Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra H, din 2005, 1.7 cdti si de ceva vreme daca las masina fara sa umblu cu ea mai mult de 2 zile se intampla ceva magic de imi porneste greu. De fapt imi porneste usor, dar dupa cateva secunde moare motorul, se simte ca nu il poate tine la 900 turatii, si moare. Iar cand dau a doua oara la automat imi reporneste foarte greu!

Solutia temporara (desi nu cred ca e ok solutia): Dupa 2-3 zile de stat in parcare, chiar dupa ce pornesc motorul, accelerez si o tin 10 secunde la 2000 ture, apoi las incet incet pedala pana scade turatia si ramane la 900 de ture. Pfew!
Cumva fortez si (cred eu ca) amorsez circuitul de alimentare si toate revin la normal...

Oare care o fi cauza? Filtrul de motorina l-am schimbat acum o luna, sa fie de la bujii? de la supapa de sens? Sa stiu cam ce sa le zic celor de la service luna viitoare cand planuiesc sa o duc (inevitabil iar) acolo...

Mersi anticipat!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Trage aer pe la capacul filtrului de motorina.
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Aia-nseamna ca nu mi-au schimbat bine filtrul cand m-am dus la service sa mi-l schimbe? sau e capacul de vina si trebuie inlocuit cu alt filtru, poate unul capsulat... ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Capacul filtrului are niste oringuri care se uzeaza si pe care nu le schimba nimeni.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
pun pariu ca mecanicii au strans capacul de la filtru cu ciocanul. surubul ala se strange la cuplu mic, altfel apar neetanseitati. slabeste-l si ai sa vezi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR