Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Buna ma poate ajuta si pe mine cineva am un Insignia din 11 2009 2.0 cdti 160 cp problema e ca foarte des motorul nu mai trage
aveam furtunul de la intercooler spart a fost inlocuit dar nu e acela problema testerul da cum ca ar fi senzorul de presiune de pe rampa desi am schimbat senzorul tot nu merge eroarea in bord e '' service soon ''
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Faptul ca in calculator nu ajunge semnal de la senzorul de presiune admisie,nu inseamna neaparat ca e defect senzorul! In conditiile in care turbo nu lucreaza si nu creeaza presiune,senzorul nu are ce transmite calculatorului. A se vedea ce conditii de functionare turbo,nu sunt indeplinite...!
  • UMarius

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2018

  • Mesaj Privat
andrei2018 a scris:Buna ma poate ajuta si pe mine cineva am un Insignia din 11 2009 2.0 cdti 160 cp problema e ca foarte des motorul nu mai trage
aveam furtunul de la intercooler spart a fost inlocuit dar nu e acela problema testerul da cum ca ar fi senzorul de presiune de pe rampa desi am schimbat senzorul tot nu merge eroarea in bord e '' service soon ''

Exact aceiași problemã o am și eu. Prima datã când mi sa întâmplat am dus-o in service și mi-au spus cã e înfundat filtrul de particule . Am lãsat mașina la ei . M-au sunat dupã circa 3 zile și mi-au spus cã mașina e gata. Am aproximativ o lunã de când am luat-o de la ei și azi a apãrut aceeași problemã, nu trage.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Fara codurile de eroare,vorbim fara rost ...!
Skip ads

  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
mecanicii mi au spus ca nu e nici furtunul de intercooler nici senzorul de pe rampa de inalte deci acela il indica testerul dar ca nu ar fi nici probleme la injectoare nici debitmetrul . am uitat sa prcizez masina fumega cam mult parerea mea fiind un motor euro 5 i mi inegreste toata bara spate masina e si alba la un drum mai lung trebuie so duc la spalatorie ca e tot spatele negru . la reprezentanta opel am fost dar ei nu stiu ce are nu se pricep
  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
o sa o duc sa mi mai faca un test sa vad si codul de eroare
  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
am uitat iarasi sa precizez ceva iarna sau ma rog in conditii de temperatura sub 10 12 grade nu face probleme trage bine vara face si din kilometru in kilometru daca iau contactul si il pun iar in timpul mersului i si revine pentru cateva minute sau pentru un km 2 3 5 depinde cand vrea ea cateodata raman fara pedala si dupa 500 de m dupa ce am orit si pornit motorul in timpul mersului noaptea si in zilele ploiase cand temperatura e mai scazuta merge mai ok pot face drumuri chiar si de 50 km fara sa faca nici o figura
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
andrei2018 a scris: la reprezentanta opel am fost dar ei nu stiu ce are nu se pricep
Aceasta eu nu pot sa o cred...,reprezentantele se sprijina reciproc on-line!
Skip ads

  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
exact asa este nu au stiut mi au spus ceva de genul ''nu putem fi siguri de nimic singura rezolvare sigura suta la suta sa inlocuim tot sistemul de alimentare de la pompa din rezervor pompa de inalte pana la injectoare toate astea costand enorm deci sfatul lor sa caut un expert in motoare diesel care are si banc masa de testare a injectoarelor etc cum ca ar fi pe la brasov bucuresti ...bla bla '' alti mecanici mi au recomandat sa dau jos injectoarele sa le trimit la verificat altii ca ar fi debitmetrul altii senzorul altii injectoarele desi masina a fost vazuta de mai multi mecanici in tot acest timp nimeni nu si a dat seama ca am furtunul de la intercooler spart asta am descoperit intamplator la un mecanic dintr un sat intrand in vorba cu el deschizand capota asa intamplator sa vada si el motorul
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Greu de crezut ca ai avut furtun intercooler spart si nu ai avut cod de eroare specific...! Apoi e jenant sa vezi ca specialisti de "top",nu stiu sa interpreteze valori reale esentiale(presiuni in rampa,ceruta de calculator si reala,presiune in admisie,ceruta si reala,valoare MAF)...! Mecanicul din satul respectiv,eu il consider norocos(conditii de dotare 0) ca a vazut(auzit) scaparea de aer sub o anumita presiune...
  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Ma ma poate ajuta cineva cu alte idei din fericire mecanicul a putut comanda piese noi pe care le poate trimite înapoi fãrã sa le plãtesc am pus senzor de pe rampa de înalte nou face la fel se pune în bot am pus debitmetru nou la fel nici o schimbare cicã sa verificat pompa de înalte nu e ea nici furtunul de intercooler ce variante ar mai fi nu știu codul de eroare mecanicul a uitat sa l noteze dar e legat de presiunea pe rampa
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dumneata astepti idei de pe forum,in conditiile in care eu nu am posibilitatea sa folosesc testerul pe masina,iar mecanicul "specialist" nu da importanta unui cod de eroare ce il putea dirija catre cauza reala! Nici nu se pune problema ca sa foloseasca informatiile din valorile reale...! In aceste conditii nu cred ca ai sanse de a-ti remedia problemele,meseriasul nu e la nivelul cerut de masina...!
Skip ads

  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Pai am fost la toți mecanicii mai buni din județ nu și da seama nimeni ce are doar presupuneri și teste care dau același rezultat o scãdere de presiune pe rampa de înalte unii comanda piese dar trebuie plãtite aici am avut ocazia de a pune piese noi gratis pana luni circul cu debitmetru vechi în portbagaj și cel nou montat senzorul de presiune nou l a trimis deja înapoi la distribuitori dacã dvs spuneți ca e important acel cod o sa fac rost de el luni o sa rog sa se mai facã o testare și o sa încerc sa fac poze ecranului de la tester
  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Codul de eroare P0087 știe careva ce înseamnã
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
daca nu ai pierderi mari pe returul la injectoare problema este senzorul de pe rampa sau regulatorul de presiune
  • andrei2018

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Senzorul de pe rampa l am înlocuit dar nu era el vina
  • olirazvan

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2014

  • Mesaj Privat
P03A1 - Cylinder 2 Pressure Senzor Circuit Low Voltage
(00) - Present
Ma poate ajuta cineva cu o interpretare? Multumesc
Motor insignia adth din 2009 160 cp
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Incearca si inlocuieste intre ele,bujiile incandescente de la cilindrii 1 si 2,apoi vezi daca eroarea se muta pe cilindrul 1...
  • CFilita

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut cum pot citi codurile de eroare pe o insignia
  • MPopescu823

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2022

  • Mesaj Privat
UMarius a scris:
andrei2018 a scris:Buna ma poate ajuta si pe mine cineva am un Insignia din 11 2009 2.0 cdti 160 cp problema e ca foarte des motorul nu mai trage
aveam furtunul de la intercooler spart a fost inlocuit dar nu e acela problema testerul da cum ca ar fi senzorul de presiune de pe rampa desi am schimbat senzorul tot nu merge eroarea in bord e '' service soon ''

Exact aceiași problemã o am și eu. Prima datã când mi sa întâmplat am dus-o in service și mi-au spus cã e înfundat filtrul de particule . Am lãsat mașina la ei . M-au sunat dupã circa 3 zile și mi-au spus cã mașina e gata. Am aproximativ o lunã de când am luat-o de la ei și azi a apãrut aceeași problemã, nu trage.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR