Ai uitat parola?


  • Teitei

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Unde se afla seria motorului? Am impresia ca am cumparat ceva si am primit altceva...

Experienta negativa pe care o traiesc vis a vis de noua masina creste de la o zi la alta...
Astazi am descoperit o neconcordanta in actele masinii si actele pe care mi le-a dat dealurl in momentul in care am cumparat-o. Mai exact, am cumparat o Astra K 1.4 125hp (in acte), care ar trebui sa aiba codul de motor B14XFL, iar cand am primit fisa producatorului si cartea tehnica am constatat ca am motorul B14XFT, adica cel de 150hp. N-ar fi o problema de cai in plus, ci mai degraba ca softul din ECU e posibil sa faca downgrade de la 150 la 125hp , motiv pentru care chiar din ziua in care am luat-o (2km) am resimtit vibratii destul de mari la relanti si o valoare a relantiului scazuta.
Voi ce tip de motor aveti trecut in acte? Ma intereseaza daca mai exista persoane care sa fi cumparat 1.4 de 125hp si in acte sa aiba motorul B14XFT, adica cel de 150 Hp.
  • Batman

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu inteleg de unde stii tu ca ECU face downgrade la putere, atata timp cat tu nu ai masurat puterea cu dyno.
Oricum, ai fi primul care se supara ca a primit masina mai puternica decat a cerut.
Acum serios, daca ai suspiciuni ca masina merge prost, viziteaza serviceul si spune-le problema. Masina e in garantie, deci orice interventie e gratuita. Macar pune-i sa iti arate cum merge o alta masina cu motor similar.
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Stai linistit, eu mi-am primit masina care e maro, iar in cartea masinii mi-au trecut albastru (probabil visa el la cerul albastru sau a vazut alta masina...cine stie!). Trebuie vazut de unde vine greseala si corectat!
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Batman a scris:Nu inteleg de unde stii tu ca ECU face downgrade la putere, atata timp cat tu nu ai masurat puterea cu dyno.
Oricum, ai fi primul care se supara ca a primit masina mai puternica decat a cerut.
Acum serios, daca ai suspiciuni ca masina merge prost, viziteaza serviceul si spune-le problema. Masina e in garantie, deci orice interventie e gratuita. Macar pune-i sa iti arate cum merge o alta masina cu motor similar.


Pai tocmai asta e problema! Masina merge prost! Vibratii la relanti, mici intreuperi in sarcina. Bineinteles ca am fost in service si raspunsul a fost " Exista multe masini care vibreaza la relanti... E o problema despre care Opel stie... "

Vis a vis de downgrade la ECU... ar fi singura explicatie ca un motor B14XLT sa fie (re)dus la 125cp. Tot in fisa scrie ca masina are 92kw / 124cp.
  • DANASTRA

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra B14XFL din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Teitei a scris:Salutare! Unde se afla seria motorului? Am impresia ca am cumparat ceva si am primit altceva...

Experienta negativa pe care o traiesc vis a vis de noua masina creste de la o zi la alta...
Astazi am descoperit o neconcordanta in actele masinii si actele pe care mi le-a dat dealurl in momentul in care am cumparat-o. Mai exact, am cumparat o Astra K 1.4 125hp (in acte), care ar trebui sa aiba codul de motor B14XFL, iar cand am primit fisa producatorului si cartea tehnica am constatat ca am motorul B14XFT, adica cel de 150hp. N-ar fi o problema de cai in plus, ci mai degraba ca softul din ECU e posibil sa faca downgrade de la 150 la 125hp , motiv pentru care chiar din ziua in care am luat-o (2km) am resimtit vibratii destul de mari la relanti si o valoare a relantiului scazuta.
Voi ce tip de motor aveti trecut in acte? Ma intereseaza daca mai exista persoane care sa fi cumparat 1.4 de 125hp si in acte sa aiba motorul B14XFT, adica cel de 150 Hp.


Salutare!
Si eu am luat 125hp si am in acte acelasi motor ca tine: B14XFT.
Merge perfect si sunt multumit de ea, fara vibratii, mers uniform la ralanti....
Daca mi-au dat o masina cu motor de 150hp, sa fie sanatosi, desi dupa "elan" nu are 150hp!
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Sa nu-mi zici ca ai luat masina de la Union Motors! Smile) Daca nu ar avea acele vibratii la relanti nu m-ar deranja sub nici o forma... Din pacate nu prea poti sa-ti dai seama dupa "elan" ci mai mult dupa top speed si cat de repede ajunge la viteza maxima. Apoi daca trece de 210km/h, pe vitezometrul computerului de bord, atunci e clara treaba.
  • DANASTRA

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra B14XFL din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu, masina e luata din Brasov. Am vb la dealer si e gresit scris in acte, motorul apare B14XFL la ei in baza de date dupa serie sasiu!
  • AD81

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
La mine e tot B14XFT cu 92.00 kW desi am comandat 125 CP de la Exclusiv Motors Bacau. La fel cred ca e o greseala desi off topic la mine se incinge foarte tare aluminiul ala de protectie de la turbina. Cand opresc si se raceste face un pacanit sacadat. Seful de service de la ei mi-a zis ca e normal. Asa o fi?☹
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
E normal sa se incinga. Tot motorul se incinge... E normal si pacanitul ala. Smile Enjoy your Astra! Wink
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Perfect normal ! Protectia de la sistemul de evacuare, are aceleasi simptome !
  • machiavelli

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14XFT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mar 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca este evident ca B14XFL si B14XFT este acelasi motror, fizic vorbind. Diferenta de putere este data de soft, si nu e nimic in neregula cu asta, toti producatorii au metoda ata de diferentiere.
Se vede din extrasul de manual, ca exista denumire "inginereasa", care sustie ce spun eu, ca e acelasi motor, si denumire "comerciala":

Sunt optimizari facute pentru fiecare putere sunt convins de asta, si poate anumite materiale sau setari sunt diferite.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata