Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Are careva o poza cu locatia valvelor la z18xer ca ma seaca zgomotul ala la pornire . Multumesc
Skip ads

  • fn57nze

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2008 Z20net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salutari, sunt si fericitul castigator al acestei batai la cald in relantiu! Intamplarea face ca a inceput sa faca exact dupa schimbarea distributiei...mecanicul a pus-o la punct eu fiind in permanenta langa el iar el aratandu-mi! Dupa terminarea procedurii am pornit-o mergea perfect si am plecat acasa, cand am ajuns in fata blocului am vrut sa verific antigerul si am auzit aceasta bataie "toc toc toc" precizez ca face doar cand masina ajunge la temperatura ei de finctionare pentru ca am testat a 2a zi dimineata la rece nu se aude nimic merge frumos....inainte de schimbarea distributie nu facea nu stiu ce sa mai cred asa coincidenta sa fie sa se fi stricat vreo valva exact acum cand am schimbat distributia? Astept pareri oricine.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca trebuie sa scrii despre ce masina,motor,an ...este vorba....
  • Eci23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Buna .
Am un Corsa C 2002 Comfort , easytronic , 5 usi , motor Z12XE (benzina) . L-am cumparat de o luna ,avea zgomotul diesel ,stiam de el la cumparare (1700E) . Acum este la service pt schimbare set distributie + pompa de apa .
"Mecanicul sef " , spunea ca : Cel care a mai schimbat distributia inainte , a pus gresit o roata dintata .(nu a spus cu cate ochiuri de lant era decalat roata dintata fata normal ) . Consumul era intre 5 - 6 (extra urban).
Este posibil ? Sau au incercat ei sa desfaca distributia fara kit KM (am vazut o placa de fier si un fel de tija ,infipta la baia de ulei ...doar pompa de apa a fost data jos ,lant si capac lant ,nu. Si asteptau sa vin kitul KM.
Am mai fost pe la ei , cred ,nu sunt sigur , dar au umblat la ceva ,pt ca atunci cand am iesit din service sa fac o incercare (zgomot la o roata ) ,motorul mergea ca nou . Dupa 2 km parcursi am revenit la service , relantiul suna iar ca un diesel .
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Când e de la distributie uzata zgomotul de diesel face numai la cald ( când motorul ajunge la temperatura de regim 80-90 grade)
La tine cum e?
Rotile dintate nu ai cum sa le pui gresit.... dar reglajul se poate face prost ( fara trusa KM )
Daca aveai distributia decalata cu cateva ` ochiuri de lant` nu mai aveai motor....era adio.
Fa testul pseudoagrafa de aici si vezi daca ai erori https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Revin-o cu detalii...de preferat la sectiunea Corsa C
  • fn57nze

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2008 Z20net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ma scuzati am uitat sa precizez eram prea stresat de intamplare am detaliat problema mai sus cu 3 postari...... este vorba de o vectra c 1.8 16v z18xer din 2007 si nu stocheaza nici o eroare....
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cum se demonteaza cele doua valvule solenoid?
Sunt prinse doar intr-un singur surub?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Avand in vedere ca sunt ' valvule' mai degraba lasa pe altul.
Skip ads

  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Smile Defect profesional, aprovizionez valvule pentru industria navala, de aceea m-a luat gura pe dinainte cu "valvule".

Dar daca totusi este vorba de ceva destul de simplu, cred ca ma descurc mai bine decat Dorel, care nu mi-a strans 2 bujii (se tineau in 2-3 filete, atat) cand mi-a schimbat bobina si dupa maxim o luna bobina cea noua mi-a cedat, sau decat alt Dorel care nu mi-a pus scutul dupa schimbul de ulei si m-am trezit dupa cateva zeci de km fara scut, sau alt Dorel care a turnat ulei pe langa buson, si dupa cateva mii de km cand s-a stricat (iar) bobina, am scos-o, si era plin de ulei sub capac si sub bobina, sau alt Dorel caruia i-am dat o interfata pentru comenzi volan, pe care mi-a facut-o harcea parcea, i-a taiat firele, le-a legat aiurea intre ele, si apoi mi le-a dat zicandu-mi ca nu mergea interfata din fabrica....si asa mai departe.
Prefer sa ma chinui singur daca nu este nevoie de cunostinte adanci de "mecanic" de aceea am intrebat cum desfac singur valvele solenoid.
Sunt lucruri pe care cu putina ambitie mi le-am facut singur la masina, si sigur au iesit mai bine decat mi le facea Dorel.
Deci, ma risc sa desfac singur valvele, sau nu este treaba de economist? Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai la cate ai patit pune tu mana ca nu e OZN, ce mama dracului doar nu esti ...
Motorul sa fie doar cald, nu rece sau fierbinte. Daca este la extreme ai degete inghetate sau te frigi, piezi surubul si il cauti prin scut, la rece o-ring este numai bun de rupt etc. Scoti surub, tragi de valva si in acelasi timp rotesti stanga-dreapta si iese ca uns. La montare pui vaselina pe o-ring si tot asa, rotit si impins.
Serios e joaca de copchil sau maimuta dresata.

Zilele trecute merg la vulcanizare sa schimb caucioacele, am cu janta cu tot, pregatite alea fata alea spate, alea stanga alea dreapta etc. Nu poti lasa sotia ca nici nu stie ce si cum si astia te fac de nu te vezi, pentru cativa lei nu are sens sa fiu salahor. Vine idioten cu cric pneumatic dar fara palaria de cauciuc, deci el sa puna doar o teava ca atata iesea din ala ! Scandal de sefa taxatoare se facu nevazuta si a venit unul mai batran, un fel de sef peste prostimea 'angajata'. Pe timpuri bune erau pe putin 8 la partea de vulcanizare, la spalat lejer 15 ca fac si covoare dar cum RAR a facut controale si a semanat teroare la service, dezmembrari, vulcanizari etc batea vantul la evazionisti. In doua minute a venit cu 'ciuperca' nou-nouta, clar cate masini au fost 'cojite' si indoite pe burta. Si evident ca spectacolul a continuat, nu stia unde sa puna cricul pneumatic, ca mai intai slabesti piulitele dupa care o ridici, nu stia presiunea (vezi pe stalp dar mai intai te stergi pe degetele), vroia sa stranga pe fata suspendata sa imi termine cutia. De pistol am spus din prima NU ca daca pune mana pe el il spal pe dinti cu ea sa vada cum este. L-am lasat sa le stranga la mana dar de cheie dino mu m-am putut abtine, aveti ? Verificare metrologica ? Sta noua in biroul sefului si nu este cheia de la usa ?
Gata ca m-am racorit.

Citeste topicul, ai info bune daar si abureli, asta este. Daca nu te descurci il cauti pe mariani, ceva de genul...nu iti pot da nr tel dar il afli daca cauti.
  • ador13

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am demontat valvele si am eliminat sitele maro, le-am curatat bine iar apoi le-am montat inversate intre ele ca sa vad daca imi eroare in partea cealalta.
Nu mai apare nici o eroare in bord si in sfarsit acum masina merge normal, trage binisor, si nici zgomotul de diesel de la pornire nu se mai aude.
Adica mergea, ieri in drum spre casa a cedat bobina din nou, dar asta este alt subiect.
Mi-a mancat ficatii si banii bobina asta, abia o schimbasem cu 2 luni in urma.
  • avianord

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Cum si cu ce se curata valvele? Cum verificam daca mai functioneaza? Alimentam direct la 12V? Si de ce nefunctionalitatea lor produce zgomotul? Doar regleaza avansul supapelor si cred ca nu o fac continuu ci doar in doua pozitii- inchisa si deschisa. E posibil ca din cauza presiunii insuficinete sau mizeriei sa ramana partial deschise ambele circuite?
Skip ads

  • florinelpitesti

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut prieteni.ma poate ajuta si pe mine cineva cu eroare asta?am schimbat distributia la.un service din pitesti.toate bune ,am ajuns acasa si imi apare martorul masina cu cheita.o pun pe tester imi apare eroare p0011.astia de la service au zis ca ei au pus distributia la punct.au dat-o jos au reglat-o iar mama dreacu.tot dadea eroare.m am enervat si m dus la reprezentanta opel pitesti.cei de acolo au zis ca ori nu e pusa la punct ori pinionul de la axa cu came admisie dus.a fost distributia pusa gresit.toate buna .dupa 3 zile apare din nou martor cheita cu masina.o pun pe tester apare p0014 .ceva la evacure acum.mentionez ca martorul nu e aprins in bord ,doar e stocata eroare.cei de la opel zic sa schimb pinionul .am scos si sitele si de la admisie si de la evacure.tot e stocata eroarea...ce ziceti pot merge asa cu ea, daca masina trage si nu are decat eroare aia care nu se sterge stocata.inca un lucru dimineata la rece pana nu se incalzeste nu pot pleca cu ea,asta era si de dinainte de a schimba distributia.pe tester nu da nimic.ms frumos
  • florinelpitesti

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Daca ar fii pinionul de la evacuare nu ar trebui sa stea la relanti la rece?stie cineva chestia asta.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Distributia e pusa corect la punct,problema e la electroventilele VVT(variable valve timing).Faptul ca problema oscileaza,cind pe admisie cind pe evacuare,confirma faptul ca distirbutia e bine pusa la punct,doar avansul(VVT),axelor cu came prezinta o functionare defectuoasa... Mai bine nu spunea-i ca ai fost la reprezentanta,deja au o bila neagra...
  • florinelpitesti

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Si deci ar trebui schimbate electroventilele?ms frumos pentru raspuns.m-am cam saturat si de ei sa o ia pe bajbaite,nu pot interpreta un cod de eroare.daca mai merg asa se poate intampla ceva mai grav?masina face doar dimineata probleme la rece ..am fost la un test de gaz si au spus ca injectoarele de gaz ar fii obosite si trebuie schimbate de asta si plecarea grea la rece.
  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

Dupa ce am parcurs acest topic, va deranjez cu rugamintea de a ma ajuta cu un sfat.

Am si eu o bataie la cald, mai ales la ralanti, ritmica (toc toc toc toc) nu neaparat de diesel, dar in nici un caz de benzina, similar cu cel din urmatorul video (ce-i drept, zgomotul meu imi pare mai putin pregnant):

http://www.youtube.com/watch?v=jWRl4cchWg0

Cunosteam problema din auzite, si din ce am vazut pe youtube, sunt 2 probleme care pot provoca aceste simptome:

1. Valvele respective ( 2X ~ 300 ron + manopera)
2. Rolele acelea dintate antrenate de cureaua de accesorii ( 2X ~ 750 ron + manopera).

Date masina:
- Z16xer 2008.
- 80 k km.
- Schimbat: pompa apa, accesorii, distributie, ulei 5w40 castrol.
- nu apare nici o eroare (ECN00000000).
- Fostul proprietar mi-a spus ca sitele maro au fost scoase in trecut.
- merge bine, nu scoate fum, trage...doar ca face zgomot.

Acum, eu nu stiu daca:

1. Daca o las asa si merg cu ea in continuare ce se poate intampla?
2. E cazul sa schimb intai electrovalvele sau e clar problema de rolele respective.
3. Trebui sa schimb si rolele si electrovalvele?


Multumesc frumos,
  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Practic, se aude cam asa:

http://www.youtube.com/watch?v=8yLS8BQh6vY

Doar ca bataia e un pic mai pronuntata.
  • mondi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu am un Z18XER si este intr-adevar un motor bun, dar un pic cam zgomotos...m-am obisnuit.
Nu stiu daca ai vazut si videoclipul aceste de pe Youtube...o alta "cauza" a zgomotului la motorul Z16XER (o sa verific si la motorul meu sa vad daca se aplica) :

http://www.youtube.com/watch?v=vj96BtmHOyE

De asemenea o sa mai verific si daca mai sunt sitele la cele doua electrovalve si sa le elimin (sunt al doilea propietar al masinii)...nu poti stii pana nu le scoti afara.
  • GeKados

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
L-am vazut si m-a pus si pe mine pe ganduri.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR