Ai uitat parola?


  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Cand pornesc motorul dimineata sau dupa o perioada mai indelungata de timp (cateva ore), scoate mai mult fum si trepideaza putin (turatia fluctueaza ) , aproximativ 2-3 minute, cam pana se incalzeste putin motorul . Asa trebuie sa faca sau este vre-o problema, ca am masina doar de 3 zile si Astra G care am avut-o nu facea asa. Daca puteti sa-mi explicati si mie careva problema. Multumesc anticipat!
  • ionut.96

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1.3 DTJecoFlex din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil sa fie un injector. Vreo eroare?
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu, nu apare nici o eroare doar insp4, adica apa in filtrul de motorina. Am facut plinul si poate condensul din rezervor sa bagat in filtrul de motorina. Oare aia sa fie cauza?
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Inca scoate fum la pornire, aproximativ 2 minute, probabil pana se incalzeste motorul. Pe tester imi spune ca filtrul de particule este 100% incarcat. Ce spuneti pot sa anulez filtrul de particule, este bine? Sau se poate regenera?
  • ionut.96

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 1.3 DTJecoFlex din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Fa o regenerare si daca apar des probleme, anuleaza-l la cineva care se pricepe.
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am facut regenerarea filtrului de particule si este ok. Problema cu fumul este de la un injector care nu lucreaza in parametrii normali. De abia am gasit injectorul cu probleme si urmeaza sa-l dau jos si sa-l duc la reparat.
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat doua injectoare care nu functionau in parametrii si am pus alte doua second dar care sunt bune. Problema este ca la pornire scoate la fel fum si nu merge rotund. Cineva mi-a spus ca trebuie rescrise seriile celor doua schimbate, cu tester-ul, pentru ca altfel nu le vede calculatorul masinii si functioneaza ca si cele defecte. Astept si eu o parere de la cine a mai schimbat injectoare sau a mai avut asa o problema. Multumesc deocamdata pentru atentie.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,433
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Injectoarele trebuie scrise în ecu.
Dar sa știi ca fumul nu îl scoate din cauza nescrierii injectoarele: alta este cauza.
Fa un video cu mersul motorului și cu fumul poate ne lămurim.
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am scris injectoarele in ecu, mai vreau sa schimb bujiile si dupa aceea, daca mai scoate fum, o sa filmez sa pun un film cu mersul motorului. M-am gandit ca poate sa fie si o bujie dusa si pana se incalzeste merge in trei si scoate fum, nu? (aprox. 2-3 minute)
  • FVitelaru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare ... Am un CORSA D și a mers perfect până când l-am băgat in spalatorie la peri la OMV .,. Asta a fost seara am ajuns acasă cu mașina fără probleme ... Iar a doua zi când sa o pornesc nu mai pornea și apărea martorul cu cheie (imobilizator) in bord ... A mai pățit cineva ... Ceva păreri ... Mulțumesc
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Da, am schimbat si bujiile si tot asa face. A spus mecanicul ca vrea sa-i masoare compresia ca se pare ca merge in trei pistoane! A mai spus ca poate fi si altceva dar nu mai tin minte ce, doar ca-mi poate spune dupa masuratori.
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z10XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
FVitelaru a scris:Salutare ... Am un CORSA D și a mers perfect până când l-am băgat in spalatorie la peri la OMV .,. Asta a fost seara am ajuns acasă cu mașina fără probleme ... Iar a doua zi când sa o pornesc nu mai pornea și apărea martorul cu cheie (imobilizator) in bord ... A mai pățit cineva ... Ceva păreri ... Mulțumesc

O mica diagnoza cu ceva coduri de eroare te poate lamurii... scenariul cel mai urat... ecu motor nou...
  • FVitelaru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Aia da și pe tester ... Inocuire ecu nu mai știu exact codul
  • FVitelaru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
lupan bogdan a scris:
FVitelaru a scris:Salutare ... Am un CORSA D și a mers perfect până când l-am băgat in spalatorie la peri la OMV .,. Asta a fost seara am ajuns acasă cu mașina fără probleme ... Iar a doua zi când sa o pornesc nu mai pornea și apărea martorul cu cheie (imobilizator) in bord ... A mai pățit cineva ... Ceva păreri ... Mulțumesc

O mica diagnoza cu ceva coduri de eroare te poate lamurii... scenariul cel mai urat... ecu motor nou...

Aia da și pe tester ... Înlocuire ecu .... Nu mai știu exact codul de eroare ...
  • danikon

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil apa la ECU sau apa la mufe ecu.
  • FVitelaru

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2018

  • Garaj Mesaj Privat
S-a rezolvat .... La service mi au zis k a fost un fir întrerupt ...
  • pedala01

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
izidor a scris:Cand pornesc motorul dimineata sau dupa o perioada mai indelungata de timp (cateva ore), scoate mai mult fum si trepideaza putin (turatia fluctueaza ) , aproximativ 2-3 minute, cam pana se incalzeste putin motorul . Asa trebuie sa faca sau este vre-o problema, ca am masina doar de 3 zile si Astra G care am avut-o nu facea asa. Daca puteti sa-mi explicati si mie careva problema. Multumesc anticipat!


Salut, am aceeasi problema cu Corsa mea si nu stiu ce sa ii fac, ai reusit sa rezolvi problema cu a ta? Ce solutii ai?

Multumesc!
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Inca nu am rezolvat problema. Trebuia sa-i verifice compresia dar mecanicul meu a fost in concediu si inca nu am reusit sa ajung la rand. Te tin la curent cand rezolv ceva si in ce mod. Poate reusesti tu intre timp si-mi spui si mie!
  • romeonitescu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
O problema asemanatoare am si eu cu o Corsa 1,3 CDTI, 2007, care are un relanti cam mare, zic eu, in jur de 900 rpm, si un zgomot ca de toaca-ciocanele la relanti, plus un mers cam neregulat la pornire mai ales. Tin sa precizez ca masina o am de cca 2 sapt. si nu s-a prea circulat cu ea in ultimul an (cel putin asa mi-a spus fostul proprietar). Ar putea fi zgomotul de la cureaua de alternator care sa fi capatat o indoire remanenta unde a stat pe fulia alternatorului? Consumul inca nu i l-am facut (nu are computer cu consumul instant), dar cred ca este cam mare, undeva peste 7% in oras.
Am si 2 filmari dar nu stiu cum sa le postez in rubrica.
  • izidor

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa z13dtj din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost intr-un final la mecanic si mi-a masurat compresia. Nu are deloc, la bujia a trei-a, compresie. Trebuie sa schimb segmentii la toate patru pistoane, asa a spus mecanicul. Care ati mai facut operatia aceasta, este mult de lucru? Cam la ce pret se ridica aceasta defectiune de la motor? Am gasit un motor cu 300 de euro la vre-o 50.000 de km, ce credeti, mai bine il repar pe al meu sau sa-l cumpar pe cel second-hand care l-am gasit?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata