimbare de cuple...!
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
poi chiar a fost o scanteie...ca am observat ca intrau putin agatand dar intrau si faceau click...si am spus stai sa vad daca se potrivesc intre ele...si voila...poi masina pornea si presiunea tot crestea si dupa 5 sec se oprea...poi nu putea sa se strice asa ca vezi doamne am desfacut rampa.....am inteles ca daca regulatorul are mizerie in el sau pilitura nu mai urca presiunea in rampa pentru ca nu mai poate inchide dar la mine era invers..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR