Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa cureti cureaua, poate scapi mai usor.
Fara sa demontezi nu poti fi sigur de la care fluiera. Si eu am spus la mine ca e pompa de apa ca masina avea 100,000km dar a fost rola de la intinzator care era mai scumpa decit credeam. Pina la urma a picat si pompa de apa, macar era in fata blocului...
Skip ads

  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bataia tachetilor nu se rezolva prin scimbare distributie(curela si role) se rezolva prin reglarea jocului cama-tachet si atunci nu se mai aude tacanitul dar poti sa bagi si un ulei cu o clasa mai mare de viscozzitate de ex de la 5w40 la 10w40 dar pune un ulei Q8 sau Castrol
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
simeontimplaru a scris:Bataia tachetilor nu se rezolva prin scimbare distributie(curela si role) se rezolva prin reglarea jocului cama-tachet si atunci nu se mai aude tacanitul dar poti sa bagi si un ulei cu o clasa mai mare de viscozzitate de ex de la 5w40 la 10w40 dar pune un ulei Q8 sau Castrol

Gresesti, distributia de care vorbim este pe lant si are tacheti hidraulici care se autoregleaza! Daca pui ulei 5W40 sau 10W40 va tacani pina se incalzeste! La temperatura de lucru viscozitatea uleiului este data de 40 si nu de 5 sau 10.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
exact in partea stanga cum te uiti la motor tacane si mie. Cand ma uita la nivelul de ulei surpriza era sub minim. Deabia imi schimbasem toata distributia si am crezut ca e deacolo, a verificat nimik si mi-a zis ca e de la un culbutor care sa descarcat de ulei din cauza uleiului putin. I-am dat forja la masina si cred ca atunci sa descarcat. Merg repede la magazin pun 1l de ulei nivelul este aproape de maxim. De 2 zile si zgomotul nu a mai disparut. Nu stiu ce sa mai fac. Un schimb de ulei ? alt ulei ? aditiv in ulei ? Toti au pareri diferite? Am in ea ulei Aral 5w40. Ma gandeam sa bag un 10w40 ca poate asa nu-l mai papa asa repede cand merg mai sportiv, este adevarat ce zic ? Zgomotul nu se aude cand e motorul rece DOAR CAND SE INCALZESTE si doar pana la 3000 ture cel mai rau tacanind la relanti. SFATURI ?
Skip ads

  • Razvan Bugnariu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2008

  • Mesaj Privat
buna....am si eu o problema cu opelul meu tigra...suna la fel de tare ca si un tractor...mecanicul mi-a zis sa schimb distributia...care puteti sa ma ajutati cu ceva informatii despre distributia la Tigra 1.4 16 v...v-as fi f recunoscator...va multumesc anticipat
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
@gabriel88_vl
Venind dupa un forum unde este foarte blamat uleiul Aral (gmclub.ro), ale carui specificatii nu se potrivesc deloc cu motoarele GMDAT, tind sa cred ca ar fi trebuit sa schimbi uleiul mai devreme. Si nu mai intrebati mecanicii de la service ce ulei e mai bun, ca vor recomanda marca cu care au ei o intelegere sa le vanda uleiul mai ieftin. Daca un culbutor ar fi ramas fara ulei, asta s-ar fi intamplat la relanti, unde debitul pompei de ulei este destul de redus. Nu recomand coborarea in calitate de la ulei sintetic (5W40) la semisintetic, cum e 10W40. Schimba uleiul ca e varza, de aia se aude la turatii joase, si roaga-te sa nu fi afectat grav altele. Motorul nu are presiune corespunzatoare de ulei pana in 3000 de ture dupa ce se incalzeste uleiul, pentru ca uleiul nu mai are proprietati de ungere aproape deloc. Nu stiu cat l-ai tinut in motor, dar oricum l-ai tinut cam mult.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
la relanti tacane cel mai rau. L-am tinut 6000 km pana acuma. Problema e ca am ramas fara ulei si deaia a inceput sa tacane.
Ce ulei e recomandat pt motorul meu ? marca si tipul ?
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
In general tacane cand cureaua de distribuitie incepe a-si da duhul.
cititi tutorialele colegului dancuciureanu.
Skip ads

  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat TOATA distributia(curea, role , pompa de apa ) si dupa asta a inceput sa tacane. Mecanicu a verificat si mia zis ca nu e din distributie. posibil un culbutor mia zis ca nu aveam ulei

Totusi ce ulei sa folosesc pt vectra B X16XEL ? Momentan am Aral 5w40 si nu stiu ce sa mai cred
  • adi_iacob

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca a inceput sa tacane IMEDIAT dupa schimbarea distributiei e clar de unde e problema. Tipul nu a blocat bine vreun arbore cu came si acum o fi decalata admisia cu un dinte. Peste 3000 de ture se acopera tacanitul cu zgomotul de functionare al motorului. Dar daca spui ca la rece nu tacane deloc, nu mai stiu ce sa cred. Poate un moderator cu ceva mai multa experienta sa te ajute. Eu cand am schimbat distributia la fosta masina (Nubira2) a devenit mai silentioasa chiar, asta pentru ca una din role avea un joc periculos de mare in lagar.
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
asta am zis si eu ca e distributia dar am desfacuto din nou si tot asa face. Problema era ca nu aveam nici ulei si nu stiam si sa uitat mecanicu si mia zis ca de la putin ulei un culbutor a inceput sa tacane
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul cu un Mobil1 0W40 si nu este nici o schimbare in comportamentul masini. E deranjant tacanitul acesta(de disel). Este clar de la distributie. Am intrebat si alt mecanic si mia zis ca este de la curea care e prea rigida si din cauza curelei tacane ceva la rola intinzatoare. Chiar credeti ca se poate asa ceva cand le-am schimbat pe toate cu piese noi ? Ce ma sfatuiti sa fac ?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La mine dupa ce am schimbat distributia a aparut acel tacanit exact cum il descrieti voi, numa ca masina mea e diesel si se auzea numai din interior. Dupa vreo 7000 km a disparut de la sine, desi distributia a fost verificata si e la fel ca atunci cand a fost pusa. Am schimbat si rola intinzatoare si tot facea. Cine stie ce o fi avut?!
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Interesant. Probabil asa va face si la mine din cauza curelei care e prea dura.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
De curand ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare Sad
Masina a inceput sa sune ca un diesel. Se aude si in mers si la relanti si cand motorul e rece si cand e cald Sad
Am facut ~70.000km, reviziile sunt facute tot timpul la 10-11.000 km, iar la ~60.000 km am schimbat si distributia. Am fost cu ea in service (nu la reprezentanta) si mi s-a spus ca acel zgomot e normal la motoarele ecotech si ca nu poate fi de la tacheti ca sunt hidraulici. Imi venea sa-i dau in cap respectivului cu ceva, ca n-am mai auzit in viata mea de asa ceva, dar am zis sa intreb si aici ca sigur e cineva mai priceput.
Problema a aparut in felul urmator:
Veneam linistit de la mare, iar dupa aprox. 100km parcursi m-am trezit cu un martor aprins in bord (cel cu masina si o cheita - aprindere electronica). Am tras pe dreapta, am lasat masina oprita unpic, iar dupa cateva minute, la repornire, martorul a disparut. Pe autostrada, in timp ce mergeam cu 100-110 km/h masina nu s-a mai accelerat, iar martorul s-a reaprins. Am tras in prima parcare disponibila si am sesizat un zgomot de diesel. Am facut plinul cu benzina cu o cifra octanica ridicata dupa care am repornit la drum. Masina mergea relativ normal pana la o viteza de 90km/h. Cum depaseam aceasta viteza, se aprindea martorul, zgomotul de diesel fiind prezent la orice viteza.
Am fost in service (acelasi unde mi s-a spus ca e normal zgomotul) si mi s-a schimbat sonda lambda si mi s-a curatat rezervoru si nu mai am probleme cu martorul aprins in bordl. Toate bune si frumoase doar ca masina nu mai trage aproape deloc, iar zgomotul e in continuare prezent, fiind sesizabil cu usurinta (huruie mai tare ca un tdi 1.9). Azi am incercat si un aditiv de benzina (dura lube) si tot nicio imbunatatire.
Multumesc anticipat pentru orice fel de ajutor.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Service-ul nu ti-a verificat ce eroare e stocata? ma abtin cu greu sa zic inca CE INCOMPETENTI. Astep raspunsul.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez asta, mai ales ca sunt cam nelinistit din cauza problemelor aparute brusc.
Cand am mers la service nu mai aveam martorul aprins, iar cei de acolo mi-au spus ca testerul nu indica nimic.
Masina o am de mai bine de 5 ani, iar odata cu iesitul din garantie am apelat doar la service-ul asta. Ce-i drept pana acum a fost vorba doar de schimb de ulei, deci nu prea aveau ce sa faca.
Se poate sa fi fost montata prost distributia ? are totusi cam 10.000 km de cand a fost schimbata .. .
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie ascultat motorul si poate desfacut. Zgomotele astea nu-s de bun augur si pot duce cu usurinta la terminarea motorului.
Pana nu-l rezolvi, parerea mea e sa nu umbli cu ea.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Hmh, o sa incerc sa o folosesc cat mai putin.
Faza ce m-a enervat cel mai tare a fost ca in service mi s-a zis: "asa sunt astea ecotech. la 70.000 de e uzat si asa face". Nici la dacia berlina ce am avut-o inainte nu acceptam asa ceva ...
Nu are nimeni idee de la ce poate fi ? De masina chiar am avut grija ... si mi se pare ciudat ca la km astia sa faca asa ...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Distributia sigur este ok? Ulei sigur ajunge la presiune corecta? Mergi pana la maiandrei poate are timp sa se uite putin la motor, pana atunci mergi pe jos ca e mai indicat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR